Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 S500 225kw 2004 aasta salongiventilaator põhjas generaator ei lae
#1
Nimelt probleem järgmine, kui esimene puhur põhjas või üle poole puhub siis generaatori laadimine kukub kohe 12,2-12,9 peale kõikuma. Sai sõidetud niimoodi teadmatuses 10km tanklasse ja tanklas enam uksi ei avanud ja aku tühi. Sai krokodega ellu äratatud ja koju sõidetud. Genekas maha ja remonti. Vahetati pingeregulaator boschi oma vastu. Generaator külge ja ilma puhurita ilusti 14.1 jne. Nii kui salongi puhur jälle üle poole puhuma panna langeb pinge jälle 12,3 jne peale. Sai enda teise auto pealt aku vahetust proovitud, ikka sama. Kas asi võib olla kliimaplokis või salongiventilaatoris? Kuidas kontrollida?
Vasta
#2
Ilmselgelt on asi kuskil salongivendis või kliimaplokis. Sellest olekski pidanud ju vahetusega pihta hakkama. Laena kellegi käest korras kliimaplokki ja ürita sellega see viga välistada. Sealt edasi vent.
Vasta
#3
(04-01-2022, 02:44 PM)jsv Kirjutas: Ilmselgelt on asi kuskil salongivendis või kliimaplokis. Sellest olekski pidanud ju vahetusega pihta hakkama. Laena kellegi käest korras kliimaplokki ja ürita sellega see viga välistada. Sealt edasi vent.

Alguses alustasin endale loogilisemast asjast, et ehk geneka pingeregulaator otsas või aku. Aga eks tuleb proovida vahetada kliimaplokk.
Vasta
#4
Salongivendi puksid kulunud/kinni ja mootori energiatarbimine üüratu.

Miks vahetati pingeregulaator? Kas dioodid, mähised  ja kontaktrõngad olid ikka korras? Üldiselt võisk selel auto genekast piisata, et kiilduva ventika juhtmed labaselt maha põletada.
Vasta
#5
(04-01-2022, 10:33 PM)v6sa Kirjutas: Salongivendi puksid kulunud/kinni ja mootori energiatarbimine üüratu.

Miks vahetati pingeregulaator? Kas dioodid, mähised  ja kontaktrõngad olid ikka korras? Üldiselt võisk selel auto genekast piisata, et kiilduva ventika juhtmed labaselt maha põletada.

Salongi ventilaatori puksid kulunud siis oleks mingi kolin või kriiskav heli ju.(Mul ühel bmwl juba kaks aastat salongiventilaatori puksid läbi ja pole midagi juhtunud, kurvi suurelt keerates kriiskab ainult  Icon_rolleyes )Salongivent 1-4 aste on siis ju laeb ilusti. Aga ma ei välista seda viga.
Geneka laadimine oli pingis veidi madalam pinge all kui oleks võinud olla. Lasin juba kindluse mõttes korda teha.
Vasta
#6
Mitte tingimata - neid vaikseid, kuid sulamiseni voolu tarbivaid on ka nähtud. Tõsi, nad annavad end välja maha põlemisega.

Pardapinget maha tõmbav tarbija võiks siiski olla üsna hõlpsalt ju tuvastatav multimeetriga. Genekas on Sul ju miski 170A ja seega räägime vähemalt 50 A tarbijast.

Kas sel on salongisoojenduses lisasoojenduse elemendid ka? Kas need lülituvad korralikult sisse-välja?
Vasta
#7
(06-01-2022, 12:29 PM)v6sa Kirjutas: Mitte tingimata - neid vaikseid, kuid sulamiseni voolu tarbivaid on ka nähtud. Tõsi, nad annavad end välja maha põlemisega.

Pardapinget maha tõmbav tarbija võiks siiski olla üsna hõlpsalt ju tuvastatav multimeetriga. Genekas on Sul ju miski 170A ja seega räägime vähemalt 50 A tarbijast.

Kas sel on salongisoojenduses lisasoojenduse elemendid ka? Kas need lülituvad korralikult sisse-välja?

Probleem võib olla vabalt puhuri regulaatori, ehk rahvakeeli "takisti" voolulekkes. Mercedese hangitud alltöövõtjad (ilmselt üks suur kummibränd) on disaininud selle elektroonika veel lisaks nii, et seal on pinge peal ka siis, kui süüde on väljas (ilmselt siis eelsoojenduse või järelsoojenduse pärast, aga no ma elektroonikainsenerina leian, et seda saaks ka viisakalt ja ohutumalt lahendada,).
Juhitakse seda regulaatorit kliimaplokist. Kui seal reguleerimine toimib, siis kliimaplokis viga ei ole.
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#8
(06-01-2022, 07:31 PM)MAV Kirjutas: ...
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.

Kas sellega kaasnes ka siili märgatav kuumenemine?

Sest kuhugi mujale, kui kliima soojendamiseks panuse andmiseks ei saa tarbitud elekter seal sektoris muutuda.
Vasta
#9
(07-01-2022, 10:10 AM)v6sa Kirjutas:
(06-01-2022, 07:31 PM)MAV Kirjutas: ...
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.

Kas sellega kaasnes ka siili märgatav kuumenemine?

Sest kuhugi mujale, kui kliima soojendamiseks panuse andmiseks ei saa tarbitud elekter seal sektoris muutuda.

Põhimõtteliselt õige, aga S klassil minuteada ei ole okkaid, on klots.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#10
Klots jah, mida vurr (samas korpuses) ka ise kenasti maha jahutab.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 137 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 521 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 391 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,315 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 355 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  S500 peale küünalde vahetust uimane ktmduke 23 1,601 24-01-2024, 10:08 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 853 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 350 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 311 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 501 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne