Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E50AMG ´96 w210- OberHenn
#41
No mulle algul üritati selgeks teha, et ma olen idioot nagu ikka, et ei tea asjadest midagi. Ütlesin sellele m*nnile seal letitaga, et kogu ta meeskond hakkab graafiku alusel lõuksi saama, kui sellist häma edasi ajad. Mina menti ei lähe sest sealt abi ei saa, mul on selle jaoks erilised sõbrad kes asju lahendavad.

Olles õppinud ja 6 aastat ise teinud keretõid siis näen torujuppi mõlemat otsa(vasakus esinurgas on mõlk mis tuleks korda teha ja järgi tulles hakkatakse sokkima eelnevalt puruks olnud taga pamperist, äärekivi paugust valuveljel mis enne auto töösse toomist oli väidetavalt terved, viskas üle. Mida aeg edasi seda rohkem üritasid kliendid sedasi huiata).Muidugi tegin ka autotest ja eelnevatest vigastutest pilti aga kui pool päeva pead mingi tondiga vaidlema nii päevast päeva siis kaob tuju ära.
Kerge läbu on foorumis alati lubatud.
Vasta
#42
Selline lahmimine võrdub kahjuks (!) sageli Faecbook'i tugitooliprotestijatega.
Ärgem unustagem, et seesama virtuaalsus, mis on saamas juba relaasuseks, on kõikvõimas reklaam või antud juhul antireklaam.
Pane pildid tehtud tööst, kohad-nimed juurde ja inimesed leiavad info ja oskavad teadlikumalt oma valikuid selle põhjal teha, või siis antud juhul mitte teha.
Mida rohkem aega edasi, seda vähem hakkab kahjuks raha maksma, meil hakkav kohale jõudma see "heaoluühiskond" aina rohkem kahjuks.
Antud foorumi otsingu tulemused tulevad Googlis praktiliselt esikohalt kätte, seega keegi on siin head tööd teinud!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#43
Selle värvimis saagaga on see, et ma rahaliselt üle ei saanud ainult vaimselt ja oma aja/närvide kulu. Kokkuleppitud raha ma sinna ei maksnud(30% jäi maksmata) sest kokkulepitud tööd ei tulnud lihtne. Kindlasti ma teen postituse ka nende fb kodulehele. Ainult poleerimis praaki ei saa pildile, sest eile lasin sõbral masinaga üle käija.
Värvijad tegid mu pagassi embleemitest kajaka tiivad. Eile sõbraga läksime peaaegu kaklema, et kuidas peaksid olema kui kaugel ning kõrgel, random teise eesti mured. Nüüd kannatab isegi pildistada ja päikselise ilmaga sōita.

Välispeeglid ei klapi peale värvimist(juhe lahti?) peegli klaasi mootorid töötavad ja parem logiseb. Kas need on omavahel seotud. Lüliti viga pole.

Ning kisub veidi OT ära. Värvijate kiitmiseks ja laitmiseks foorumis vist eraldi teema.
Vasta
#44
w210 ja c140 vist jagavad osadel juhtudel peegleid. Mul käivad w210 kestad ümber igatähes. Seal on ports juhtmeid, mis imepeened ja neilt mädaneb isolatsioon pealt maha. Mul veel veel töötavad aga sisult tuleks pilbasteks kiskuda ja termokahanevasse ajada. muidu tuleb varem või hiljem kuskilt suitsu või ei tööta. Kontrolli, et mingit sellist horrorit ei oleks:
[Pilt: chr2riy.jpg]
...
Vasta
#45
Sellist horrorit peeglist ei leidnud kuid esitule seest leidsin küll sellist nalja.Peegliklaas töötab, kokkuklapimine ei tööta kõrvalistuja poolne lisaks loperdab, igaks juhuks pole voole viitsinud mööta, Enne värvimist töötasid.Ise pakun lahtine pistik ukses.Kuid alguses arvasin ehk kaitse vms.Lasin sõbral auto üle poleerida, et hologrammidega ei peaks pea maas sõitma. Vahetasin ära juhipoolse aknapesupaagi tasemeanduri, et kaoks ära totter signaal spidoplokis. Mõtlesin, et teen veidi kasuliku ka uurin miks põleb abs ja esp kuid diagnostikaseade arvas, et täna ei viitsi.pidurpedaali vajutades käis klõps ja tuled põlesid. Tühja kiikumise asemel vahetasin küünlad, rõhuregulaatori, õhufiltri, õli ja filtri. Tegin nahale ka hoolduse ja igavusest sai kapotti all lapiga tõmmeldud
Confused nüüd tahavad veljed tähelepanu, ilmselt jääb talviseks
Eks üritan mingipäev pilte interneedusesse panna. Muidu kalla talla pill millega saab ehk napp kuu poolteist sõita Eusa_dance
Vasta
#46
Piduri konnas murdub üks klemm ära neil siis läheb abs ja esp põlema(vähemasti mul oli nii).
Pane pilte ka Big Grin
Vasta
#47
Arvuti ütleb, et kas sensor N64 või sensor B24/15 signal short circuit . Aga jälle 2 võimalust või isegi rohkem. Keegi ehk oskab asukohaga abistada?

Ise küsin ise vastan:
1 on keskkonsoolis käiguvahetaja all teine on juhiistme all. Mõlema vahetamine tulede kustumisele kaaas ei aidanud, pidurikonna lülitit polnud võtta.
Vasta
#48
Ma nüüd ei teagi mis klemm sul ära sai murda: 2 pistikut on mõlemast käib vool läbi(lüliti sees on vool ühes pistikus, lüliti väljas on teises pistikus. Mõõtsin takistust. Võtsin selle lüliti ka lahti, midagi huvitavat sealt ei leidnud. Sain laenuks väidedavalt töökorras lüliti mis tulede kustumisele kaasa ei aidanud. Kellegil mõtteid. Ei tahaks uskuda, et piduri vajutamisega mingi juhe katki läks.
Vasta
#49
Pidurikonnas/lülitis oli 2 klemmi kui õigesti mäletasin ja üks murdus ära siis samad tuled särasid. See oli 9 aastat tagasi ka juba ja ei pruugi mälu kõige õigemini nüüd mäletada ka muidugi Smile
Vasta
#50
Vahepeal pole suurt midagi juhtunud, parandasin ise värvijate bläckid. Polegi suurt midagi juhtunud. Kalla ja talla. Vanusest tingituna peab hakkama igaksjuhuks juppe vahetama. Esisillas on sarniiri kobin veidi suuremaks läinud.Ilmselt peaks vahetama juba kõik pulgad esisillas,tagapidurikettad said vahetust, Tagumised amordid endiselt higistavad. Tagarehvid on vanusest muutunud plastikuks. Eusa_pray tuleks nüüd suurem õnn õuele.
Selle ESP ja ABS tule pärast peaksin kohtuma mõne pädevama autoelektrikuga. Keegi oskab Tallinnas soovitada kedagi. Äkki saan abi ligemalt kui Kiilist.
Mõned lambised pildid autost, värvimis kvaliteedist ja ESP&ABS vea otsimisest


[Pilt: large_29851155_sd0S.jpg]

[Pilt: large_29850923_VQH2.jpg]

[Pilt: large_29850919_2mhF.jpg]

pilli puhtaks pesen siis võiks väljast ka paar klõpsu teha.

[Pilt: large_29850921_gPbP.jpg]

[Pilt: large_29850925_9hFw.jpg]

[Pilt: sq_29851155_sd0S.jpg]

[Pilt: large_29851157_wVkn.jpg]

[Pilt: large_29851167_lDfq.jpg]

[Pilt: large_29851171_cAhR.jpg]
Vasta
#51
Võta minu auto teema lahti ja vaata, mis mina ABS ja ESP probleemiga tegin.
Põhimõtteliselt võiks vigade otsimise järjekord olla:
1) piduritulelüliti - mille sa vist juba laiali kiskusid. Uus maksis mingi 25 euri. Mul peaks enda vana isegi alles veel olema, sest mul selles viga ei olnud. Kui OEM numbrid muidugi klapivad..
2) rooli asendi andur
3) viga ESP enda süsteemis. Minul nt kinni jäänud ESP pump.

Viimased kaks on küll ainult diagnostikaga selgitatatavad. Kindlasti tuleks minna mõne Mercedese diagnostikat tegeva inimese käe alla. Kas Lesven, DMG, MB Abi vms. See paarkümmend eurot sinna viia ja kindel viga teada saada, ei ole väga suur kulutus.
E55 AMG
Vasta
#52
Mul on kasutatud piduritule lüliti küljes hetkel kuid tuled põlevad endiselt. Diagnostikat oskan ise ka teha(pole star kuid väga pädev aparaat). Rooliasendiandur ei saa olla, proovisin ka seda roolikeerates resetida kuid tulutult. Mul diagnostika annab kahe anduri viga. Kuid tuled pani põlema pidurit vajutades käiv klõps.
Lähipäevadel saab ilmselt ka webasto ära proovida
Vasta
#53
Kehv ilm surus garaazi kus ootas vahetamist esisilla pulgad mida pole õnneks palju 4 õõtsa ja munakad need viimased kobisesid, kerge vibrA oli ka mingil kiirusel sellest tingitud, sest rattaid sai tasakaalustatud, pidurikettad üle mõõdetud veidi sai ka rattalaagreid peale keeratud. Uute pulkadega jäi esisild sissepoole naljakalt vahtima mis nõudis mul sillaregulli sekkumist.Vahetasin visuaalselt korralikud mootoripadjad uute vastu oli tunda värinat mis sellise autoga väga ei sobi.Igatahes hea sõidumugavus läks paremaks. Endiselt põlevad esp ja abs. Homme lubas jälle sitta suusailma ning hea põhjus garaazi kadumiseks. muidu kalla,pese,talla pill.

Lisa: vahetasin selle konna lüliti ka. Tuled endiselt põlevad.
Vasta
#54
Proovisin vahetada ka relee k40 kuid tulutult . Internetis sorides jäi silma, et b varuosa pidurikonna lüliti võib juba sündides surnud olla( mul ei lase viga üldse ära kustutada) ning vanaks jäänud aku. Interneti nimetatakse seda minu mure dyno modeks. Kui neist ka kasu pole viin targemate juurde.

Aga abs-ista lugu suurt ei pea, esimene auto mis seda omab. Esp vahest võiks ikkagi rakenduda, näotu on kohapealt järsemalt minnes rehve tappa iga jumala kord, ei pea ennast rullnokaks ning 5.0 ei ostnud, et halada palju kütust võtab. Hoo pealt pole nii hull. Eusa_whistle
Vasta
#55
Antud pidurilüliti maksis A-osana 25 EURi, miks üldse kasutatuna või B-osaga aega raisata? Surnud rooliasendi andur ei taastugi rooli pööretega resettides. See vea otsimine diagnostikaga ongi veidi keerulisem ja seetõttu soovitasingi minna kuhugi, kus inimestel on kogemusi ja tahtmist süsteemi süveneda. Mbabi nägi minul omal ajal veidi üle tunni aja vaeva, et viga lõpuks pumba näol üles leida. See näitab, et diagnostik pidi veidi rohkem sinna süsteemi pühenduma, kui ainult veakoode lugema.
Arvestades, et juba 420 oli ilma ESP-ta nagu lehm libedal jääl, on AMGga lugu veel hapum. Kompenseerib ju töötav ESP süsteem, isegi nupust välja lülitades, lahtist diferentsiaali, aidates jagada veojõudu tagaratastesse võrdsemalt.
E55 AMG
Vasta
#56
Kasutatud kui töökorras oli mul kohe võtta. b-osa sest lambises autovaruosa poes oli kohe olemas ning silber ei jäänud kordagi mulle teepeale, teha 1.5h auk tööajal 25eurise anduri pärast tundus mõttetu.
Muidu on nii, et kustudad vead, süüde välja süüde sisse, autot käima ei pane, vead on endiselt sees pole vahet isegi kui käima paned piduripedaali ei puudu, väikselt põlevad esp ja abs. ekraanile kuvab ainult suurelt esp. Kruis töötab. abs rakendusmist ei ole tuvastanud. Rooliasendiandur töötab diagnostikaga kontrollisin, pidurituled töötavad,kõik esp-ga seotud andurid annavad mingit signaali . Pole tekkitanud sellist olukorda kus vajab järsemat pidurdust, sõidan vanainimese stiilis. Ma pole autoelektrik ning üldjuhul katsun oma asju ise lahendada. Käed-jalad on otsas ning oskan neid ka kasutada.
Vasta
#57
Pole küll sama auto ega ka muus osas sarnane, aga mul w203 puhul oli esp vea põhjustajaks generaatori üle- või alapinge. Vahetasin eelnevalt strateegilisi vidinaid, mida netiavarustes diagnoositi.
Muud süsteemid töötasid kenasti ja häiret mujal polnud.

Selline lihtne leid...

Ma ei mäleta, kui palju jõudu m119 amg motos on, aga ehk on liialt kitsad ja mittepidavad rehvid?
Tundub nagu bemmimeeste jutt, et kohalt võttes käivad rattad 5-nda käiguni ringi...

Mul w201, millel tuli rattast ~550Nm, aga eriti rattaid ringitada kohaltvõttes ei jõua...c55 w203 stock mootor...ka nagu mitte.
Kas E klassil niipalju raskem tagaosa, et maasse surub ja siis vääne üle käib?

Mitte, et kahtleks, sest m119 amg mootor on ikka üks mb parimaid...aga vb on sillaseaded paigast ära...
Võiks nagu jõu maha saada küll...

Vabadifrid on muidugi ka süüdi, kui vaid ühte ratast veab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#58
Kulunud ja vanad rehvid ei hoia kinni, tehasemõõdus rehvid on. kuiva ilmaga no problems. Pole kunagi bmw omanud. Vahetasin esisillas juppe ning tegin hiljem sillaregulli seega kokkujooks mõõda ei saa olla.
Vasta
#59
Noh. Ega selleks bemmi omama ei pea, et nende ülistusi teada.
Pigem kiputakse liialdama...või siis probleemi (pole pidamist - nalja ja feimi nabani) eesmärgiks seadma - üliaeglane peaülekanne (3,XX alates) ja vale sillaseade. Õnneks pole MB atraktiivne tuuningobjekt.
Mul näiteks kogemus e36 bemmiga, mis omas palju jõudu(tuhande hj kanti) , aga enamuse pani maasse...aga, selle bemmi alla oli pandud ka m3 sillad, mis seda suuresti tingis. Tavamudeli sillageomeetriaga ei ole nii head kontakti rehvil teepinnaga kiirendades... ehk seades ja seades on ka vahe.

Ehk kindlasti on vahe sees tavalise w210 ja w210 AMG sillas/seadetes.
Sa vist pole pidanud sillapulki vahetama nii väikse läbisõidu või siis õigemini vähe Eesti teid kogenud alusvankri puhul?
Kas on standard jupid?

Aga diagnosti osas vist peale Stari pole miskit muud alternatiivi.

Edit: eelpool mainitud bemm polnud minu enda oma.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#60
Pakun ka geneka viga või starter. W210-ga sama kogemus. Esimesel päeval sai ära kustutada vea, teisel päeval jäid hoiatustuled põlema. Kui viga oleks andurites, siis peaks see avalduma alles siis, kui toimub liikumine, selline on minu kogemus.
Teisel päeval sain korra käima ja järgmise korraga läks platel remonti. Starter oli lühises.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,769 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 505 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 67,195 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,916 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,805 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 31 30,817 27-06-2018, 04:40 PM
Viimane postitus: defekt
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 29,878 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,060 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar Jonar 11 11,510 05-04-2017, 09:43 AM
Viimane postitus: jsv
  Mb W210 E300 1995 Kristooo 3 4,760 23-03-2017, 11:01 PM
Viimane postitus: Kristooo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne