22-03-2017, 05:06 PM
Mul ka poolest pöördest käis, pole nagu viga jah.
Naftapress.
MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle
|
22-03-2017, 06:55 PM
Sama siin, kuigi ma ei ole päris tervet talve lasknud seista, vaid paari kuu tagant ikka käivitanud
24-03-2017, 07:02 PM
Kuna vanad kettad veits vibravad siis sai lõpuks motti kogutud ja mõeldud ka väiksele upgradele. Tõnise käest sai üsna ammu ostetud ühed w220 suportid.
Mulle suureks üllatuseks(arvasin, et peab mingite flantsidega jamama ja väga ei olnud motivatsiooni tegeleda) istusid otse külge. Kettaks tuleb suure tõenäosusega R-klassi oma. Siis peaks 4mm suportid väljapoole tooma.
Turbo
13-04-2017, 07:50 PM
Veits häält ka veel https://www.youtube.com/watch?v=h1DNlyBF9mE
Piduritega veel ei tea, mis teeb, teisi velgi vaja siis. Kardaani muhv küpse, sain kaanetihendi vahetuseks vajaliku kola ka kätte. Nokitsemist jagub.
Turbo
28-04-2017, 07:12 PM
Lükkasin kupee garaazi praegu ja ajasin sedaani välja, tegin õlivahetuse ka ära. Veits peaks nokkima siis tehnika poolest oleks päris hea. Uut viskot vaja ja mingi kamm aknalülititega. Proovin millalgi roostekohtadega ka tegeleda, alt on hea aga tiivad, ustel liistualused ja servad nutused. Seda vaatab siis kui kupee uuesti tulel.
Kruttisin keskinid ka alla, teist jooksu vaja vist nüüd
Turbo
28-04-2017, 07:30 PM
Sedaanil miski madaldus ka või tehasesedas nii viisakalt istusid alla?
28-04-2017, 07:52 PM
Väga ilusti istuvad alla Sedaan jääbki Soome registrisse?
28-04-2017, 08:39 PM
Midagi seal all on, kas makita või miski tootja oma, seda pole viitsinud uurida.
Tundub, et gramm madalam kui kupee isegi. Kupeel on hr cup kit 60/40 kui õigesti mäletan. Ma veel seda pole otsustanud mis teen selle registriga, millalgi võtan eestis kindlasti arvele.
Turbo
25-04-2018, 11:57 PM
Millegi pärast nö igapäeva auto kisub mingi projekti poole.
9.5 lai taga istub ka ilusti veel neljale alla. Üks diisli kolle ka vedeles garaasis. Mõtlesin et peaks värvimist proovima.
Turbo
27-04-2018, 05:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2018, 09:41 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Mõned detailid puudu veel aga põhimõtteliselt koos.
Nädala kahe pärast peab poleerima ka. E: tulede liistud ka küljes.
Turbo
06-07-2018, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2018, 07:25 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Valge auto pole soiku jäänud.
Pidurite upgrade võtsin lõpuks käsile. Ette tulevad vent 330/32mm kettad, taha vent 300/28mm ketas. Leiab neid kataloogidest: esimesed r280 alt, tagumised näiteks w210 e55 (mingitel c klassidel jne oli ka neid). Tolmukatetega on kerge probleem, nii ees kui ka taga, ilma jahutuseta 300mm ketas tõenäoliselt läheks ilma probleemidetta. Käsipiduri tummel on sama. Ette peab kettale tegema veel 3,5-4mm flantsi, muidu läheb vastu sharniiri. Need lasin teha vanadest ketta südamikest, sinna teeb ka uued fikseerimis kohad. ML w163 345mm ketas oleks ideaalse ETga, ma selle supportit ei ole saanud vaadata, kuidas istuks. Kui peaks kuidagi kätte hüppama siis proovin kindlasti ära. Supportid ees on w220 4-kolvine 330mm ketastega mudeli alt, supporti peab k ca 5mm liigutama väljapoole. Käädmiku kinnitused sobivad. Tagumine support läheb w220 300mm vent ketastega mudeli alt(v8d näiteks), taga peab ka supportit vähe sissepoole liigutama, kinnitus augud on sobivad samuti. Ma veel pole otsustanud, kas teen supportid flantside või pukside peale, nädala vahetusel ma mõõdan täpselt ära palju neid täpselt nihutada vaja. Ees: Taga: Leidsin mingi malm supporti ka, mis taha sobiks aga ei tea, mis mudeli alt see on. Silinder tundub sama mõõduga(ei kontrollinud täpselt), mis w220 omadel. Ehk on kellegile abiks, ise väga ei leidnud infot, mis kuhu. Antud kombo peaks üks soodsamaid ja kättesaadavamaid olema w124/w201'le. Ühed teadmata päritoluga 4-kolvised malm supportid sain ka proovimiseks, ma vaatan nii teaduse huvides kuidas sobivad ja mille alt need on. E: ette leiaks ka 330mm ketta, kuhu flantsi pole vaja, aga siis oleks valikus sellised ET'ga kettad, millega tekiks probleemid velje allapanekuga. Velg läheks vastu supportit ja oleks flantsi vaja, siis aga tekib probleem ratta mahutamisega koopasse. Antud juhul enam randiga velge väga alla ei pane kuid need, mis sedaanil all istuvad ilusti. Kehtib siis 8,5 laiade velgede puhul, kitsamaid pole proovinud.
Turbo
19-11-2018, 04:24 PM
See aasta väga palju ei sõitnud aga kupee täiesti toimetab. Järgmine aasta proovin soome registrisse saada, oleks selle ülevaatusega tunduvalt vähem peavalu ja saaks kõik ümberehitused ilusti vormistatud.
Väike video ka. https://youtu.be/dnufni_1-KM
Turbo
19-11-2018, 08:00 PM
19-11-2018, 08:19 PM
Mul juba vajalikud paberid tegelikult hangitud mille järgi edasi minna ja vastava üv punktiga konsulteeritud.
Pidurite vahetus, ümber tehtud tagasilla raam ei ole neile probleemiks, ammugi turbo. Vähemalt seal kus käisin oldi väga vastutulelikud. Aastamaks tuleb ca 250-300, kui auto ca 6-9 kuud kasutuses siis selle võrra saab vähendada. Arvele võtmine ca 500-1500 kui vaadata viimaseid kupeesi mis seal registreeritud. Teeks sama asja sedaaniga võiks fantaasial väga vabalt lasta lennata kuna 86 aasta autodel on väga vabad normid. Kupeele peab tõenäoliselt katalüsaatori tagasi alla panema.
Turbo
20-11-2018, 06:43 AM
(19-11-2018, 04:24 PM)sm. pelle Kirjutas: Väike video ka. Vb ma nii noor ei ole, aga ma ei saa aru milleks need rehvipõletamised teha? Kui olin 20a vana ka ei saanud seda aru.. 124 kupee ei ole mingi peldik, et seda piinata Saaks veel aru, kui oleks mingi 250€ E34 tds, millel kere-salong-tehnika surnud..
20-11-2018, 09:17 AM
Eks see oli tulemas aga ei peagi aru saama, mina ka paljudest asjadest ei saa aru.
Antud auto on just ehitatud selle suunitlusega, mis eelkirjutajale võib tunduda lõhkumise piinamise jne tegevusena. Ülemistel seismiseks ja hollika ringil kruiisimiseks ei oleks näinud vaeva selle 3.0 turbo ehituse, diffrite/kastide vahetusega. Tähelepanelikum nägi videost, et mootor ei tulnud isegi vaakumist välja. Nädalavahetusel tellisin hüdraulilise käsipiduri ära, sedaanile. Nii disclaimeriks - oleks olnud nö mint ce320/300-24ce siis tõenäoliselt nõustuks teiega, minu 124jad aga oleks tänaseks päevaks kas pressi all või juppideks lõigatud. Väga palju sõltub toorikust ja palju neid on saada.
Turbo
20-11-2018, 02:06 PM
(19-11-2018, 08:19 PM)sm. pelle Kirjutas: Mul juba vajalikud paberid tegelikult hangitud mille järgi edasi minna ja vastava üv punktiga konsulteeritud. Ega's midagi - edu. Kodutöö ärategemine ennustab valutut protseduuri. Muus osas - iga auto ei pea jääma originaaliks. Las poisid mässavad - vähemalt ei peksa pargis memmesid raudkangiga. Ümberlõikamata kubesid on veel piisavalt.
21-11-2018, 05:51 PM
Mul jäi ka see silma aga mõtlesin et äkki nägin valesti. Potensiaal tuleb ära kasutada muidu ei olegi mõtet sellist masinat ehitada ja kui midagi lähebki katki siis järelikult nõrk ja saabki uuema, tugevama vastu välja detaili vahetada. Ise ka harilikult ketsi laskmist ei harrasta aga vahepeal tuleb tahtmine kuhugi mõni must triip tõmmata.
Naftapress.
22-11-2018, 10:25 AM
Eks vanemas eas on pappi rohkem ja võimalik hea/korralik auto osta, mis on originaalkonditsioonis ja hoiab hinda...
Samas omastki kogemusest ja ümberringi vaadates tuleb selgelt välja, et soondne auto kasvatab omaniku silmis väärtust kui temasse investeerida (õigem küll öelda - raha raisata)... vastavalt siis oma väärtushinnangute järgi. Roostes 80-90’ndate masstoodangu taastamine originaalkonditsiooni on kulukam, ei tõsta väärtust hiljem (sest kere on keevitatud, ülevärvitud vms)... sest korralikke eksemplare on lademetes...Lademetes... Ehkki, mitte 1-2k eest, vaid 20-30k eest. Kuni 5k auto väärtus ei saa olema 20-30k. Ürita palju tahad...kui just pole palju pappi, et jätta auto aastateks portaali...taustalugu ununeb ja inimene ostab muinasjuttu...auto24 on vähemasti üks selline müüja... kes nö ostab 2-3k....5-6a pärast müüb 10k....siis on see võimalik... fänlusega pole ühti pistmist, puhas äri kõige julmemal kujul kliendi suhtes... Üles vuntsitud, rõvedalt keritud, istmed parandatud, rool nahatatud... Ehk...ärge saage valesti aru...ära tapetud autot polegi mõtet taaselustada, vaid anda talle uut kasutust nt tuuningobjektina.. Saab emotsiooni 100x rohkem ja taaskasutus on ju positiivne...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
11-12-2018, 09:54 AM
Peaks kupeega tegelema aga mis seal ikka, kuna see üks mootor turboga suvi otsa on garaažis seisnud puki otsas ja m103 mootori ruumis täpselt see kole tühi auk jäätud siis mõtlesin, et peaks kasutust leidma sellele vanarauale.
Õnneks on üks m103ga w124 veel olemas. Enne kui uut turbot otsima hakkan siis mõtlesin vaatan, mis vana kõhus on. Kompressori tiivik õrnalt kojas käinud, turbiini poolne puks oli võlli peal kinni, keskosas turbiini poolse puksi splindi soonel kahjustused. Positiivne on see, et tundub võll pole kuuma saanud, puksi sain ilusti kätte, kompressori koja tõmbasin karukeelega üle, näeb ilus välja. Tellin uued puksid ja laon kokku tagasi. Kui plahvatab siis plahvatab. Üks suurem ootab oma korda millega kogu jõuülekanne kõveraks lasta. Kolle jääb diisli oma, ikkagi säästukas. Süüde veel lahtine, tahaks jätta jagaja aga mul uusi süütejuhtmeid vaja, suht sama raha eest saaks juba Audi tfsi copid, veel mõtlen mis teen. Ülejäänud tuleb suht copy paste kupee pealt, ecu küll vähe teine. Remondi poole pealt vahetasin kõik kaikad ära tagasillas, sillatala esimsed padjad. Esisilda sai uued sharniirid, rooliotsad, amordi tugilaagrid. Veel jagaja, rootor, kommukas sai kupee vana. Piduri peasilinder remonditud, esimesed suportid hooldatud, taga käsipiduri klotsid ja vedrud uued. Tungi tõstekohad karpides olid mädad, need keevitasin kinni, põhja alla sai ka paar lappi. Suvel tagurdati sisse, sain nina uuesti värvida. Veits p****e läks aga no kuna esimesed harjutused värvimises siis väga ei muretse. Lakk tuli parem aga värv ise mitte. Saab uuesti proovida
Turbo
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|