Postitused: 93
Teemad: 31
Liitus: May 2010
Maine:
0
01-08-2020, 05:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2020, 05:14 PM ja muutjaks oli TAD17I.)
Tean,et interneti teel autot ei remondi, aga äkki saab siiski mõne hea mõtte. Pakiruumi avades ei hüppa välja luugi sulgemise käepide ja luku keel ei pikene. Kinni tuleb luuk lüüa jõuga, seejärel kostub vaakumpumba hääl, nagu tahaks soft close kinni tõmmata. Uste soft close´id töötavad. Ei tööta veel kesklukk. Ei puldist ega nupust ja auto ei lähe alarmi alla.
Kas saab ise midagi nädalavahetusel uurida või on järgmine nädal teeninduse külastus.
Aitäh, kes viitsivad kaasa mõelda
Urmas
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kõiki neid sümptomeid arvesse võttes võix arvata, et tagaluugi lüliti ei toimi õigesti, ehk süsteemid ei saa aru, kas tagaluuk on lahti või kinni ja seetõttu ei rakendu korrektselt. Nii vana auto puhul on ka võimalik, et mitu elektriviga, aga mina alustax kõigepealt sealt ja siis mõtlex edasi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 93
Teemad: 31
Liitus: May 2010
Maine:
0
(01-08-2020, 11:49 PM)Werewolf Kirjutas: Kõiki neid sümptomeid arvesse võttes võix arvata, et tagaluugi lüliti ei toimi õigesti, ehk süsteemid ei saa aru, kas tagaluuk on lahti või kinni ja seetõttu ei rakendu korrektselt. Nii vana auto puhul on ka võimalik, et mitu elektriviga, aga mina alustax kõigepealt sealt ja siis mõtlex edasi. Kui lukk näpuga "sulgeda" kustuvad pakiruumi tuled ja salongis pakiruumi avamise nupu punane tuli. Kas lukus on veel eraldi lüliti ja juhe pumbale?
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Ma S-klassi lukusüsteemiga väga kursis ei ole. S124-ja (universaalkerega E) tagaluugi soft close rakendub luku esimeses astmes ja sel on tagaluugi lüliti lukumehhanismi sees. Samas kui ütled, et luku kinnises asendis kustuvad tuled ära, võix eeldada, et luku lüliti on korras ja viga on mujal. Võimalik, et on ka mitu viga, mis pole omavahel seotud.
Lukusüsteem on tal luugi sees? Sel juhul võivad juhtmed olla luugi hinge juurest katki, universaalidel nad kipuvad seal väntsutamise peale lõpux ära väsima, enda autol olen neid korra lappinud.
Kas kesklukk ei tee üldse midagi või korra üritab sulgeda ja siis taas avab lukud?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 93
Teemad: 31
Liitus: May 2010
Maine:
0
(02-08-2020, 10:18 AM)Werewolf Kirjutas: Ma S-klassi lukusüsteemiga väga kursis ei ole. S124-ja (universaalkerega E) tagaluugi soft close rakendub luku esimeses astmes ja sel on tagaluugi lüliti lukumehhanismi sees. Samas kui ütled, et luku kinnises asendis kustuvad tuled ära, võix eeldada, et luku lüliti on korras ja viga on mujal. Võimalik, et on ka mitu viga, mis pole omavahel seotud.
Lukusüsteem on tal luugi sees? Sel juhul võivad juhtmed olla luugi hinge juurest katki, universaalidel nad kipuvad seal väntsutamise peale lõpux ära väsima, enda autol olen neid korra lappinud.
Kas kesklukk ei tee üldse midagi või korra üritab sulgeda ja siis taas avab lukud? Täielik vaikus. Ei tööta ka esimeste istmete õhupadjad. Kas pump ei saa voolu peale või on pump surnud. Või on kuskilt midagi ära blokeeritud. Kahte kaitset pakiruumist kontrollisin.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kas eelnevalt kõik süsteemid töötasid või ostsid auto koos kõigi vigadega? Kui eelnevalt kõik toimis ja ja siis päevapealt enam mitte, siis on jah keskluku vaakumpumbaga midagi häda, kas on pumba mootor ära oksüdeerunud või ära kulunud või ei saa voolu peale. Seda lihtne mõõta, kontrollida multimeetriga. Võid hetkex ka pumbale akult otse 12v peale anda, kas teeb häält või mitte. Kui pump ise korras, siis peab hakkama taga ajama, mix ta voolu või signaali ei saa.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 93
Teemad: 31
Liitus: May 2010
Maine:
0
(02-08-2020, 08:43 PM)Werewolf Kirjutas: Kas eelnevalt kõik süsteemid töötasid või ostsid auto koos kõigi vigadega? Kui eelnevalt kõik toimis ja ja siis päevapealt enam mitte, siis on jah keskluku vaakumpumbaga midagi häda, kas on pumba mootor ära oksüdeerunud või ära kulunud või ei saa voolu peale. Seda lihtne mõõta, kontrollida multimeetriga. Võid hetkex ka pumbale akult otse 12v peale anda, kas teeb häält või mitte. Kui pump ise korras, siis peab hakkama taga ajama, mix ta voolu või signaali ei saa.
Asi korras. Pumba mootor oli läbi. Ajutiselt panin 124 - ja mootori koos pumbaga. Istus ilusti korpusesse. Peab e-bayst uue mootori tellima. 124 - ja pump on natuke lärmakas (puuduvad summutavad kummipuksid, on ainult poroloon ümber liimitud). Ilmselt ka natuke väiksema jõudlusega. Töötab sutsu kauem. Aga ajutiselt ajab asja ära. Autost niipalju, et ta on juba 9 aastat hobiauto (suveauto) olnud. Tehnika ja sisu püütud hoida ideaalilähedane ja originaalne, arvestades oma vanust.
Aitäh kaasa mõtlemast!
Teema lukku!
|