Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E350 Avantgrade Full, 2012, W212 - Exabot
#1
Kuna küsimusi ikka tekkib ja vältida erinevaid teemaid tehes, siis teen lõpuks oma autost hoopis teema. Põhimõtteliselt olen terve elu VAG-i usku olnud, kus alguse sai:
  • Golf 2 GTI 87kw (1987)
  • Golf 3 GTI 110kw (1994)
  • BMW 316 75kw (1995)
  • Passat B5.5 96kw (2003)
  • Audi A6 C6 176kw (2010)
  • Passat B8 140kw (2015)
  • Audi A6 C7 228kw (2013)
Pikka aega olen ikka kuulnud siit ja sealt, et kui mersut juba omada, siis elusees ei taha mud marki… jäigi see kripeldama. Sai see bensiiniröövel Audi maha müüdud, mõeldud ja uuritud ning otsustatud ikka Mercedest proovida (ja tundub, et ei kahetse). Algul sai vaadatud 2013 aasta E350 Leedust (tuttav oleks toonud, tegeleb sellega). Kui laupäeval leidsime selle okei masina ja kuna sekundiga polnud käsiraha ette maksta, siis pühapäeva hommikuks oli masin läinud ka. Mis seal ikka, kuna Leedus rohkem okei masina valikut antud hetkel rohkem polnud ja oodata ka väga ei viitsinud, siis sai auto24 uuesti lahti löödud ja scrollima hakatud. Algul vaatasin ühte Tartu E350 AGM (mis siiani müügis ja ainult hind langeb), aga tuttav tegi selle kohe maha ja need omaniku saadetud esinduse väljavõtted polnud ka eriti usutavad ilma allkirjade ja templiteta. Rohkem seal auto24-s midagi ei kütkestanud peale ühe musta E350, mis oli ka väga eeskujulike lisadega ja lapse pärast sobisid ka hästi tagumised ekraanid. Mõeldud tehtud, rongiga pealinna, sai masin üle vaadatud, mingi uksepauk olevat olnud, aga silmaga küll midagi aru ei saanud. Värvipaksusmõõtjat ka kusagilt ei leidnud. Eks too päev oli see kehva jäine ilm ka, kus masin oli paraja jääga kaetud. Muidu nagu viisakas, pehme ja vaikne. Egas midagi ost-müük ja autoga koju tagasi. Nüüd olen juppaega sõitnud ja ega kusagile Audisse küll enam tagasi ei kisu. See tagasillavedu ole väike minus, eriti MS rehviga, aga harjub ära.

Mark ja mudel: Mercedes-Benz E 350 Avantgrade Full
Väljalaske aasta: 2012
Mootor: 195 KW, 3.0
Käigukast: Automaat, 7G
Värvus: Must

Väike nimekiri ka lisadest:

Turva- ja ohutusvarustus
  • Roolivõimendi (kiirustundlik)
  • 8x turvapadi
  • Turvakardinad
  • Juhi väsimuse tuvastamise süsteem
  • Stabiilsuskontroll
  • Veojõukontroll
  • Sõiduraja hoidmise abisüsteem
  • Sõiduraja vahetamise abisüsteem
  • PRE-SAFE kokkupõrget ennetav süsteem
  • Automaatpidurdussüsteem
  • Vihmasensor
  • ISOFIX lasteistmete kinnitused
Mugavusvarustus
  • Kliimaautomaatik
  • 4x elektriaknad
  • Elektrilised välispeeglid (kokkuklapitavad, mäluga)
  • Automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas)
  • Püsikiiruse hoidja (distantsi jälgiv)
  • Parkimiskaamera
  • Mootori eelsoojendus
  • Salongi eelsoojendus
  • Salongi lisasoojendus
  • Rulookardin tagaaknal (elektiline)
  • Coming/Leaving home
Sisustus
  • Pruun nahk
  • 2x elektriistmed (mäludega)
  • 4x istmesoojendused
  • Ventileeritavad istmed (ees)
  • Comfort istmed (massaaž)
  • Kaassõitja istme seljatugi allaklapitav
  • Käiguvahetus roolilt
  • Reguleeritav roolisammas (elektriliselt, mäluga)
  • Mustad ilusiistud salongis (puitdekoor)
Audio, video, kommunikatsioon
  • Stereo (CD, DVD, USB, SD, pult)
  • 8x kõlarid
  • 3x ekraan (ees, taga)
Rehvid ja veljed
  • Talverehvid 245/40R18
  • Valuveljed (18, AMG)
  • Rehvirõhu kontroll
Tuled
  • Xenon (lähi, kaug)
  • Automaatsed kaugtuled
Muu
  • Õhkvedrustus
  • 2x 12V väljavõtted
  • Jahutusega kindalaegas
  • Rehviparanduskomplekt
  • Aknapesupihustite sulatus
  • Veokonks (elektriline)
  • Haagise stabiliseerimissüsteem
  • 4x istekohti
  • Tühimass 1835kg
  • Täismass 2380kg
  • Kandevõime 545kg
Põhimõtteliselt kõik olemas mis vaja. Ainuke imelik asi on see, et parkimiskaamera on, aga andureid pole…

Hooldused:
  • Järve SilberAuto AS ls 200465km pealt pidurivedelik, kombifilter, mootoriõli 5W-30 229.52 +filter,
  • Järve Veho AS ls 225333km pealt vahetatud suhteliselt palju erinevaid tihendeid, original klaasiharjad, polte-kruve, kütusevoolik, õhufilter, mootoriõli 5W-30 229.52 +filter
Olemas ka terve ajalugu, aga panen kirja viimased tegemised.

Mõned kehvad pildid ka juurde:
[Pilt: 1.jpeg]
[Pilt: 2.jpeg]
[Pilt: 3.jpeg]
[Pilt: 4.jpeg]
[Pilt: 5.jpeg]

Lisaks termostaat, mis vajab vahetust, kuna Prantsusmaa oma ja eks ta häirib meie kliimas ka mootoritööd. Aga nagu selgunud on, siis ainult A varuosa lugu see termostaat.
[Pilt: termostaat.jpeg]

Lisaks mingi aeg tegema ära:
  • Mootoriõli
  • Kastiõli
  • Küttefilter
  • Salongifilter
Kuna ilm läks käest ikka, siis mõtlesin täna webasto seadistada hommiku kella 07:00 peale õhtul kella 16:00 peale. Kellaajad sai nagu paika, aga millegi pärast hakkab kohe soojendama ja aknast oli näha, kuidas esiklaas kiirelt sulas. Puldilt näitab soojendus märki ka 50, mis hakkas allapoole liikuma. Ei saagi aru, kuidas neid aegu täpsemalt seadistada ja ei hakkaks see soojendus kohe kertama… Äkki keegi oskab sellekohast nõu anda? Pult tundub olema sarnane nagu Telestart T100 HTM, ainult mersumärk taga küljel.

Lisan siia pildi velgede/rehvide andmetega, siis hea vaadata, kui midagi ununeb.
[Pilt: wheels.JPG]
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#2
Tundub sile ja kindasti ka mugav igapäevasõidukina. Kui sügisel kaasaegsemat igapäevasõidukit vaatan, siis ilmselt jääb sama kere 4Matic üheks valikuvarjandiks.
Vasta
#3
Esimene masin siis mis webastoga. Jube hea oli ikka tänase ilmaga sooja autosse istuda. Kahjuks pidi ainult ise selle puldist sisse lülitama, kuna seda timerit ei saa kuidagi toimetama... Icon_rolleyes
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#4
Webastol märgid ära mis kell soovid ära sõita ja hakkab ise 40 minutit varem tööle. Kui autosse istudes välja ei lükka kütab selle 50 minutit täis.
Kurjajuur
Vasta
#5
Ah sellisel viisil käib hoopis. Mingiks hommikuks sain ühe timeri toimima, määrasin kella 07:00 hommikuks. Läksin 07:30 autosse ja mõtlesin, et huvitav, auto nina alla oli sulanud laik jää sees ja nagu oleks töötanud, aga juba suht jahedaks tõmband. Jälle targem. Pole varem webastodega masinaid omanud.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#6
Autol peal tehasesignalisatsioon (ilmselt). See signa on ühendatud auto pasuna külge ja kui signa peale panna, siis käib selline korralik kolm törtsu läbi auto pasuna ja see on ikka kuidagi väga ebamugav. Kas seda saaks kuidagi nuppude kombinatsiooniga vms maha ka võtta või muuta?
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#7
Settings ->Vehicle -> Acoustic feedback -> disable

[Pilt: 32642-Lock_no_sound.png]
Kurjajuur
Vasta
#8
Nii lihtne see siis oligi. Polegi põhjalikult seda odo menüüd seal inspekteerinud ja ei arvanudki, et mersul seal nii palju settinguid on. Leidsin, et saab ka sealt vaevata webasto taimerid paika panna.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#9
Jäin siin mõtlema, kui võti välja, siis rool liigub üles. Kui keeruline ja kas üldse oleks võimalik kodeerida mersule, et iste ka taha liiguks võtme eemaldamisega (nagu X5, VAG jms)?
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#10
w220 teeb seda. Aga istet liigutab ainult siis, kui sõiduasendis iste väga ees. Kui sõiduasendis iste juba auto arvates piisavalt taga, siis liigutab võtme eemaldamisel ainult rooli.
Ausaltöeldes ma pole väga testinud seda süsteemi. Võid proovida istet ette lasta, äkki seljuhul liigutab.
Vasta
#11
Isteme saab ka panna liikuma, aga seda tuleb xentry programmiga torkida. Niisama kuskil menüüdes ei ole minumeelest.
Vasta
#12
Mul sama mootoriga sama auto ja täitsa saab wahleri termostaati tellida.
vahetasin endal ära.
Vasta
#13
(22-03-2021, 03:42 PM)Marksus Kirjutas: Isteme saab ka panna liikuma, aga seda tuleb xentry programmiga torkida. Niisama kuskil menüüdes ei ole minumeelest.

Ega see istme ette liigutamine ei aidanud jah, liigub ikka ainult rool ja kusagilt menüüst ka mingi linnukese võimalust silma ei jäänud. Kust oleks kõige mõistlikum seda XENTRY soetada? Või teeb ka kõik samad asjad ära näiteks LAUNCH X-431 ?

(25-03-2021, 11:13 AM)Veka Kirjutas: Mul sama mootoriga sama auto ja täitsa saab wahleri termostaati tellida. vahetasin endal ära.

Küsisin Silberist ka, sain vastuse, et A6422002215 ja hinnaks 176€.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#14
See Tartu AMG ilmselt minul müügis Big Grin autoga kaasas on ca 20 saksamaa arvet sealse esinduse omasid mis on ka Silberauto süsteemis sees (viimane neist 1900 eurone). Huvitav mis templitest jutt käib või kus need olema peaks?

/Tuttav tegi auto kohe maha on küll "epic" värk kui autot pole näinudki. See konkreetne vist see millal taga ekraanid ja 4 kohaline? Varustus hea aga jah AMG ikka puudu. Tagaluugi liistu soovitan läikiv mustaks kiletada, jääb 100x parem. Kindlasti lase kastiõli ära vahetada ja lase üle vaadata et käigukasti cooleri torud ei leki ees. Mul need lekkisid ja kast käis kap.remondis. Termostaat neil originaal ainult töötabki, teised jäävad ikka sinna 75-80 kraadi juurde pendeldama.
Vasta
#15
Täitsa võimalik jah, see Pärnu numbriga ja mida tihti seal kandis näha?
Arvetel ja esinduse väljavõtetel templid ja allkirjad peal. Ise ei ole kursis, aga tuttav kes autodega tegeleb ja on Silberiga mingi diil (iga kuu maksab) teadis öelda. Minu omadel on igaljuhul templid ja allkirjad igal pool olemas.
See on see Tartu AMG mille hind läks vahepeal natuke alla, aga nüüd tõusis üles tagasi? See vist mingi Lõuna Eesti nipp. Otsisin siin vahepeal ATV-d ja kaks lõuna müüjat tegid sama pulli ja lisaks kõne peale veel, et oot mis see hind mul seal kuulutuses oligi. Big Grin Aga see selleks. Kena pill on muidu küll jah.

Mul jah nelja kohaline ja ekraanid sees. Ekraanide osas sai otsus juba lapse pärast. Hooldatud on kenasti, vahetatud enamus tihendeid jms k.a cooleri tihendid. Kodus ajasin ise ka tõstukile ja uurisin-puurisin igalt poolt. Kastiõli läheb jah lähiajal vahetusse. Ei teagi kus seda teha lasta või teha ise... Kuidas Silber seda üldse vahetab, lasevad nad selle ikka täielikult välja?
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#16
No Saksamaal on päris paljud nn diilerid/händlereid. Nagu meil on Lesven vms, neil pole mingeid templeid.

Silber dünaamilist käigukastiõlivahetust ette ei näe

/vaatasin MB arveid, ainuke asi üle kogu A4 paberi on kiri ORIGINAL ehk mitte koopia vaid päris arve
Vasta
#17
Ahnii.. no siis peab ise ära tegema, kui mingi adekvaatse diagnostika kaabli saan, et seda tempi paika ajada ja ülejäägi välja lasta. Kaablist kirjutasin üleval pool, aga siin vist ei tea nendest keegi midagi, eriti hämmastav, et kust seda Mercedes-Benz enda diagnosti soetada oleks mõistlik.
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta
#18
(26-03-2021, 09:17 PM)Exabot Kirjutas: Ahnii.. no siis peab ise ära tegema, kui mingi adekvaatse diagnostika kaabli saan, et seda tempi paika ajada ja ülejäägi välja lasta. Kaablist kirjutasin üleval pool, aga siin vist ei tea nendest keegi midagi, eriti hämmastav, et kust seda Mercedes-Benz enda diagnosti soetada oleks mõistlik.

Mina teeks dünaamilise. See 7G suht pirtsakas kast.  Confused

Dünaamiline seal 350-500 tuuri
Vasta
#19
Kaablist on $itaks vähe kasu, kui programmi ja teadmisi ei ole. Esialgu on vast mõistlikum kellegi asjatundlikuma juurest teenust osta. Meil on diagnostikakohtade teema olemas, vali sealt sobilik välja ja anna kuuma.

Samas on hea näha, et tuleb ka uuemat ja huvitavamat tehnikat foorumisse.

Mismoodi see "Prantsuse termostaat" mootori tööd häirib?

Silber ei näe üldse õlivahetus ette enne 120 kkm. Ja teist korda ei pidavat vaja olemagi. Nojah.... Tundmatu ajalooga autole on mõistlik teha dünaamiline vahetus, aga vaid loetud kuud autot pidavale on see muidugi asjatu kulu.
Vasta
#20
Kaablit tarvis nagu nii, aga ilmselt midagi universaalsemat, et saaks asju teha ka muude masinatega. Siiani olnud kasutuses ainult Ross techi pakutavad. Teadmistest vast puudu ei jää ja kui jääbki mingis osas, siis saab abi alati. Uuringi, et palju see Mercedes-Benz enda oma maksab ja kas on pointi seda ainult margipõhiselt soetada.

Termostaat - kui ta meie kliimas "aiateibaid" näitab ajule, kas siis ei muutu midagi?

Loetud kuud autot pidavale? Ei plaani paar kuud pidada, aga õli oleks vaja vahetada, kuna väikseid trikke ikka see käiguvahetus vahel teeb, eriti külmalt. Ja kui vahetangi (kunagi), siis S see olema saab. Big Grin
Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi | phpBB Eesti | phpBB.com



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB E350 3.0 190kw 2015a w212 - Rando Randos 35 6,633 01-10-2024, 06:41 PM
Viimane postitus: Randos
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,786 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,339 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,203 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,832 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 628 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,814 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 490 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,285 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,454 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne