Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo
#1
Kuna tekkis vajadus pisut suurema auto järgi, siis tuli loovutada armsaks saanud w221 uuele omanikule ja asuda uut masinat otsima.
Piiratud eelarve tõttu leidsin ennast parajast kompromissiderägastikust - kuna universaalkere ei sobinud, väikebussid samuti mitte, siis jäid valikusse erinevad (linna)maasturid.
Sisuliselt sai käidud läbi kõik nö. premium klassi masinad millest siis lõpuks jäid sõelale Range Rover (L322) ja GL (X164). Kuna üks enamvähem sobiv GL leidus ka koduturul, siis sellega sai oma otsingud lukku ja lõpetatud.

Mark: MERCEDES-BENZ
Mudel: GL 350 CDI 4MATIC
Esmane registreerimine: 19.12.2011
Registreerimine Eestis: 21.08.2013
Päritolu riik: Saksamaa
Kere värvus: pruun
Mootor: 3.0 (195 kW)
Veoskeem: nelikvedu
Käigukast: automaat
Tühimass: 2505 kg
Kütus: diisel
LS ostuhetkel: 92 788
VIN kood: WDC1648231A771771

Auto on toodud 4a tagasi Saksamaalt ning olnud siin ühe omaniku kasutada. Kuna seisukord oli väga viisakas ning tehnilises kontrollis suurt midagi välja ei tulnud, siis ei pidanud väga pikalt enam mõtlema.
Ühtteist on varustusest puudu, aga kõike paraku ei saa kasutatud autot ostes.

Kevadeks tuleks alla otsida veel viisakad suveveljed.

[Pilt: lY57Nn6.jpg]
[Pilt: 1ZcW62k.jpg]
[Pilt: mo1brAL.jpg]
[Pilt: 9tNq76P.jpg]
Vasta
#2
Viisakas. Värv on hea. Saksas põhimõtteliselt ei sõidetudki temaga või eelmine eestlane ei raatsinud teist liigutada? Muretuid kilomeetreid igatahes!
Vasta
#3
värv on ilus, endale alati tumepruun meeldinud! Aga mis varustusest puudu...või pigem oleks soovinud V8-t?
Vasta
#4
See pruun värv endale ka väga meeldib.

Varustusest on puudu esiklaasisoojendus (suur ja kõrge auto ning ilmselt klaasi kraapimine talvel vaevaline). Hetkel mõtted liiguvad webasto suunas, mis selle häda ära lahendaks.

Peale ostmist avastasin, et pagasiluuk ei käi puldist lahti ja hiljem nupust kinni. Kuna peagi tekib jälle vankrite jms vedamise vajadus, siis seda rasket luuki ilmselt tüütu lahti-kinni käsitsi panna. Eks rohkem esimese maailma probleem ja saab ilma hakkama

Lisaks ei näe ma VIN-koodi järgi automaatset turvatooli tuvastamise süsteemi, et saaks lapse kõrvalistmele paigutada. Sai proovitud korra MB originaal tooliga, kus andurid sees, aga ei tekkinud mingit märget sellest armatuurile. Kuidagi muud moodi ilmselt turvapatja ka minuteada välja lülitada ei saa.

Nädala temaga alles vuranud ja muus osas mingeid etteheiteid pole. Kuna tegemist mu esimese diiselautoga, siis see vajab pisut harjumist.
Küttekulu näidud on muidugi meeldivad Smile
Vasta
#5
Miks numbrid uued võtsid? Icon_razz Leidsin A24st täitsa üles auto.
Vasta
#6
(24-11-2017, 04:41 PM)Oliver.L Kirjutas: Miks numbrid uued võtsid? Icon_razz Leidsin A24st täitsa üles auto.

Eelmine omanik tahtis numbreid endale jätta.

(24-11-2017, 05:11 PM)onu_siim Kirjutas: W166 ML ei olnud kaalukausil? Hulka viisakam seest/väljast.
Turvatooli tuvastus on U18, mida Sul jah pole.

W166 väljanägemine on minu jaoks üsna vastuoluline. Jäi seetõttu valikust kõrvale.
Pisut jama jah, et kohe ei märganud seda turvatooli tuvastamise puudumist.
Nüüd muidugi rong läinud juba.
Vasta
#7
ThumbsupThumbsupThumbsup
Kurjajuur
Vasta
#8
Kuna tegemist nö. tavalise "pereautoga", siis midagi väga huvitavat kirjutada temast polegi. Lisa kütust, klaasipesuvedelikku, sõida, pese aegajalt...
Kui poleks hobiautosid, siis oleks võibolla olukord nukker ning peaks endale tunnistama, et oled pereinimene ja selliste masinatega nüüd sõidadki. Ei mingeid halbu üllatusi, teeäärde jäämisi, juppide taga-ajamist ebay'st.
Kõik töötab, auto sõidab kenasti.

Et pisutki mingisugust elevust endale tekitada, siis parendasin pisut välimust uute velgede näol. Originaalveljed on minu arvates koledad ning sobivad ainult talve soolale pureda. Lisaks oli vaja ka uusi suvejalatseid.

Lasin ta ka paar päeva tagasi Smartservices HD püsivahaga ära katta ning esiklaasile läks Klaasivaha AQUACONTROL PRO.
Nüüd juba paneb ka üle õla vaatama auto juurest lahkudes Smile

[Pilt: ir9liM4.jpg]
Vasta
#9
X alati meeldinud.Endalgi otsingud káisid aga siis tuli soodne pakkumine ml kohta ja nii ta láks.
Edu!
Vasta
#10
Vahepeal kurtsin, et igav auto ja midagi peale tankimise ja hoolduse pole vaja väga teha, siis ilmselt masin tüdines sellest jutust ning otsustas low-rider'iks hakata.
Esmalt ilmutas armatuuris ennast pilt auto kujutisega, mille sees nool suunaga alt ülesse. Järgnevate päevade jooksul lisandus teade "Compressor cooling down".
Lisaboonusena hakkas umbes nii kuu aega tagasi ka miski "Presafe not activated" teade armatuuris endast märku andma.

Kuna madal sõiduasend liiga palju ei meeldinud ning lisaks oli auto nagu sült, sai kiiremas korras aeg teenindusse kirja pandud. Ise midagi väga ennustada ei osanud - kahtlustasin mõnda õhkpatja, kuigi ükski nurk nagu teistest madalamal ei istunud.

Targad mehed vaatasid auto üle ning selgus, et õhkvedrustuse kompressor on oma tööst väsinud ning tuleks pensionile saata. Uus läks asemele ning hetkel nagu tundub kõik hea. Lisaks vahetati veel ära paar töölepingu lõpetanud parkimisandurit.

"Presafe" veateate kohta öeldi, et tuleks kõrvalistuja turvavöö vahetada, mis maksab 700+ eurot. Kuidagi nagu tundub palju selle eest, et vöö ennast enne avariid pisut rohkem pingule tõmbaks... Tuleb seda mõtet veidi seedida.

Augusti lõpus sai ka tehtud korraline A-hooldus ning vahetusse läksid ka pragunenud pidurivoolikud.


Praeguseks läbitud temaga pisut üle 11 tuhande kilomeetri ning auto hinnalangust mittearvestav kilomeetri kulu on 66 eurosenti.
Kui võtta arvesse ka teoreetiline hinnalangus, siis ilmselt jääb see kilomeetri kulu sinna ühe euro piirimaile.
Vasta
#11
Tänaseks siis poolteist aastat GL'iga ringi vuratud ning selle ajaga ligi 20 000 km läbisõidule juurde kerinud.
Suures plaanis võib öelda, et tegemist on vägagi vastupidava ja eeskujuliku masinaga - muresi üsna vähe olnud ning töökindlusele pole midagi ette heita.

Aga mingisugune x-faktor on ikkagi temas minu jaoks puudu ning see pani aegajalt ikkagi kipitama ning auto24 sirvima.
Selle tulemusena on nüüd "uus pruut" hoovis ning x164 otsib endale uut hoolsat omanikku.

Kogu perioodi läbisõiduks senimaani 19 138km ning kulutatud 2440.36 liitrit diiselkütust keskmise kuluga 12.75 liitrit saja kilomeetri kohta.
Polegi teab mis paha number, kui arvestada, et suur osa läbisõidust on kogunenud pealinna tänavatel.

Kilomeetri kuluks on 53 eurosenti hinnalangust arvesse võtmata.
Vasta
#12
(01-07-2019, 02:56 PM)soo Kirjutas: Tänaseks siis poolteist aastat GL'iga ringi vuratud ning selle ajaga ligi 20 000 km läbisõidule juurde kerinud.
Suures plaanis võib öelda, et tegemist on vägagi vastupidava ja eeskujuliku masinaga - muresi üsna vähe olnud ning töökindlusele pole midagi ette heita.

Nii väikese läbisõidu puhul oleks ka natukene nadi, kui mingeid probleeme oleks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,526 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,310 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,456 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,986 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,413 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,153 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 175,195 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,092 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,461 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  MB W212 350CDI 4Matic 2010 kaur112 22 26,741 11-06-2021, 04:02 PM
Viimane postitus: kaur112



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne