Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 S500 2004a probleem softclosega
#1
Aku klemm maha võtta ja restarti teha toimivad kõik uste softclose süsteem umbes 10 kasutuskorda kuniks juhiuks enam ennast kinni ei ime, teised uksed toimivad pikalt edasi kuniks ükshetk need ka ei toimi jälle. Massazistmed ja muu toimib kõik. Kas olen asjast valesti aru saanud või peaks otsima juhiukse trassilt õhuleket?
Vasta
#2
Paremalpool tagumise istme all, jalavalguse taga on kaitsmed. F62, üleval real kollane kaitse. Tõmbad korraks välja ja paned tagasi. Ei pea akut lahti ühendama.

Softclose pump asub pagassis juhipoolel. Tee pagass lahti, on paremini kuulda. Aktiveeri tagumise ukse softclose ja mõõda aeg, mitu sekundit pump töötab. Siit saab edasi vaadata.
Vasta
#3
(28-08-2021, 04:00 PM)supercharger230 Kirjutas: Paremalpool tagumise istme all, jalavalguse taga on kaitsmed. F62, üleval real kollane kaitse. Tõmbad korraks välja ja paned tagasi. Ei pea akut lahti ühendama.

Softclose pump asub pagassis juhipoolel. Tee pagass lahti, on paremini kuulda. Aktiveeri tagumise ukse softclose ja mõõda aeg, mitu sekundit pump töötab. Siit saab edasi vaadata.

kaitsmevärki tean, pump toimib umbkaudu 14 sekundit, uksed toimivad ilusti aga umbes peale 10ndat juhiukse kasutamist kaob juhiukse softclose, teised toimivad edasi pikalt kuniks need ka kaovad ning siis aitab ainult restart süsteemile
Vasta
#4
Nonäed. 14 sekundit ületab pumba " ohutu töötamise aja". Ja kui seda juhtub teatud arv kordi, siis lükkab selle funktsiooni välja, et mitte pumpa läbi põletada.
Vea üles leidmisega läheb keeruliseks. Endal sama probleem.
Olen pumba mitmeid kordi laiali võtnud. Seal sees mingi reguleerimis kruvi, millega peaks saama seda väljalülitamise aega muuta. Mul ei anna see mingit efekti, kuigi foorumitest lugenud, et mõned on seda timmides korda saanud.
Ühtegi leket ma tuvastanud ei ole.
Kui uksel kasutada soft close, siis imeb ukse kiirelt kinni ja hoiab need ca 14sek ilusti pinge peal, kuni pump lakkab töötamast. See nagu näitaks ka, et lekke probleeme pole. Kesklukustus ja tagumiste patjade puhul töötab pump normaalselt, mõned sekundid.

Ühekorra, kui star järgi oli ja hoopis mingit teist teemat uuriti. Avastasin, et pump töötas softclose puhul ca 5sek. Kõik toimis nagu peab ühe õhtu. Teine kord keegi siin soovitas istmete õhk 0 keerata kõigil istmetel. Keerasin. Ja jälle sain korraks töötava süsteemi.

Ma olen hetkel loobunud Big Grin kui vea leiad, anna siia ka teada.

Siit leiad infot. Ka selle reguleerimis kruvi kohta. Edu
https://w220.wiki/Pneumatic_System_Equipment_(PSE)_Pump
Vasta
#5
Kui uks läheb kinni aga ei lõpetata pumpamist, siis võiks kahtlustada ukselülitit mis ei anna suletud signaali õigel ajal või ei jõua see signaal lihtsalt pumbani.
Vasta
#6
(30-08-2021, 09:51 AM)Marksus Kirjutas: Kui uks läheb kinni aga ei lõpetata pumpamist, siis võiks kahtlustada ukselülitit mis ei anna suletud signaali õigel ajal või ei jõua see signaal lihtsalt pumbani.

aga iga uks kaob erinevalt ära peale restarti, kõigepealt juhiuks siis kõrvalistuja mingiaeg ja lõpuks tagumised. mis valemiga muidu neid ukselüliteid kontrollida annab?
Vasta
#7
(29-08-2021, 07:59 AM)supercharger230 Kirjutas: Nonäed. 14 sekundit ületab pumba " ohutu töötamise aja". Ja kui seda juhtub teatud arv kordi, siis lükkab selle funktsiooni välja, et mitte pumpa läbi põletada.
Vea üles leidmisega läheb keeruliseks. Endal sama probleem.
Olen pumba mitmeid kordi laiali võtnud. Seal sees mingi reguleerimis kruvi, millega peaks saama seda väljalülitamise aega muuta. Mul ei anna see mingit efekti, kuigi foorumitest lugenud, et mõned on seda timmides korda saanud.
Ühtegi leket ma tuvastanud ei ole.
Kui uksel kasutada soft close, siis imeb ukse kiirelt kinni ja hoiab need ca 14sek ilusti pinge peal, kuni pump lakkab töötamast. See nagu näitaks ka, et lekke probleeme pole.  Kesklukustus ja tagumiste patjade puhul töötab pump normaalselt, mõned sekundid.

Ühekorra, kui star järgi oli ja hoopis mingit teist teemat uuriti. Avastasin, et pump töötas softclose puhul ca 5sek. Kõik toimis nagu peab ühe õhtu.  Teine kord keegi siin soovitas istmete õhk 0 keerata kõigil istmetel. Keerasin. Ja jälle sain korraks töötava süsteemi.

Ma olen hetkel loobunud Big Grin kui vea leiad, anna siia ka teada.

Siit leiad infot. Ka selle reguleerimis kruvi kohta. Edu
https://w220.wiki/Pneumatic_System_Equipment_(PSE)_Pump

mis see istmete 0 keeramine aitab siis? kui istmed 0 keerata ja softclose toimima hakkab, mis veale see viitab siis? ma suht loll selle softclosei koha pealt ?
Vasta
#8
Ma ka rumal selle koha pealt, pole ju jagu saanud Big Grin
Siitsamast foorumist sellise soovituse sain. Aga viga see siiski ei "parandanud". Vb oli juhus, et keerasin istmed 0i ja pump töötas ilusti ca 5-7sek too päev.
Mul tunne, et minu masinal lekke probleemi pole, seal mingi teine vigaman juures. Eitea

Siit teemast see istmete soovitus.

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=50084
Vasta
#9
Juhiukse trassis nõelasilma suurune auk. Minul korras nüüd Nod
Vasta
#10
Vahi... Kuda üles leidsid? Ja kas enne mingi veakoodi ka salvestas?
Vasta
#11
(20-09-2021, 05:35 PM)supercharger230 Kirjutas: Vahi... Kuda üles leidsid?  Ja kas enne mingi veakoodi ka salvestas?

Ma täpselt ei oska öelda, tehti launchiga mingi suurem diagnost. Öeldi, et õhutrass raudselt vigane. Sai haktud lahti kakkuma ja juhiukse all oli lambist mingi mikroauk ?
Vasta
#12
(20-09-2021, 05:35 PM)supercharger230 Kirjutas: Vahi... Kuda üles leidsid?  Ja kas enne mingi veakoodi ka salvestas?

Ma täpselt ei oska öelda, tehti launchiga mingi suurem diagnost. Öeldi, et õhutrass raudselt vigane. Sai haktud lahti kakkuma ja juhiukse all oli lambist mingi mikroauk ?
Vasta
#13
Kuda augu olemasolu ja täpse koha tuvastasid?
Vasta
#14
(20-09-2021, 09:02 PM)v6sa Kirjutas: Kuda augu olemasolu ja täpse koha tuvastasid?

Diagnostik ütles, et ta 99% kindel, et juhiukse trassis viga. Ma enamusajast ise lammutamise kõrval polnud kui vend juba hõikas 15minuti pärast, uksest alustas lahti võtmist ja juhi jalge juures oli silmaga nähtav auk nagu oleks keegi läbi torganud millegagi. Imestan, et see üldse sai toimida.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 147 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 535 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 394 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,337 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 360 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  S500 peale küünalde vahetust uimane ktmduke 23 1,605 24-01-2024, 10:08 AM
Viimane postitus: ktmduke
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 418 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 859 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 354 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 313 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne