Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E350 Avantgrade Full, 2012, W212 - Exabot
#21
Termostaat on vast sama aga lihtaslt läbi. Eklassil suht tüüpiline.
Huvitav jah et PDC puudub nii ees kui taga Smile Big Grin
Vasta
#22
Varuosakoodi järgi ongi Prantsusmaa oma. PDC on imelik jah.. Üldse imeliku varustusega valitud masin prantsusmaale.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#23
Ei pole see siiski nii. Minul helistasid hoolduse käigus ja ütlesid, et auto tahab andmete järgi ka kastiõli vahetust, seega ajad on muutunud.
Kurjajuur
Vasta
#24
(26-03-2021, 09:38 PM)v6sa Kirjutas: Kaablist on $itaks vähe kasu, kui programmi ja teadmisi ei ole. Esialgu on vast mõistlikum kellegi asjatundlikuma juurest teenust osta. Meil on diagnostikakohtade teema olemas, vali sealt sobilik välja ja anna kuuma.

Samas on hea näha, et tuleb ka uuemat ja huvitavamat tehnikat foorumisse.

Mismoodi see "Prantsuse termostaat" mootori tööd häirib?

Silber ei näe üldse õlivahetus ette enne 120 kkm. Ja teist korda ei pidavat vaja olemagi. Nojah.... Tundmatu ajalooga autole on mõistlik teha dünaamiline vahetus, aga vaid loetud kuud autot pidavale on see muidugi asjatu kulu.

Veidi nokiksSmile, mitte Silber(pikemat aega ikka juba Veho tegelt) vaid tehas, nemad teevad ikka vastavalt sellele mis tehas ütleb, kui kunde tahab, et tehakse rohkem või muud, siis tuleb seda ise öelda paraku.
Asjasse puutuv küsimus ka, on see dünaamiline õlivahetus tõesti seda väärt/vajalik võrreldes tavalise vana välja uus sisse asemel(ei pea silmas rahalist poolt vaid auto tehnilist), nii palju kui tean, siis tehas näeb ka tavalise puhul ette kastiõli soojendamist teatud tempini jne, ise olen pigem jälginud, et arve real oleks sama kogus õli mis tehas ette näinud vahetusel ja mitte vähem.
Vasta
#25
(26-03-2021, 09:38 PM)v6sa Kirjutas: Silber ei näe üldse õlivahetus ette enne 120 kkm. Ja teist korda ei pidavat vaja olemagi. Nojah.... Tundmatu ajalooga autole on mõistlik teha dünaamiline vahetus, aga vaid loetud kuud autot pidavale on see muidugi asjatu kulu.

Võimalik, et nn tava MB ja Amg hooldusel on vahe sees, aga minu Cls-il vahetati õli käigukastil 86000.-km pealt. Või siis on vanus vs Ls, kumb enne täis saab.
Vasta
#26
Soovituslik õlivahetuse intervall 80 000 – 120 000 km. AMG ja teised üle 400hj mudelid kuni 60 000 km.

https://www.hobenool.eu/mercedes-benz-au...igukastid/
Vasta
#27
See pole ju tehase soovitus. Hõbenool on huvitatud, et õli vahetataks tihemini. Mida ma pean väga õigeks, kuivõrd käigukasti hüdrovedelik saab üksjagu tappa meie kliimas. Ning kui siia lisada veel kasutajate tahtmatus autoehituslike piirangutega arvestada, siis tihemini vahetamine ei tee asja halvemaks. Küll aga auto pidamist kallimaks.

Kas dünaamiline õlivahetus end ära tasub, on usuküsimus rohkem. Mina usun, et tasub. Sest rasketehnika poolel on selge tendents: ettenähtust tihemini hooldust saav tehnika kestab ja tootja soovitusi pikaks laskval on probleeme. Ehk sel harval kasutajal, kes soovib pool miljonit sama autoga täis sõita, sel ilmselt tasub. Kes vahetab autosid kiiremini, selle jaoks on asjatu kulu, kuivõrd meie turul ei osteta mitte autot, vaid kalendrit ja võimalikult ilusaks keritud odomeetrinäitu. Sad Dünaamilise õlivahetusega kasti survega läbi pestes välja uhutavat sodi on ikka tüki rohkem, kui lihtsalt kasti tühjaks nõrutades kätte saab.

Termostaat ei ütle ajule midagi - selleks on temperatuuriandur(-id). Termostaat on vaid klapp, mille ülesanne on mootor võimalikult kiiresti töötemperatuurile tuua ja sellel hoida. Küll kipuvad termostaadid väsima ja enamasti just liiga lahti jääma, mistõttu mootor ei saavuta töötemperatuuri. Mis omakorda võib viia liigse kulumiseni ja enneaegse ikaldumiseni.

Mis puudutab diagnostikat, siis "juhtmest" on vähe kasu, kui teadmised järele ei tule... Universaalsed eeldavad, et kasutaja teab, mida ta teeb. NIng väidetavlt ei saa ikka kõikidele funktsioonidele ligi. Samas reaalajaandmeid näeb ja sellest loeb juba palju välja.

Kui teada, kuidas auto töötab ...
Vasta
#28
Kuna esisillast kostus väike kolin, siis sai tellitud ette mõlemad uued SKF-i stabikad ja kui juba tellimiseks läks, sai kohe võetud ka tagasillale uued (FAG). Kui uued suverehvid kohale jõuavad ja rattad maha saab, siis ühe soojaga vahetab ära ka tagumised stabikad. 
[Pilt: stabikad.jpeg]

Nagu ma aru saan, siis need patjade tolmukad peaks ikka kinni olema?
[Pilt: tolmukatte.jpeg]

Mida sellisest asjast arvata? Peaks hakkama vaikselt vahetusele mõtlema?
[Pilt: padi.jpeg]
[Pilt: padi2.jpeg]

Väike üldpilt.
[Pilt: yldpilt.jpeg]
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#29
Mul olid need tolmukatted samamoodi.
Eesmisi patju saab aint koos amortidega, 990€ tk
Vasta
#30
Väike sissekanne. Tegin õlivahetuse ära ja ühtlasi vahetasin ka pikalt kapil seisnud termostaadi. Õliks läks sisse SAE 5W-30 MB 229.51
Õlivahetus 241050 km.
[Pilt: olid.jpeg] 

Vana vs uus
[Pilt: termostaadid.jpeg]

[Pilt: termostaat_maas.jpeg]

Just viisin ka auto Hõbenoolde ja päeva peale peaks selguma, mis selle turbiiniga saab.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#31
Autole kastihooldus tehtud ja turbiin korras. Adapteeriti käigud ka ära ja kõik see anomaalia mis ta vahel tegi, on kõik kadunud ja kast sujuv. 241202km
[Pilt: arve.PNG]

Tellisin ka originaal topsihoidja ette.
[Pilt: topsihoidja2.jpeg]
[Pilt: topsihoidja.jpeg]
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#32
Kus hoolduse teostasid? Ja olen isegi otsinud topelt topsiga raami, aga vist liiga laisalt ? võid selle kohta ka infot jagada.
Vasta
#33
Topsihoidja võtsin siit https://www.ebay.de/itm/263959194122?_tr...%7Ciid%3A1 ja kastihoolduse lasin Kadrina Hõbenooles teha.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB E350 3.0 190kw 2015a w212 - Rando Randos 35 6,662 01-10-2024, 06:41 PM
Viimane postitus: Randos
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,874 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,418 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,218 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,863 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,295 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,584 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne