Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huvitavad Mersud müügis.
Enda CL500 ongi juba müügis-ja väga soodsa hinnaga.

Jah mötlesin u aasta tagasi 63 peale aga kuna Jaapani/Saksa 65 saaks juba 35K kätte siis pole vahe nii suur.
63 ju legendaarne mootoripoltide viga ning 65 oma V12 6.0 Bi-Turbo/450kW/1000Nm hoopis midagi muud-Tallinnas pole veel ühtegi C216 näinud.

Pealegi see Biison veidi lapsik ja vulgaarse ülepakutud disainiga-mingi Jaapani Godzilla teema vist.

Aga olen oma otsuse teinud-G55 tagasi.
Vasta
Korralik 1996 C140 CL600 (tegelikult üleminekuaasta töttu S600 Coupe nagu pagasiluugil näha) korraliku hinnaga 29.000€
[Pilt: 126786974.jpg]

Mäletan kui enda oma suure vaevaga 2012a 6500€ Soome müüsin.
Vasta
Ei tea kas kollektsionäär ostab sellist autot, kui läbisõitu tõestada ei suuda?
Vasta
Läbisöit ilma hooldusraamatuta on töesti loterii.
Vasta
Kollektsionäär laseb oskajal hetkeseisukorda hinnata.
Kõiksugu läbisõidugarantiid on tänapäeval ostetavad...mistahes kujul. Paber või digi...

Läbisõidu number ja väljalaske aasta esmane olulisus on nõrkadele Eusa_pray ....Või siis autokauplejatele.
Kõige lihtsam viis inimesele miskit maha müüa - kirjuta, mis soovitud ja ongi diil. Siis hea numbreid värvilises tekstis foorumis teistele poosetada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(30-06-2019, 11:33 AM)hents99 Kirjutas: Kollektsionäär laseb oskajal hetkeseisukorda hinnata.
Kõiksugu läbisõidugarantiid on tänapäeval ostetavad...mistahes kujul. Paber või digi...

Läbisõidu number ja väljalaske aasta esmane olulisus on nõrkadele Eusa_pray ....Või siis autokauplejatele.
Kõige lihtsam viis inimesele miskit maha müüa - kirjuta, mis soovitud ja ongi diil. Siis hea numbreid värvilises tekstis foorumis teistele poosetada.

Noh digilugu tänapäeval ikka naljalt ei osta. Igast asjast jääb märk maha ja ma olen suht kindel, et isegi ei saa tagant järgi seda täita. Errorite korrigeerimise võimalus nt puudub. Võib olla oleneb margiti veidi, aga esinduse digilugu võiks olla ikka suht ainuke usaldusväärne asi. Igasugused raamatud ja arved jah siuke nii ja naa, et võib kõik ju nii olla, aga mingi probleem ei ole ka tekitada muljet, et see võiks nii olla, kuigi tegelikkus on kaugel sellest.

Antud sõiduk Jaapanist, kus kerimine on krim. kuritegu seega, kui ta sellise ls. ka oksjonil oli seal maal, sis tõenäoliselt on see number õige. Vähe sõitnud youngtimerid ei ole miski haruldus seal, vaid iganädalane oksjoni kaup.

Hinna üle ei hakka diskuteerima, kuna ma ei ole ilmselgelt sihtgrupp aga mul on üks konkreetne küsimus ka-Jaapani raadiod meiemaal mängivad vist ainult PHRi ja vb pereraadiot ka. 1 din asja ümber vahetamine on lihtne. Siin juhul on vist kliima ja kõik mudru selles suures konsoolis - kas ja kuidas sellise asja asendamine EU standarditele vastava asjaga käib või kas see üldse võimalik on? Omal ajal proovisin Cl`il asendada pre facelift kliimadisplayd facelifti omaga ja no ütlemenii et lootusetu ettevõtmine. Seda konsooli vaadates tundub veel lootusetum, kuna EU turu jaoks vist sellise lahendust ei tehtud üldse, et 1:1le swap teha.....?
Vasta
Hehee...heausklikud kodanikud...
Kõik on võimalik. Küsimus on alati numbris, tavaliselt rahanumbris.
Tasuta lõunaid pole olemas. Kus on nõudlus, sinna tekitatakse tahetud turg ja pakkumine.

Kriminaalsed on paljud asjad, mida siinpoolgi tehakse...või siis...deklareeritakse veits varasemaks mingi kala.
Konkreetse auto kohta see küll ei käi. Ilmselt äge asi.

Niiet jaksu sinisilmsetele, ma olen ise ka liiati...aga reaalsus toob maapeale tagasi. Eusa_liar
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Jaapani kohta vist võib öelda, et tõeline maffia tegutseb endiselt, mis sellest kerimisest.

Vanade uunikumite puhul läbisõitu ei ole kindlasti mõtet hinnata, ikka seisukorda ja tehtud tööde kvaliteeti.
Kollektsionääridel on autode ostmiseks ka omad inimesed-maaklerid.

Küsimus ei olegi konkreetses autos, vaid üldiselt . Hind, aasta ja vähene läbisõit. "Youngtimerid" neil peaks ikka korralik ajalugu olema, eriti kui veel läbisõit on 50tuh. Seal peaks olema vähemalt 1 läbisõidu hooldus ja mitu aastatest sõltuvat hooldust. Viimase puhul oleks arusaadav kui ei ole tehtud korraliselt.
Selline summa nüüd konkreetse auto puhul välja maksta. Müüaja võiks vähe vaeva näha ja paberitel midagi tõestada. Loomulikult tõsi, võib-olla on kõik paberid olemas.
Väheses läbisõidus ei ole ka midagi imestada, eriti kui garaazis seisab mitu autot. Tean Eestis paari W140, mis seisnud 10 aastat, kui mitte rohkem.

PS: See kupee, aastast 2015 Eestis ja päritolu riik Saksamaa.

Tõestamiset näiteks siin, ülevaatusel märgitud läbisõit tehnilises passis kirjas: https://www.auto24.ee/used/2800596



Vasta
Neil Jaapanist toodud pillidel on tõsine protsent vahel ikka, kuna rõhutakse sellele läbisõidule. Ilmselt oli see auto kodus 40% hinnast, mis ta eest küsitakse
Vasta
(30-06-2019, 04:15 PM)hents99 Kirjutas: Hehee...heausklikud kodanikud...
Kõik on võimalik. Küsimus on alati numbris, tavaliselt rahanumbris.
Tasuta lõunaid pole olemas. Kus on nõudlus, sinna tekitatakse tahetud turg ja pakkumine.

Kriminaalsed on paljud asjad, mida siinpoolgi tehakse...või siis...deklareeritakse veits varasemaks mingi kala.
Konkreetse auto kohta see küll ei käi. Ilmselt äge asi.

Niiet jaksu sinisilmsetele, ma olen ise ka liiati...aga reaalsus toob maapeale tagasi. Eusa_liar

Olles olnud tegev kasutatud autode äris ~10 viimast aastat, siis sinisilmsust minus enam ammuilma pole, aga koguaeg kuulata mingit soigumist, et "kõik autod on kerituid" on suht odav. Samast sarjast, et "kõik naised on.....". Ärge ostke siis kuskilt s*tamulgust autot ja oht petta saada langeb 90%. Nõme öelda, aga tihtilugu on pettasaanud ise ikka väga süüdi ka selles, et kott pähe lasti tõmmata - teisalt leian, et sellised petturid on v*rdjad ja rikuvad ka ausate kaupmeeste argipäeva isuga, aga kahjuks Eesti seadused ei suuda neid ohjata ja kui klient ise ka kuupealt on,kellel puudub võime googeldada, esindusse helistada või PÄDEVA sõbaga nõu pidada siis noh....
Muidugi, kui Sa Hentz suudad mulle tekitada kuskile esindusse (vw, skoda, silber audi vms) ajaloo autole, millel see puudub, siis võtan kõik sõnad tagasi ja lähen hõõrun oma siniseid silmi nurgataga suurest häbist. Minu väide on, et seda ei saa, sest süsteem ei võimalda sellisel kujul (jällegi võib olla mõne margi puhul on erandeid). Või näita mulle mõnda Eestis ringi sõitvat masinat millel esinduse ajalugu jookseb kaasa, kuigi töid seal teostatud pole.
Mis Jaapanist toodud masinaid puudutab, siis ei tea, et keegi sellega väga rikkaks oleks üleöö saanud. Arvestades ka ajalist tegurit, siis peaksgi rohkem teenima, kui suvalised rondiärikad, kes siin 50-100€ kasumikupüüri eest soodsama otsa velo hinnatasemega sõidukeid hangeldavad. Aga ei ole kuld sealgi maal kõik, mis hiilgab-Sisuliselt põrsas kotis ost, oksjonipildid on tehtud 1mbpix. kaameraga, neid on pm 2-3tki reeglina, needki kaugelt, ülevaatlusleht on äärmiselt subjektiivne ja suurem osa asju on kirjeldatud numbritega ja 0-5-10 palli skaalal. Ehk siis 4 võib tähendada suht ok.-d asja või siis suht pekkis asja samamoodi. Konteineri ust avades saabub tihti üllatus nagu ka USAst toodud asjade puhul (siin foorumisgi mitu näidet kohe võtta). Ja eks osade sõidukite puhul on turuhinda raske määrata ka. Palju siis peaks maksma 55k sõitnud facelift SL600, kui ta tõesti on nagu prillikivi? Ilmselgelt ei saa võrrelda Eesti turu roigastega, kus keskmine CL läheb vaevu võtmest käima, kere on läbi, omaaegsest stiilipuhtast sõidukist on tänu "tuuningule" järgi vaid mudelinimi passis, või siis on Leedust/USAst ja noh, rohkem pole üldse mõtet rääkida...Muidu mint condition vähe sõitnud sõidukid maksavad sealmaal ka ikka omajagu raha...150k sõiduki ostuhind võib jah suht soodne tunduda, eks Auto24s näed isegi, et selle soodsa raha eest saad pigem nokitsemist vajava tooriku, kui läbisõidule vastavas korras sõiduriista. LS võib hea olla, aga aeg teeb ka oma töö olenemata sellest, kas sõiduk on kuuri all või liikluses.
Mis veel Jaapanist toodud autode kerimist puudutab, siis tasub ka meeles pidada, et kõigil maailmas ei ole sovetiaegne mõttemaailm,et saaks elueest ainult teised läbi h*iata. Seal riigis lihtsalt läheb mingi hetk auto pidamine väga kulukaks (maksud) ja soodsam on ta ära müüa, kui muud lollust teha.
PS! Ei ole seotud konkreetse sõiduki ega müüjaga kuskilt pidi. Minu silmis ka hinnalipik üsna kallis, aga samas ma saan ka aru, miks ta on kallis ja see, mis meile siin on kallis on Soomalsele/Rootslasele täiesti normaalne garaažiauto hind, milleks ta ju klassifitseerub, kui kuulutust uskuda.
Vasta
Korralikult on käima mindud...mina ei suuda ega pole ka vajalik tekitada, mis ei tähenda, et pole võimalik. Teema polnud ka nii väga kerimises. Ma pole eriti keema läinud kerimise osas, sest tunnen ise ka veits elektroonikat ja mehaanikat. Kui juba naised võrdluseks toodi, siis oleks seis selline, et 50a naine on “paberite” järgi 25... laitmatu ja ausa ajalooga noor neiu...investeeritud ka mitusada tuhat eurot erinevatesse protseduuridesse (auto puhul hooldus/tuuning)...
Kohtudes saab ikka veits aru , kui enne pilt ei reetnud.


Ehk ostke autot, mitte läbisõitu, sest selle viimasega on ja jäädaksegi manipuleerima. Ja Kui isegi mitte, siis mõni 500k km sõitnud hooldatud auto näebki parem välja Kui 50k km sõitnud reaalse ajalooga - ehk ainult number ei ütle midagi.
Ma räägin eelkõige mersudest ja vanadest, mitte fääg grupi autodest, sest viimaste osas puudub mul igasugune kokkupuude.

1-2a vanuse auto puhu on läbisõit oluline, sest sellest numbrist sõltub, kas ja mis ajal on tehtud hooldused/remondid....rihma ja uuematel kohati ka keti vahetus vms... ehk kui läbisõit pole õige, võid olla mootori jagu vaesem...garantii jne.

Mingi 20-30a autol, millel on jooksev hooldus enivei katkend, pole ju olulist vahet, kust edasi minna. Ajalugu ju null...
Vasta
Ma saan aru, et Sa tunned tehnikat ja teades ka milliste sõidukitega Sa tegeled, siis olen nõus, et sealne müügieelne kontroll tõenäoliselt ongi mõneti erinev meie valikust, mis koosneb kuni mõne aasta vanustest mainstream sõidukitest. Ja kuna Sina jagad ka beati, siis oskad eristada terasid sõkaldest aga mina pean järgmine kord jaurama mingi jahukotiga, kes foorumist luges, et esinduses saab raha eest lõdvalt ajalugu endale sobivaks kirjutada ja see on tüütu mingeid külajutte koguaeg ümber lükata.
Mis puudutab seda osa, et vaadata tuleks autot, mitte numbrit kellal siis olen Sinuga 100% päri. Kaks 100k sõitnud autot, mis on läbinud samad hooldused võivad olla väga erinevas konditsioonis.
Vasta
Nägin ükskord veidra une, kus mu tutvusringkonnas toimus midagi alljärgnevat:
- sündmused leidsid aset ca 10 aasta eest
- ühe suure, mitmeid kaubamärke ühendava, kolmetähelise kontserni premium marki sõiduk
- sõiduk oli liisitud vist kaheks või kolmeks aastaks.
- mingil momendil umbes poolel maal sai kasutajale selgeks, et läbisõidu piirang 100kkm läheb lõhki.
- keriti oma ala asjatundjate poolt hoolduste vahel nii, et üks hooldus tehti esinduses, teine kusagil mujal.
- läks tagasi ja müüki näiduga mõni tuhat alla 100kkm. reaalne võis olla 150-160kkm.
- kes tegi, kuidas tegi, seda unenägu lahti ei seletanud. Siiski ma ei julgeks eelneva postitajaga sarnaselt vastu rinda taguda, et esindused sellistest lugudest midagi ei tea..et mitte arvata enamat.
Vasta
(01-07-2019, 04:52 PM)ak75 Kirjutas: Nägin ükskord veidra une, kus mu tutvusringkonnas toimus midagi alljärgnevat:
- sündmused leidsid aset ca 10 aasta eest
- ühe suure, mitmeid kaubamärke ühendava, kolmetähelise kontserni premium marki sõiduk
- sõiduk oli liisitud vist kaheks või kolmeks aastaks.
- mingil momendil umbes poolel maal sai kasutajale selgeks, et läbisõidu piirang 100kkm läheb lõhki.
- keriti oma ala asjatundjate poolt hoolduste vahel nii, et üks hooldus tehti esinduses, teine kusagil mujal.
- läks tagasi ja müüki näiduga mõni tuhat alla 100kkm. reaalne võis olla 150-160kkm.
- kes tegi, kuidas tegi, seda unenägu lahti ei seletanud. Siiski ma ei julgeks eelneva postitajaga sarnaselt vastu rinda taguda, et esindused sellistest lugudest midagi ei tea..et mitte arvata enamat.

Sellist und räägitakse erinevas versioonis erinevate riikide, esinduste ja kõige muu kohta, lausa imeline on kuulda, kuidas nii palju inimesi "kerijate ringkondades" liiguvad Big Grin.
Aga teoreetiliselt - jah, see on võimalik ja kindlasti on keegi seda ka kuskil teinud aga me räägime siin tõenäoliselt 0.0.... % sõidukitest. Ja enam, kui kindel ma olen, et seda ei teind esindus, aga kui sa kuskil nukataga ta ära kerid ja õigel ajal esindusse lähed siis see plaan toimib küll. Muidugi selliste värskete masinate puhul on alati küsimus, et kellel soft on, et neid kerida, kuna neid ühe auto pärast keegi ei osta ja kriitilise massi täis saamiseks kulub reeglina ikka aastake vähemalt, kui me Eestist räägime. Aga las see kerimisteema jääda (teemaks huvitavad mersud), eks igaüks ostab, mida soovib ja kui midagi ega kedagi ei usaldata, siis on päris keeruline, isegi uut autot ei saa osta, sest esinduses on ka ainult kaabakad :/

Vasta
Kerimine krim. kuriteoks ja pakun et probleem prakt. kaob. 95%
Vasta
Nn kerimine ehk läbisõiduga manipuleerimine jääb ikka kallimate/uuemate (veo-)autode pärusmaaks. Millede puhul on reaalne hinnavahe tingitud läbisõidust...
Mõne tuhande pärast ei hakka keegi lolli mängima.
Kui siis tehakse äri pärast, mitte et saaks paremini/kiiremini lahti.

Hobiautode puhul pole mõtet karta. See turg ei huvita eriti äri eesmärgil müüjaid. Pigem on tarbesõidukid sihtgrupp.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(01-07-2019, 11:42 PM)nostromo Kirjutas: Kerimine krim. kuriteoks ja pakun et probleem prakt. kaob. 95%

Ei aita see. Saksamaal on see tegevus karistatav, kui ikka tehakse.
Mis aitab, seadused mis kaitsevad tarbijat. Norras näiteks on õigus ostust taganeda ka juhul, kui auto on ostetud eraisiku käest.
Töökaaslane rääkis loo, kuidas ostsid heauskselt 130tuh km. läbinud MB G500.
6 kuud hiljem läksid ülevaatusele ja sealt öeldi, et läbisõit on keritud.
Eelmine omanik teadis, et ei ole mõtet kohtusse minna ja vabatahtlikult andis raha tagasi.
Samamoodi on võimalus eraisiku käest autot ostes taganeda ostust, kui esinevad varjatud vead. Nõuda auto korda tegemist.
Uute autode puhul, kolm korda ühe ja sama probleemiga garantiis käib ja ikka korda ei saa, võimalus loobuda autost. Eestis piirdub see ajakirjanduses mobiiltelefonidega.
Vasta
https://www.auto24.ee/used/3205905

Mercedes-Benz E 500 W124
E55 AMG
Vasta
(28-08-2019, 01:55 PM)Lahekas Kirjutas: https://www.auto24.ee/used/3205905

Mercedes-Benz E 500 W124

4a tagasi see oli siin müügis 6k Eusa_drool
Aga siis vajas tegemist ka.
Vasta
Mercedes-Benz E 63 AMG Avantgarde 6.2 V8 378kW
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Müügis olev rämps Laur 25 23,921 16-04-2020, 12:15 AM
Viimane postitus: nostromo
  Tšehhi numbritega mersud mamg 7 14,276 04-12-2017, 01:34 PM
Viimane postitus: väikemees
  Tallinn tahab mitmed mersud kollaseks teha ReinGSM 15 18,049 04-09-2017, 11:05 PM
Viimane postitus: madis71
  ilusad mersud arturmalcik 8 12,151 30-05-2016, 02:20 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  Ettevaatust müügis oleva Mb`ga m20b20 10 12,143 07-08-2012, 10:41 PM
Viimane postitus: m20b20
  Mersud erinevates filmides Sheik 36 25,406 28-12-2011, 05:24 PM
Viimane postitus: Priit
  Huvitavad müügikuulutused (Mercedes) Karl 159 104,067 26-09-2011, 05:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  Huvitavad Mersud! Ardo 9 11,520 19-03-2010, 06:52 PM
Viimane postitus: Priit
  RE: Huvitavad müügikuulutused (Mercedes) liiv 0 3,892 17-02-2009, 10:01 PM
Viimane postitus: liiv
  Norras müügis olevad MB'd Renkju 16 16,416 20-01-2009, 12:29 AM
Viimane postitus: Renkju



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 73 külali(st)ne