03-07-2017, 10:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2017, 11:14 PM ja muutjaks oli misv2rkon.)
Tervitust
Sai soetatud 2014a. mail esimene Mercedes.
Olin eelnevalt nagu ikka noortele kohaselt BMW omanik ja kuna see sai olema kulukam kui arvata oskasin, soovitas isa vaatata mersut.
Niisiis hakkasin otsima Mercedest mille ülalpidamine poleks niivõrd kulukas.
Kuna tänapäeva autod elektroonikat täis, tahtsin midagi lihtsamat ja huvitavamat.
Ühel päeval töölt koju jõudes ja auto24 sirvides jäi silma selline isend, mis sai koheselt üle vaadatud ja järgmisel päeval endale ostetud.
Täpsemalt autost...
Mark: Mercedes-benz 230CE
Väljalaskeaasta: 1988a. Jaanuar
Läbisõit:199000+km.
Mootor: 2,3L 97kw
Käigukast: Manuaal (5 speed)
Värvus: Tehasest: 441(Impala met.) Tänaseks 042(Designo Bronze)
Lisavarustus:
211 - AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
412 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
430 - HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
470 - ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
584 - ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
620 - AIR POLLUTION CONTROL
645 - WINTER TIRES M + S
441 - ADJUSTABLE STEERING COLUMN
Muud:
*Auto soetasin siis 2014a.mais ja välja nägi ta siis selline.
Siin, seal roostet nagu vanemal autol ikka.
*Mõne nädala pärast sai avariiliste autode saidilt soetatud juurde doonor auto hea raha eest. ( 1991a.230CE)
* Tänase seisuga 2017a. juuli on auto läbinud kere ja värvitööd. Uueks värviks sai Designo Havanna, mercedese orig.kood 042.
Kere oli suhteliselt enamvähem vanuse kohta.( suht hapu aga päästetav )
Sisse sai pandud doonorist pärit nahksisu ja soetatud 18' Ronal veljed, W140 originaal koodiga.
Mõni pilt ka hetke seisust.
Vead:
Vigadest palju mäletan algus ajast olid, puksid ja pidurid.
Aastatega sai tehtud veel palju muudki. Siduri vahetus, termostaat, kõik puksid ja rooliotsad, esimesed kui ka tagumised laagrid, k.kasti simmer, jne, jne...
Hetkel vajab tehniliselt tegemist, radika vahetus(vana lihtsalt)ja kardaani leevendi. Oleks vaja korda teha veel katuseluuk millalgi, siinil liugurid murdusid ära, manuaalselt kuidagi kaasa aidates saab liigutada aga elekriliselt 0. Salong lõpuni kokku panna( p iilarite polstrid ja tagumine aknalaud, mõned nipetnäpet asjad veel), Kunagi istmed ära ühendama( juhtmed istmesoojendusele ja vaakum juhi istme seljatoele)
Üldiselt olen autoga igati rahul ja nagu esialgne plaan oli aastaid tagasi, soetada väiksemate kuludega ja huvitavam auto, kui eelnevad, siis selle ma ka sain ja kohe kindlasti ei plaani seda niipea maha müüa
Millalgi lisan siis pildid ja juttu kere ja värvitöödest ja muust.
Sai soetatud 2014a. mail esimene Mercedes.
Olin eelnevalt nagu ikka noortele kohaselt BMW omanik ja kuna see sai olema kulukam kui arvata oskasin, soovitas isa vaatata mersut.
Niisiis hakkasin otsima Mercedest mille ülalpidamine poleks niivõrd kulukas.
Kuna tänapäeva autod elektroonikat täis, tahtsin midagi lihtsamat ja huvitavamat.
Ühel päeval töölt koju jõudes ja auto24 sirvides jäi silma selline isend, mis sai koheselt üle vaadatud ja järgmisel päeval endale ostetud.
Täpsemalt autost...
Mark: Mercedes-benz 230CE
Väljalaskeaasta: 1988a. Jaanuar
Läbisõit:199000+km.
Mootor: 2,3L 97kw
Käigukast: Manuaal (5 speed)
Värvus: Tehasest: 441(Impala met.) Tänaseks 042(Designo Bronze)
Lisavarustus:
211 - AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
412 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
430 - HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
470 - ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
584 - ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
620 - AIR POLLUTION CONTROL
645 - WINTER TIRES M + S
441 - ADJUSTABLE STEERING COLUMN
Muud:
*Auto soetasin siis 2014a.mais ja välja nägi ta siis selline.
Siin, seal roostet nagu vanemal autol ikka.
*Mõne nädala pärast sai avariiliste autode saidilt soetatud juurde doonor auto hea raha eest. ( 1991a.230CE)
* Tänase seisuga 2017a. juuli on auto läbinud kere ja värvitööd. Uueks värviks sai Designo Havanna, mercedese orig.kood 042.
Kere oli suhteliselt enamvähem vanuse kohta.( suht hapu aga päästetav )
Sisse sai pandud doonorist pärit nahksisu ja soetatud 18' Ronal veljed, W140 originaal koodiga.
Mõni pilt ka hetke seisust.
Vead:
Vigadest palju mäletan algus ajast olid, puksid ja pidurid.
Aastatega sai tehtud veel palju muudki. Siduri vahetus, termostaat, kõik puksid ja rooliotsad, esimesed kui ka tagumised laagrid, k.kasti simmer, jne, jne...
Hetkel vajab tehniliselt tegemist, radika vahetus(vana lihtsalt)ja kardaani leevendi. Oleks vaja korda teha veel katuseluuk millalgi, siinil liugurid murdusid ära, manuaalselt kuidagi kaasa aidates saab liigutada aga elekriliselt 0. Salong lõpuni kokku panna( p iilarite polstrid ja tagumine aknalaud, mõned nipetnäpet asjad veel), Kunagi istmed ära ühendama( juhtmed istmesoojendusele ja vaakum juhi istme seljatoele)
Üldiselt olen autoga igati rahul ja nagu esialgne plaan oli aastaid tagasi, soetada väiksemate kuludega ja huvitavam auto, kui eelnevad, siis selle ma ka sain ja kohe kindlasti ei plaani seda niipea maha müüa
Millalgi lisan siis pildid ja juttu kere ja värvitöödest ja muust.