Postitused: 140
Teemad: 34
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Prooviks ka siis selle ära. Oskab keegi soovitada sellest valikust mingit õli, mis kõige sobivam oleks?
http://motonet.fi/fi/haku?q=kaksitahti&category=3157
Postitused: 27
Teemad: 6
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Proovisin ka selle imerohu järgi. Ühe liitri õli ehk neli paagitäit ´´valmis segu´´ lasin läbi om642 mootorist. Tahmafilter täitus täpselt sama kiiresti kui varem, kütusekulu jäi samuti endiseks. Ainukese asjana oleks nagu mootori hääles vähem ´´tiksu´´?? Ei tea, võis vabalt ka psühholoogiline efekt olla. Kas peab mitu liitrit õli läbi laskma enne kui muutused hakkavad või ei olnd mul lihtsalt õnne?
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Lisan siis ka siia oma hääle. Olen kasutanud 2T õli kõigil oma diislitel 5 aasta jooksul iga ilmaga. MB OM617A mootoril, siis oli vist MB OM603 (kaubalift TD, 87a), Touareg TDi, Praegune G 270 CDI ja V 220 CDI. Vahe on märgatav nii mootori hääles, jõudluses, ökonoomias kui ka selles, et ei tee suitsukatet mõnes äkilisemat liikumist vajavas situatsioonis.Mis puudutab tahmafiltrit, siis ma pole viitsinud seda nüüd lahti katkuma hakata, nii et ei tea, mis seal toimub. Usun, et seal ei saa ju olukord hullem olla kui musta lonti ei viska. Nii et soovitan! Mina olen kasutanud Mobil 2T õli (on mingi paadipildiga, ei viitsi pudelit vaatama minna, et mis tüüp nüüd täpselt).
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(31-03-2014, 12:13 AM)Gandiline Kirjutas: ...
jõudluses, ökonoomias
...
Numbreid on?
Kas ilma õlita sõites on suitsupilv taga?
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Numbreid on veidi raske konkreetselt 2T õli osas välja tuua, sest olen teinud lisaks erinevaid asju, et näitajaid paremaks saada. Järjekord umbes selline: Xado lisandid mootoris ja kõigis ülekannetes, õhuklapid kollektorist välja, 2T õli kütusesse, EGR eemaldamine, need asjad tõid maanteesõidu 10,5-lt 7,6 le. , nüüd hiljuti seibide vahetus pihustite all ja lisandus uus tarkvara ajusse.
Tahmalondi osas võin küll konkreetselt väita, et enne 2T-d sai ikka kordi Bondi kombel suitsukatte varjus põgenemist harrastatud... vabandust, mitte meelega . See oli ikka kohutav, mis sealt välja tuli. Pärast 2T õli kasutamist vähenes see olematuks. Praegu, sisuliselt polegi mingit tossu näha, vaid teetolmu lööb survega lahti tee äärest
Postitused: 56
Teemad: 14
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
vaatasin siin seda videot http://www.youtube.com/watch?v=LLB3kiN0haI
Katsun mingi hetk enda omast vähemalt pildid teha pikema sõidu ajal.
Võib olla ütleb keegi hea valemi, millisel viisil oleks õige mõõta ja mis hetkeks see õige andmebaas on kogunenud. Hetkel olen ise katsetanud nii, et ajan mootori maanteel soojaks, seejärel nullin sõidu ajal ajaloo ja lasen mingi 25 km sõitu edasi. Kiirus orienteeruvalt 85 kandis. Üle selle hakkab minu auto puhul kulu jälle suurenema. 25 km pärast näib, et näit enam ei muutu oluliselt. On see piisav ja õige tehnika?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(01-04-2014, 03:39 PM)Gandiline Kirjutas: vaatasin siin seda videot http://www.youtube.com/watch?v=LLB3kiN0haI
Katsun mingi hetk enda omast vähemalt pildid teha pikema sõidu ajal.
Võib olla ütleb keegi hea valemi, millisel viisil oleks õige mõõta ja mis hetkeks see õige andmebaas on kogunenud. Hetkel olen ise katsetanud nii, et ajan mootori maanteel soojaks, seejärel nullin sõidu ajal ajaloo ja lasen mingi 25 km sõitu edasi. Kiirus orienteeruvalt 85 kandis. Üle selle hakkab minu auto puhul kulu jälle suurenema. 25 km pärast näib, et näit enam ei muutu oluliselt. On see piisav ja õige tehnika?
Auto oma vahenditega saab piisava täpsusega võrdluse ka nii. Iseasi, mida selle numbriga siis peale hakata Ning võrreldavad on vaid samades oludes (temperatuur, õhuniiskus, tuule suund ja tugevus, teekatte seisukord) samal kohal tehtud mõõtmised.
Õige on kas mõõteanumat kasutades vahemahutist või kalibreeritud mõõteturbiiniga. Mõlemad eeldavad toitesüsteemi modifitseerimist.
Odomeetriveaga korrigeeritud pikaajaline tankimiste keskmine (n>>10) on ka üsna usaldusväärne number.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Teema kuidagi unarusse jäänud.
Vahetasin mingi aeg tagasi osad hõõgküünlad 642 mootoril. Vanad küünlad nagu uued - ainult kerge tahma kihiga kui näpuga üle tõmmata! Samas kui osadel sama palju sõitnud ja sama vanal mootoril hõõgküünlad lähevad pooleks ja ka turbo geomeetria kinni. Rääkimata EGR-i toru puhastamisest. Kas puhas õnn või miski muu, las igaüks ise otsustab.
Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Olen ka ise kasutanud 2T õli ja nüüd KleenFlo peal. Mis on tõesti märgatav vahe, on see, et ei peksa musta tagant välja, kui lisandit/õli kasutada. Vahepeal sai ca 3 paagitäit lastud ilma ja siis hakkas ikka kiirendades korralikult tahmama (päris piinlik oli). Panin jälle lisandi sisse ja on OK. Samuti läks kütusekulu üles ilma sõites, ütleks nii 0,6-0,8l/100 peale. Kontrollin siis kulu paaki servast serva täites.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Tundub sobiv aeg asjaosaliste tähelepanekuid kuulata. Kas õlitate jätkuvalt tänase päevani?
Postitused: 15
Teemad: 2
Liitus: Oct 2017
Maine:
0
Ise olen seda kasutanud viimase aasta jooksul.
http://www.baltoil.ee/x-1r-tooted/show-1...LI-id-346/
Nüüd lugesin et 2t. õli peaks olema mineraalne aga see on pool sünt. Küsisin ka veel tookord kui ostsin et head 2t. õli mida sõiduauto diiselküttesse lisada.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(19-11-2017, 10:10 AM)Ott Kirjutas: Tundub sobiv aeg asjaosaliste tähelepanekuid kuulata. Kas õlitate jätkuvalt tänase päevani?
Jep. Talvel iga tankimine ei pane kuna külmaga nagu käivituks pikemalt vs ilma 2T õlita. Õliks olen valinud Addinol MZ 407 M Aqua Super.
|