Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C220 CDI, 2004, W203 - Kirill.D
#61
Tere taas

Pikka aega on möödas, aeg taas sissekanne teha teemasse, viimasest sissekandest on möödas 3 kuud, ehk siis täpselt üks suvi. Vahepeal olen selle ajaga antud autoga maha vuranud pea 14 000 km ning seda valdavalt sõitu nautides. Suve jooksul on auto leidnud tohutult rakendust ning kõik aeg liikumises olnud, küll aga teame kõik, et mis liigub see ka kulub.

Kolme kuu sees olen põletanud tohutus koguses kütet ning teinud kaks suuremat investeeringut, esimene oli seoses juulis toimunud Venemaa reisiga, nimelt tuli napilt enne Venemaa reisi (kodust sihtpunkti 1100km, ehk siis mitte väike sõit) välja see, et esimesed piduriklotsid olid kulunud. Lähemal uurimisel selgus, et lihtsam on siis korraga ka uued kettad alla panna, siis on teada mis seisus täpselt kõik on ja vähem ronimist. Vahetusel tuli aga muidugi klassika välja - pidurikolbid on elu ja vatti näinud ning ei liikunud nagu vaja, õnneks nii hull seis polnud, et taastamine oleks välistatud, sai nimelt kolvid välja pressitud, puhastatud ja mässatud ning läks kogu kompott tagasi kokku uute Boschi värvitud ketastega, Brembo piduriklotside, kulumisandurite ja muidugi ka uue pidurivedelikuga.

Venemaal sai turvaliselt ära käidud, kuid kahjuks mitte kahjudeta, minu käes 50 000km sõitnud rooliots üks andis saba, proovisin küll vältida igast auke ja asju, kahjuks sain kahele korralikumale augule ja kahele valusale sillavuugile pihta ning see logistas ka rooliotsa lahti. Eestisse tagasi jõudes oli aga probleemiks ka taaskord soojendussüsteem, ei tahtnud enam sooja puhkuda nagu vaja. Lisaks sellele ilmnes et summuti lõpupütt oli läbi ussitanud. Eks sai oodatud augusti kuud mil Nursi töömees puhkuselt tuli ja augusti lõpus auto elustamisse antud.

Teise remondi käigus läksid vahetusse kõik neli rooliotsa, seda just põhjusel, et mina sõitsin autoga nüüdseks 52 000 km ära ja polnud ühtki rooliotsa veel vahetanud, ei viitsinud piirduda ühe vahetusega, et siis auto stendida ja kuu aja pärast kui mõni järgmine otsad annab, hakka jälle operatsiooni kordama. Kuna silla muud detailid on värskelt üle käidud siis usun, et antud lüke oli targem. Lisaks sai soojendussüsteem läbi pestud, seisupidur reguleeritud, summuti keevitatud ja korda tehtud ning vahetatud sisselaske kollektori tikkpoldid ja tihendid ning selle töö käigus ka turbo mingi rõngastihend.

Nüüd siis autol sillastend tehtud, see nädal sai ka pigieemaldus tehtud ja järgmiseks vaja nahahooldus uuesti ära teha. Kui see tehtud siis sügise jooksul tuleb kiiremas korras leida pädev ja oma töö eest vastutust kandev meister, kes likvideeriks veel vähese rooste ja muud defektid. Lisaks sellele tuleb umbes 10 000 km pärast ette võtta ka mootorikett, veepump, soonrihm ja see pudi-padi. Kui need kaks suurt asja saab ära teha, siis julgeks jälle veidi kergemalt hingata.

Lõpetuseks nagu alati paar pildikest ka sekka, et päris igav poleks. Hetkeseisuga olen autoga pärast 1a ja 8 kuu omamist endiselt väga rahul ning ostu ei kahetse. Kõik pikad otsad ja lugematul määral kümned tunnid mis veedan tihti auto roolis, pole ükski veel füüsiliselt väsitanud, ehk siis minu jaoks väga mugav ja timm pill, kahju ainult et abimootor on kapoti all, mitte normaalmõõdus olend.

[Pilt: IMG_20160911_181046.jpg] [Pilt: IMG_20160911_180831.jpg] [Pilt: IMG_20160911_181115.jpg]

Kõik sissekanded on endiselt olemas: http://www.spritmonitor.de/en/detail/675562.html

Parimat, Kirill.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#62
Värskendame natuke teemat.

Septembrist saadik on autol talveveljed all, millel olid peal umbes 5mm jäägiga Continentali lamellid, aga see asi mind ei rahuldanud, oli tunda et ei ole asi õige, seega sai ostetud ja täna ära vahetatud rehvid uute Hankook i*Pike RS Plus naastude vastu (205/55 R16), lisaks sellele läks peale uus Varta H3 Silver Dynamic aku 100Ah 830A ning nädala alguses tegin hoolduse.

Hoolduse käigus läksid vahetusse kõik filtrid (kütus, salong, õhk, õli) ning õli, filtritena Mahle toodang ja õli endiselt Havoline Texaco Ultra S 5W30.

Muus osas jookseb kulda, ilmselt läheb mingi hetk nina tegemisse, üks härrasmees sõitis XC90-nega R käiguga mulle parklas sisse, kriimustused stangel, liistul, kapoti-tiiva-stange vahe paigast ja muud kosmeetilised vead. Eks ole näha millal läheb tegemisse ja mis täpselt ära tehakse.

Hetkel võib rahul olla (v.a veidi tühjem rahakott), ei tohiks nagu jätta hätta see talv.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#63
Tervist

Sai üle pika aja midagi auto kallal nokitsetud mille tulemiks on üks lisa juures. Nimelt autot ostes oli tähtsaks kriteeriumiks xenon, kahjuks tollal seda ei saanud. Nüüd aga avastasin mõned kuud tagasi võimaluse kuidas see lisa endale saada, nimetl tegeleb üks Hollandi firma - Retrofitlab - erinevate retrofit bi-xenon projektorite müügiga. Tegemist on projektoriga mis kinnitub tule sisse läbi originaal halogeenpirni ava, tagant nuudiga kinni ning muu vajalik xenoni kraam otsa.

Otsustasin selle kingituse endale ära teha, eile sain asjad kätte ning saigi garaažis ehtius ära tehtud. Stange minema, tuled küljest, klaasi klambrid küljest, seejärel tuli pappkarpi, kuumaföön sisse puhuma 12-15 minutit, tuli välja ja klaas küljest. Pirni katiku tuleb minema visata ja natuke murda seda ruudukest kus pirni katik sees oli, seejärle projektor sisse, fikseerida, projektori katik (minu puhul E55-R, ehk originaali lähedase välimusega) peale ning siis tasuks tuli ilma klaasita auto külge panna. Kontrollida kas projektor sai horisondi suhtes õigesti paika - mina seda esmalt ei teinud, seega sain hiljem paar korda tulesid veel eest kakkuda ja sättida.

Kui kõik on timm, siis butyl tihend paika tule korpuse küljes, surud klaasi peale palju saab ja uuesti kuumutama, tuleklaas kinni suruda ja klambrid peale ning siis juba auto külge.

Lõppetulemusega olen väga rahul, sisse läksid XB35 4300k pirnid mis kohati on isegi natuke liiga puhtalt valged, ehk siis porise asfaldi peal jääb mulje nagu oleks halogeen kohati Big Grin, muus osas on väga hea valgus, lõige on uskumatult terav. Originaal 10a vanadel xenonitel on luubid ikka väsinud võrreldes sellega, lõikel pole mingit hägusust ega midagi. Natuke tuleb veel sättida tule suunda ,muidu on küll hea sõita. Valges pole jõudnud pilte teha kuidas välimus autol jäi, aga lõikest tegin klõpsud.

Lähituled (xenon ainult)

[Pilt: IMG_20161213_162707.jpg]

Kaugtuled (xenonil katik all + halogeen)

[Pilt: IMG_20161213_162713.jpg]

Tuli ise

[Pilt: IMG_20161212_161301.jpg]

www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#64
Täiendan vahelduseks teemat üle pika aja.

Viimase sissekande ehk 13. detsembri 2016 kuni tänase vahel on toimunud nii palju, et jaanuaris said vahetatud välja kojamehed, oma koha leidsid auto küljes Bosch Aerotwin A 933 S kaksikud. Nende tööga olen tohutult rahul, meeldiv on paigaldada kojamehi, kus asi on täpselt nii kerge, et klõps ja küljes ... pühivad igast asendist hästi, pole mingeid pretensioone. Eks ole näha kaua nad püsivad.

Mõni aeg pärast seda sai tehtud lollust mille tulemuseks oli libisemine vastu äärekivi diagonaalis juhipoolse küljega, tulemuseks üks banaaniks muutunud õõts juhi pool ees; taga läks selle tõttu vahetusse kiik ning kuna auto oli juba tõstuki peal, siis vahetati üks surnud õõts ka paremal pool. Viimase näol oli tegemist Lemförderi õõtsaga, mille ma vahetasin kohe pärast auto ostu, seega pidas jupp vastu 2a ja 70 000 km. Võib rahul olla.

Iseenesest mõistetav on see, et vahele on jäänud veel nahahooldus jaanuari kuus, õlivahetus märtsi lõpus, tagumiste klotside vahetus, ühe tagumise parempoolse surnud vedru vahetus ja eelmise möödunud nädala alguses leidsid oma koha auto all uued Point-S SummerSport 3 225/45 R17 rehvid. Velgedeks siis 2015. aastal ostetud SL'i veljed.

Lisaks käis muidugi auto ka kindlustusremondis kus likvideeriti eelmise aasta lõpus ühe plekimõlkimise tagajärjed, värviti üle kapott, stange, mõlemad tiivad.

Hetkel auto toimetab kenasti, paraku on aeg oma töö teinud ja tuleb selle aastanumbri sees lasta elustada tagumist otsa, klassikalised hädad: tiivakaared, jms pudi padi.

Selleks, et teema päris igav poleks, siis nagu alati, presenteerin autot ka. Kuna pärast luupide paigaldust pole pilte teinud siis nüüd saab näha ka üldilme ... auto muutus palju asjalikumaks ikka tänu luupidele.

[Pilt: DSC_0324-Edit.jpg] [Pilt: DSC_0310-Edit-2.jpg] [Pilt: DSC_0332-Edit.jpg]

www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#65
Auto on läinud muudele jahimaadele, teema võib sulgeda.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz S65 AMG 2007 W221 cico 0 9 5 tundi tagasi
Viimane postitus: cico
  Mercedes-Benz S124 2.5d 1991-Sten Sten-M.M. 6 277 06-12-2024, 01:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 79 91,070 28-11-2024, 12:35 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,546 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,263 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,918 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 644 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,809 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,907 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 505 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne