Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Igatahes W211 kerega E-klassist Vianosse istuda oli paras piin. Praeguseks hakkan ära harjuma (10 kuud), aga muud valikut ei olnud kah, sest töö iseloom nõuab bussi.
Samas teiste bussidega võrreldes tundub Viano suisa nagu luksusklassi väikebuss. Multivan ehk saab lähedale, aga igipõlise MB kasutajana ei tundu VAG autod eriti ahvatlevad.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
13-10-2017, 09:55 AM
(12-10-2017, 04:10 PM)Oliver.L Kirjutas: Mis sõiduauto saab S-klassist veel suurem olla? Maasturi peale üle, GL/GLS?
Salongi ruumikusele ei saa suurt midagi ette heita.
Pigem ongi probleem väheses pagasiruumis, kuhu vankreid on üsna tüütu mahutada.
Seega jah, hetkel plaan uuesti maasturi peale üle minna.
Teise generatsiooni GL on seest ja väljast täitsa kenake aga jääb pisut kalliks ning lisaks pole võimalik kõrvalistuja turvapatja välja lülitada?
GLS - eelarvest ikka väga palju väljas
Cayenne/Q7/Touareg kolmik jätab pisut külmaks, japside ja usakate salongid minu jaoks pisut maitsetud...
Ehk siis hetkel liigub mõte L332 viimaste aastakäikude suunas.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
(13-10-2017, 10:03 AM)onu_siim Kirjutas: Automaatne lastetooli/istuja tuvastamine tuli juba millisel aastal?
Tahad väita, et GL-il seda v6imekust pole?
Pead pakule siin ei julge panna, aga minu teada see toimib ainult MB turvatooli kasutades, kus siis on vastavad andurid sees (esindusest neid toole enam osta ei saa, kuna mingil põhjusel pole juba üle aasta tootmises).
Mul oleks muidugi hea meel, kui eksin ning GL oleks võimeline ka tuvastama teiste tootjate turvatoole.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Võtsin mitu kuud hoogu, et teha omal üks päev vabaks ning suunduda Kadrinasse käigukastile dünaamilist õhlivahetust tegema.
Seda hoogu ma sisse ei saanudki, aga õnneks potsatas hiljuti postkasti kiri, et Hõbenool ka nüüd pealinnas.
Pikka mõtlemist ei olnud ning kiirelt aeg kirja.
Täna siis läks uus õli sisse: 65km enne 240 000 täitumist.
Vana õli olevat üsna must olnud - tõenäoliselt veel tehase oma.
Postitused: 34
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
240 000 km peal kindlasti ei ole enam hooldusajalooga autol tehase õli sees. 125 000 km peal peab ju vahetama. Seega oligi õige aeg seda teha.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Esmaspäeval leidis auto endale uue omaniku ning minu w221 peatükk sellega siis kahjuks lõppes.
Teine auto kogu ajaloo jooksul, mida oli pisut nukker ära müüa.
Loodetavasti saab selle nädala jooksul uued rattad alla.
Esialgse plaani järgi jään endiselt MB liistude ligi.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Mis siis asemele? ML? Gelindewagen? GL?
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
(15-11-2017, 04:13 PM)Oliver.L Kirjutas: Mis siis asemele? ML? Gelindewagen? GL?
Loodan homme ühe GL-i endale hoovi saada jah.
Ostueelne kontroll sai juba tehtud ning ootab veel hindamisakti taga.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Uhke. Endal kogemus GL350cdiga. Kuna Sa tuled S-klassi pealt siis kabariitidega ilmselt pole vaja harjuda, lihtsalt istumine ise kõrgemal.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Kuigi masin juba müüdud, võtsin ikkagi pisut aega ja lõin oma exceli sissekannete numbrid kokku.
Auto oli minu käes täpselt aasta ning selle perioodiga läbis 14 300 kilomeetrit.
Ühe kilomeetri hinnaks tuli 0.72€
Sisse sai võetud kõik kulud (va. pesulakülastused):
- liikluskindlustus+kasko
- suve- ja talverehvid
- hooldused/remondid/varuosad/kulutarvikud
- kütus
- liisingu intress ja lepingutasu
- hinnalangus
Üldiselt on endal psühholoogiliselt lihtsam jätta see arvutus tegemata, aga teistpidi jällegi on hea teada, mis sellise masina tegelik pidamiskulu on.
Neid numbreid vaadates hakkab korraga tundubma, et Honda CR-V võiks hea auto olla, aga kui exceli tabel kinni panna, siis õnneks need mõtted ka kaovad
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Excel, excel...Ega Sa riigisektoris (eriti mõnes finantsharus, näiteks rahandusministeeriumis) ei tööta?
Meeletu viitsimine, vähemalt viitsimise ning vaba aja maht on kadestamist väärt.
Aga edu GL-ga, soovitaks väga kriitiliselt suhtuda diisli puhul "long-life õlitsüklisse" ning mitte-toimivasse tehase õli(taseme)andurisse!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Endal exceli asemel spritmonitor. Jooksvalt täita, arvutab ilma valemiteta sinu eest! Õli GLil vaheta jah 10-15 000 km tagant.
(11-04-2017, 07:20 AM)R129 Kirjutas: Kuna nende mootorite nõrkus on nii raam- kui ka kepsu liugelaagrid, siis soovitan õlivahetust teha mitte 25 000 km järel vaid pigem ikka varem. Sain just enda 350 CDI (195 kw) uue väntvõlli koos kepsu ja kogu saalteringiga osta ning samal ajal oli Silberis veel peaaegu garantiiline GL350 ka kinnise väntvõlliga. Tehes veidi uuringut, siis selgus, et see on just peale õlivahetust esilekerkiv probleem ning laialt tuntud.
Postitused: 34
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Mercedesel on õlivahetuse välbaks tavapäraselt kas 25 000 km või 12 kuud, seega kui inimene sõidab aastas ca 14 000 - 15 000 km, siis ta peabki õli sellise väiksema hooldusvahemiku järgi vahetama. Üldiselt olen tähele pannud, et Eestis kasutatavate sõidukite puhul kipub enne täituma ajaline parameeter kui kilometraaž.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Jah, ise vahetan 10-15 000 km vahel kuna aastane kilometraaž ligi 50 000 km. Aga jah, üldiselt ennem täitub tavaliselt see ajaperiood, kuigi sellisel juhul tekib küsimus diislite puhul, et miks omada diislit üldse.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
(30-11-2017, 01:07 PM)Oliver.L Kirjutas: Jah, ise vahetan 10-15 000 km vahel kuna aastane kilometraaž ligi 50 000 km. Aga jah, üldiselt ennem täitub tavaliselt see ajaperiood, kuigi sellisel juhul tekib küsimus diislite puhul, et miks omada diislit üldse.
Sõiduauto puhul polegi mul kunagi diisel alternatiiviks olnud, kuna reeglina jäävad aastased läbisõidud sinna 15 000 kanti. Maasturite puhul on aga asjal juba pisut jumet.
Kallimad hooldused jms ilmselt nullivad kütusekulust saadud võidu küll ära, aga tõenäoliselt on diiselmootoriga masinat hiljem kergem turustada.
Ilmselt oleks jätkanud oma V8 bensiinimootorite rida, kui oleks turult sobiva eksemplari leidnud.
Aga seekord läks siis nii.
|