Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
28-05-2017, 01:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2017, 06:52 PM ja muutjaks oli Tyymiiz.)
Tervist.
Teen siis oma esimesi'e teema siia.Nagu pealkirjas juba mainitud on tegu 2002a 2,7l cdi [OM612]mootorit omava isendiga. Käigukastiks sedapuhku automaat (5ne).Lisadega eriti just õnnistatud pole aga elementaarsed 4x-el akent, püsikas,kliima,katuseluuk, pool elektrilised istmed,kärukonks, ja see nagu ongi kõik.
Toodud on auto 07a sügisel saksamaalt, siis pikalt nautinud eesti ja ka rootsi teid ja ka seisnud mingit aega. Seismise ajal löödi tagaklaas sisse ja tühjendati salongi 2kg tulekustuti. Siis on teda kergemalt seest kasitud aga noh ilma klaasita seismine ja muu selline on talle jätnud oma valusa jälje.
Kui mina ta mõned nädalad tagasi enda omandusse sain oligi suurim häda elektrilised vead. aku jooksis tühjaks, aknad ei käind, tuled ei põlenud, luuk ei avanenud jnejne.
Kerel nagu ikka pre fl masinatele kohane leidub roostet.
Ülekäimist tahavad ka sillad ja loomulikult ka õlide filtrite jms vahetus ootab ees .Vigased on veel makk mis paneelilt ei toimi aga mf roolilt toimib, eelsüüteküünaldes ka mingi kala jookseb maha vool. Ja kindlasti leiab veel nipet näpet mis teha.
(siinkohal olekski paslik paluda abi ning küsida mis õlisid tuleks, peaks kasutama difris, kastis ja kas kasti õlivahetus oleks mõistlik kusagil teeninduses teha ?)
Teema teengi siia pigem nn remondipäeviku ja info saamiseks. Kahjuks kohe pilte pole miskeid panna. Ilustreeriv pilt!
SA cood kah siia:
202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
230B - CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
287 - THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
345 - RAIN SENSOR
353 - AUDIO 30 APS
400A - FABRIC
410A - FABRIC
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
543 - SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
550 - TRAILER COUPLING
581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
669 - SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
685 - LIGHT ALLOY, 7-HOLE DESIGN, 16 INCH
802 - AEJ 01/1/X
955 - EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 - VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002 - ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M27 - CAPACITY 2,7 LITRE
M612 - R5-DIESEL ENGINE OM612
744U - BRILLIANT SILVER METALLIC
401A - FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
M612 - R5-DIESEL ENGINE OM612
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
24-09-2017, 08:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2017, 08:56 PM ja muutjaks oli Tyymiiz.)
Sai nüüd kõik õlid,sillad,filtrid,puksid ,vahelaager,leevendus muhv, välja vahetatud ja koheselt ka värske tehnoülevaatus peale tehtud.
Peale remonti tekkis mingi vile sisse ehk vahelaager uuesti vahetusse.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Tundub , et ma ikka üldiselt ühe õnnetu Mercedes-Benz omale kaela sain , nüüd viga uus, võtit keerad et käima panna tõmbab ventika turbiiniks ära aga starterit järgi ei tule. Netist uurides võimalikud vead, can bus , esimene SAM , termostaat, EIS, starter ise käib ja mootorit veab.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mis varustust siis veel peaks vaja oelma? Elegance on juba olemas ju
Mida auto arvutile kurdab? Elektriauto ju, seda pelga mutrivõtmega ei remondi enam.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
02-10-2017, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2017, 12:35 PM ja muutjaks oli Tyymiiz.)
(02-10-2017, 10:23 AM)v6sa Kirjutas: Mis varustust siis veel peaks vaja oelma? Elegance on juba olemas ju
Mida auto arvutile kurdab? Elektriauto ju, seda pelga mutrivõtmega ei remondi enam. Püüdsin elmi ja mingi algelisema launchiga ligi saada aga miskipärast ei õnnestunud.
Ehk teisipäev saan auto remonti treilada.
Lisades noo nahk,istmesoe,xsenon,webasto, jms aga peamine oleks et saaks sõita.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Seleta vähe paremini mismoodi starter järgi ei tule ja kuidas tuvastasid, et starter käib ja mootorit veab.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
02-10-2017, 02:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2017, 03:02 PM ja muutjaks oli Tyymiiz.)
(02-10-2017, 01:19 PM)hellrix Kirjutas: Seleta vähe paremini mismoodi starter järgi ei tule ja kuidas tuvastasid, et starter käib ja mootorit veab. Keerad võtme korra lõppu miskit ei juhtu , starterit proovisin kui starterit releelt otse panen. Siis tõmbab ringi ja veab mootorit ka kaasa.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kontrolli korra kaitset nr 54, ega see läbi pole põlenud! See on mingi mootoriga seotud kaitse. Mul põles see siis läbi kui EGR kinni jooksis. Siis ka ventikad panid kui turbiinid ja mootor oli Limp modes, kuid mul ta käivitus vähemalt. Mul ka manuaal. Äkki automaadi puhul plokib käivituse ka ära.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(02-10-2017, 04:32 PM)siimruz Kirjutas: Kontrolli korra kaitset nr 54, ega see läbi pole põlenud! See on mingi mootoriga seotud kaitse. Mul põles see siis läbi kui EGR kinni jooksis. Siis ka ventikad panid kui turbiinid ja mootor oli Limp modes, kuid mul ta käivitus vähemalt. Mul ka manuaal. Äkki automaadipuhul plokib käivituse ka ära. Kaitsmed kõik terved, voolu pole ainult nr 52 kaitsmel(vool tuleb sinna ainult käivitus hetkel) ventika teema tekib kuna auto aju eeldab hulleimat ehk et mootor põleb ja siis püüab meeleheitlikult jahutada. Temperatuuri anduri teema.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Nonii nonii mersuga lugu eriti õnnetu nimelt mootori aju peetis, kas keegi on aju neil vahetanud? Oskab aidata? Keegi oskab öelda kui palju peaks olema vool mis ajusse läheb?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-10-2017, 12:06 PM)Tyymiiz Kirjutas: Nonii nonii mersuga lugu eriti õnnetu nimelt mootori aju peetis, kas keegi on aju neil vahetanud? Oskab aidata? Keegi oskab öelda kui palju peaks olema vool mis ajusse läheb?
Kes diagnoosis ja mille alusel seda väideti?
Millist voolutugevust silmas pead? Üldtoidet või andurite signaale? Või küsid üldse pinget?
Ajuhalvatus on reeglina tagajärg, mitte põhjus. Pahatihti labase halva massiühenduse oma.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(04-10-2017, 12:45 PM)v6sa Kirjutas: (04-10-2017, 12:06 PM)Tyymiiz Kirjutas: Nonii nonii mersuga lugu eriti õnnetu nimelt mootori aju peetis, kas keegi on aju neil vahetanud? Oskab aidata? Keegi oskab öelda kui palju peaks olema vool mis ajusse läheb?
Kes diagnoosis ja mille alusel seda väideti?
Millist voolutugevust silmas pead? Üldtoidet või andurite signaale? Või küsid üldse pinget?
Ajuhalvatus on reeglina tagajärg, mitte põhjus. Pahatihti labase halva massiühenduse oma. Remondi koht , väideti alusel et diagnostika seade ei saa ühendust ajuga muude kontrolleritega saab ühendust kuid ka need annavad teada , et aju on vigane.
Eelnevalt sai sama koht ühenduse ajuga.
Üldtoide jah mingid otsad mis ajusse läksid siis neilt pinget mõõtes oli 2-3voldi vahel. Juhi poolne pistikud punane sinisega juhe.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-10-2017, 12:56 PM)Tyymiiz Kirjutas: ....
Remondi koht , väideti alusel et diagnostika seade ei saa ühendust ajuga muude kontrolleritega saab ühendust kuid ka need annavad teada , et aju on vigane.
Eelnevalt sai sama koht ühenduse ajuga.
Üldtoide jah mingid otsad mis ajusse läksid siis neilt pinget mõõtes oli 2-3voldi vahel. Juhi poolne pistikud punane sinisega juhe.
Milline on nende lahendus? Ajuvahetus?
Kui see koht ei ole just Lesven või Hort, siis ma kaaluks tõsiselt remondikoha vahetust säärase jutu peale. L või H puhul tundub, et midagi on tõlkes kaduma läinud...
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
04-10-2017, 01:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2017, 02:03 PM ja muutjaks oli Tyymiiz.)
(04-10-2017, 01:27 PM)onu_siim Kirjutas: Remondi koht (tegelikult remondikoht) üldse aru ka sai, mida nad mõõtsid? Või sorgiti lihtsalt kõik pinid läbi ja jäeti meelde, et kuskil seal oli 3V?
Seda ma mõõtsin ise. Mis see täpselt oli pole kindel jah , kuna ei ole leidnud kusagilt mingit EL-skeemi auto kohta v mõistliku rem manuali.
(04-10-2017, 01:45 PM)v6sa Kirjutas: (04-10-2017, 12:56 PM)Tyymiiz Kirjutas: ....
Remondi koht , väideti alusel et diagnostika seade ei saa ühendust ajuga muude kontrolleritega saab ühendust kuid ka need annavad teada , et aju on vigane.
Eelnevalt sai sama koht ühenduse ajuga.
Üldtoide jah mingid otsad mis ajusse läksid siis neilt pinget mõõtes oli 2-3voldi vahel. Juhi poolne pistikud punane sinisega juhe.
Milline on nende lahendus? Ajuvahetus?
Kui see koht ei ole just Lesven või Hort, siis ma kaaluks tõsiselt remondikoha vahetust säärase jutu peale. L või H puhul tundub, et midagi on tõlkes kaduma läinud...
Hetkel ei ole lahendit välja pakutud, ei ole ei L ega H. Parima sõbra firma . Pole lesvenis v hortis käinud seepärast, et ega pole seda pappi nigu putru. Sõbralt saan asju soodsamalt ja mingisosas töid ise teostada (juhul kui olen sealkandis)
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
04-10-2017, 02:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2017, 02:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sinu vara, ise tead.
Aga küsimuste toonist kajab läbi "diagnostiku" oskamatus MB diagnostikat teha. Elektriautode juures on võimalik pisukesest hooletusest hinnaline apokalüpsis korraldada. Tasuta saadava info vähesus on probleem, olen nõus. Ei ole minulgi elektrikutsika mootorikontrolleri pistiku skeemi. EPC-s võiks see olemas olla, keegi peab kaevama.
PINout peaks ju olema diagnostikaprogrammis või Autodatas olemas, sealt peaks üks ajudega diagnostik leidma ka vajalikud väärtused. Milleks siin auto omanikku piinata? Need asjad ei ole tasuta, kuid tasuta lõunaid ei ole olemas.
Ise tegemisel on mõte kahel juhul:
A. oskused, vahendid ja aeg võimaldavad teha sama asja võrdselt hästi päris remondikohaga;
B. remont on hobi ja kõik vajalik on liiaga olemas.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Auto omamine on siiski privileeg.. äkki ikka annad seekord auto meestele, kes saavad temast aru. Ise suskides, arusaamatagi antud juhul mida üldse mõõtsid, siis nii kaugele ei purjeta. Olgu see sõber nii hea kui tahes.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
(04-10-2017, 02:05 PM)v6sa Kirjutas: Sinu vara, ise tead.
Aga küsimuste toonist kajab läbi "diagnostiku" oskamatus MB diagnostikat teha. Elektriautode juures on võimalik pisukesest hooletusest hinnaline apokalüpsis korraldada.
PINout peaks ju olema diagnostikaprogrammis või Autodatas olemas, sealt peaks üks ajudega diagnostik leidma ka vajalikud väärtused. Milleks siin auto omanikku piinata? Eks jah ootan sealt lahendi ära ja kui miskit mõistliku pole veab ta lesvenisse ära.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Nuu Elektri skeemi ma nüüd paluks kui ehk keegi saaks jagada. Autoga nüüd uudised aga head , pill käib. Aju ei saanud ühendust ja kogu viga seisnes ühes väsinud relees, ja selle vales paiknemises. Ehk omad vitsad peksavad ja kui ei oska siis ära parem näpi.
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
|