Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Seda pakkus ka Lesven. Igatahes kui mõni ukseandur ka jamab, siis laetuld see ei mõjuta, kuna mingit elu pea kohale käigu väljalöömisel ei teki. Ukse kasutamisel süttivad-kustuvad tuled ootuspäraselt.
Ülekuulamise ajal loomulikult mingit jama ei olnud ja seega kontrollida ei saanud. Veakoode käigukasti või laetulede või üldse muu elektriga, kui ülalmainitud kolm, ei olnud.
Webasto muidugi ligi ei lasknud, aga seal võib olla labane korroloom pistikus. Ning ega 78-kraadise jahutusvedelikuga tal käimaminekuks põhjust ju olegi.
Eks jätkame uuringuid, kuivõrd tegu on võimaliku ohtliku veaga. Ise oskad arvestada ja ei pauguta vasakpöördeid kuuma autoga teiste eest risti läbi.
Postitused: 74
Teemad: 6
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
15-10-2021, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2021, 09:54 AM ja muutjaks oli mbw204.)
See on järjekordne "probleemide lahendamine" olukorras, kus mingeid probleeme ei ole tegelikult. Endal on juhtunud, et vaikse hoo pealt tahtsin õunavart ukse vahelt välja visata ja auto tegi selle triki. Teine "tore" featuur on LED tuled. See, kes need leiutas, pole vist lund näinud - igaljuhul need LED tuled lund ei sulata ei eest, ega tagant (ja jääd veel vähem). Ilmselt leiutatakse varsti tulede soojendused nüüd
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Meelelahutuseks võib ukselukke vahetada, jõudes ringiga tagasi algusesse ning panna külge kaasa antud süütelukk.
Eelmise omaniku legend põhineb 2014 aastal väljastatud tehase dokumendil, just sama probleemiga seoses, kus süütelukk ei tuvasta võtit, sõites kuni 10 km/h.
Hobi korras võib sõita väikse kiirusega (kuni 10 km/h) ja EZS'i alt aktuaalseid väärtusi jälgida, et jõuda lõpuks süüteluku vahetuseni.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-10-2021, 08:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2021, 08:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Wow, see tuli nüüd nagu otse Silberist. Loodame siis, et meie auto viga on tehasedokumentatsioonikohane ja kaob peale süüteluku vahetamist.
Jabur on see, et mingit veakoodi sellest intsidendist (mis on ju reaalselt ohtlik) ei jää. Ootad oma vasakpööret, näed kena vahet ja vajutad minema vaid selleks, et rämeda pauguga P peale maanduda 4 m hiljem. Poolviltu vastassuunavööndis...
Hea õnne korral sõidab tagastartija tagant ja parasjagu telefonivahtinud vastutulija eest sisse...
Keyless-Go korral ma veel mõistaks seda pideva kontrolli vajadust, aga "tavalise luku" korral ma küll ei mõista, miks peaks pidevalt toimuma suhtlus võtme ja auto vahel... Käivitamisel loeti ju kehtiv kood sisse ja kuhu see peaks vahepeal kaduma?
Loomkatsega selgus, et see auto ei lähe pargile ust avades. Mis sobib mulle hästi.
GLK-ga peab alati meeles pidama, et ukse avamine liikumiselt teeb haiget.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Eile sai oma ülbuse ja ignorantsuse tõttu ära proovitud Pre-Safe toimimine.
Tulin veidi liiga kiiresti ühel ligasel teel kurvi ja avastasin selle taga puukoormat laadiva krusa. Hüppasin piduritele ja oli täitsa tunda, kuidas mind rihmaga istmesse tõmmati ja piduripedaali sügavamale imeti. Julgelt 40 cm jäi puudu ja kas tundus, või oligi rihma pingutamisel kaks astet: pidurile hüpates tehti tavapärane "kallistus" aga nii meeter enne takistust tõmmati rihm kõvemini pingule.
Ohutulesid igatahes põlema ei pandud
Nelikveolise rõõmud: minema saad oluliselt paremini üheveolisega võrreldes, aga pidama ikka sama kehvasti.
Mina olen rahul.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas kellelegi on silma hakanud 212 külge hakkav "peitupugevat" tagurduskaamerat? Praeguste ilmadega tähendab maal elamine seda, et kaamerat sisuliselt ei ole. Sest see on kõtsakihi all.
Mingil uuemal oli kavalasti: puges välja alles siis, kui asjaks läks.
Muidu on üks mõnus asi küll tehtud.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Midagi on leiutatud küll, kuid E klassile ei pakuta: https://www.incarpassion.com/motorized-h...s-205-cla/
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Taas tuli tõdetud, et mida uuem auto, seda lihtsam on sattuda reisijaks. Nüüd on päevajagu olnud maas värsket drifti ja kogu aeg tuleb meeles pidada, et tegelikult on teed jõhkralt libedad. Nelikvedu, madal jäik vedrustus ja normaalse hammustamisega rehv koos annavad uinutava tunde, et pole see talv libe midagi. Mõnes järsemas kurvis siiski selgub, et füüsika vastu ikka ei saa. No seni oleme ära mahtunud.
Aga sõita on muidugi puhas rõõm.
Tänahommikune sahkamine andis teadmise, et 225 lai rehv ja 8 cm värsket niisket lund kasvatavad kütusekulu 90 peal pea kahekordseks. Kuni Kodilani sõitsin värsket jälge sisse ja ega hetkekulu alla 10 ei kukkunudki. Peale Raplat olid teed puhtad ja kulu tavapärane +/-7.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hooldus Hort autos @307700. Väidetavalt sai ka auto elektroonilisse hooldusppäevikusse kirja. KST, millal see võib kasulik olla.
Märkusteks mootorikett (mida ma ka ise kahtlustasin), loksuv karteripõhja laager (jah, sel autol on tõesti karteripõhjas esiveo laager ja kahtlus, et esisilla kolksu põhjuseks on amordid.
Kiidan kiiret ja asjalikku suhtlust, mõistlikku hinda ja vastutulelikkust: kõik soovitu oli pakiruumis kenasti reas auto kättesaamisel.
Mis paneb maakat wanduma - mitte ühelgi MB hooldusel ei ole ruumi autoga tulla ja minna. Eriti talvel;(
Mis pani kulmu kergitama: autosse istudes oli salongitemperatuur lükatud juhi poolt põhja ja ventikas niisamuti. Õhku aga aknale suunatud ei olnud
Süüteluku vahetus korraldati ka ära ja nüüd julgeb ka vasakpöördeid teha liikluses.
Hea maik jäi suhu sellest käigust.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
See karteripõhja laager on saadanast. Olen näinud kinni kiilunud laagrit mis siis põhja pesa suureks sõi...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
11-03-2022, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2022, 11:15 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ketivahetus edukalt läbitud Hort autos 308 tuhande pealt. Midagi halvemaks ei läinud, seega võib remondi õnnestunuks lugeda
Maksumus koos uue vaakumpumba ja rehviparandusega üheksa sotti.
Arvestades sujuvat klienditeenindust, ma olen rahul.
Jaburalt hea asi sõita, kuniks tee on sile.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Mis ta siis teeb kui tee enam sile pole?
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Siis löövad avntgarde rõõmud välja
Kurjajuur
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Sõitsin samasugusega 2a ligi 90k km maha. Endiselt ei saa aru, millest te räägite..
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
13-03-2022, 10:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2022, 10:25 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-03-2022, 04:02 PM)Oliver.L Kirjutas: Mis ta siis teeb kui tee enam sile pole?
Hakkab vastikult põrutama. Nagu nüüdisaegsetele moodsatele vedrustuseta autodele kohane ja mida kliendid kangesti kiidavad.
Mulle väga ei meeldi, ma ei taha midagi teada aukude iseloomust, kujust ega põhja tekstuurist.
Kui jälle isale saanud mugava vedrustusega Rrrohelisega sõidan, siis on vahe ikka drastiline. Paraku ka lustikummuti helis, tõmbes ja pidamises.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Täna oli jälle SEE päev, kus 10+ cm rasket märga lund, 225 rehv ja veidi liiga palju lõviküpsiseid tekitas paaril korral rööpast vastutulijale tee andmiseks välja minekul meeldejäävaid hetki rooli taga. Mitte iga kord ei olnud auto teadlik libisemisest - korduvalt tulime nurgeti läbi kurvi nii, et kogu auto oli kerges libisemises, aga märgutuled ega Pre-Safe ka kuidagi teisiti asjast miskit teada ei tahtnud. Ilmselt siis oli rooli asend õige, liikumisvektor loogiline ja kõik rattad pöörlesid piisavalt lähedase kiirusega.
Täitsa huvitav on tunnetada, kui parema esirattaga lummesõites sellel pidamine kaob, millest annab märku õrn-õrn tõmme vasakule roolis ning veojõu ümbermängimine taha. Sellele omakorda järgneb tagaosa kõrvaleaste teekalde suunas, mida auto kompenseerib diagonaalis pidurite ja mootorivõimsuse kaotamisega. Millele paratamatult järgneb veel pikem liug teekalde suunas - no ei oska algoritm arvestada negatiivse viraažiga kurvis oleva kitsa asfaltkatte asendumist aukliku kruusaga raske, märja ja väga libeda lumekihi all.
Resoluutne liigutus rooliga lõpetab õnneks igasugused isetegevused ja auto keerab kenasti teele tagasi. Jäljed jäävad aga laiad-laiad
Sääraste ilmadega saad aru, MIKS tasub nelikveo lisamaksu maksta iga kilomeetri läbimise eest.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kusjuures minu meelest juba W124 ilma igasuguste lisadeta, sh tavadifriga, käitub libedal üllatavalt hästi. Mul on libedal/lörtsis/poris sõites tunne, et auto ajab end esimesel võimalusel ise õigeks. Aga võlusõna on "korralikud rehvid", mille pealt pole mõtet kokku hoida.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
"Vaegveduse" kohta käiv kiitus läks kohasemasse teemasse .
Rehviteema on nelikveduse puhul veel kriitilisem, kuivõrd kiirused kasvavad märkamatult ja igarattavedune Mercedes-Benz hoiab end ka kehva rehviga nii hästi teel, et kui ette vaadata ei oska, siis kord libisema hakates jääb väga vähe õgvendamiseks reservi. Ehk on ette mõtleva inimese auto.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
255 ees ja 275 taga, Hiina lamell. Ei oska küll midagi halba öelda. 4matic teeb isegi liiga julgeks
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
25-05-2022, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2022, 02:21 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-03-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas: Ketivahetus edukalt läbitud Hort autos 308 tuhande pealt. Midagi halvemaks ei läinud, seega võib remondi õnnestunuks lugeda
...
Päris hästi see neil ei õnnestunud siiski. Radika ülemise lõdviku vedruklamber oli valepidi peale lükatud ja nii andis esimeste kuumade päevadega kinnitus järele und lõi lõdviku radika küljest minema koos kõigi sellest tulenevate järelmitega. Esimese hooga ehmatas ikka üksjagu, kui kuuma päeva õhtul ilmus armatuurile teade " Top up coolant!". Aga peale lahkamist ja korduvat lahti-kokkumonteerimist jäi vist pidama. Esialgu kahjusid ei ole märgata, aga kaanetihendi lekketesti saan alles nädalavahetusel teha.
EDIT: Maru kiiresti ja mõistlikult reageerisid teavitusele, viispluss. Tahavad autot näha, loomulikult Soovitus nende teenuseid kasutada jääb endiseks.
Kui õpin komplekti kasutama, siis hakkan "nuustamisteenust" pakkuma
Veatuvastusprotsessi ühe osana sai korduvalt proovitud, et kui kiiresti teatavaid kurve võtta kannatab selle autoga. Ikka jaburalt kiiresti kannatab . Kohe LS mõistes tasuliste kiirustega... Endal sees hakkas juba õudne, aga auto läks täpselt sinna, kuhu suunasid...
Sama protsessi käigus sai ka teravalt selgeks, miks MB kähkusõiduentusiastide hulgas väga kiitma ei kiputa. Raske, madal ja jäik esiosa püsib hästi teel. Aga oluliselt pehmem (ja normaalsemal kõrgusel ) tagaosa oma Airmaticuga oskab üsna ebameeldivalt üllatada, kui pidamise piirile läheneval kiirusel kurvi läbides tabada mõnda kühmu, mis pära üles viskab. Sellele järgneb paratamatult kõrvalevajumine, mis ei mõju pidamisele just soodustavalt. Ehk auto esi- ja tagavedrustus on erinevatest autodest ja see ei tee mittekaitslikku ja ebasäästlikku sõitu harrastades elu mitte lihtsamaks.
Niisama koju-tööle-poodi on täitsa mõnus tiksuda.
|