Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W110 200 Diesel ''Heckflosse'' - OnkelMats
#1
Tervist,

Mõnda aega mööda veerenud viimasest teemast. Mercedese nimetust kandvaid sõidukeid on selle aja jooksul istumise alt läbi käinud nii mõnigi, kuid teemat pole neist ükski väärinud. Kõhklesin ka praegu, kas on mõtet üldse midagi kirjutama hakata, kuid ennäe imet, mõned read juba olemas.

Tegemist on siis 1967. aasta Mercedes-Benz, W110 kerenimetust, 200 Diesel mudelinimetust ning ''Heckflosse'' (inglise keeles Fintail) hellitusnime kandva sõidukiga. Elanud on ta Soomes alates aastast 1974. Tundub, et hoolt on kantud ning seismise asemel ka sõidetud. Kellal on ees küll veidi üle 70 tuhande, kuid usun, et see ei saa olla tõsi. Kuigi kunagi ei tea. Südameks 2-liitrine ridaneli diisel, käike saab vahetada manuaalselt rooli tagant. Sees on ruumi mõnusalt ülegi Smile .

Tulevikuplaane on väga kirevaid. Hetkel tegemist vajavaid kohti väga nagu polegi - sõidab. Kuigi ilmselt peaks üle vaatama kütusepaagi, kuna on niiske teine. Loiku veel all pole. Arvele tuleb kah võtta.

Igatahes mõni pilt kah, tulevikus täpsemalt ja lähemalt.

[Pilt: orca-image-1501269754924.jpg_1501269756018.jpeg]
[Pilt: orca-image-1501269766508.jpg_1501269766967.jpeg]

Igapäevaliigutusi toimetan W210 universaaliga. Järgmiseks Benziks tuleb siis W310 ära oodata.
Vasta
#2
Väga tore, et neid veel leitakse.Eusa_angel

Kas all on originaalveljed või juba uuemad?
Huvitav, et sel on tavanumber...
Vasta
#3
All peaksid olema veel originaalveljed.
Vasta
#4
Nüüdseks siis ka Eesti registris. Üllatavalt ladusalt läks kogu protsess.

[Pilt: DSC_0495ed.jpg]

Vasta
#5
Kuna talvisel ajal sõiduki puhkamispaigas erilist tööd teha ei saa, peab Flosse paraku ootama veel mõned kuud. Vahepealne motivatsioonipuudus on hakanud asenduma tuhinaga. Tahaks juba teha ja sõita.

Esialgne list, mis ajapikku peast välja nokitud:

+ Kütusepaagi leke (enne seisma jätmist tundus tõstukil, et lekivad hoopis toru-voolik-toru ühendused paagi juures. Asendada uute voolikujuppide ja klambritega) [TEHTUD]
+ Pihustilekked (lahti, puhtaks, kokku) [TEHTUD]
+ Tulede ühendused üle käia, mõni pistik tundus tahtvat vahetust [TEHTUD]
+ Pidurid tundusid olema tehtud, siiski üle kontrollida [TEHTUD]
+ Sidurit proovida õhutada veidi, vahest töötab kehvasti kuigi ka on saanud remondi. Vaja reguleerida. (Reguleerimine aitas, toimib korrektselt) [TEHTUD]
+ Sisselaskekollektor kinnitada mootori külge (avastasin, et loksub mutrite all... mõni ime, et kuidagi jube rikkalt käis) [TEHTUD]
+ Õlid, filtrid [TEHTUD]
- Pisinokitsemised salongis ja väljas (seotud peamiselt elektroonikaga, kuid ka esineb mehhaanilisi vigu)
- Ülevärv, plaan on tehtud, värv enam-vähem välja valitud. Ootel
+ Suvevelg valmis vaadatud [installitud]
+ Enesetarbeks paigaldada kergem helisüsteem, õnneks saab kõike teha midagi rikkumata. [TEHTUD]

Kindlasti midagit veel, kuid katsuks esialgu kevadlillekesi ja ÜV rohelise tule saada. Siis juba tõsisemalt asja kallale.

Mõni meenutus eelmisest aastast (võlgu jäädud pildid)

[Pilt: DSC_0002_61ed.jpg]
[Pilt: P1030413ed.jpg]
[Pilt: P1030414ed.jpg]
[Pilt: P1030417ed.jpg]
[Pilt: P1030418ed.jpg]
[Pilt: P1030419ed.jpg]
Vasta
#6
Kas see masin oli mõni kuu tagasi meiegi kuulutuste "lehes" müügis? Kurvasilmse W115 endise omanikuna ei suuda senini vaadata uunikum-Mersudest mööda ja mis seal salata - ka w110 mõlgub mõtetes... Ootan uusi postitusi antud teemasse!
Vasta
#7
Oli müügis. Küll mitte aktiivselt, kuid passiivselt hoidsin kuulutust üles, et järsku keegi enne talve soovib.
Vasta
#8
Nonii, lüües endale lõpuks jalaga tagumikku hakkas tasapisi nimekirjas väljatoodud tegemistvajavate tööde likvideerimine kui selline. Esialgu paigaldasin uue sisselaske/väljalaske tihendi, sellega koos õnnestus ka sisselaskekollektor taaskinnitada, mootori töö paranes märkimisväärselt. Kuigi paraku on see kaheliitrine siiski nagu traktor Smile , ei anna võrrelda uutemate diislitega. Samas olen senini üpriski hämmingus arvestades fakti, et viimane kord kui auto käis ja liikus oli siis kui talvekorterisse ta ära paigutatud sai. Akujuhe peale, lasin küünlad soojaks ja turtsatas hetkega käima. Ei pumbanud kütet ennem üles ega midagi, fantastiline. Mercedes. Mõni pilt ning ka videoklipike.

[Pilt: 39474-20180510_151403ed.jpg]
[Pilt: 36268-20180510_151412ed.jpg]
[Pilt: 34992-20180510_151429ed.jpg]

https://youtu.be/ScaWN9LLtW8

Töö kõrvalt paraku jagub aega ainult vahest nokitseda. Küll ühel hetkel hakkavad ka ''unetud ööd'' saabuma Smile
Vasta
#9
Järgnevad asjad said nimekirjas linnukese endale järgi:
+ kütusepaagi leke tundub, et jäi pidama
+ pihustid said paremaks, kuid siiski mitte ideaalseks.. paraku ikkagi tegu vanade asjadega
+ tehtud hooldus - õlivahetus jne
+ klapikambrikaane tihend vahetatud
+ pidurid kontrollitud, on tõepoolest uued/korralikud
+ rihma vahetasin ka ühe soojaga ära
+ sidur sai paremaks, vaja ilmselt veel veidi reguleerida
+ üleüldine kontroll nägemaks mis oleks vaja veel teha. Hetkel tundub, et vaid rooliamort vajab vahetamist.
+ ja mis kõige tähtsam. Esimene pesu! Mustuse kihi alt tuli välja hulga parem vaatepilt kui kahtlustasin. On näha, et eelnevalt on siit ja sealt ühte-teist tehtud, kuid midagi katastroofilist ei ole. Kui mina värvimiseni see suvi ei jõua pole ka hullu. Ära on vaja nad teha niikuinii. Ehk mõtlema konserveerimise peale.

Ülevaatuse jaoks tundub, et polegi enam palju vaja.

Pilt ka puhtast isendist (kõige ''hullema'' külje pealt) :

[Pilt: 20180516_130211ed.jpg]

Vasta
#10
ei teadnud ennem et sinu auto .
pakkusid alles mulle kabrio vastu vahetust
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#11
Ja mina ei teadnud, et kabrio oli sinu auto Smile
Vasta
#12
Ühel heal hommikul avastasin, et järgmine vana asi on taas päikese käes seistes otsa saanud. Nimelt siis spidobloki klaas. Viimaseid veermikupudinaid oodates otsustasin töö ette võtta. Ühtlasi sai korrastatud ka valgustus. Reostaat põhimõtteliselt pudenes molekulidena küljest. Kuna tegemist on vaid 2w pirnidega, siis seekord sai mindud lihtsamat teedpidi ning ühendatud otse. Lõpptulemus on väga kena. Ühtlasi leidsin bloki pealt mingisuguse kleebise, kus keegi Erkki nimeline Soome-perekonnanimeline oli vist midagi seal teinud ''81 000 km'' juures. Ei oska öelda.

[Pilt: 20180514_085538ed.jpg]
[Pilt: 20180524_114002ed.jpg]
[Pilt: received_182164505824295ed.jpeg]
Vasta
#13
Järgmine sissekanne. Kuna tundus, et mootori töö ei olnud siiski see, mis ta pidi olema ning viimasel ajal tahtis niisama lõksudes tihtipeale välja surra siis otsustasin, et leian lõpuks ka sellele lahenduse. Esialgu arvasin, et ehk kisub kuskilt kütusesüsteemi õhku vahele, kuna sai torusid eemaldatud-puhastatud jne. Üle kontrollides siiski mitte.

Kuna algusest peale on Flosse töötanud kellegi isearetatud gaasihoovaga, siis ei tahtnud seda näppima hakata. Leidsin aga ühel õhtul internetiavarustest lehekülje, kus õpetati gaasihoovastikku paika sättima. Selgus, et mingisugusel suvalisel hetkel hakkas mu loom oma õhutarbimist piirama, lükates trosselklapi kinni. Selleks ka välja suri - selge. Lisaks leidsin ka täiesti kogemata originaalvarda kujust pildi. Mõeldud-tehtud, hangitud vajaminevad osakesed tegin pildi järgi enam-vähem õige asja valmis. Ise sel hetkel mõtlesin/naersin, et elame ju 21. sajandis, kuid siiski tuleb tükke teha ise pildi järgi nagu isad või vanaisad. Lõpp-produktiga võib rahule jääda, sest nii siidi pole see traktoripotike veel käinud.

Peapidi kapoti all aega veetes otsustasin ka sisselaskemajandust veidi tänapäevastada. Kuna õnnestus leida parajas suuruses õhukopsik, mis sinna luugi alla ka sobib, leiab lähitulevikus asendust vana ''õli-õhufilter'' uuema ja konkreetsema filtriga. Õnneks saab kõike teha ilma ratsimiseta.

Mõned pildid ülevalt alla: (vana vasest väänatud jurakas, leitud pilt õigest asjast, uus vardake, vaadeldav sobilik asukoht filtrikopsikule)

[Pilt: 20180529_134527ed.jpg]
[Pilt: varras.png]
[Pilt: 20180529_140306ed.jpg]
[Pilt: 20180529_140720ed.jpg]
[Pilt: 20180529_142730ed.jpg]
Vasta
#14
Tükike aega möödas. Pean piinlikusega tõdema, et see auto on paras emotsioonide mäng, nagu ameerika mägi mis üles-alla käib. Vahepeal sai motivatsioon otsa kuna suslik ei soosinud enam üldse koostööd teha. Küll imes küttesüsteemi õhku vahele, küll jooksis kütus, mis suunaga peaks jõudma paaki tagasi, hoopistükis Emakese Looduse rüppe. Nüüdseks võiks olla juba OK. Veetud uued torud tagant ette/eest taha ning asi käib taas. Küll aga ei saa kasutamata jätta ütlust ''Nokk kinni - saba lahti'' vana auto puhul ning ühe punkti likvideerides tekib teine või mitu juurde. Tuleb välja mõelda mingi korralikum süsteem salongi ja suretusklapi vahele. Käima käib kabiinist küll, kuid seisma enam ei jää. Õnneks see otseselt sõitmist ei sega ning arvan, et siiski tuleb kasvõi käsi rusikas ja hambad ristis võtta end kätte ja lisada odomeetrile mõned kilomeetrid. Ei ole olnud mahti isegi ülevaatusele minna kuigi ei tohiks seal enam ka murekohti esineda. Elame näeme.

Vahepeal ka tekkinud suurem lahtisaamissoov, kuid siis mõni päev hiljem ei taha kohe üldse loobuda. Pole ammu sellist nalja olnud Smile

E: Mõni postitus ülevalpool endale etteseatud ''to-do list'' hakkab ka joont alla saama, mis on tore uudis.
Vasta
#15
Esimesed sala 40-midagi kilomeetrid läbi proovitud. Täitsa sõidab. Kuigi tulede ühendused tuleb üle vaadata. Ühe poole tuled vahest töötavad vahest mitte. Muidu endiselt sooja puhub, temperatuuri hoiab, õlirõhku samuti. Ka eelnevalt korrastatud spidobloki valgustus on täitsa kena. Sai leitud lahendus ka kabiinist seiskamisele - aitas vana hea nipukas. Kogu sõiduüritust mõne sõnaga kokku võttes võib olla tulemusega siiski enamjaolt rahul.
Vasta
#16
Niisiis, rõõm teatada, et põhiline saaga on nüüdseks lõppu jõudmas. Eile juhtus täiesti kogemata, et Flosse sai legaalseks. Nädala algusepoole sai alla proovitud ka väljavalitud valuvelgi ning sobivad kui rusikas silmaauku. Reaalis kipub muidugi vaade olema oluliselt parem kui fotojäädvustusel. Mõned pisinokitsemised on siiski veel vajalikud, et ise nö täiesti rahul olla.

[Pilt: Untitled.png]
[Pilt: 20180712_193855ed.jpg]
Vasta
#17
Peale ülevaatuse läbimist nii mõnigi kilomeeter seljataga. Millegi üle väga viriseda nagu pole, väljaarvatud mõned viperused, mis lihtsa vaevaga likvideeritud sai. Täitsa mõnus aparaat. Paraku vastu taliperioodi selgus, et pole teda enam mitte kuhugi paigutada, isegi mitte kuuse alla. Kahjuks on selleks hooajaks endal temast isu täis saanud ning tegeleda rohkem ei taha. Sõiduk on mõnda aega aktiivsemalt müügis olnud.

Kui kellelgi on soovi, siis hind on 5000€, mis on jäigalt paigas. Võib pakkuda ka vahetust.
Vasta
#18
Selleks korraks asi ühel pool. Uus omanik lubas head hoolt kanda. Kuid teadagi fakt on see, et loodus tühja kohta ei salli, siis ühel hetkel teen teema ka juba uuest olemasolevast.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,941 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,268 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,507 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz, 250D, 1989 - OnkelMats OnkelMats 28 28,175 21-01-2018, 12:07 AM
Viimane postitus: Bumer323
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 69,183 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,051 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MERCEDES-BENZ C 220 DIESEL 70kw - k arl k arl 3 3,761 25-12-2016, 07:00 PM
Viimane postitus: k arl
  Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq fubuq 10 10,031 12-09-2016, 09:23 AM
Viimane postitus: fubuq
  MB CLK 200 Cabrio Primo PRIM0 54 48,352 09-08-2016, 01:36 PM
Viimane postitus: PRIM0
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 20,085 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne