![]() |
W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon (/showthread.php?tid=46431) Lehed:
1
2
|
W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - misv2rkon - 03-07-2017 Tervitust Sai soetatud 2014a. mail esimene Mercedes. Olin eelnevalt nagu ikka noortele kohaselt BMW omanik ja kuna see sai olema kulukam kui arvata oskasin, soovitas isa vaatata mersut. Niisiis hakkasin otsima Mercedest mille ülalpidamine poleks niivõrd kulukas. Kuna tänapäeva autod elektroonikat täis, tahtsin midagi lihtsamat ja huvitavamat. Ühel päeval töölt koju jõudes ja auto24 sirvides jäi silma selline isend, mis sai koheselt üle vaadatud ja järgmisel päeval endale ostetud. ![]() Täpsemalt autost... Mark: Mercedes-benz 230CE Väljalaskeaasta: 1988a. Jaanuar Läbisõit:199000+km. Mootor: 2,3L 97kw Käigukast: Manuaal (5 speed) Värvus: Tehasest: 441(Impala met.) Tänaseks 042(Designo Bronze) Lisavarustus: 211 - AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD) 260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 412 - ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE 430 - HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 470 - ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS) 584 - ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY 600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 620 - AIR POLLUTION CONTROL 645 - WINTER TIRES M + S 441 - ADJUSTABLE STEERING COLUMN Muud: *Auto soetasin siis 2014a.mais ja välja nägi ta siis selline. Siin, seal roostet nagu vanemal autol ikka. ![]() ![]() *Mõne nädala pärast sai avariiliste autode saidilt soetatud juurde doonor auto hea raha eest. ( 1991a.230CE) ![]() ![]() * Tänase seisuga 2017a. juuli on auto läbinud kere ja värvitööd. Uueks värviks sai Designo Havanna, mercedese orig.kood 042. Kere oli suhteliselt enamvähem vanuse kohta.( suht hapu aga päästetav ![]() Sisse sai pandud doonorist pärit nahksisu ja soetatud 18' Ronal veljed, W140 originaal koodiga. Mõni pilt ka hetke seisust. ![]() ![]() ![]() ![]() Vead: Vigadest palju mäletan algus ajast olid, puksid ja pidurid. Aastatega sai tehtud veel palju muudki. Siduri vahetus, termostaat, kõik puksid ja rooliotsad, esimesed kui ka tagumised laagrid, k.kasti simmer, jne, jne... Hetkel vajab tehniliselt tegemist, radika vahetus(vana lihtsalt)ja kardaani leevendi. Oleks vaja korda teha veel katuseluuk millalgi, siinil liugurid murdusid ära, manuaalselt kuidagi kaasa aidates saab liigutada aga elekriliselt 0. Salong lõpuni kokku panna( p iilarite polstrid ja tagumine aknalaud, mõned nipetnäpet asjad veel), Kunagi istmed ära ühendama( juhtmed istmesoojendusele ja vaakum juhi istme seljatoele) Üldiselt olen autoga igati rahul ja nagu esialgne plaan oli aastaid tagasi, soetada väiksemate kuludega ja huvitavam auto, kui eelnevad, siis selle ma ka sain ja kohe kindlasti ei plaani seda niipea maha müüa ![]() Millalgi lisan siis pildid ja juttu kere ja värvitöödest ja muust. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Veka - 06-07-2017 Väga omapärane värv! Kena. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Werewolf - 08-07-2017 Väga kena masin, nagu ka viimasel pildil olev 190SL. Värv on päris huvitav. Doonorautost võid Hentsile väntvõlli pakkuda, ta otsib juba pikemat aega taga 2.3 mootori väntvõlli, et oma W201 2.3-16 mootor kokku panna. Siis saax veel üx lahe masin taas liikvele. Või kui soovid selle 2.3 mootori omale komplektselt tagavarax jätta, siis Hentsil on korralik kapremonditud 2.3 mootor, mida tal tarvis pole (remontmõõdus vänt sees, mis tema 2.3-16 mootorisse ei sobi), saate äkki mingi vahetusvariandi osas kokkuleppele. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - soo - 10-07-2017 Värv on väga õnnestunud jah sellel. Kusjuures sain pidevalt fotoreportaaži antud eksemplari keretööde edenemisest ![]() RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - nostromo - 16-07-2017 Ilus värv ja ilus auto ![]() RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - misv2rkon - 08-08-2017 Kuna keretöödest pilte palju, siis tuleb natuke sorteerida mida panna siia. Aga mõned pildid mis said enne seda tehtud. Esimesel pildil olev SEC oli isa oma, kahjuks müüdud ja jäi lõpetamata projektiks. ![]() ![]() ![]() Autos olnud hele kalts sisu oli korralik, soovisin siiski nahast tuba. Niisiis sai autod lahti võetud. ![]() ![]() ![]() Tume sisu pesin ära, tegin kerge naha hoolduse ja ladusin sisse ära. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Järgmisena sai soetatud uus raadio(caliber) ja kõlarid(Hertz). Heli muutus kordades paremaks, aga kahjuks praeguseks tuleb kõlarid uuesti välja vahetada, kuna keretööde käigus said natuke kahjustada :S ![]() Sai ka soetatud Nardi Personal seeria puit rool väikeste kahjustustega, aga kuna vahetykk puudus polnud sellega kiiret. Nyyd kui vahetykk olemas hakkasin tasapisi taastama nö. loodan enne hooajalõppu kylge saada. ![]() ![]() ![]() ![]() Tasapisi edeneb auto selle poole mida olen soovinud teha. Kunagi sai leitud juhuslikult pilt internetist mis tekitas tunde, et midagi sellist ta võiks olla. ![]() Proovin siiski varsti keretöödest pilte, juttu lisada ja vb ka veel milleski mis leidub/toimub. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - mrmikumike - 08-08-2017 Kõlarid said tolmutamise käigus kahjustada ? Must sisu kordades ilusam kui riidekalts. Asi muidugi maitses. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - misv2rkon - 08-08-2017 (08-08-2017, 08:00 PM)mrmikumike Kirjutas: Kõlarid said tolmutamise käigus kahjustada ? Must sisu kordades ilusam kui riidekalts. Asi muidugi maitses.Tolm oli üks faktoritest ise arvan et pigem liiv. ![]() RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - misv2rkon - 22-02-2018 Alustan siis vabandusest, et postituseni pool aastat aega läks. ![]() ![]() Aga nagu lubatud siis veits juttu ja pilte keretöödest.(päris palju) Infoks, et kogu töö võttis aega umbes 3kuud umbes. Lootsin ära teha kahe nädalaga aga läks nats näpust. 1.päev sai lahti võetud ja see pilt polnud just ilus.( oleks teadnud mis mind ees ootab poleks tegema hakkanud, aga kuna lahti ta sai võetud ega tagasi teed polnud ja tuli see auto lihtsalt ära päästa.) ![]() ![]() ![]() ![]() 2.päev vaatasin täpsemalt asja üle. (tuli vaikselt masendus peale) *Juhi ukse post ja karbi ots.( kõrval istuja pool sama) ![]() ![]() *Esiklaasi alune. ![]() ![]() ![]() *Esimesed rattakoopad. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *Tagumised koopad.( mõlemalt poolt sama seis)(viimane pilt salongist tehtud) ![]() ![]() ![]() ![]() *Karbid otsad ja tõstekohad olid roostes (pilte roostest pole, aga ehk saab pildidest aru mis seis oli) ![]() ![]() ![]() *Edasi kulges asi sellega, et tuli hakkata puhastama seda jama. Läksid käiku kõik vahendid mis vähegi roostet eemaldavad ja kui ei piisand liivapritsist tuli asi välja lõigata ja uued plekid keevitada. Doonorilt tulid E.tiivad, karbi otsad, väike jupp tagatule juurest ja väikesed jupid karbist et saaks tõstekohadele plekki peale. Esimesed koopad ja kapotti sain lammarist. Esimene tulede prill sai uus pandud ja esimese stange kronsad sammuti. Ülejäänu sai metall lehest välja mõõdetud ja lõigatud. Kuna ise ei ole parim keevitaja siis sai töökaaslane appi palutud. (Esimene pilt näide minu keevitusest) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() * Järgmiseks siis lihvimised, pahteldus, kruntimine, kerehermeetikud ja Lõpuks läks asi värvi. Juhi külg oli varem värvitud aga ülejäänud auto oli tehase värvi all. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() * Edasine oli lihtsam. Esialgu siis ukse sisepinnad, katus ja ukse augud värvi. Siis läksid uksed, tiivad külge ja terved küljed korraga. Stanged, liistud said vahepeal tehtud juba. Tellitud sai uus esiklaas, tagaklaas, esimesed suunad ja tagumised tule klaasid. Lõpuks kui esimesed jupid värvitud said, oli väga suur kergendus, et asi hakkabki valmis saama. Pigimatt sai ka pandud ustesse, t.tiibadesse ja t.luugile. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Viimane pilt tehtud mõni hetk enne seda kui läksin esimesele ringile peale auto valmis saamist ja see hetk kui inimesed hakkasid päid pöörama linna peal, mõistsin et sain hakkama. ![]() ![]() Nii palju siis minu auto keretöödest. ![]() Mis siis vahepeal toimunud proovin ka millalgi siia üless märkida.! RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Karl - 22-02-2018 Väga ilus kombo, veljed ja värv väga bro. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Mike22 - 22-02-2018 Tubli töö!! Kas pähklipuit (uksepolstritel) zebrano vastu vahetatud ka, et ülejäänud puiduga kokkuklapiks? RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - stihl - 22-02-2018 (03-07-2017, 10:14 PM)misv2rkon Kirjutas: Niisiis hakkasin otsima Mercedest mille ülalpidamine poleks niivõrd kulukas. Eks ta ole. Piltide järgi vaadates ega selle coupe kere taastusremont üle 10 000€ vast ei läinud.... ![]() Noh, ok, vblla tiba peale. Ilusti tehtud, tundub. Mis bemmi taastades kulunud oleks, ei tea, pole ise teinud. Aga kui seda juhiistet remmida kunagi tahad, siis ole hea ja pöördu. Paneme uue nahatüki ja leiame vast ka kõiki osapooli rahuldava hinna. P.S. Tegelt ikka ülisuper, et selliseid asju tehakse nagu siin teemas kirjeldatud. Müts maha. Mina kiidan tuhandega. . RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Rolz - 22-02-2018 Hea tunne oli seda teemat lugeda! Kahjuks sageli kipuvad BMW-de pealt ringi kolivad nooremad mehed MB-dest jagu saama, meeldiv erand! Need W140 veljed sobivad sinna väga hästi! RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - nostromo - 22-02-2018 Vanakooli nina ja see eriline värv on ilus kooslus. Väga pöhjalik töö ![]() W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - .Alar. - 22-02-2018 Ilus! Tekib kohe kupee igatus ![]() RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Werewolf - 23-02-2018 Kaunis tulemus ja tänan, et viitsisid nii põhjaliku galerii keretöödest siia postitada! Annab inspiratsiooni ja motivatsiooni, et üxkõik kui hapu kere ka on, seda saab alati parandada (hind ja mõistlikkus on ise küsimus). RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - Ott - 23-02-2018 Võtan mütsi maha! Laia liistuga esimene generatsioon W124 on täpselt minu maitse. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - v6sa - 23-02-2018 Väga ilus ja põhjalik töö. Värvivalikut kiidan. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - misv2rkon - 28-02-2018 (22-02-2018, 07:28 AM)Mike22 Kirjutas: Tubli töö!! Puit on vahetamatta, hetkel nagu ei häiri, aga eks tulevikus vb vahetab ära. (22-02-2018, 02:18 PM)stihl Kirjutas:(03-07-2017, 10:14 PM)misv2rkon Kirjutas: Niisiis hakkasin otsima Mercedest mille ülalpidamine poleks niivõrd kulukas. Ütlen ausalt et ei läinud nii palju ![]() Aga kui millalgi juhiistme remondiks läheb ja mõne koha veel, eks võtan ühendust. RE: W124, 230CE, 1988a. - misv2rkon - erx000 - 01-03-2018 Mulle helebeez kalts meeldis rohkem kui see ära trööbatud must nahk, müüsid beezi sisu ära? Muidu väga viis. |