Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kes on omanud dynamic/multikontuurset/massaažiga W221/C216 istet, on ilmselt selle probleemiga kokku puutunud.
W221 puhul oli istme "adapteri" hind suht OK uuest peast, Cl'il on see pea 3X kallim.
Seekord polnud minul enam kannatust uue järele joosta ja otsustasin endale "hobi leida".
Võtsin C216 kõikide lisadega (C216 on Airbagid ka lisaks + kliima + multikontuurne põhi + selg + massaaž + sõidudünaamika) istme algosadeks, kuni mul oli kontuurne adapterpadi näppude vahel.
Originaalis on tegu "plastikkilega", mis on kokku sulatatud, sama materjal käe all nagu verd loovutamisel verekott on. Selline kummine tugevam kile.
Ühel seljatoe küljel (mis saab dynamic asendis kõige rohkem koormust igas kurvis) on sulatusjoone peal väike lõhe sees, mis on lekke põhjuseks.
See ava on nii suur, et mahutan sealt vatitiku sisse selle siseservade puhastamiseks ja ka "silikontuubi tüüpi liimi tila" et seestpoolt ära täita.
Töörõhku ma ei tea, kuid väga suur ei ole.
Äkki on kellelgi ideid millega või kuidas seda parandada.
Ise näengi võimalusena seestpoolt liimi täis lasta, kuid mida kasutama peaks. Peaks piisavalt kõvenev olema, kuid piisavalt elastne.
Variant on ka väljastpoolt lapp peale liimida, või katsetada mõlemat varianti korraga.
Ideed oodatud.
Välisfoorumid siinkohal abi ei anna, nende arusaam ei kipu uue ostmisest kaugemale küündima.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 127
Teemad: 18
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
https://www.youtube.com/watch?v=BPaQ025hWlU
Suht palju kasutanud viimasel ajal, pole midagi lahti tulnud. Äkki peab. Jääb selline veidi kummi moodi. Hind miskine 7€
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Plastiku liimimine vist päris peavalu. Äkki mõni veoauto tentide parandustöökoda oskab kõrvale uue liite sulatada? Näiteks.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Jalgratta sisekummi lapp peale vulkaniseerida ja jääb pidama küll ja küll
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Unustasin mainida, et tegu on TPU ga ehk "Thermoplastic polyurethane".
Kardan, et "rehvikumm" ei nakku temaga.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kiire googledamisega leidsin sellise lehe:
https://www.polyvance.com/
Siit leiad äkki mõne sobiva toote või idee. Mingid liimid ja aktivaatorid olid ka neil tootevalikus. Tegu küll USA firmaga, aga veel googledades, leiab vast Euroopast ka samalaadseid tooteid.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Originaalis on tegu sulatatud liidetega, kaks kilet, mis on servadest "kotiks" kokku sulatatud.
Oleks vaja leida keegi, kellel oleks olemas kilekeevitus giljotiin, kus proovida uus sulatus rebendi koha pealt teha.
Kui keegi oskaks õige inimeseni juhatada, oleksin siiralt tänulik.
Petri - tänud, kirjutasin neile.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Postitused: 6
Teemad: 0
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Teema küll vana, kuid küsin siiski: Kuidas asi lahenes?
Mul kahtlus, et endal õlgade padi samamoodi katki.
Lisaküsimus: Kui on olemas multikontuursed õhuga sätitavad, soojendusega, ventileeritavad istmed, siis kas "dynamic" (kurvis täituvad) ja/või masaaži funktsiooni juurde pookimine on võimalik tarkvaraliselt või on seal veelgi füüsilisi detaile puudu?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Standardis on neil "mitte-multi" kontuuriga iste. Seal sai reguleerida mälu järgi ainult seljatoe keskmist osa.
CODE 432 - Lisana on Dynamic Seats - millega kaasnes multikontuursus, massaažifunktsioonid, ja kurvi-aktiivsed külgpadjad jne.
Minu teada vahepealset varianti ei eksisteeri, küll aga eksisteerib siis kui padjad lekivad ja pumba häiresse lasevad
Dynamic'u puhul hakkavad lekkima just külgpadjad, mille rõhku kurvides krutitakse, kuna need saavad kõige suurema koormuse.
Ja reeglina just sisemine/parem padi, kuna seal otsas on keha koormus.
Selle vahetamine on päris mahukas töö (istmel nahad maha, tuleb suhteliselt algosadeks võtta), mina ei tahtnud riskida seda tööd korrates.
Sedaani oma oli suht mõistliku hinnaga (kusagil 300-400 EUR vahel IMO) aga kupee oma kordades kallim (1000 EUR +), millest selline vahe, me ei saa aru.
Uutel on kogu aeg koodid uuenenud ehk peaks olema kasvanud kvaliteet. (Continentali toode).
P/V poolt saab omavahel vahetada, ka V/P küljepatju oma vahel, nüüd on neid tekkinud kasutatud kujul ka Ebaysse müüki.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 6
Teemad: 0
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Minu kupeel dynamicu funktsioone menüüs pole. Samas saan reguleerida keskosa (sisse-välja, üles-alla), külgi, õlgasid (ehk oli midagi veel, koheselt ei mäletagi). Lisaks vähe pikema piduramise ajal libedal teel (abs tööd ca 3+ sekundit) lööb ka kõik padjad korraga õhku täis.
Enda oma suhtes on kahtlus, et mingi padi õrnalt lekib, kuna pikema sõidu jooksul on märgata, kuidas vahepeal "taastab" juba varem sätitud asendi.
Lisaks üritan mõista, kas enda süsteemi upgrade on lihtne tarkvaraline või kallim riistvaraline.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
No kui küljed on reguleeritavad, siis on rõhu kontrollklapid igal juhul olemas.
Pead uurima, parimal juhul tarkvaraline võimekus, halvimal juhul istme juhtplokki vahetus. (istme sees).
Info loetakse rooliasendi andurist.
Kui leke siis on, siis pikka pidu pole, mingi hetk hakkab kompressorit häiresse lükkama, ülekuumenemise vältimiseks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
On veel mõsi asi auto külge jäänud mida sa lahti poleks võtnud
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(10-03-2018, 07:44 PM)arcar Kirjutas: On veel mõsi asi auto külge jäänud mida sa lahti poleks võtnud
Ei, W216 on pulkadeni selgeks saanud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
|