25-01-2017, 02:49 PM
Tervist!
Olen läbi 10 aasta omanud palju(11 autot) erinevaid mersusid, kõik vanemad nii öelda viimased õiged Mercedesed.
Olengi ise pigem vanema tehnika huviline.Tänaseks oman 3e Mercedest
W201 2.0 90kw 1991
W124 3.0 132kw 1992
W126 4.2 165kw 1989
Aga asja kallale siis.
Aastal 2011 otsisin endale igapäeva sõidu autot.
Kuna eelnevalt olin omanud mitut 201te ja 126te, siis see kord otsisin 124ja.
124 tundus mulle viimastel aastatel vägagi sümpaatne kuigi ma polnud kunagi ühegagi isegi sõitnud või lähemalt tutvust teinud.Eeldasin et see on täpselt 1 ja 6e vaheline kesklassi auto mis pakub piisavalt häid sõiduomadusi kui ka mugavust.Stiilis "lähen lihtsalt ja ostan" ühtegi kriteeriumitele vastavat 4ja ma ei leidnud, sirvisin nädalaid auto kuulutusi Eestist.Kriteerium oli leida üks korralik 4 suurema bensiini mootoriga,kuid vastu vahtisid läbi sõidetud diisel 4jad.Roostes, käest lastud sisudega, hooldamatta rondid,aga mind jättis see kõik emotsioonituks.
Täna ma kahjuks teile ei saa näidata linke millised autod mulle huvi pakkusid.
Kuid sõelale jäid kolm autot.
1990 aasta 3.0 CE
1992 aasta 3.0TE
1993 aasta 3.2 TE
CE asus rakveres ja sinna ma ka esimese asjana põrutasin.
Ütleme nii et piltidelt tundus auto hea, aga kohale jõudes oli ta siiski üsna kriteeriumitest välja jääv isend.Mootor igatepidi plägane ja tolmune lisaks jõuetu.Omanik ise hirmsasti utsitas mind tagant gaasi pedaali pidevalt põhjas hoidma "tunned kuidas läheb" korrutas ta.Minule aga tundus et minu 300SE liikuski paremini.Ühesõnaga sealt tulin tulema ilma uue autota.
Järgmisena läksin Tallinna, täpsemalt Hiiule ühte autoaeda kus oli 92a 300TE.Auto oli toodud Šveitsist, metallik lilla ning heleda riide sisuga mis mulle väga muljet avaldas.Auto tundus korralik ning sisu kulumatta ja puhas.
Küsisin platsi putkast auto kohta infot ja võtmeid.Vastu vahtis mulle mingi kibestunud müügimees, kes viimaks oli nõus mulle autot näitama.Müügimees ei tahtnud kuidagi sümpaatne olla ja igale küsimusele ainult nähvas.Tulin esialgu sealtki minema.Auto tundus hea kuid mõtlesin veidi veel ringi vaadata.
Viimane auto asus Võrus.Mõtlesin et ennem kui sinna sõidan, vaatan lihtsalt Tallinnas veel mööda autoaedu ringi.Tulutu mitte midagi korralikku.24 tunniga kadus ka auto Võrust.Läksin tagasi Hiiule vaatasin omalkäel veel veidi autot.Läksin taas sinna putkasse et kas saaks veel auto võtmeid ,et uurida veidi veel lähemalt.Kibestunud müügimees nähvas kohe "mis te vaatate, te juba ju käisite.Mis siin enam vaadata on".Minule jättis see ühe küsimuse "mis müügimees see on kes oma kaupa müüa ei taha".
Proovisõidu pidin ma välja pinnima ning ise ma sõita ei saanud vaid istusin kõrval.Auto tundus mõnus, pehme, vaikne. Kõik mis peal ka töötas.
Hinda ma tingida ei saanud kuna ta oli äärmiselt halb suhtleja ning auto oli mulle juba sümpaatne.Maksin 2000 viisin auto aiataha.Ise põrutasin kohe dokkidega ARKi.
Võtsin arvele ja sain ARKist reg.tunnistuse ja numbrid.
Tulin tagasi Hiiule pookisin külge nrid ning sõitsin otse ülevaatusele, kuna auto tundus piisavalt korras et läbida ülevaatus edukalt.Läbisin autoga ülevaatuse puhtalt.
Tänaseks on auto minu käes olnud peaaegu 6 aastat.
Sellest 1 talve on ta pidanud kahjuks sõitma kuid pesin autot iga nädal 2 korda.
Auto on säilinud kenasti.
Natuke tülikas on olnud auto sisu, hele beeš riie, ühe hooaja jooksul peab umbes 3 korda suur puhastust tegema lisaks väiksemad et sisu püsiks ilus.Aga ma ei kurda kuna see on seda väärt.
Remontinud olen autot ainult nö. originaal osadega.Ma ei ole varuosi ostnud Mercedes-Benz karpides vaid olen uurinud alati kes oli originaal tootja omal ajal.
Olen edukalt kõik leidnud ka.
Hinnavahe näide: lambda andur Mercedes-Benz pakendis 280eur ja boschi koodiga sama asi Boschi karbis 80euri.Ehks siis minema visatava papp karbi eest põhimõtteliselt 200euri, absurd.
Igasugu silla detaile, piduri detaile ning tihendeid mootorile on saadud vahetada aja pikku umbes summas 1600euri.
Minu uurimiste käigus tuleb välja et ma peaksin olema tehasest saadik autol teine või kolmas omanik.Auto osteti Šveitsis mingisugusesse värvidega tegelevasse ettevõtesse Rhone-Color SA Sioni linnas 11.06.92.
Autos oli kaks suurt kausta pabereid auto kohta.
Sealt tulid välja eelmise omaniku auto reg tunnistus minu autole.
Omaniku nimi Ruppen Jean-Daniel sünd 59 aastal.
Samuti auto registreeritud Sioni aastal 2002.
Kaustad ja sisu:
Kunagi on keegi sellele autole ka veljed ostnud mida mis minuni ei jõudnud.
Aastakese mõlkus peas müügi plaan kuid nüüd mõeldes õnneks olen mõtte maha matnud.Hoian endale kuna tean et korralikku isendit enam nii odavalt ei saa.
Pildid:
Ainuke sõidetud talv
2011:
Sisu:
Praegu seisab auto talve unes koos Siga garaazis.
Lähima aja pilt.
VIN:
WDB1240901F227826
WMI / VDS / VIS:
WDB 124090 1F227826
Manufacturer:
Mercedes-Benz DCAG DAIMLER AG Mercedes-Benz DCAG DAIMLER AG
Brand:
Mercedes-Benz
Model:
E-CLASS
Region/Plant:
Bremen Germany
Check:
0
Sequential number:
27826
Approx. mileage:
235,963 km
Chassis
Sales designation: 300 TE
Order number: 0 2 571 31183
Delivery date:
Market: AG,Europe
Production order:
Paint code 1:
481
Equipment:
375
Engine no.:
103983 12 283495
Transmission:
722358 03 718585 [transmissionType = GA]
Steering:
Front axle 1:
Rear axle 1:
Rear axle 2:
Battery 1:
Fuel cell 1:
Electric motor 1:
SA code
- OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FRENCH
- OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
- ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
- AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
442
- ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
- AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
- DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
- CENTER CONSOLE FOR 2ND SEAT ROW
585
- ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
- AIR POLLUTION CONTROL
- ECE - WARNING TRIANGLE
- BAGGAGE RACK, INTEGRATED
- CARGO ANCHORAGE
- WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
- AEJ 06/1/M/X
- VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
- UNDERSHIELDS
Olen läbi 10 aasta omanud palju(11 autot) erinevaid mersusid, kõik vanemad nii öelda viimased õiged Mercedesed.
Olengi ise pigem vanema tehnika huviline.Tänaseks oman 3e Mercedest
W201 2.0 90kw 1991
W124 3.0 132kw 1992
W126 4.2 165kw 1989
Aga asja kallale siis.
Aastal 2011 otsisin endale igapäeva sõidu autot.
Kuna eelnevalt olin omanud mitut 201te ja 126te, siis see kord otsisin 124ja.
124 tundus mulle viimastel aastatel vägagi sümpaatne kuigi ma polnud kunagi ühegagi isegi sõitnud või lähemalt tutvust teinud.Eeldasin et see on täpselt 1 ja 6e vaheline kesklassi auto mis pakub piisavalt häid sõiduomadusi kui ka mugavust.Stiilis "lähen lihtsalt ja ostan" ühtegi kriteeriumitele vastavat 4ja ma ei leidnud, sirvisin nädalaid auto kuulutusi Eestist.Kriteerium oli leida üks korralik 4 suurema bensiini mootoriga,kuid vastu vahtisid läbi sõidetud diisel 4jad.Roostes, käest lastud sisudega, hooldamatta rondid,aga mind jättis see kõik emotsioonituks.
Täna ma kahjuks teile ei saa näidata linke millised autod mulle huvi pakkusid.
Kuid sõelale jäid kolm autot.
1990 aasta 3.0 CE
1992 aasta 3.0TE
1993 aasta 3.2 TE
CE asus rakveres ja sinna ma ka esimese asjana põrutasin.
Ütleme nii et piltidelt tundus auto hea, aga kohale jõudes oli ta siiski üsna kriteeriumitest välja jääv isend.Mootor igatepidi plägane ja tolmune lisaks jõuetu.Omanik ise hirmsasti utsitas mind tagant gaasi pedaali pidevalt põhjas hoidma "tunned kuidas läheb" korrutas ta.Minule aga tundus et minu 300SE liikuski paremini.Ühesõnaga sealt tulin tulema ilma uue autota.
Järgmisena läksin Tallinna, täpsemalt Hiiule ühte autoaeda kus oli 92a 300TE.Auto oli toodud Šveitsist, metallik lilla ning heleda riide sisuga mis mulle väga muljet avaldas.Auto tundus korralik ning sisu kulumatta ja puhas.
Küsisin platsi putkast auto kohta infot ja võtmeid.Vastu vahtis mulle mingi kibestunud müügimees, kes viimaks oli nõus mulle autot näitama.Müügimees ei tahtnud kuidagi sümpaatne olla ja igale küsimusele ainult nähvas.Tulin esialgu sealtki minema.Auto tundus hea kuid mõtlesin veidi veel ringi vaadata.
Viimane auto asus Võrus.Mõtlesin et ennem kui sinna sõidan, vaatan lihtsalt Tallinnas veel mööda autoaedu ringi.Tulutu mitte midagi korralikku.24 tunniga kadus ka auto Võrust.Läksin tagasi Hiiule vaatasin omalkäel veel veidi autot.Läksin taas sinna putkasse et kas saaks veel auto võtmeid ,et uurida veidi veel lähemalt.Kibestunud müügimees nähvas kohe "mis te vaatate, te juba ju käisite.Mis siin enam vaadata on".Minule jättis see ühe küsimuse "mis müügimees see on kes oma kaupa müüa ei taha".
Proovisõidu pidin ma välja pinnima ning ise ma sõita ei saanud vaid istusin kõrval.Auto tundus mõnus, pehme, vaikne. Kõik mis peal ka töötas.
Hinda ma tingida ei saanud kuna ta oli äärmiselt halb suhtleja ning auto oli mulle juba sümpaatne.Maksin 2000 viisin auto aiataha.Ise põrutasin kohe dokkidega ARKi.
Võtsin arvele ja sain ARKist reg.tunnistuse ja numbrid.
Tulin tagasi Hiiule pookisin külge nrid ning sõitsin otse ülevaatusele, kuna auto tundus piisavalt korras et läbida ülevaatus edukalt.Läbisin autoga ülevaatuse puhtalt.
Tänaseks on auto minu käes olnud peaaegu 6 aastat.
Sellest 1 talve on ta pidanud kahjuks sõitma kuid pesin autot iga nädal 2 korda.
Auto on säilinud kenasti.
Natuke tülikas on olnud auto sisu, hele beeš riie, ühe hooaja jooksul peab umbes 3 korda suur puhastust tegema lisaks väiksemad et sisu püsiks ilus.Aga ma ei kurda kuna see on seda väärt.
Remontinud olen autot ainult nö. originaal osadega.Ma ei ole varuosi ostnud Mercedes-Benz karpides vaid olen uurinud alati kes oli originaal tootja omal ajal.
Olen edukalt kõik leidnud ka.
Hinnavahe näide: lambda andur Mercedes-Benz pakendis 280eur ja boschi koodiga sama asi Boschi karbis 80euri.Ehks siis minema visatava papp karbi eest põhimõtteliselt 200euri, absurd.
Igasugu silla detaile, piduri detaile ning tihendeid mootorile on saadud vahetada aja pikku umbes summas 1600euri.
Minu uurimiste käigus tuleb välja et ma peaksin olema tehasest saadik autol teine või kolmas omanik.Auto osteti Šveitsis mingisugusesse värvidega tegelevasse ettevõtesse Rhone-Color SA Sioni linnas 11.06.92.
Autos oli kaks suurt kausta pabereid auto kohta.
Sealt tulid välja eelmise omaniku auto reg tunnistus minu autole.
Omaniku nimi Ruppen Jean-Daniel sünd 59 aastal.
Samuti auto registreeritud Sioni aastal 2002.
Kaustad ja sisu:
Kunagi on keegi sellele autole ka veljed ostnud mida mis minuni ei jõudnud.
Aastakese mõlkus peas müügi plaan kuid nüüd mõeldes õnneks olen mõtte maha matnud.Hoian endale kuna tean et korralikku isendit enam nii odavalt ei saa.
Pildid:
Ainuke sõidetud talv
2011:
Sisu:
Praegu seisab auto talve unes koos Siga garaazis.
Lähima aja pilt.
VIN:
WDB1240901F227826
WMI / VDS / VIS:
WDB 124090 1F227826
Manufacturer:
Mercedes-Benz DCAG DAIMLER AG Mercedes-Benz DCAG DAIMLER AG
Brand:
Mercedes-Benz
Model:
E-CLASS
Region/Plant:
Bremen Germany
Check:
0
Sequential number:
27826
Approx. mileage:
235,963 km
Chassis
Sales designation: 300 TE
Order number: 0 2 571 31183
Delivery date:
Market: AG,Europe
Production order:
Paint code 1:
481
Equipment:
375
Engine no.:
103983 12 283495
Transmission:
722358 03 718585 [transmissionType = GA]
Steering:
Front axle 1:
Rear axle 1:
Rear axle 2:
Battery 1:
Fuel cell 1:
Electric motor 1:
SA code
- OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FRENCH
- OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
- ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
- AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
442
- ACCELERATION SKID CONTROL (ASR)
- AUTO. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT
- DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD
- CENTER CONSOLE FOR 2ND SEAT ROW
585
- ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
- AIR POLLUTION CONTROL
- ECE - WARNING TRIANGLE
- BAGGAGE RACK, INTEGRATED
- CARGO ANCHORAGE
- WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
- AEJ 06/1/M/X
- VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS
- UNDERSHIELDS