03-10-2019, 12:29 PM
Täna keeran nina Belgia poole ja vaatame mis muutused euroopa kütusega on.
Müüdud MB Cls 63 AMG Shooting Brake, 2014, X218 - Ignar
|
03-10-2019, 12:29 PM
Täna keeran nina Belgia poole ja vaatame mis muutused euroopa kütusega on.
03-10-2019, 01:08 PM
(03-10-2019, 10:06 AM)hents99 Kirjutas: ... Miks selline keelekasutus? Minu jaoks on Su jutt arusaadav, aga ilma reaalselt mõõdetud numbriteta on see teiste jaoks vaid soe õhk. Eriti nende jaoks, kes: A. müüvad sitta B. peavad sitamüüjate üle järele valvama, aga ei tee seda. Kui ikka pelgalt kütusevahetusega tuleb mõõdetav Nm erinevus või tuleb sama Nm tootmiseks suurendada etteannet/muuta süütenurka, siis ei ole ju asjad võrreldavad. Ootan huviga, kuidas teemaksoleva sõiduki käitumine muutub (või minu suureks pettumiseks ei muutu...) paremini lõhnava kütuse peale.
03-10-2019, 02:17 PM
Teema pealkirjas olev auto peaks ka nö meie tanklate kütusega hakkama saama. Kui hakata võimsust tõstma ja piire kompama siis tõesti võib hakata deto anduritest ajule koputusi kostma, mõne kütusega varem, mõnega hiljem.
Praegused ilmad on ka juba sellised, mis soosivad turbomootorit, hingatav õhk on juba piisavalt jahe.
Turbo
03-10-2019, 02:20 PM
Juba mu Subaru Impreza käib 98ga paremini. Šveitsis auto veel oli, siis sai ainult Shell 100 V-powerit tangitud. Aga Eestis, siiani Nestes tankinud. Korra sai 95 proovitud kas on vahe, pöördesse läks paremini ning kauem sai ka sõita 98ga. Muidu vahva auto ja mugavat ning kiiret sõitu Teile sinna Belgiasse.
03-10-2019, 02:42 PM
Sõita saab ka madalama oktaaniga, mootor töötab kenasti.
Ma olen üpris kindel, et kasutusel on ka “kütuse andur”, mis tuvastab kütuse ja selle sisalduse teatud vajalikul määral...juba ammu...flex-fuel autodel nt. Vastavalt tuvastatud kütusele valitakse sobiv süütenurk, kütuse kogus ja viimase pihustamise ajastus... Kes nt 55kompressoriga kokku puutund, siis suure sisselaske temperatuuriga tōmmatakse süütenurka tagasi detonatsiooni vältimiseks. Sõita saab ja ka tuntavat vahet pole (normaalsõidul, poole maksimaalvõimsuseni nt), kuigi 500hp asemel lubatakse ehk 420-450hp. Ehk kui jahutus ei tööta, siis piiratakse... Kütusega sama lugu. Kehv kütus, piiratakse, sest kütuse kvaliteedist ehk oktaanarvust mõnes mõttes, sõltub detonatsiooni teke. See kütuse jutt on tavakasutajale ükstaspuha, sest tehase tarkvara ei lase mootorit rikkuda. Seepärast ka nö fine tuning ehk täna levinud sõnakasutus chip-tuning annab lisa....vastavalt kohalikule kütusele optimeeritakse. Tehas jätab alati väga suure mänguruumi, sest eri piirkondades on kütuse kvaliteet erinev...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
05-10-2019, 02:38 PM
Õnnelikult Belgias, reis läks sujuvalt. Reisi pikkuseks tuli 2244km ja kütust kulus 218L, keskmiseks teeb see 9,7 L/100km. Kompu näit oli 10,4
Ise arvasin, et kui 12-13 saan siis väga hästi. Kiirteel oli kiirus keskmiselt 140-150, vahepeal kui liiklus hõredam oli siis sai lastud 200+ tippkiirust seekord püüdma ei hakanud, laeks jäi 235km/h. 200 pealt vajutades kiirendab ikka vägevalt veel. Ei tea kas Jaapanisse toodetutel on ka kiiruse piiraja 250 peal? Eks tagasi tulles saab proovida. Üldiselt on tegu väga mugava autoga selliseks pikaks reisiks ja võimas mootor teeb elu ikka väga lihtsaks maanteel, asi millega ma väga sinasõbraks ei saanud on Distronic Plus, isegi valides miinimum pikkivahe on ta liialt tundlik eessõitja suhtes, kiirteel suht võimatu kasutada, Audi oma töötab palju loogilisemalt ja sujuvamalt. Mis aga väga head on, on nimelt ledtuled, lausa lust pimedas sõita, nii lähi kui kaugtuled.
05-10-2019, 03:49 PM
(05-10-2019, 03:32 PM)onu_siim Kirjutas: Lisade nimekirjas paistab ka kirsipuust pagasiruumi "põrand" olema. See küljes ilusti?Lisade nimekiri, kust sa seda vaatad, ise pole seda siia pannud? Kuid jah, kirsipuu täiesti olemas ja näeb siiani viiskas välja. Kirssi ennast on seal vaid mõni mm, mis on liimitud vineerile
19-10-2019, 07:55 PM
Täna sa tiir ülepiiri Saksamaal käidud ja 700km maha paugutatud.
Euroopa kütus külmalt puterdamist kahjuks pole ravinud, kuid kahtlustan küünlaid või mõnda pooli, sest täna panin tähele, et maanteel kiirendades mahalama pöörde pealt õrnalt kakub, millalgi auto tagasi eesti jõuab viib esindusse ja laseb asja uurida. Üks mure on veel, kiirusel 150+ tekib kerese vibra ja 230+ just kui kaoks ära, 230 pealt maha pidurdades lööb rooli ka vibra aga kui pidurdada 150 pealt maha siis pole mingit vibratsiooni. Targemad väidavad, et sellistel kiirustel rehvi tasakaalustus enam rolli ei mängi. Tean et vasakpoolne välimine rooliots Vianori hinnangul pidi olema lõtkuga, samas ülevaatusel ei tuvastatud midagi ning esinduse hinnang oli, et ming aimatav lõtk just kui oleks aga täitsa ok, plaan oli ära vahetada enne Belgia tulekut, kuid esindus ei suutnud nädalaga hoolduse ajaks seda hankida siis nii jäigi see järgmiseks korraks. Loodetavasti laheneb see vibratsioon rooliotsa vahetusega. Kui pidurikettad oleks kõverad siis ilmselt tekiks vibratsioon vaid pidurdamisel ja seda igal kiirusel? Aga muidu jätkuvalt rahul ja Saksas on mõnus lõõre puhastada. Täiesti naljakas kuidas inimesed avastades, et tegu pole tavalise mersuga, kukuvad kohe vajutama kiirteel, täna just Passati mehed Kütusekuluks tänase paugutamise peale tuli 11,3L
19-10-2019, 09:49 PM
AMG-del on teemad ka kardaanidega.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
21-10-2019, 12:56 PM
Eile oli asja Saksa jälle, ilm oli kuiv ning liiklust vähe siis sai loomkatseid tehtud tippkiiruse osas.
284km/h peal rakendus piiraja, kuid jõu poolest oleks kindlasti veel ruumi minna
27-10-2019, 12:11 AM
Pooliviga paneks sellel mootoril juba tule põlema vilkuma, küünal võib vabalt nn. Väsinud olla. Ma vahetaks igaksjuhuks küünlad, kütusefiltri ja rõhuregulaatori. Jaapani kütus seistes hävitab päris kiiresti. Ma endal vahetasin mis, sest et 94tuh oli kellal.
Oman igasuguseid kogemusi jaapani mehaanikute kättetööst.
27-10-2019, 08:28 AM
Sellise võimsusega bensiinimootor alla 15l võtab võib seda väga ökonoomseks lugeda. Päriks lahe rakett.
Naftapress.
27-01-2020, 09:33 AM
Eile oli ilus kevadine ilm Belgias ja lasin oma laululinnu puurist välja. Viimasest sõidust möödas juba 3kuud.
Maaaluses parklas käivitades on helid ikka kananahka tekitavad, ilmselt kogu majarahvas sai teada, et Mersule tehti tuli katlase Kevad võiks kiiremini tulla, +10 kraadi ja kergelt niiske teega ei saa siiski kõiki hobujõude nautida kahjuks. Mõni pilt ka jutule lisaks. Ma olen siiani võlutud tema küljejoonest Sügisel tellisin Ebay-st Amg veljekapslid.
27-01-2020, 11:28 AM
(27-01-2020, 09:33 AM)ignar Kirjutas: ... Sel on ju nelivedu? Kas tõesti kipub ka suuremal kiirusel mootor rehvidest üle käima vihmamärjal teel? Et aeglasematel käikudel tühja põtkib, ma sellest Loomast täitsa usun. Igatahes mõnusalt jabur liikur.
27-01-2020, 11:44 AM
(27-01-2020, 11:28 AM)v6sa Kirjutas:Tegu siiski tagaveoga.(27-01-2020, 09:33 AM)ignar Kirjutas: ...
27-01-2020, 11:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2020, 12:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Fuking turundus. Sai ju kokku lepitud, et X tähistab nelikveolist mudelit...
Taganttõukava asja puhul ma üldse ei imesta, et teed permanentselt jääs tunduvad olema. See Asi nõuab tõsiseid cojonesid, et tervelt tagasi jõuda. Istmeventilatsioon ikka on?
27-01-2020, 03:13 PM
....Istmetele renniga äravool? Veojõukontolli väljalülitades aktiveerub...kõrvalistujale muidugi
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
29-01-2020, 01:59 PM
Pidurite hoolduse varsti ette võtma?
29-01-2020, 02:46 PM
29-01-2020, 11:07 PM
Kas neile jagati ka kliendi lisaraha eest süsinikust kettaid? Või kõigest "tavalisi odavaid" ujuvaid kettaid?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|