24-05-2017, 07:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2017, 07:08 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu
|
24-05-2017, 08:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2017, 08:40 PM ja muutjaks oli kodutu.)
(24-05-2017, 08:32 PM)mrmikumike Kirjutas: Tundub kena Ilmselt jah, ei tea veel. Tahan ise teha, sest huvi asja vastu on ja sellised asjad võiks enam-vähem selgeks saada. Kruntimine tuli suhteliselt normaalselt, jooksma kuskilt ei läinud ja värv sai ühtlaselt peale. Värvimiseni on veel kõvasti aega. Mõne pahteldatud kohaga pole ikkagi rahul, teen ümber. Põhimõte on selline, et teen seni kuni ükskord hea saab - vahet ei ole, mitu korda ma teda lihvima ja ümber tegema pean.
24-05-2017, 09:19 PM
Tubli töö, suhtumine ka õige. Mina soovitaks eemaldada kõik liistude kinnitustüüblid. Nii saab värv paremini pinnale ligi ja hiljem koostamine lihtsam.
Cl55 AMG
24-05-2017, 09:40 PM
(24-05-2017, 09:19 PM)Ogadik Kirjutas: Tubli töö, suhtumine ka õige. Mina soovitaks eemaldada kõik liistude kinnitustüüblid. Nii saab värv paremini pinnale ligi ja hiljem koostamine lihtsam. Tänud heade sõnade eest! Eemaldasin need tüüblid, mis värvimisele ette jäid. Laia liistu alune sai üldse teistsuguse asjaga kokku mökerdatud ja ilmselt teen tolle veel kivikaitsega omakorda üle. Ukseplekid seestpoolt karbiõlide ja asjadega ka üle käia, siis ikka kestab mõnda aega. Kuna mul seda autot pole plaanis kunagi maha müüa, siis ilmselt pole need ainukesed keretööd mida ma tegema pean. Kere valmis saan, siis on plaanis mootor ka ringi vahetada mingiaeg. Mootoriks tuleb eeldavasti 124ja pealt 3.0TD 108kw OM603.960, OM606 turbomootor huvi ei paku, sest tolle peale aretusega ei viitsi ausaltöeldes tegeleda. OM603 on praegu peal, seega turbomootor on bolt-on ja kõik.
14-01-2023, 09:55 AM
Mitme aastaga on palju juhtunud, vett merre voolanud ja mõistust pähe toonud (enda arvates).
Ega ma seda autot kuhugi maha ei müünud, vahepeal oli ta ajutiselt üle värvitud must ja nägi kergelt raibe välja. Aga 4-5 aastat tagasi sai asi kätte võetud ja hakatud nokitsema. Keevitatud sai kere, tungikohad, tagumised tiivakaared nii seest kui väljast, kasutasin sedaani remondiplekke mida tuli natuke modifitseerida. Uued läksid esitiivad, üks sai A osa korralik ja teise tiivaga pidin leppima B osaga, siis parempoolne uks, tagaluuk ja esistange. Hetkeolukord on selline, et auto on põhimõtteliselt värvimisest valmis, tuleb järgi minna ja tehnikaga tegelema hakata. Tagasild sai pritsitud värvitud koos käändmikutega ja nüüd tuleks tegeleda esisillaga. Mingit diiselmootorit sinna vahele ei tule, vahel olnud 603 läks suure kaarega hunnikusse. Olemas on M104.995 töömahuga 3.2 liitrit ja 6 käiguline manuaalkast mis sinna vahele läheb lisaks hunnik erinevaid tehnilisi ja välis/salongi detaile, alustades 4 kolviga suportitest ja lõpetades musta nahksisuga. Pikka juttu ei ole plaanis praegu veel kirjutada aga panen siia mõned pildid auto hetkeseisust. Värvitooniks sai Mercedes almandine black ja liisturing ning stanged said kerega ühte värvi. Kere poole pealt tuleb veel uksed ja kereõõnsused dinitroli MLga üle uputada. Ja kui küsida, et kes sellise värvi ja eeltöö tegi? Sellele vastan, kaasfoorumlane sten130. Selline töö annab väga palju mltivatsiooni edasi asja jätkata.
14-01-2023, 02:09 PM
ilus värv see almandine black!
15-01-2023, 10:01 AM
Kiidaks ka värvi, hea valik.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
15-01-2023, 01:37 PM
(15-01-2023, 10:01 AM)Karl Kirjutas: Kiidaks ka värvi, hea valik. Värvivalik sai selline, sest originaalis oli auto bornit metallic mis on selline lillakam toon ja eks see almandine black on ka selline värvidemàng, et viskab vähe lillakat jne. Aa ja ukse ja kapotivahesid ei tasu praegu vaadat, need on transportimiseks lihtsalt kùlge pandud, lukustid jms puudub. Pärast tuleb ideaalseks paika reguleerida.
16-01-2023, 10:54 AM
124 elule tagasi aitamine on alati hea tegu.
Värvi ja käigukasti valikuga peab igaüks ise elama
16-01-2023, 05:32 PM
(16-01-2023, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: 124 elule tagasi aitamine on alati hea tegu. Käigukasti valikus oli kiviaegne 722.3 automaat vs 6 käiguline 716.647. Valik kaldus suures osas teise kasuks, mitte et sellel 722.3l midagi viga oleks aga kui juba siis juba. Muidugi oleks võinud minna 722.6 käigukasti peale aga see oleks eeldanud juba controllerit ja muud jama millega mul puudub igasugune tahtmine tegeleda. Ja lisaks on mul neid automaatkastiga Mercedeseid mõned veel, seega kui tahan nautida siis sõidan mõne teise autoga. Värvi osas on täpselt nii, et kellele meeldib ja kellele mitte. Vahepeal sai käidud sügaval Võrumaa metsade vahel ühte bensiinimootoriga isendit rappimas, kust sain kõik kerepoolse mootorijuhtmestiku - kaitsmekarbi alt ajusse, diagnostika pistiku, lambda, kütuserelee koos majandusega + mõned juhtmejupid mis jäävad juhipoole lanseka peale, ilmselt temp andur ja mõned voolud. M104 124 mootorijuhtmestik ja drosseli juhtmestik on praegu kasutaja MulgiKange juures taastamises. Juhtmestikuga seoses tuleb esialgu aru saada mida see spetsialist seal teind on kes ta ära DIISELDAS kunagi..
17-01-2023, 12:40 PM
(16-01-2023, 05:32 PM)kodutu Kirjutas:722.3 korras kast toimetab väga viisakalt, (mul oma turbokal peal), aga 6 käiku on 6 käiku. 722.3-ga autot on võimalik väidetavalt isegi käima tõmmata, aga no see pole ikka MB, mida on vaja käima tõmmata(16-01-2023, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: 124 elule tagasi aitamine on alati hea tegu.
20-09-2024, 01:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2024, 07:01 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Teema põhisüüdlane on jätkuvalt töös, esisild sai uued õõtsad, roolivardad, amordid ja vedrud. Vedrud said valitud Eibachi street kit, terve ring siis. Amordid sai võetud originaal sportline koodi järgi sachsi alternatiivid. Tagasild on ka puksi ja polditasandil uus - kaikad, puksid, sillatala prits ja värv, laagrid piduriplekid.. Mootoriga oli vahepeal ka üks paras dilemma. Algselt oli ju plaan panna M104 3.2 - tühja koha pealt turgatas et äkki peaks panema V8 M113. Peast haige nagu ma olen siis ostsin mootori ka juba ära, pärit R129 SLi pealt lootes et ehk on asjad enamvähem bolt on. Ei ole. Kasvas see asi meeldivalt üle pea ja läksin tagasi 104 juurde.
Mõned fotod ka siia: Tööd on veel palju, selleni et liikuma saada. Aga.. Tekkis üks haige mõte et tahaks 124 kupeed endale igapäeva autoks. Mõeldud tehtud, keretöödest ei pääsenud. Ja kui keegi hakkab juba mõtlema, et rikkumine soola ja kõntsa sees. Olge mureta, auto on juba rikutud diiselmootoriga.. Teema põhisüüdlase ma juba ehitan bensukaks tagasi, seda vist ei ole mõtet. 3.0 83kw (turbo komplekt juba olemas ja läheb peale), 5k manuaal, 4x el aken, istmesoojad, valgustusega sirmid, lukuga diff, konditsioneer (järgmine kevad ajan toimima - sellest juba siis pikemalt). Keretööd jms:
21-09-2024, 10:49 AM
(31-01-2017, 10:44 PM)kodutu Kirjutas: kes eelnevalt on auto värvinud, pole eriti vaeva näinud. Värv oli nagu apelsinikoor ja mitte mingisugust läikimist ei ol Lakid ja pinnakad on kõik poleeritavad ja nii enmus töökojad ka teevad, rohkem on asi kollides... oleks viitsinud vaeva näha,vesilihv 2-3 tuh.poleer ja ongi peegel
21-09-2024, 12:07 PM
(21-09-2024, 10:49 AM)Veskioja Kirjutas:(31-01-2017, 10:44 PM)kodutu Kirjutas: kes eelnevalt on auto värvinud, pole eriti vaeva näinud. Värv oli nagu apelsinikoor ja mitte mingisugust läikimist ei ol Seal kui ma õigesti mäletan oli probleemiks imeõhuke laki ja värvikiht, juhiuksel oli keegi juba üritanud midagi teha ja asi oli krundini väljas.. Õnneks on auto viimased poolteist aastat juba ilusa ja korraliku värvikihi all. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne