15-11-2017, 07:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2017, 07:43 PM ja muutjaks oli defekt.)
Tervist foorumlased.
Peale kümne aastast pausi sai ostetud endale vana punnsilme Mercedes-Benz.
Viimane Mercedes-Benz mida omasin oli üks muhe 76.a w116 millele peale oli istutatud OM603, nooremana ja ehk veidi lollimana kahjuks sai ta maha müüdud.
Kuid nüüd "uuest" masinast mis ostetud sai.
Tegemist 2000.a Sedaan kerel vana hea taksomehe unistuse punnsilmse mersuga.
Kere on punnsilma kohta isegi heas korras, ühel uksel all mullitab, ühel tiival ees standard kohas mullitab ja paremal taga tiival stange liite kohas mini mullitamine. Arvestades teisi mida vaatasin siis see kere tundub isegi väga hea.
Edasi veab 85kw 2.2(1?)diisel mille otsas 6ne manuaal.
Sinine sisu, püsikas jms stavalisemad lisad.
Kuna auto on/oli soome registris ja tuli välja, et puudub paberitel mingine B pool, tuleb oodata soomest vastust paberite korras olekule, et saaks auto registreerida eestis. Registreemis eelnekontroll on tehtud ja nüüd ainult oodata vastust, maksta riigilõiv ja kilomeetrid ametlikult Eesti teedel võivad alata.
Odomeetril ilutseb ilusad 554000 km, mootor, kast ja sidur on tip top.
Ostes oli kuulda eest mingit kolksu aga ei lasknud sellest ennast häirida kuna muu tundus hea.
Kuid, oleks ehk võinud lasta häirida, sai auto tõstuki peale aetud ja sildades olev pilt oli pelgalt öeldes hirmutav.
Niisiis tellimus sai sisse pandud järmistele osadel:
1. Terve tagasild (kõik õõtsad jms )
2. Kõik pidurid, kaasa arvatud kõik käsipiduri juurde kuuluv (pole veel läbi aga palju resurrsi sinna enam jäänud pole )
3. Mõlemad kardaani muhvid
4. Kardaani tugilaager
5. Esisilla kõik 4 õõtsa
6. Mõlemad stabikad
7. Kõik võimalikud filtrid
8. Kõik võimalikud õlid.
9. 4 uut lamelli ( Nankangi nässakad) aga 2 velge tuleb sirgestusse viia.
Lühidal ostsin paraja rambe. Proovi sõidul ei tundunud asi üldsegi nii hull.
Peale eelpool mainitud asjade tegemist loodan mõnda aega muretuid kilomeetreid mõõta.
Võite soovitada midagi mida võiks veel üle vaadata ja ära vahetada.
Rihma ja rullikud tunduvad üsna uued olema.
Kunagi peaks istme nurge korda laskma teha.
Lisaks on aeg kirja pandud toonklaasi panekule
Vaja leida autoda paarituv diagnostika, enda valdustes oled Delphi oma ei lasknud ajule ligi.
Soovitage mida osta võiks mis poleks samakallis kui auto ise.
Paar pilti:
Peale kümne aastast pausi sai ostetud endale vana punnsilme Mercedes-Benz.
Viimane Mercedes-Benz mida omasin oli üks muhe 76.a w116 millele peale oli istutatud OM603, nooremana ja ehk veidi lollimana kahjuks sai ta maha müüdud.
Kuid nüüd "uuest" masinast mis ostetud sai.
Tegemist 2000.a Sedaan kerel vana hea taksomehe unistuse punnsilmse mersuga.
Kere on punnsilma kohta isegi heas korras, ühel uksel all mullitab, ühel tiival ees standard kohas mullitab ja paremal taga tiival stange liite kohas mini mullitamine. Arvestades teisi mida vaatasin siis see kere tundub isegi väga hea.
Edasi veab 85kw 2.2(1?)diisel mille otsas 6ne manuaal.
Sinine sisu, püsikas jms stavalisemad lisad.
Kuna auto on/oli soome registris ja tuli välja, et puudub paberitel mingine B pool, tuleb oodata soomest vastust paberite korras olekule, et saaks auto registreerida eestis. Registreemis eelnekontroll on tehtud ja nüüd ainult oodata vastust, maksta riigilõiv ja kilomeetrid ametlikult Eesti teedel võivad alata.
Odomeetril ilutseb ilusad 554000 km, mootor, kast ja sidur on tip top.
Ostes oli kuulda eest mingit kolksu aga ei lasknud sellest ennast häirida kuna muu tundus hea.
Kuid, oleks ehk võinud lasta häirida, sai auto tõstuki peale aetud ja sildades olev pilt oli pelgalt öeldes hirmutav.
Niisiis tellimus sai sisse pandud järmistele osadel:
1. Terve tagasild (kõik õõtsad jms )
2. Kõik pidurid, kaasa arvatud kõik käsipiduri juurde kuuluv (pole veel läbi aga palju resurrsi sinna enam jäänud pole )
3. Mõlemad kardaani muhvid
4. Kardaani tugilaager
5. Esisilla kõik 4 õõtsa
6. Mõlemad stabikad
7. Kõik võimalikud filtrid
8. Kõik võimalikud õlid.
9. 4 uut lamelli ( Nankangi nässakad) aga 2 velge tuleb sirgestusse viia.
Lühidal ostsin paraja rambe. Proovi sõidul ei tundunud asi üldsegi nii hull.
Peale eelpool mainitud asjade tegemist loodan mõnda aega muretuid kilomeetreid mõõta.
Võite soovitada midagi mida võiks veel üle vaadata ja ära vahetada.
Rihma ja rullikud tunduvad üsna uued olema.
Kunagi peaks istme nurge korda laskma teha.
Lisaks on aeg kirja pandud toonklaasi panekule
Vaja leida autoda paarituv diagnostika, enda valdustes oled Delphi oma ei lasknud ajule ligi.
Soovitage mida osta võiks mis poleks samakallis kui auto ise.
Paar pilti: