Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W460, 300 GD, 1986 - Aialipp
#1
Mark ja mudel: MERCEDES-BENZ 300 GD
kere: W460
Aasta: 1986
Mootor: 3.0 TURBO DIISEL
Läbisõit: 300 000 ringis.
Salong: Tekstiil
Lisad: hetkel sisuliselt puuduvad. Tulevikus mitmed planeeritud lisad.

Seisukord: Taastamisel
Mootor töötab ideaalselt kuid esineb kergemaid õlilekkeid ja muid pisiprobleeme. Raam ideaalses korras kuid keredetailid tahavad vahetamist, keevitamist.

Plaanid: Kere detailide keevitamine, uus värv, kuluosade vahetamine ja muud hooldused.

Eesmärk: Igapäevaseks kasutamiseks vastavasse sõidukorda seadmine.

[Pilt: 97483-DSC_0330.JPG]
Vasta
#2
Originaalne vägisitoidetav R5 või hiljem järgiaidatud vabalthingeldav?

Mitu difflukku?

Palju piduritega haagise massiks on lubatud?

Mis peale valede esitulede veel külge aretatud on?

Kas esiakna raamist juba lekib?
Vasta
#3
Ussitab...
Masin hetkel garaažis ning toimub detailide keevitamine.
Juhipoolne külg tuleb suuremas osas taastada väljast poolt (sisemised paneelid on korralikud).
Tagumine osa tuleb suures mahus taastada. Va pakiruumi põhi, mis on üllataval kombel küllaltki heas seisus kui välja arvata rattakoobastega ühenduses olevad servad. Tagumises osas muidugi välimised paneelid tahavad kõik tähelepanu.
Parem külg on autol aga vähem tähelepanu nõudev.
Eelnevalt on autoga keegi juba tegelenud aga palju sellest tuleb ümber teha, sest asjatundmatu lähenemine või ükskõikne suhtumine on paraku minu jaoks tööd juurde teinud.

Masinaga tulid kaasa ka mõned varuosad
Kaasa saime autoga suhteliselt korralikud uksed (kõik 5); üks tagumine uus paneel; tulesid; laagreid ning lisaks veel esisild ja tagasild koos juurde kuuluvaga. Kaks jooksu velgesid ja rehve (offroad + naelad).
Tellida tuleb: juhipoolne esimene poritiib ning tagumine poritiib. Ülejäänu olen suuremas osas võimeline taastama, ise tegema. Detailid, mida ei telli ja mida ise ei ole suuteline painutama joonestan üles ja lasen kohalikus plekitöökojas painutada.

[Pilt: 94678-DSC_0526.JPG]
[Pilt: 22577-DSC_0528.JPG]
[Pilt: 76355-DSC_0531.JPG]
[Pilt: 49657-DSC_0529.JPG]

(25-09-2017, 11:46 AM)v6sa Kirjutas: Originaalne vägisitoidetav R5 või hiljem järgiaidatud vabalthingeldav?

Mitu difflukku?

Palju piduritega haagise massiks on lubatud?

Mis peale valede esitulede veel külge aretatud on?

Kas esiakna raamist juba lekib?

Orginaal, kõigi lukkudega, suurim lubatud piduritega haagise mass 2000kg.
Esiklaasi pole veel ära võtnud aga keevitada saab ka sealt ma usun Unibrow

Peale esitulede ei tuvasta hetkel mingeid modifikatsioone.

Masina kallal on muidugi mingid kratid juba käinud. St palju jama tuleb ümber teha. Ma lõikan kogu jura välja ja keevitan uue...Eusa_angel
Vasta
#4
Arengud...

Esimene detail sai krunditud ja jääb peenpahtel veel ja uus krunt.
Mõningaid teisigi detaile on juba valmimisjärgus.
Kere poole pealt olen varsti ligilähedale poole peal ringiga. Esimene ja tagumine poritiib tulevad uued ja on juba tellitud.
Mina muutkui lõikan, lihvin ja keevitan ja elukaaslane on enda jaoks avastanud pahteldamise ja lihvimise kire... Eusa_drool

Pildimaterjali kah...
[Pilt: 96228-DSC_0560.JPG]
[Pilt: 87245-DSC_0574.JPG]
[Pilt: 53376-DSC_0576.JPG]
[Pilt: 23644-DSC_0577.JPG]


Niiviisi siis...
Vasta
#5
edeneb...

[Pilt: 48758-DSC_05741.JPG]
[Pilt: 29864-DSC_05713.JPG]
Vasta
#6
Ma risustaks vähe teemat, G klassi kummardajad siin käivad nagunii vaatamas.
Nii on võimalik teha, kui igav hakkab:
https://www.instagram.com/p/BZvn4iZlcR-/...carsystems

https://www.instagram.com/p/BZWB_luF4Xk/...carsystems
Vasta
#7
(02-10-2017, 07:48 PM)väikemees Kirjutas: Ma risustaks vähe teemat, G klassi kummardajad siin käivad nagunii vaatamas.
Nii on võimalik teha, kui igav hakkab:
https://www.instagram.com/p/BZvn4iZlcR-/...carsystems

https://www.instagram.com/p/BZWB_luF4Xk/...carsystems

Päris lahe...
Aga praegu igavuse üle kurta ei saa. Tööd selle masinaga on rohkem kui küll Eusa_drool
Vasta
#8
Vägagi tuttav kõik see töö...Kade ma ei ole Big Grin
Vasta
#9
(03-10-2017, 07:54 PM)dexter Kirjutas: Vägagi tuttav kõik see töö...Kade ma ei ole Big Grin

Ega jah... Eusa_drool kes teab, see teab. Eks üks oodatud suurhetki on see kui lõpuks on kõik keevitatud. Teine on kui pahtel igal pool peal ja saab kruntima hakata. Siis muidugi saab ilmselgelt veel pahteldada. Kuskilt tuleb ikka miskit välja tavaliselt Eusa_drool
Talv on tulemas...

Viimane nädal on koguaeg kuiv ja mõnusalt soe olnud. Garaaži uksed pärani ja ikka on palav. Täna aga ilm pöördus ja nüüd saabus Norra läänerannikule omane sügisilm. Tuul kangutab puid ja vihm liigub maapinna kohal kohati horisontaalselt Unibrow. Pm kogu aeg sajab ja õues on sisuliselt korralik "S**tstorm".
Nädalavahetusel sai veel viimase rahuliku, kergelt pilvise ilmaga kalal käidud fjordi ääres kai peal. Olime päikesetõusust lõunani ja saagiks 1 skumbria ja 9 põhjaatlandi süsikat. Suurim neist poolteist kilo (ilma pea ja sisikonnata). Aga see selleks...

Nüüd asja juurde

Masin edeneb jõudsalt. Tagumine osa on kokku keevitatud ja juhi poolsel küljel on veel üks väike keevitus + poritiivad külge panna. Viimased peaksid saabuma homme. Kere seisukord hakkab järjest enam looma. vaja veel taha kerekinnituste kohtadesse, uutele plekkidele padruniaugud. Täna hoidsime hinge kinni ja proovisime paarimehega tagumist uut ust ette Unibrow. Istub nagu peab ja kõik uued paneelid jooksevad kenasti ukse suhtes ńii nagu peab. Sai küll rahulikult ja kaalutletult tehtud aga peas oli küll mõte, et kui nüüd mingi jebla tuleb siis Eusa_wall.
Kõrvalistuja pool on vaja teha mõningad paikamised tagumisel poritiival, karp uus teha ja esimese ukse ja poritiiva vaheline kolmnurk lahti lõigata ja taastada. Esimene poritiib on tehtud ja pahteldatud peenpahtlini. Siis veel esiklaasi ümbrus ja suurepärane pahteldus kõigil detailidel. Uued uksed tuleb ka üle vaadata. Seal on ka mingeid anomaaliaid (väikeseid lohke).
Täna lõpetasin õhtu tagumise osa pahteldamisega algust tehes ja juhipoolsele karbile teise kihi pahteldamisega.

Pitle kah siis...
Ei hakkand siin lainurk pilte tegema, sest garaaž vähe segamini seest hetkel. Ehitusjärgu rõõmud Eusa_drool.

[Pilt: 54843-DSC_0589.JPG]
[Pilt: 62337-DSC_0590.JPG]
[Pilt: 45527-DSC_0592.JPG]
[Pilt: 62673-DSC_0594.JPG]
[Pilt: 85659-DSC_0598.JPG]
Vasta
#10
Väga ilus näha, et väärt autode eest hoolt kantakse.
Küsiksin siiski üle, et kas W460 kere tuli tõesti ka kolme diff lukuga?
Ise olen kohanud tsiviilversioone ühe lukuga ja MIL versioone kahe lukuga aga et W460 lausa kolme lukuga - see on ju ikka ülim, kui see nii on?
Vasta
#11
(05-10-2017, 03:19 PM)-Liitlane- Kirjutas: Väga ilus näha, et väärt autode eest hoolt kantakse.
Küsiksin siiski üle, et kas W460 kere tuli tõesti ka kolme diff lukuga?
Ise olen kohanud tsiviilversioone ühe lukuga ja MIL versioone kahe lukuga aga et W460 lasua kolme lukuga - see on ju ikka ülim.

w460-l kolmas lukk? Sel ju keskdiffrit pole vaid lülitatav vahekast. Ehk siis keskelt lukus nelikvedu või tagavedu.

Kaur
Vasta
#12
Seda ma ise kah mõtlesingi, et ei ole kohanud kolme lukuga W460.
Vasta
#13
Ma arvasin et kõigil g klassidel on 3 lukku, 97a omaga sõitnud ja sellel oli 3 nuppu.
Vasta
#14
(05-10-2017, 07:20 PM)verbal Kirjutas:
(05-10-2017, 03:19 PM)-Liitlane- Kirjutas: Väga ilus näha, et väärt autode eest hoolt kantakse.
Küsiksin siiski üle, et kas W460 kere tuli tõesti ka kolme diff lukuga?
Ise olen kohanud tsiviilversioone ühe lukuga ja MIL versioone kahe lukuga aga et W460 lasua kolme lukuga - see on ju ikka ülim.

w460-l kolmas lukk? Sel ju keskdiffrit pole vaid lülitatav vahekast. Ehk siis keskelt lukus nelikvedu või tagavedu.

Kaur

Masinal kõik lukud, mis sellel kerel olid tehasest väljudes võimalikud.
Pole numbriliselt midagi väitnud... Tänud igaljuhul kõikidele kes huvi tunnevad ja sõna võtavad. "Liitlase" kirjutatud kommentaar on igaljuhul minu poolt tunnustuse vääriline...

Kehva pilt on aga sellest peaks kõik huvi tundvad inimesed saama enda vastused...
[Pilt: 88797-DSC_0599.JPG]
Vasta
#15
(05-10-2017, 09:10 PM)aialipp Kirjutas: Masinal kõik lukud, mis sellel kerel olid tehasest väljudes võimalikud.
...

Lülitatav vahekast + lukustatav esi ja tagadiferentsiaal:
[Pilt: dunczyk_48.jpg]

Vasta
#16
Aialipp - täpselt seda mõtlesingi, et ilmselt nn kaks lukku tal on - võibolla natukene kehvasti väljendasin ennast algselt. See on hea kooslus. Olen lühikese kerega W460 kasutanud (korduvalt ja korduvalt), kus samuti 2 lukku olemas - ääretult asjalik aparaat ja kui muhv rooli ja istme vahel korras on, siis see masin suudab minna kaugemale, kui traktor järgi saab tulla.
Igaljuhul jõudu töödes ja jälgin huviga protsessi.
Vasta
#17
Areng

Toimub detailide kruntimine, pahteldamine. Varsti saab masina ringi keerata ja teist külge teha.

[Pilt: 72468-DSC_0602.JPG]
[Pilt: 77774-DSC_0605.JPG]
[Pilt: 47437-DSC_0606.JPG]
[Pilt: 76754-DSC_0611.JPG]
[Pilt: 56442-DSC_0613.JPG]
[Pilt: 82769-DSC_0615.JPG]
Vasta
#18
Pritspahtel oujeee...
Loodetavasti viimane lihv nendele detailidele...
Homme tahaks tagumise osa ka jooksu saada. Vähe juhipoolseid uksi vaadata ja esitiiba sättida. Siis autol ots ringi garaažis ja teine külg. Seal õnneks oluliselt vähem tööd.

[Pilt: 55965-DSC_0621.JPG]
[Pilt: 43332-DSC_0625.JPG]
[Pilt: 85967-DSC_0629.JPG]
[Pilt: 48845-DSC_0632.JPG]

Vasta
#19
keevitus + pahtel peaaegu finišhis


Masinal teine külg käsil. Vahepeal pole väga jõudnud uuendada ning isegi pildistada aga edusamme on toimunud. Tagumisel poritiival palju uut materjali. uus karp jne.
Tagumisel poritiival viimane mõtteline osa, kokku kolmest, jäänud pahteldada. Ülejäänud nurk tahab märglihvi.
Karp tahab veel pahteldamist ja siis üks suuremat sorti keevituseksam jälle Eusa_drool. Juhiukse ja poritiiva vaheline kolmnurkne paneel veel vaja kokku keevitada ja pahteldada.
See "maasikas" on viimaseks jäänud siis.
Üldiselt on nii, et teisel pool uutel poritiibadel veel märglihvi teha ja uksed märjaga üle käia. Katus sama moodi. Nipet-näpet veel ja masin puhtaks, tolmuvabaks ja garaaž samuti. Siis kilega seest poolt üle ja Epokrunt. Tahaks loota, et oluliselt krunti ja vana värvi alt üles ei kergita. Aga eks paistab.Unibrow.

Pilte kah aga alustaks ühe õhtupoolikuga garaaži uksel.


[Pilt: 92338-P1015099.JPG]
[Pilt: 62586-P1015119.JPG]
[Pilt: 73633-P1015109.JPG]
[Pilt: 99498-P1015115.JPG]
[Pilt: 38552-P1015120.JPG]
[Pilt: 87796-P1015121.JPG]


Suurepärasest keevitusaparaadist ka pilt...

[Pilt: 59762-P1015122.JPG]
Vasta
#20
.

Keevitusega ring peal

Homme siis keevisest relakaga üle käia ja pahtel detailidele peale. Mujalt veel vesilihvi teha ja hakkab juba looma...

pilti kah sellest "lõputööst" Unibrow.
[Pilt: 99683-DSC_0810.JPG]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,533 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,432 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,569 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,078 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Minu 88a MB 300 TE "kutsikas" "kutsikas" 16 14,351 16-12-2017, 11:49 AM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 CE 300 1991 tns-one 44 43,453 29-06-2016, 05:25 PM
Viimane postitus: tns-one
  Mercedes-Benz 300 CE 1992 - ktmduke ktmduke 36 37,194 10-06-2015, 11:46 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB 300 CE, 1990, C124 - Mondos Mondos 54 63,147 13-12-2014, 04:48 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 200D, 1986, w201 - lexuz Lexuz 79 72,986 20-03-2014, 11:37 PM
Viimane postitus: Lexuz
  Mercedes Benz ce 300 turbo 90a. arts24h 16 18,072 27-09-2013, 09:18 AM
Viimane postitus: arts24h



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne