Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
Tere mure selline käigukast jõnksutab üsna tugevalt madamaltel käikudel 1-2 käigul eriti tugev jõnks 2-3 mitte nii tugev. Jõnksutab rohkem linna sõitudel.
Vahest ei tee ültse aga vahest võimatu sõita
Hõbenool käidud viga ei leitud tehti õlivahetus jne öeldi et sõida nemad viga ei leidnud
Auto toodud jaapanist üsna vähe sõit
Äkki keegi veel sellise probleemiga küüsis
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Millistel asjaoludel jõnks tekib? Vaiksel kiirendamisel, tugeval kiirendamisel või päheandmisel?
Kas jõnksu tugevus sõltub ka mootori/käigukasti temperatuurist?
Ega vabalt veerevas autos ebatasasel lteel tagant kolkse kosta?
Kardaani leevendumuhvid on ikka terved ja tihedad? Difris poolepöördelist lõtku pole?
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
(05-10-2022, 08:31 PM)W212 e500 Kirjutas: Tere mure selline käigukast jõnksutab üsna tugevalt madamaltel käikudel 1-2 käigul eriti tugev jõnks 2-3 mitte nii tugev. Jõnksutab rohkem linna sõitudel.
Vahest ei tee ültse aga vahest võimatu sõita
Hõbenool käidud viga ei leitud tehti õlivahetus jne öeldi et sõida nemad viga ei leidnud
Auto toodud jaapanist üsna vähe sõit
Äkki keegi veel sellise probleemiga küüsis
(06-10-2022, 08:36 AM)v6sa Kirjutas: Millistel asjaoludel jõnks tekib? Vaiksel kiirendamisel, tugeval kiirendamisel või päheandmisel?
Kas jõnksu tugevus sõltub ka mootori/käigukasti temperatuurist?
Ega vabalt veerevas autos ebatasasel lteel tagant kolkse kosta?
Kardaani leevendumuhvid on ikka terved ja tihedad? Difris poolepöördelist lõtku pole?
Tere
Jõnks tekib pigem sujuval kiirendusel linna sõidul
Kardaaniga kõik korras diffriga ka üle vaadatud
Auto laseks nagu pöörded liiga kõrgele vahetab umbes seal 2tuh pöörde juures mõttleb veits ja tekib jõnks
Ja pigem siis kui auto juba soe on
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kast vajab remonti ja pigem tüüpiline kulumine, mis tabab lõpuks vist kõiki automaatkäigukaste. Õli soojeneb ja klapid hakkavad lekkima või ei liigu korralikult, jäävad kinni ja nii tuleb hiline käiguvahetus.
https://youtu.be/agQ9VYaGQ78
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Samas peaks Hõbenoole proovisõit selle ju kätte näitama, aga väidetavalt on nende arvates kõik korras.
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Ma arvan ka, et pigem on õlivahetusega venitatud ja nüüd solenoidid( või kuidas keegi neid kutsub) on sitta täis või vanad ja lihtsalt ei reageeri piisavalt kiiresti. Mul enda ühel masinal lülitab külma õliga kolmandale käigule esimese lülituse jõnksuga ja edasi on ok.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
07-10-2022, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2022, 11:06 AM ja muutjaks oli vreps.)
Solenoidide ja muude jubinate probleemid oleks hõbenooles kindlaks tehtud, usutavasti.
Kõige lihtsam põhjus võib olla selles, et need iseõppivad kastid õpivad ennast vahepeal lolliks.
Reseti kast ära ja õpeta enda sõidustiili järgi uuesti sõitma.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
Tere taas
Vabandan eksitava info eest kuna sõidan autoga väga vähe umbes 10 km tööle ja tagasi .
Siis selle ajaga vist tõesti kasti õli väga oma töötempi ei saavuta
Tegin täna pikema tiiru linna vahel edasi tagsi jne
Sooja kastiga probleem pigem paraneb v kaob sootuks
Silberist öeldi et peale nullimist võib kast uuesti õppida kuni 1000km
Ei oska öelda kas külma kasti jõnksud siis normaalsed v ei ole
Postitused: 172
Teemad: 9
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Proovi softi uuendus . Monikord aitab monikord mitte
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Hõbenooles käisid Tallinnas? Tööd teeb palgatööline ja Hõbenoolt sellepärast negatiivselt ei tasu võtta, kuid probleeme on. BMW foorumis mitu autot, kus probleemid läksid hullemaks, kastid lekkisid õli peale remonti. Kui klient pöördub probleemiga, siis kui ise ei suudeta korda teha, võiksid nemad nimetada kohti kuhu pöörduda või mis võib seda viga põhjustada.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
Hõbenooles käisin kadrinas viga ei leitud tehti õlivahetus ja nulliti kast aga jah ikkagist külma kastiga jõnks sees tundub et 1-2 käigul laseb nagu pöörde liiga kõrgeks ja vahetusel tekib jõnks 20 30 min linna sõitu siis asi tunduvalt parem ja auto kohe vabam vahetab ilusti
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Alari Karro, vii tema juurde auto. Solenoidid mustad või midagi seal on ikka viga.
53413027
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas sa hakkad autoga kohe külmast peast agu andma vöi lased ikka kohapeal käia ka. Nii palju kui mul on mersusid aasta kümnete jooksul olnud, siis lasen algul ikka kohapeal käia ja siis sujuvalt söitma, ning käivad sujuvalt. Kui külmalt kohe söitma hakkata, siis samuti on käigukastid kanged olnud. Ja see on täiesti normaalne. Ja kui sul lühikesed otsad, siis sa ei saagi neid ölisid eriti soojaks seal.
Kunagi kui ostsin w204 C klassi, siis see oli ka jube kange. Isegi soojalt tundus veits kange. Aga mida rohkem söitsin seda pehmemaks läks. Viga oli selles, et masin oli kaua seisnud ja väga vähe linnavahel törtsutatud. Lasin ka pesud ja puha teha, aga ega seal eriti ei muutunud. Hetkel käib see masin väga pehmelt edasi. Kuid kui kiire on ja külmalt pörutama hakkan, siis on endiselt ta veidi kange. Teine asi on see, et külmalt peavadki nad pöördeid körgemale laskma, et KAT kiiremini soojaks läheks.
Ma millegi pärast ühtin selle kadrina arvamusega, et su masinal pole viga miskit.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ma selles osas nõustun, et isegi uutel autodel on külmaga käiguvahetus pikem. Kuid seda probleemi ei tohiks olla suvel, sügise alguses. Kasutatud autodega võrdlemine on nii ja naa.
Inglise keelses foorumis käis arutelu ZF kastide remondi üle ja seal väideti, et solenoidid tuleks vahetada 100-150tuh km läbimisel, kuna lähevad mustust täis ja ei toimi enam korralikult. Huvitav mitu protsenti autoomanikest seda teeks regulaarse hooldusega!
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
Autol kaug käivitus lasen iga hommik ikka 15-20 min põriseda ennem kui sõitma.Ja huvitav asjalu veel et iga kord seda jõnksu ei tee tundub nagu et kindlal sõidu stiilil kipub tegema just aga ei kipu nagu kasti maha ka võtma kuna arvuti ju viga ei näita ja umbes asju pole mõtet vahetada
Kipub siis seda jõnksu tegema linnaliikuses kui liiklus tihedam kui autosi vähem ja liiklus vabam siis nagu pole probleeme
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
18-10-2022, 10:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2022, 10:45 AM ja muutjaks oli vreps.)
(18-10-2022, 08:17 AM)W212 e500 Kirjutas: Autol kaug käivitus lasen iga hommik ikka 15-20 min põriseda ennem kui sõitma.Ja huvitav asjalu veel et iga kord seda jõnksu ei tee tundub nagu et kindlal sõidu stiilil kipub tegema just aga ei kipu nagu kasti maha ka võtma kuna arvuti ju viga ei näita ja umbes asju pole mõtet vahetada
Kipub siis seda jõnksu tegema linnaliikuses kui liiklus tihedam kui autosi vähem ja liiklus vabam siis nagu pole probleeme
Ainult linnas lühikesi otsi jõnksutades lähebki kast lolliks. Kast on vaja uuesti resettida ja oma sõidustiili järgi sõitma õpetada. Vaja vähemalt 20 min. ühtlast sõitu.
Kohapeal parkingul tiksudes see kast praktiliselt ei soojene.
Proovi hommikul enne sõidu alustamist käigud läbi lapata: 10sek. D, 10sek. R ja nii paar -kolm korda, niimoodi käivad õlid kanalitest läbi.
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
Arvan et proovin niisama sõita ja asjal silm peal hoida kas süveneb v mitte
Kuna silber üttles ka et kast õpib kuni 1000km uuesti sõitma peale reseti
Aga jah kui asi väga hulluks läheb siis peab ikka kasti maha võtma ja talle sisse vaatama
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Nov 2021
Maine:
0
Viisin ikkagist Hr alari karro juurde auto ja selgus et autol ikkagist turbiin läbi et siis teadmiseks lihtsalt.
Postitused: 210
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
6
(03-11-2022, 08:48 AM)W212 e500 Kirjutas: Viisin ikkagist Hr alari karro juurde auto ja selgus et autol ikkagist turbiin läbi et siis teadmiseks lihtsalt.
Ja see kangesti kiidetud hõbenool ei suutnud peetis turbiini kindlaks teha. Vot see on tase!
Ja pole vaja rääkida mingitest palgatöölistest (nagu siin eespool tehti), kui firmal pole kompetentset tööjõudu siis ongi see firma viisakalt öeldes...
numerus stultorum, infinitus est
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ma püüdsin jääda viisakaks. Probleem oli Tallinna töökojaga millest ma varasemalt kirjutasin. Lugedes siis lõpptulemust ja Kadrinast välja sellise tulemusena.... Kurb lugeda, eriti kui varem halvustati Lätlasi, kes ei saa hakkama. Kuigi neile saadetakse kaste üle Euroopa ja foorumites kiidetakse.
|