Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
12-01-2021, 04:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2021, 04:38 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Äge on. Teised kaabivad ristmikel ja parkimiskohtades, mina istun soojas toas ja ootan muusikat kuulates, kuniks autot mitte tundvad ja oma võimeid rämedalt ülehindavad jalust kaovad.
Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, kuna Webasto järel oli voolu kole vähe järgi. Koormusstend ütles, et 80 algsest oli järel 52 Ah, aku tähistuste järgi 2018 lõpust. Nüüd on vileuus Varta AGM. Esialgu mingeid tähelepanekuid ei ole.
Peale selle, et kataloogi järgi ostetud 100 Ah ei mahtunudki pessa. Kliima toru on ees.... No, nüüd on Rrrrohelisel ka uus aku
Kusjuures jälle tuleb tõdeda, et remontimiseks see auto mõeldud ei ole. Kasutad tühjaks ja viskad ära. Mu riistapargis ei ole ühtegi säärast võtit, millega saaks ilma kliimatoru wäänamata aku kinnituse esimese poldi lahti (ja pärast keermesse ka). Minu käsi sinna ka ei mahu. Lõpuks tagasi paningi magnetiga... Kardaaniga poldi keermesseajamine minul ei õnnestu...
Mesilased koputasin ka õhufiltrist minema. Neid ... oli. Hooldusvälbani nende filtritega küll sõita ei või.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-01-2021, 10:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2021, 10:21 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Nii need kilomeetrid kogunevad:
Mõne ülekiloga haagis tuli ühel varatalvisel päeval üsna muretult liikluse rütmis järele.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
02-02-2021, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2021, 12:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vahepeal on sõidetud päris palju.
B service in 25 days.
Ootame huviga, mis seekord Silberist tuleb.
Muu hulgas käruga:
Huvitav tähelepanek: meil on kokkupõrkeennetus sisse lülitatud ja kui väga hullama hakata, siis mingitel asjaoludel auto ajuti "kallistab" turvavööga. Ma veel pole loogikat tabanud, aga see juhtub kindlasti siis, kui auto läheb ringil libisema ja suunatuli mahapöördeks on sees Sirgel teel samasugust olukorda (auto põiki, saba hanges) auto ohtlikuks ei hinda.
Parkimisandurid töötavad vahelduvvooluga Ehk enamasti ei tööta, kuna miskine loll jää on ette sulanud ja sinna kinni jäätunud.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Siia ka märk maha.
Elektriauto rõõmud: haagisepistiku pesast on keegi ära varastanud vasaku poole voolud: suund, pidur ja gabariit on puudu. Paremad on kenasti olemas.
Ühtlasi lisandus karmavõlgnike nimekirja see tõbras, kes otsustas paigaldada tagumise SAMi jalad ülespidi nii, et kaitsmete numeratsiooni nägemiseks tuleb seista pakiruumis pea peal. Et kärupistiku mooduli kättesaamiseks parema tagatule kõrvalt tuleb eemaldada pool sisepolstrit, võtsin teadmiseks juba flegmaatilise rahuga.
Aga see kõik ununeb hetkel, kui tuleb liiklusesse vahele süstida kusagilt prahiselt teeservalt või möödasõitu takistada üritavale k*sipeale selgeks teha, et nii pole ilus. On täiesti jabur, kuidas nelikvedu ja napp 200 kW seda kolakat edasi viskavad.
Ning üle prahi käruvedur on see ka: kaks tonni ehitusmaterjale sabas liikluse rütmis ja kütusekulu jääb alla 10 l sajale...
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-07-2021, 10:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2021, 11:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kiida veel...
Eile kolme ajal öösel hiilisime koju. Hakkan autot varju alla nihutama ja KRÄÄÄÄÄÄÄÄKs. Veeretan tagasi - vaikus. Veeretan edasi - karjub.
Selge - kivi ketta ja pleki vahel.
Oligi:
Ratta altvõtmine tuletas jälle meelde, et oksatõmmatavate karmavõlgnike nimekirja tuleb lisada see rahvavaenlane, kelle arvates oli hädavajalik katta poldipead idiootsete (kuigi edevate) katteplekkidega. No ei istu ükski võti normaalselt otsa.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ära seleta! Poldid on kaetud R/V kattega, et need oleks esteetilised, ei roostetaks ning iga aasta järel number suuremat võtit ei nõuaks seetõttu...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-07-2021, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2024, 07:22 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-07-2021, 07:33 PM)Rolz Kirjutas: Ära seleta! Poldid on kaetud R/V kattega, et need oleks esteetilised, ei roostetaks ning iga aasta järel number suuremat võtit ei nõuaks seetõttu...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala
Milline see õige võti siis on? 17,87 mm?
Mäluvaiaks endale. Sihuke on õige padrun. https://www.forcetools-kepmar.eu/en/p/fc...nut-socket.
Ma pole märganud, et tavaliste rattapoltidega oleks võtme kitsaksjäämise muret... Oot, lastele ostetud Frontera mutrid olid tõesti paistes.
A eks see ongi esimese Eesti mure, möönan. Kelle jaoks on mureks roostetamine, kella jaoks erivahendite vajadus
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
29-07-2021, 09:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2021, 09:44 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Täna sai lõpuks lahatud jaanipäeval kadunuks jäänud vasakute kärutulede müsteeriumi. Ei suunda, ei gabariiti, ei pidureid. Parenmad OK. Samad kärud teiste autode taga OK. Esialgu osutab süüdistav sõrm kärutulede mooduli suunas: juhtmed käivad kenasti läbi, arvutiga tulesid lülitades tuleb teade: circuit open
Midagi silmnähtavalt maha põlenud ei ole, aga paar kahtlast kohta oli. Jäi Asjatundja kätte sanatooriumi, äkki saab veel asja. Lootust olla siiski vähe. Mis tähendab, et meil on plaaniks B vaja kärutulede moodulit koodiga A2049007905. Võib pakkuda
Oksatõmmatavate nimekirja tuleb lisada see ajugeenius, kelle arvates tuli pakiruumi tagapiilari kate liita sulatamise abil küljepolstritega. Et saada tulemoodul kätte, peaks kogu külje puhtaks võtma. saan aru küll, kust need tunnid tulevad remondiarvetesse, kui pool autot tuleb ühe mutri keeramiseks lahti lammutada.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ilma tulemoodulita on täitsa huvitav sõita. Lane keep assist ei tööta (millest pole ka väga lugu), Blind spot warning ei tööta (millest tegelikutl natuke on lugu, kuivõrd pimedat nurka sel autol täitsa on), suunatulede plinkimine on ... huvitav. Ning permanentselt on ees läbipõlenud pirni teade.
Huvitav efekt on suunatulede indikaatori plinkimise lahutatus tuledest endist. Välised tuled plingivad nii, nagu ennegi - umbes kord sekundis. Aga sees indikaatorid ja heli antakse topeltsagedusega. No, et juhikohal istuv juhm ikka aru saaks, et asjad on pahasti.
Õnneks on moodul saabunud ja loodan seda peatselt autole monteerima asuda. Milleks tuleb jälle pool pakiruumi demonteerida.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lõpuks on saabunud õige moodul ja algne seis taastatud. Ehk käruta veateateid ei ole, käruga on parem pool korras, vasak pime.
Pikem uurimine arvutiga tõi kahtluse, et vasaku poole toide on üldse puudu. Kui leian õige ploki pistikute skeemi, siis selgub, kuivõrd on kahtlustustel alust...
Süüdistav pilk on hetkel tagumise SAMi peal, kuivõrd üks haagisega seotud kaitse on seal täiesti vooluta... Ning arvutist lülitades parema poole amepraaž muutub loogiliselt, vasaku poole oma on ja jääb nulliks.
Aga sõita on endiselt mõnus.
Eile oli tore olukord, kus ristmikul liikuma hakates käisid kõik neli ratast jääl ühtlaselt ringi ja auto liikus peamiselt kõrvale. Oli kenasti tunda, kuidas esirattad leidsid ühel hetkel pidamise ja selle peale ärkas ka kaapeväldik ja selle kolmnurk.
Nelikvedu on tore
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mina tänab väga. Tuleb välja printida ja hakata auto juures näpuga järge ajama, et testlampi õigesse prikku toppi.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma olen ennegi mananud uuemate autode ühekordseks kasutamiseks tegemist.
Täna sai GLK-l termostaati vahetatud. Iseenesest lihtne töö: vedelik välja, kolm polti lahti, vana minema, uus asemel, kolm polti kinni, vedelik sisse ja sõit jätkub.
Õnnetuseks on mingi ajukääbik sendiviilimise tuhinas pannud alumise piiiika poldi ette kütuse tagasivoolu nii, et see tuleks demonteeria. Milleks tuleb maha võtta õhu rõhutoru turbost vahejahutisse. Milleks tuleb eemaldada Y-toru. Oi, ma wandusin.
Kerge wägiwalla tulemusena õnnestus küll ilma kütusesüsteemi avamata pääseda. Esialgu nähtavaid kahjusid ei ole.
Temperatuur tõuseb kiiresti 80+ peale ja püsib. Enne oli napp 60... Toas oli küll soe, aga talv tuleb...
Ei ole need autod mõeldud kestvaks kasutamiseks. Sõidad garantiiaja ära ja saadad utiili
Me esialgu veel ei plaani keskkonnasõbralikusk hakata - See Asi käib ikka absurdselt hästi edasi . Kusjuures selgelt on tunda ka tarkvara erinevus: kui E-klassil tapab stabiilsuskontroll igasuguse lollimängimise üsna resoluutuselt ära, siis maastikuseades GLK laseb päris pikalt mürada enne sekkumist.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-01-2022, 09:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2022, 09:33 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eluga tagasi idast.
Maastikujumal võttis saagiks osa tagumisest põhjaplastist:
ja
vasaku tagumise õõtshoova plastkatte:
Vat nii õrnad on tänapäevased linnamaasturid
Ilmselgelt pidigi varurattasüvendialune kate katki minema, sest selle lõhkunud kivi oli TÄPSELT õiges kohas.
Sentimeetrit kümme edasi või tagasi ja poleks lööma ulatanud.
Kuigi tuleb pattu tunnistada, et õõtshoovakatte lõhkunud puust ülesõitmist "pesukausis" tagurdades oli juhiistmele tunda. Aga elu on õpetanud, et kui mingile kaikale oled ühtpidi otsa sõitnud, siis tuleb sirge seljaga jätkata, kuniks tegelane välja ilmub. Sest vastasel korral on kahjustusi hulga rohkem...
Samas oli sellega lausa rõõm madistada: vedu oli vajadusel alati olemas ja rool piisavalt kiire. Seda peab muidugi kogu aeg meeles pidama, et raskemates kohtades tuleb käsitsi käik alla sundida, muidu lööb äkiline mootor ja ESP väljalülimine kiiresti käigud üles. Ja säärane äkiline muutus pole maastikul pidamise piiril turnides üldse hea. Aga hoiad I käigu peal, saad kenasti vajadustpidi gaasi doseerida ja nii pole asjatut kaapimist ega kinniistumist. Pealtvaatajad võisid mind küll kergelt opakaks pidada, aga maastikul sõites on oluline enne mõelda (ja vajadusel rada kontrollida) ja siis paugutada. Kõik tõusud ja kraavid said võetud esimese korraga, ilma mingi emotsioonita. Lihtsalt annad gaasi ja lased füüsikal (ning ETS-l) toimetada
Kusemine on talverehvidega vähe madal, aga sellest on häda ainult seal, kus rada valida ei kannata. Meil on talveks 225/60R17.
Paraku tagasisõit tõi ebameeldiva uudisena paukuva IV käigu vahetuse. Kuna täna hommikune ring enam säärast paugutamist ei toonud, siis tuleb ilmselt panna vaim valmis solenoidivahetuseks. Õlivahetusest on kulunud 20 kkm ja pea kaks aastat, seega esialgu õlis ei usu viga olema. Selle koguses võib viga olla, kuivõrd seda mõõta ju ei saa. Aga esialgu jälgime olukorda.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Miks taset mõõta ei saa? Kas nivootorukest pole siis karteri põhja küljes?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
23-01-2022, 07:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2022, 07:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-01-2022, 11:30 AM)hellrix Kirjutas: Miks taset mõõta ei saa? Kas nivootorukest pole siis karteri põhja küljes?
On-on.
Ega jah, jummala normaalne on, et õli taseme kontrollimiseks tuleb auto üles tõsta, eemaldada põhjakate, keerata alt ära karteripõhja kork ja ajada mulgust sisse U-traat. Vaid minusugune fossiil arvab, et kontroll peaks käima kuidagi lihtsamalt, ilma margiteeninduse tehniku osaluseta.
Aga tundub, et esialgu võib selle liigitada ajutiste anomaaliate kilda. Praegu sõidab ilma igasuguste kõrvalnähtudeta. Hiljemalt 75 päeva pärast saabuval hooldusel siis laseme kontrollida, mis seis seal on.
Haagisetulede müsteerium lahenes ka tänu nutikale ja eelarvamuseta elektrikule. Läbi oli kaitse number 89. See paikneb toredasti ülemises reas plasti serva taga nii, et näha on varuratta süvendist. Ju ma valet näppisin tulesid taga otsides, ruumi seal ju ei ole. Igatahes peale läbipõlenud kaitsme vahetust kõik plingib nii, nagu peab
Oli päris nõme hetk, kui rikke põhjus avalikustati....
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
Polegi pikalt ise postitanud. Samas pole ka vaja olnud, sõidame, probleemideta
Edukast tulemusest elektriku juures, kus saime kõik tuled haagistel põlema, oli juba juttu. Kui elektri teemadel küsimusi, siis ise võin julgelt soovitada Kasepoissi, kui löögile saab Kasepoiss OÜ
MB Klubi väljasõidust tegin pilte, videoid, millest ühte tahan jagada ...: Uskumatu ronija
[img] [/img]
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
GLK Hortist tagasi. B5 hooldus tehtud + uued pidurikettad, klotsid.
Tuvastati pimenurga radari uppumine nagu siniselgi… Püsikas saadi tööle, kuid distantsi hoidva funktsiooni ütlesid mittetoimivat.
Hortist ära sõites püsikat peale pannes tuli märguanne, et adaptiivne püsikiirus sisse lülitatud. Ma siis imestasin ja proovisin teisele autole tagant lähenedes, jalg valmis pidurile vajutama, et tagant sisse ei lajataks. Ja siiski toimiski. Minu rõõmuks ja hetkel Horti kahjuks. Nii kiire nüüd uue radari soetamisega ka pole. Sai ju just see konkreetne liikur ostetud tema paljude lisade pärast ja ennekõike adaptiivse püsikiiruse hoidja pärast jne
360kaamera anomaalia põhjus ikka veel aga segane, miks ta ei tööta. Tegeleme asjaga ...
Sinisega GLKle järgi minnes ning Hortis pilti tehes tunnistan, me peseme oma liikureid, ausalt. Elame lihtsalt maal ja teed on kevadeti osati porisemad kui sooviksime
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Autosse on tekkinud mootori koormamisel kumin-jõmin. Esimese asjana kahtlustaks ikka mootoripatju.
Kas Lemförderi 60 € padjad on kolm korda kehvemad, kui 175 € originaalid?
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Mina paneks igal juhul originaalid. Olen mitmele autole lemförderid pannud ja ca aasta või vähemgi ja sama hääl tagasi. Originaal võiks ikka uuesti samapalju sõita, vaevalt keegi neid veel vahetanud on.
|