06-05-2020, 04:35 PM
Mark: Mercedes-Benz E300 Turbodiesel
Väljalaskeaasta: 01.1998
Läbisõit: 315000
Mootor: 3.0TD 130kW OM606
Muud tehn. andmed: 722.6 automaatkast, 5 käiku.
Värvus: 744 hõbe.
Lisavarustus:
042 CONVERSION TO APS 4 W210 AND BR140 (OPERATING UNI
200A LEATHER
201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
345 RAIN SENSOR
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
656 LIGHT ALLOY WHEELS, 10-HOLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
808 AEJ 97/1
808 *1 210____ 19960905 AEJ 97/1
808 *2 722.6__ 19960119 YOM 17/1
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
Vead: Tulepesurid ei toimi, kroomliistuga stange otsida, hiina xenon pirnid õigete vastu vahetada, rool nahatada või puit-nahk rool jms pudi padi ledi pornot eemaldada..
Plaanid: Sõita, sõita ja veelkord sõita - ainult suvel.
Räägiks siis oma 210st ka, mis on korraliku uuenduskuuri läbi teinud.
Minu kätte jõudis ta 2018 aasta septembris tuttava käest. Sõitis ilusti, väljast muidugi oli roostene ja suur mõlk oli tagatiiva peal aga kandev osa tugev, karbid, põhi, isegi esimesed vedrukannud on veel originaalid ja praeguse seisuga veel niipea irduma ei hakka.
Sai temaga sõidetud järgneva talve, kevade, suve ja sügise kui sain aru, et ega see soola sees sõitmine midagi head talle ei tee. Algne plaan oli üldse ribadeks ära sõita ja temast saab doonor aga näed läks teisiti.
Ühesõnaga, 2020 aasta alguses hakkasin teda mingil määral osandama, tuli välja, et juhipoolne lanseka ots oli vaja uus ehitada, sest vana nagu enam ei olnud, vasakpoolset pagasiruumi kaussi oli vaja lappida ja eks neid üllatusi tuli seal veel.
Samal ajal tegelesin varuosade hankimisega. Ühe esitiiva leidsin originaal A osa, ilma roosteta kohalikust lammutusest, teise tellisin uue B osa - istus kenasti külge. Kapott tuli Sakust, juhiuks vääna lammarist, ülejäänud uksed ja tagaluuk tulid mujalt, samuti otsisin ka uue esistange, sest vana oli ribadeks. Esistange ostmisega panin pange, sest minu autol on originaalis kroomliistuga ja parkanduritega stange aga ostetud stange on ilma kroomita ja parkanduriteta. Aga ei ole hullu, 3 nädalat sain sõita ja ootamatult ette jooksnud jänes lõi stangel ühe ribi minema.
Põhimõtteliselt originaal detaile ei jäänud, peale tagatiibade, tagastange ja katuse. Kõik detailid peale kõrvalistuja poolse esitiiva õnnestus leida roostevabad A osad.
Peale kokkupanekut lasin kõik tagatiivad, uksed ja muud kereõõnsused Dinitrol ML vaha täis ja kuna talvel ma temaga ei sõida ning talvitub ta kuivas ruumis siis ei tohiks enam roosteprobleeme niipea olla.
Auto oli ostmise ajal selline:
Tükeldamine ja värv jne:
Ja ka esituled said ilusti korda tehtud:
Sellele kõigele järgnes kokkupanek ja sobiva velje leidmine, veljed on w220 alt Monoblockid, erilaiused, ees 18x8.5" ja taga 18x9.5" - ilma flantsita ei sobinud, sest 220-l on üsna suur ET, seega läks 13mm flants.
Ja lõpptulemus sai selline:
Väljalaskeaasta: 01.1998
Läbisõit: 315000
Mootor: 3.0TD 130kW OM606
Muud tehn. andmed: 722.6 automaatkast, 5 käiku.
Värvus: 744 hõbe.
Lisavarustus:
042 CONVERSION TO APS 4 W210 AND BR140 (OPERATING UNI
200A LEATHER
201A CUIR NOIR/GRAPHITE/ANTRACITE
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
345 RAIN SENSOR
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST, FRONT
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
656 LIGHT ALLOY WHEELS, 10-HOLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
744 DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010
808 AEJ 97/1
808 *1 210____ 19960905 AEJ 97/1
808 *2 722.6__ 19960119 YOM 17/1
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
Vead: Tulepesurid ei toimi, kroomliistuga stange otsida, hiina xenon pirnid õigete vastu vahetada, rool nahatada või puit-nahk rool jms pudi padi ledi pornot eemaldada..
Plaanid: Sõita, sõita ja veelkord sõita - ainult suvel.
Räägiks siis oma 210st ka, mis on korraliku uuenduskuuri läbi teinud.
Minu kätte jõudis ta 2018 aasta septembris tuttava käest. Sõitis ilusti, väljast muidugi oli roostene ja suur mõlk oli tagatiiva peal aga kandev osa tugev, karbid, põhi, isegi esimesed vedrukannud on veel originaalid ja praeguse seisuga veel niipea irduma ei hakka.
Sai temaga sõidetud järgneva talve, kevade, suve ja sügise kui sain aru, et ega see soola sees sõitmine midagi head talle ei tee. Algne plaan oli üldse ribadeks ära sõita ja temast saab doonor aga näed läks teisiti.
Ühesõnaga, 2020 aasta alguses hakkasin teda mingil määral osandama, tuli välja, et juhipoolne lanseka ots oli vaja uus ehitada, sest vana nagu enam ei olnud, vasakpoolset pagasiruumi kaussi oli vaja lappida ja eks neid üllatusi tuli seal veel.
Samal ajal tegelesin varuosade hankimisega. Ühe esitiiva leidsin originaal A osa, ilma roosteta kohalikust lammutusest, teise tellisin uue B osa - istus kenasti külge. Kapott tuli Sakust, juhiuks vääna lammarist, ülejäänud uksed ja tagaluuk tulid mujalt, samuti otsisin ka uue esistange, sest vana oli ribadeks. Esistange ostmisega panin pange, sest minu autol on originaalis kroomliistuga ja parkanduritega stange aga ostetud stange on ilma kroomita ja parkanduriteta. Aga ei ole hullu, 3 nädalat sain sõita ja ootamatult ette jooksnud jänes lõi stangel ühe ribi minema.
Põhimõtteliselt originaal detaile ei jäänud, peale tagatiibade, tagastange ja katuse. Kõik detailid peale kõrvalistuja poolse esitiiva õnnestus leida roostevabad A osad.
Peale kokkupanekut lasin kõik tagatiivad, uksed ja muud kereõõnsused Dinitrol ML vaha täis ja kuna talvel ma temaga ei sõida ning talvitub ta kuivas ruumis siis ei tohiks enam roosteprobleeme niipea olla.
Auto oli ostmise ajal selline:
Tükeldamine ja värv jne:
Ja ka esituled said ilusti korda tehtud:
Sellele kõigele järgnes kokkupanek ja sobiva velje leidmine, veljed on w220 alt Monoblockid, erilaiused, ees 18x8.5" ja taga 18x9.5" - ilma flantsita ei sobinud, sest 220-l on üsna suur ET, seega läks 13mm flants.
Ja lõpptulemus sai selline: