Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E350 2010a. W212
#1
Tere!

Oskab keegi öelda sellise Mercedes-Benz head ja vead, mida jälgima peaks universaali puhul? Läbisõit 290 000km ringis, tagavedu, taga õhkvedrustus. Mootoriks 3.0 diisel 170kw 7g-tronic kast.  Eusa_angel

Ettetänades
Vasta
#2
V6 sööb tavaliselt õli
7-G tavaliselt jamab
Läbisõit kontrolli, võib täitsa olla 3x suurem
Vaata ka auto üldine väsimuse tase, siis kohe arusaadav millega tegu
Võib täitsa olla hea hooldatud auto, millel kõik haigused juba ravitud!
Vasta
#3
Millest see õli söömine tuleb?
Sai käidud proovimas ka, kõik toimetas ilusti ja kulumine oli üllataval kombel väga nullilähedane, kõik istmed rool jne, tundub hoitud auto olevat.
Aeg broneeritud ka Silberisse kontrolli, päris ehku peale ei osta kindlasti.
Väntvõlli otsa tihend olevat tehtud mingi aeg, sealt ajas õli natuke.
Sai tehtud taustauuring ka enne Eestisse toomist, õnnetusi pole olnud, läbisõit õige ja miskit kahtlast ei leidnud.
Vasta
#4
Olles auto omanik millel on see V6 disla pole küll mingit õlisöömist täheldanud. Sooviks teada kustkohast selline info. Probleem võib tekkida õli vahejahuti tihenditega aga see pidi ka mitte kõigil ilmnema ja käis enne 2010 aasta kohta.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#5
Kaua see auto ka on käes olnud, et võib nii julgelt küsida?

Turbo ja mootori üldine kulumine (eriti siis, kui lastakse tehase ülioptimistliku hooldusvälbaga õhufiltrid pilbasteks).

Välja võib ka õli tilkuda kurikuulsate jahutitihendite vahelt.

Roostega 212 vist enam (või veel, üsna uued ju) muresid ei ole?
Vasta
#6
Õli juurde kallamine hoolduste vahelisel ajal pole midagi tavatut, kõik oleneb kasutusest, isegi manuali järgi kuni liiter 1000km kohta tootja poolt ju ok.
Nagu kasutaja v6sa ka kirjutas, siis mootori üldine kulumine toetab suuremat õlikulu kuna kõik mis liigub kulub ja vedelike lahus hoidma mõeldud asjad pole enam nii tihedad.
OM642 kohta ise kuulnud ja ka sõbra kogemusest näinud õlijahuti tihendite leket. Teisel sõbral ka sama a mootoriga e klass ja pole probleeme olnud.
Ise omanud kahte sõidukit antud mootorikoodiga, hädasid endal ei olnud.

Tagasilla õhkvedrustuse puhul sellel hea see, et padi ja amort eraldi, emb kumb saba viskab, siis ei pea vähemalt mõlemat detaili välja vahetama(jah amortide puhul loomulikult silla kohta paaris), nagu see paraku kokku liidetud detaili puhul on.
Tagaveolisel peaks vist silladetailid soodsmad olema kui nelikveolisel(parandage kui eksin).

Mike22 kas need 7g-tronicu jamamised on suure läbisõidu teema(ei saa paraku sellest ühelauselisest probleemi kirjeldusest aru)?
Vasta
#7
Pidasin meeles, et 7-g ei ole nii pommikindel nagu vana 5-ne kast (endal oli väikse ORIG läbisõiduga 200kkm cls500 8a tagasi ja 7-g jamas, enamus sõpradel 7-g erinevatel Mercedes-Benz keredel jõnksutab ka). Minul hetkel r4 ja 5-se kastiga w212 ja sõit murevaba. Remondimees soovitaski mitte osta v6, kuna ta remondib need v6 mersud iga nädal õlikulu probleemiga Smile
Vasta
#8
(18-01-2021, 05:20 AM)Mike22 Kirjutas: Pidasin meeles, et 7-g ei ole nii pommikindel nagu vana 5-ne kast (endal oli väikse ORIG läbisõiduga 200kkm cls500 8a tagasi ja 7-g jamas, enamus sõpradel 7-g erinevatel Mercedes-Benz keredel jõnksutab ka). Minul hetkel r4 ja 5-se kastiga w212 ja sõit murevaba.

Mulle tundub see 7G kastide mure olema seotud pigem tehase juhendiga õli mitte vahetada ja võimatusega õlitaset ekspluatatsioonis kontrollida. Ning eks raamatupidamine ning turundus on andnud ka inseneridele ranged juhised mitte toota liiga tugevaid asju. Nende mõne wingatsiga tegeleb tehase õigusosakond. Ning viimase võimalusena tuleb Mehaanik...

Vanade kastide elujõu tagatiseks on õlitaseme perioodiline kontroll ja vajadusel lisamine ning õlivahetusvälbast 50(+20)kkm kinni  pidamine. See +20 siis kergetes oludes: maanteesõit meil lubatud kiirustel sooloautoga. Rasked kärud, linnaliiklus, autobahnil piirajas paugutamine - need kulutavad rohkem.
Vasta
#9
Speedshift MCT’ga kastidel näeb tehas alates mudeliaastast 2016 ette iga 3 aasta või 50tkm täitumisel kastiõli vahetust, mul endal 2015 mudeliaasta C217 nimetatud kastiga, sellel nägi tehas ette ühekordset!! õlivahetust 3A/50tkm pealt kui mudel välja tuli ja mingil naljakal põhjusel seda tagasiulatuvalt antud mudeliaastale tehaseprogrammis ei muudetud kuigi kast sama, niiet tuleb ise meeles pidada ja hooldusesse minnes eraldi tellida kuna ei kuulu antud masina puhul tavalisse hooldusprogrammi. Ei saa esindusele ka pahaks panna iseenesest kuna neil ikka suht liinitöö ja pole aega masinate puhul ju vaadata ajalugu mis tehtud/tegemata ja kas võiks veel midagi lisaks teha kui see mis arvuti ette näitab.
Vasta
#10
(17-01-2021, 10:01 PM)v6sa Kirjutas: Kaua see auto ka on käes olnud, et võib nii julgelt küsida?

Turbo ja mootori üldine kulumine (eriti siis, kui lastakse tehase ülioptimistliku hooldusvälbaga õhufiltrid pilbasteks).

Välja võib ka õli tilkuda kurikuulsate jahutitihendite vahelt.

Roostega 212 vist enam (või veel, üsna uued ju) muresid ei ole?

Mul on om642 mootoriga auto kaheksas aasta ja ma tean väga hästi seda tihendite võimalikku probleemi, samas nagu eespool mainisin siis see asi on alates 2010 autodel lahendatud teisest materjalist tihenditega. Kui keegi aga järgib tehase ülioptimistlikke hooldusvälpasid siis suurt rahakotti talle.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#11
(18-01-2021, 02:49 PM)Indrekno Kirjutas: Speedshift MCT’ga kastidel näeb tehas alates mudeliaastast 2016 ette iga 3 aasta või 50tkm täitumisel kastiõli vahetust, mul endal 2015 mudeliaasta C217 nimetatud kastiga, sellel nägi tehas ette ühekordset!! õlivahetust 3A/50tkm pealt kui mudel välja tuli ja mingil naljakal põhjusel seda tagasiulatuvalt antud mudeliaastale tehaseprogrammis ei muudetud kuigi kast sama, niiet tuleb ise meeles pidada ja hooldusesse minnes eraldi tellida kuna ei kuulu antud masina puhul tavalisse hooldusprogrammi. Ei saa esindusele ka pahaks panna iseenesest kuna neil ikka suht liinitöö ja pole aega masinate puhul ju vaadata ajalugu mis tehtud/tegemata ja kas võiks veel midagi lisaks teha kui see mis arvuti ette näitab.

See on hoopis teist tüüpi kast ju.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#12
(18-01-2021, 05:20 AM)Mike22 Kirjutas: Pidasin meeles, et 7-g ei ole nii pommikindel nagu vana 5-ne kast (endal oli väikse ORIG läbisõiduga 200kkm cls500 8a tagasi ja 7-g jamas, enamus sõpradel 7-g erinevatel Mercedes-Benz keredel jõnksutab ka). Minul hetkel r4 ja 5-se kastiga w212 ja sõit murevaba. Remondimees soovitaski mitte osta v6, kuna ta remondib need v6 mersud iga nädal õlikulu probleemiga Smile

Mida see remondimees seal konkreetselt remondib iga nädal?
Millegi pärast arvan, et ta remondib v6 bensukaid milledel on tõesti õlikulu probleem.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#13
(19-01-2021, 10:16 PM)vreps Kirjutas:
(18-01-2021, 02:49 PM)Indrekno Kirjutas: Speedshift MCT’ga kastidel näeb tehas alates mudeliaastast 2016 ette iga 3 aasta või 50tkm täitumisel kastiõli vahetust, mul endal 2015 mudeliaasta C217 nimetatud kastiga, sellel nägi tehas ette ühekordset!! õlivahetust 3A/50tkm pealt kui mudel välja tuli ja mingil naljakal põhjusel seda tagasiulatuvalt antud mudeliaastale tehaseprogrammis ei muudetud kuigi kast sama, niiet tuleb ise meeles pidada ja hooldusesse minnes eraldi tellida kuna ei kuulu antud masina puhul tavalisse hooldusprogrammi. Ei saa esindusele ka pahaks panna iseenesest kuna neil ikka suht liinitöö ja pole aega masinate puhul ju vaadata ajalugu mis tehtud/tegemata ja kas võiks veel midagi lisaks teha kui see mis arvuti ette näitab.

See on hoopis teist tüüpi kast ju.

See oli kasutaja v6sa jutule jätkuks, tehase juhendi kohta õlivahetuse teemal ja kuidas see ka tehasel aasta lõikes sama kasti puhul võib lihtsalt muutuda ja põhiolemuselt MCT ikka 7G
Vasta
#14
(19-01-2021, 10:15 PM)vreps Kirjutas:
(17-01-2021, 10:01 PM)v6sa Kirjutas: Kaua see auto ka on käes olnud, et võib nii julgelt küsida?

Turbo ja mootori üldine kulumine (eriti siis, kui lastakse tehase ülioptimistliku hooldusvälbaga õhufiltrid pilbasteks).

Välja võib ka õli tilkuda kurikuulsate jahutitihendite vahelt.

Roostega 212 vist enam (või veel, üsna uued ju) muresid ei ole?

Mul on om642 mootoriga auto kaheksas aasta ja ma tean väga hästi seda tihendite võimalikku probleemi, samas nagu eespool mainisin siis see asi on alates 2010 autodel lahendatud teisest materjalist tihenditega. Kui keegi aga järgib tehase ülioptimistlikke hooldusvälpasid siis suurt rahakotti talle.

Sellele alates 2010 autodel lahendatud väitele vaidlen vastu, sõbra W212 2011 kevade väljalase oli selle probleemiga, tehas lasi esimese versiooni antud TSB'st välja alles 2013, niiet julgelt võib väita, et probleem oli uute masinate puhul selleks ajaks lahendatud.
Vasta
#15
Kui jutt käib päris amg-st selle speedshifti puhul, siis on ette nähtud iga 50k järel ôli vahetada. Tavalisel 7g tronicul mis kasutab punast õli on tõesti ühe korra ette nähtud õlivahetus (va kaubikud). Juhul kui sinist õli kasutatakse siis on ette nähtud 5a/125 tuhat ja nii kuni auto elutee lõpuni. Kôikvôimalikid nõksutamised ja kiirusandurite rikked on ka ikkagist valdavas enamuses esimese otsa 7g-del. Samamoodi on kiirusandurite probleemid ka vanal heal viiesel kastil väga tavapärased, lihtsalt remont on kordades odavam ja koduste vahenditega teostatav.
Mis soojusvaheti tihenditesse puutub siis pole vahet mis aasta auto on, tuleb teha mingi hetk kõikidel V kuutel ja reeglina ca 200 tuhande läbimisel, oleneb muidugi kasutamistingimustest.
Vasta
#16
(19-01-2021, 11:18 PM)shed Kirjutas: Kui jutt käib päris amg-st selle speedshifti puhul, siis on ette nähtud iga 50k järel ôli vahetada. Tavalisel 7g  tronicul mis kasutab punast õli on tõesti ühe korra ette nähtud õlivahetus (va kaubikud). Juhul kui sinist õli kasutatakse siis on ette nähtud 5a/125 tuhat ja nii kuni auto elutee lõpuni. Kôikvôimalikid nõksutamised ja kiirusandurite rikked on ka ikkagist valdavas enamuses esimese otsa 7g-del. Samamoodi on kiirusandurite probleemid ka vanal heal viiesel kastil väga tavapärased, lihtsalt remont on kordades odavam ja koduste vahenditega teostatav.
Mis soojusvaheti tihenditesse puutub siis pole vahet mis aasta auto on, tuleb teha mingi hetk kõikidel V kuutel ja reeglina ca 200 tuhande läbimisel, oleneb muidugi kasutamistingimustest.


OT:



2014/2015 Mercedes-Benz insenerid seda veel paraku ei arvanud, nende jaoks tuli valgustatus tsipa hiljem.  
[Pilt: M0T8I9i.png]
Vasta
#17
Mis kastist siis jutt on ja mootorist? On ta 157 mootori otsas vôi tavaline 278?
Vasta
#18
Ikka 157 küljes
Vasta
#19
Olles neid 4tk omanud siis

7G 772.9 kast on VÄGA HEA ja murevaba kui sa ei lase teda lekkima kasvõi natuke mis lõpeb sellega ,et lõpuks kastis on 2-3l vähem õli kui peaks mis lõppeb remondiga(Remont ca 1500-1700€). Vahetada soovitan 60-80k. Lekkida võivad nt alumiinium käigukasti jahutustorud (neid seal 2tk ja orig osana u 110+60+ vahetus, sealt viskab u nädalaga 2l välja). Enamikel 7G lekib kuskilt ja sellepärast ka jõnksud(Kohe kui tekib jõnks õlitase üle vaadata). Soovitavalt iga mootori õlivahetus vaadata ka kasti õlitase üle. Mootoriga pole üldse muresid, kasuta normaalset õli ja orig. filtrit(16€) ja sõida. Külmalt 1-2sek ketiklõbin on täiesti normaalne. Lekkida võib vahejahuti mis asub mootori peal, vahetus olenevalt kohast kuni 900-1000€. Võivad isegi nii hullult lekkida, et kontsataselt on suur loik auto põhjakattel. Sillad, airmatic on w212 peal muretu.

Ei räägi kohvipaksu pealt vaid oma kogemusest. Olen ühe 772.9 kasti üles ehitanud ja seal oligi paraku probleemiks 3l vähem õli kui ette nähtud.

NB mul on müüa väga korralik W212 E350cdi sedaan
Vasta
#20
Selline küsimus 7G kasti kohta. Hommikul -10C on kast nagu hangunud. Sõidab, käike mingil määral vahetab. Gaasipedaal toimib aga kiirendus kehvem. Nagu oleks liiga kõrge käik sees. Ei toimi kickdown. Mootor soojaks sõites ja veits seistes kõik jälle toimib. Veateadet pole. On kellegil sama juhtunud?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mb e350 2013 gert765 1 247 12-12-2023, 10:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 2,079 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  W212 ostuabi Makku 0 1,221 14-10-2021, 05:54 AM
Viimane postitus: Makku
  3.0 diisel mootorid 2010a ja edasi Pealik 0 1,490 24-09-2021, 04:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 1,652 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w212 takso saksamaalt Alkohoolik 9 6,216 20-03-2020, 07:48 PM
Viimane postitus: byh
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 20,637 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W212 ostuabi mbfriik 4 4,845 29-10-2019, 08:57 AM
Viimane postitus: mbfriik
  W212 E200 NGT byh 0 1,816 03-09-2019, 05:45 PM
Viimane postitus: byh
  w212 salongivalgustus urraa 4 3,853 08-04-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: Randar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne