13-04-2017, 01:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2017, 01:45 PM ja muutjaks oli BlackLady.)
Tervitused,
Kuna sõrmed sügelevad ja huvi oli meil suur pärast ühe vanema auto ülesehitamist, siis leidsime tee taas vanemate autode juurde.
Elus on ikka nii, et mõni auto meeldib natuke rohkem kui teine. Seega sai hoovile veeretatud üks E-klass W124 kerel, E320 Sportline, sedaan. Auto on Eestis alates '96 aastast, "usunäidik" näitab 400 000km kopikatega, istmed on terved - ei oskagi miskit öelda. Tegemist on 4 aastat tagasi keretööd saanud ja üle värvitud autoga ning peale seda jäi garaaži seisma. Käima ta läks ja sõitis ka isegi. Seega tehnilise poole üle nuriseda ei saanud. Olles isiklikult omanud kahte W124 seeriat, siis tean millega tegu on. Praegusel ajal pean leppima W212 kerega…
Kuid eks teha on vaja siit ja sealt. Eks oma silm on kuningas ja pildilt näeb sellist vaadet:
Esimese hooga pesime auto lihtsalt puhtaks ja keerasime salongist kõik peale armatuuri ning põrandavaiba välja. Miks? Sest tunda oli näiteks uksi kinni lükates, et helisisolatsioon on täitsa olematu, samamoodi näiteks katuseluuk ei liigu kuid mootor töötab jne - endal parem seal sees ronida.
Ja seejärel ümber auto käies, ühes käes märkmik ja teises pastakas, sai üles märgitud kokku praeguseks 36 punkti, mille ka kõik ükshaaval üle käime.
Üks huvitav juhus oli ka see, et samal päeval kui auto ära ostsime, siis teadsime kohe, et rattad tulevad 18’’ monoblockid – huvi pärast lõime Auto24 valiku lahti velgede kohalt ja palun väga: paar maja edasi samal tänaval tuttav müüski Brabuse monoblock velgi, mis ka koheselt ilma pikema mõtlemiseta loosi läksid. Originaalid nad kahjuks ei ole, kuid näevad väga head välja. Üks pildike ka kui sai proovitud 40 kõrgusega rehvi peale:
Kui kedagi huvitab, siis veljed lähevad seest mustaks ning rant jääb kroomiks/poleerituks.
Ning miks kirjutan „meie“ vormis, siis sellel põhjusel, et nokitsejaid on kokku meil kolm.
Praeguseks hetkeks on tehtud:
1. Täiesti uus piduritorustiks, kettad 4tk ja kõik klotsid
2. Väljalase sai vahetatud (ning ka natuke modifitseeritud kujul) uue vastu
3. Katkised peegliklaasid uute vastu vahetatud
Ning eks see nimekiri pikeneb.
Ja loomulikult on vaja šoppama minna kuskile doonorite aeda, kuna vaja on igasugu pisemast pudipadist vähe kogukamate asjadeni.
Ja eks aja jooksul täidame seda teemat edasi ning endilgi hea jälge hoida. Loomulikult kostitame ka piltidega. Vaimusilmas on pilt ees, milline ta välja hakkab nägema.
Ning igasugune kaasamõtlemine või abistamine on ka teretulnud.
Muidugi ei välista, et keegi oma kunagise armukese ära tunneb, sest paaris kohas on klubiliikme kleeps jäänud silma...
Kuna sõrmed sügelevad ja huvi oli meil suur pärast ühe vanema auto ülesehitamist, siis leidsime tee taas vanemate autode juurde.
Elus on ikka nii, et mõni auto meeldib natuke rohkem kui teine. Seega sai hoovile veeretatud üks E-klass W124 kerel, E320 Sportline, sedaan. Auto on Eestis alates '96 aastast, "usunäidik" näitab 400 000km kopikatega, istmed on terved - ei oskagi miskit öelda. Tegemist on 4 aastat tagasi keretööd saanud ja üle värvitud autoga ning peale seda jäi garaaži seisma. Käima ta läks ja sõitis ka isegi. Seega tehnilise poole üle nuriseda ei saanud. Olles isiklikult omanud kahte W124 seeriat, siis tean millega tegu on. Praegusel ajal pean leppima W212 kerega…
Kuid eks teha on vaja siit ja sealt. Eks oma silm on kuningas ja pildilt näeb sellist vaadet:
Esimese hooga pesime auto lihtsalt puhtaks ja keerasime salongist kõik peale armatuuri ning põrandavaiba välja. Miks? Sest tunda oli näiteks uksi kinni lükates, et helisisolatsioon on täitsa olematu, samamoodi näiteks katuseluuk ei liigu kuid mootor töötab jne - endal parem seal sees ronida.
Ja seejärel ümber auto käies, ühes käes märkmik ja teises pastakas, sai üles märgitud kokku praeguseks 36 punkti, mille ka kõik ükshaaval üle käime.
Üks huvitav juhus oli ka see, et samal päeval kui auto ära ostsime, siis teadsime kohe, et rattad tulevad 18’’ monoblockid – huvi pärast lõime Auto24 valiku lahti velgede kohalt ja palun väga: paar maja edasi samal tänaval tuttav müüski Brabuse monoblock velgi, mis ka koheselt ilma pikema mõtlemiseta loosi läksid. Originaalid nad kahjuks ei ole, kuid näevad väga head välja. Üks pildike ka kui sai proovitud 40 kõrgusega rehvi peale:
Kui kedagi huvitab, siis veljed lähevad seest mustaks ning rant jääb kroomiks/poleerituks.
Ning miks kirjutan „meie“ vormis, siis sellel põhjusel, et nokitsejaid on kokku meil kolm.
Praeguseks hetkeks on tehtud:
1. Täiesti uus piduritorustiks, kettad 4tk ja kõik klotsid
2. Väljalase sai vahetatud (ning ka natuke modifitseeritud kujul) uue vastu
3. Katkised peegliklaasid uute vastu vahetatud
Ning eks see nimekiri pikeneb.
Ja loomulikult on vaja šoppama minna kuskile doonorite aeda, kuna vaja on igasugu pisemast pudipadist vähe kogukamate asjadeni.
Ja eks aja jooksul täidame seda teemat edasi ning endilgi hea jälge hoida. Loomulikult kostitame ka piltidega. Vaimusilmas on pilt ees, milline ta välja hakkab nägema.
Ning igasugune kaasamõtlemine või abistamine on ka teretulnud.
Muidugi ei välista, et keegi oma kunagise armukese ära tunneb, sest paaris kohas on klubiliikme kleeps jäänud silma...