07-03-2017, 12:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2017, 06:51 PM ja muutjaks oli stenverv.)
Tere Mercedes-Benz pere!
Otsustasin ka siis väikse teema teha siia oma lisadeta universaalist.
Väljalase 1991.03
M112 87kw 5-käiguline manuaal. Odomeeter 232k, kuid seda rumalust ei usu minusugune võhik ka mitte.
Sisuks must kalts mis on väga hästi säilind ja terve.
Varustus - el katuseluuk, vändaga aknad, tagaklaasi soojendus, peeglisoojendus, 1x el peegel.
Kere on suhtelisest heas seisus, põhja all puudub rooste, uksed karbid terved. Kuid esitiivad ja tagakoopaservad tahavad tähelepanu. Tagaluuk oli alguses täiesti korras kuid talvega tekkisid seal ja väiksed probleemi kohad. Kui kaitsevägi vahele ei sega siis ideeks on taastada auto mingisugusesse hiilgusesse tagasi.
Auto sai vahetatud 2016 suvel, juunis vist auo vastu mille ma tõin 2015.04 Leedust toodud 040 musta w124 vastu (900€), OM606 100kw, millel oli sisuks hall kalts, alla 17" monoblockid ja automaat kast.
Kere ja tagasild oli sellel aastaga läbi, ning kast keerati õlivahetuses tuksi sellega et hüdromuhv oli, nagu ma aru sain:"puruks keeratud".
See sõiduk 312 BNM endiselt liigub Eesti teedel.
Mille tagajärjel siis oli mõtekam sellest vabaneda ning siis ma sattusingi selle universaali otsa.
Siiani palju remontima pole pidanud.
Sügisel vahetasin küünlad ning juhtmed, peale seda kütusepumba ning kardaanilaagri
Oktoobris andis 2 päevaga siduripump järgi, sai ka see ära vahetatud.
Kaks õlivahetust ja rohkem vist polegi teinud.
Asjad mis vajavad tegemist
Esipidurid. - Tehtud
Mootori- ja kastipadjad. - Tehtud
Udutulede lüliti.
Tagurpidikäigutuli ei tööta.
Summut kogu ulatuses ära vahetada koos väljalaske kollektoriga.
Käigud ei taha hästi sisse minna, probleemi veel ei tea.
Käsipidur võtab ainult ühest rattast.
Pedaalid ja trossid üle vaadata ning pingutada.
Suureks peobleemiks saab ka varsti see, et auto ei sulge soojaklappe, seega mootori soojenemisega läheb autos
mega palavaks. Probleem teadmata.
Pidurdades vibratsioon!
Kuna auto on igapäeva kasutuses siis esimese asjana oli vaja välimus ette võtta TOONKLAAS, VELJED
Nagu noortel ikka kombeks eks, mõistusega inimesed alustaksid ikka remondist
Täna 06.03 sai siis käidud toonklaas.ee's. Lasin paigaldada 15% toonkile juhist tagumistele akendele,
kuna akvaariumis suht jube sõita. Pimedas tagumised autod pimestavad jne. Maksma läks 130€.
PILT https://www.upload.ee/image/6753680/IMG_1039.JPG
https://www.upload.ee/image/6753691/IMG_1041.JPG
Nostromo käest sai ostetud Intra Monoblock 17" veljed mis ootavad siis suve ja vastavaid rehve.
Hetkel on all 7-hole veljed naeltega. Veljed halvasti värvitud, ilmselt spreiga kunagi. Kapslitelt pesus värv maha tulnud.
Ilmselt jäävad talvekateks või müün maha.
Nädalavahetusel vahetasin astmelauad ära mis sai ostetud juba pool aastat tagasi aga ei viitsind lihtsalt paika panna.
Alguses olid autos mingid väiksemad võõras jalamatid mis jäid kasutusse kuid sebisin ka originaal Mercedes-Benz matid sisse, vanad jätsid talveperioodiks õigete mattide peale ilmselgetel põhjustel.
Puudu oli ka üks peatugi mis sai välja sebitud.
Sai tellitud padjad ja kettad-klotsid. Äkki leiab nädalavahetusel aega, et ära teha.
Siin siis mingi kollektsioon pilte ka: http://nagi.ee/photos/anterosv/
Ootan ideid, vastukaja ja küsimusi
Kõiki tervitades,
Stenver.
Otsustasin ka siis väikse teema teha siia oma lisadeta universaalist.
Väljalase 1991.03
M112 87kw 5-käiguline manuaal. Odomeeter 232k, kuid seda rumalust ei usu minusugune võhik ka mitte.
Sisuks must kalts mis on väga hästi säilind ja terve.
Varustus - el katuseluuk, vändaga aknad, tagaklaasi soojendus, peeglisoojendus, 1x el peegel.
Kere on suhtelisest heas seisus, põhja all puudub rooste, uksed karbid terved. Kuid esitiivad ja tagakoopaservad tahavad tähelepanu. Tagaluuk oli alguses täiesti korras kuid talvega tekkisid seal ja väiksed probleemi kohad. Kui kaitsevägi vahele ei sega siis ideeks on taastada auto mingisugusesse hiilgusesse tagasi.
Auto sai vahetatud 2016 suvel, juunis vist auo vastu mille ma tõin 2015.04 Leedust toodud 040 musta w124 vastu (900€), OM606 100kw, millel oli sisuks hall kalts, alla 17" monoblockid ja automaat kast.
Kere ja tagasild oli sellel aastaga läbi, ning kast keerati õlivahetuses tuksi sellega et hüdromuhv oli, nagu ma aru sain:"puruks keeratud".
See sõiduk 312 BNM endiselt liigub Eesti teedel.
Mille tagajärjel siis oli mõtekam sellest vabaneda ning siis ma sattusingi selle universaali otsa.
Siiani palju remontima pole pidanud.
Sügisel vahetasin küünlad ning juhtmed, peale seda kütusepumba ning kardaanilaagri
Oktoobris andis 2 päevaga siduripump järgi, sai ka see ära vahetatud.
Kaks õlivahetust ja rohkem vist polegi teinud.
Asjad mis vajavad tegemist
Esipidurid. - Tehtud
Mootori- ja kastipadjad. - Tehtud
Udutulede lüliti.
Tagurpidikäigutuli ei tööta.
Summut kogu ulatuses ära vahetada koos väljalaske kollektoriga.
Käigud ei taha hästi sisse minna, probleemi veel ei tea.
Käsipidur võtab ainult ühest rattast.
Pedaalid ja trossid üle vaadata ning pingutada.
Suureks peobleemiks saab ka varsti see, et auto ei sulge soojaklappe, seega mootori soojenemisega läheb autos
mega palavaks. Probleem teadmata.
Pidurdades vibratsioon!
Kuna auto on igapäeva kasutuses siis esimese asjana oli vaja välimus ette võtta TOONKLAAS, VELJED
Nagu noortel ikka kombeks eks, mõistusega inimesed alustaksid ikka remondist
Täna 06.03 sai siis käidud toonklaas.ee's. Lasin paigaldada 15% toonkile juhist tagumistele akendele,
kuna akvaariumis suht jube sõita. Pimedas tagumised autod pimestavad jne. Maksma läks 130€.
PILT https://www.upload.ee/image/6753680/IMG_1039.JPG
https://www.upload.ee/image/6753691/IMG_1041.JPG
Nostromo käest sai ostetud Intra Monoblock 17" veljed mis ootavad siis suve ja vastavaid rehve.
Hetkel on all 7-hole veljed naeltega. Veljed halvasti värvitud, ilmselt spreiga kunagi. Kapslitelt pesus värv maha tulnud.
Ilmselt jäävad talvekateks või müün maha.
Nädalavahetusel vahetasin astmelauad ära mis sai ostetud juba pool aastat tagasi aga ei viitsind lihtsalt paika panna.
Alguses olid autos mingid väiksemad võõras jalamatid mis jäid kasutusse kuid sebisin ka originaal Mercedes-Benz matid sisse, vanad jätsid talveperioodiks õigete mattide peale ilmselgetel põhjustel.
Puudu oli ka üks peatugi mis sai välja sebitud.
Sai tellitud padjad ja kettad-klotsid. Äkki leiab nädalavahetusel aega, et ära teha.
Siin siis mingi kollektsioon pilte ka: http://nagi.ee/photos/anterosv/
Ootan ideid, vastukaja ja küsimusi
Kõiki tervitades,
Stenver.