S124 200TE 91' - Stenver - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: S124 200TE 91' - Stenver (/showthread.php?tid=45436) Lehed:
1
2
|
S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 07-03-2017 Tere Mercedes-Benz pere! Otsustasin ka siis väikse teema teha siia oma lisadeta universaalist. Väljalase 1991.03 M112 87kw 5-käiguline manuaal. Odomeeter 232k, kuid seda rumalust ei usu minusugune võhik ka mitte. Sisuks must kalts mis on väga hästi säilind ja terve. Varustus - el katuseluuk, vändaga aknad, tagaklaasi soojendus, peeglisoojendus, 1x el peegel. Kere on suhtelisest heas seisus, põhja all puudub rooste, uksed karbid terved. Kuid esitiivad ja tagakoopaservad tahavad tähelepanu. Tagaluuk oli alguses täiesti korras kuid talvega tekkisid seal ja väiksed probleemi kohad. Kui kaitsevägi vahele ei sega siis ideeks on taastada auto mingisugusesse hiilgusesse tagasi. Auto sai vahetatud 2016 suvel, juunis vist auo vastu mille ma tõin 2015.04 Leedust toodud 040 musta w124 vastu (900€), OM606 100kw, millel oli sisuks hall kalts, alla 17" monoblockid ja automaat kast. Kere ja tagasild oli sellel aastaga läbi, ning kast keerati õlivahetuses tuksi sellega et hüdromuhv oli, nagu ma aru sain:"puruks keeratud". See sõiduk 312 BNM endiselt liigub Eesti teedel. Mille tagajärjel siis oli mõtekam sellest vabaneda ning siis ma sattusingi selle universaali otsa. Siiani palju remontima pole pidanud. Sügisel vahetasin küünlad ning juhtmed, peale seda kütusepumba ning kardaanilaagri Oktoobris andis 2 päevaga siduripump järgi, sai ka see ära vahetatud. Kaks õlivahetust ja rohkem vist polegi teinud. Asjad mis vajavad tegemist Esipidurid. - Tehtud Mootori- ja kastipadjad. - Tehtud Udutulede lüliti. Tagurpidikäigutuli ei tööta. Summut kogu ulatuses ära vahetada koos väljalaske kollektoriga. Käigud ei taha hästi sisse minna, probleemi veel ei tea. Käsipidur võtab ainult ühest rattast. Pedaalid ja trossid üle vaadata ning pingutada. Suureks peobleemiks saab ka varsti see, et auto ei sulge soojaklappe, seega mootori soojenemisega läheb autos mega palavaks. Probleem teadmata. Pidurdades vibratsioon! Kuna auto on igapäeva kasutuses siis esimese asjana oli vaja välimus ette võtta TOONKLAAS, VELJED Nagu noortel ikka kombeks eks, mõistusega inimesed alustaksid ikka remondist Täna 06.03 sai siis käidud toonklaas.ee's. Lasin paigaldada 15% toonkile juhist tagumistele akendele, kuna akvaariumis suht jube sõita. Pimedas tagumised autod pimestavad jne. Maksma läks 130€. PILT https://www.upload.ee/image/6753680/IMG_1039.JPG https://www.upload.ee/image/6753691/IMG_1041.JPG Nostromo käest sai ostetud Intra Monoblock 17" veljed mis ootavad siis suve ja vastavaid rehve. Hetkel on all 7-hole veljed naeltega. Veljed halvasti värvitud, ilmselt spreiga kunagi. Kapslitelt pesus värv maha tulnud. Ilmselt jäävad talvekateks või müün maha. Nädalavahetusel vahetasin astmelauad ära mis sai ostetud juba pool aastat tagasi aga ei viitsind lihtsalt paika panna. Alguses olid autos mingid väiksemad võõras jalamatid mis jäid kasutusse kuid sebisin ka originaal Mercedes-Benz matid sisse, vanad jätsid talveperioodiks õigete mattide peale ilmselgetel põhjustel. Puudu oli ka üks peatugi mis sai välja sebitud. Sai tellitud padjad ja kettad-klotsid. Äkki leiab nädalavahetusel aega, et ära teha. Siin siis mingi kollektsioon pilte ka: http://nagi.ee/photos/anterosv/ Ootan ideid, vastukaja ja küsimusi Kõiki tervitades, Stenver. RE: S124 200TE 91' - Stenver - nostromo - 07-03-2017 Aitan veidi piltidega kui lubad-edu autoga RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 07-03-2017 Suured tänud, ja aitäh velgede eest! RE: S124 200TE 91' - Stenver - v6sa - 07-03-2017 Näib sile tegelane. Nii hoida! Ja ära siis kõhuli lase esimese asjana! Soojenduse probleemi lahkamist alusta kaistmes. kui voolu pole, on duoklapid lahti. Vaata, kas pistiku keskmisele karvale +12 V üldse peale tuleb. Külmjooted kliimaplokis pole ka üldse haruldased. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 08-03-2017 (07-03-2017, 02:39 PM)v6sa Kirjutas: Näib sile tegelane. Nii hoida! Ja ära siis kõhuli lase esimese asjana!Tänud. Kõhuli ei ole plaanis lasta, veel kui üldse. Soojenduse probleem praegu veel ei häiri kuid suveks peab kindlasti korda tegema. Korra kruttisin selle duoklapi lahti ka suve lõpus, et ega ummistunud ei ole. Õnneks/kahjuks ei olnud ja tagatippu kadus üks kinnituskruvi ära mille tagajärjel lekkis kõik jahutusvedelik välja. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 20-03-2017 Tere taas! Läks küll veidi kauem kui oodatud aga sai lõpuks asjad kätte, et ära teha väike remont. Esipiduritele: Bosch kettad 22€/tk Zimmermann klotsid 22€/paar Padjad: Ruville mootoripadjad Corteco kastipadi Patjade hindu ei mäleta kuid kokku läks 126€. Meeldiv kui autole varuosad suurt miskit ei maksa. Lisaks said ostetud ka "uued" tiivad ette ning tulealused plekid. Kokku 40€ eest. Hind seisukorrale vastav, veidi roostet on kuid arvestades et tiivad niigi vale värvi siis probleem tundub tühine. Siin siis võrdlusse lükatud vana ja uus ketas. Kahtlustasin, et vana ketas on kõver ning sellest tingituna tekib pidurdades meeletu vibratsioon. Silmaga ära ei ütle, et ketas kõver oleks seega teada sai alles sõites. Probleem polnud ketastes, vibratsioon on endiselt alles. Võite pakkuda variante millest võib selline probleem tingitud olla. Mainin, et pidurdamisel rool konkreetselt ei värise, vaid ainult niipalju kui läbi kere seda edasi kandub. Siin siis uus komplekt all. Ei taibanud tellida uusi andureid kahjuks. Piduritel tegelikult oli jääki päris palju alles. Kuid kõik mitte kokku puutuvad küljed olid üsnagi hullult roostes. Tööd tehes oli näha ka pragusid piduritorudel. Tuleb lisada järjekordne asi tööde nimekirja :/ . Sai ka vahetadud mootoripadjad ja kastipadi. Kastipadi oli nii läbi, et mina kui üsnagi võhiklik inimene antud teemas kahtlustasin siduri/kasti probleemi ning kartsin kõige hullemat, kuid peale selle ca 10 eurose varuosa vahetamist on läinud sõit kümneid kordi meeldivamaks. Mootoripatjade vahetamisest tingitud erinevust ma ise ei tunne kahjuks kuid nähes kui läbi need olid, tundsin et need on vaja ära vahetada. NB. Ise remonditöödel käsi külge ei pannud, kuigi tööriidedki olid kaasas ja olin valmis aitama. Kahjuks sõber andis mõista, et ette töllerdama pole vaja tulla . Edasised plaanid mida korda teha on veel ebaselged, kuid ilmselt kaldun arvama, et vahetab väljalaske süsteemi kogu ulatuses ära, koos väljalaskekollektoriga. Heli ja väljanägemise parandamiseks ning ülevaatusel tekkivate probleemide vältimiseks. Universaalil tagant alt välja paistev paun on üsnagi kole vaatepilt, lisaks mul istub see tagumine paun all kõveralt . Väljalaskekollektor näeb suht õudne välja ka. Summutijooks on mäda, üks kinnitusklamber neljast murdus kolletori sisse ära ning klamber koliseb ja toruvahelt sisiseb. Ka katalüsaator on auto all universaalne ning omadega täiesti õhtal. Ülevaatusel probleeme kui palju. Suve jaoks tahaks ka ostetud monoblockid alla saada varsti, kuid vajavad rehve. Äkki kaob tekkinud vibratsioon koos rehvide vahetusega? RE: S124 200TE 91' - Stenver - 124STD - 20-03-2017 Kui pidurdamisel tekkib vibra keresse siis tavaliselt tagumised kettad kõverad. RE: S124 200TE 91' - Stenver - jegesmesh - 20-03-2017 Õige jutt, oma 124 täpselt sama kamm läbi käidud. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 24-04-2017 Tere taas. Palju pole autoga tehtud saadud, kuid lõpuks sai suverehvid alla pandud. Siin mõned klõpsud enne ja pärast. Pärast: Küljelt ka Lai suss meeldib mulle õudsalt kuid raske on sõnadesse panna kui jubedaks on sõidukogemus peale velgede ja rehvide vahetust läinud. Rehv 225/45 Ilmselt asi sellest, et peaaegu aasta sõidetud väikestel ratastel. Kaalun isegi monod ära vahetada ägedate kärgvelgede vastu ja taastada sõidumugavus. Kes siia satub võib isegi pakkuda! Ise pakuks ka veel huvilisele neid musti velgi talverehvidel odava kopika eest. Veljed sitasti värvitud ja kapslid pekkis, üks lausa puudu. Plaanidest niipalju, et väljalaskesüsteem täielikult välja vahetada, sest viimane pütt rõvedalt kõver all ja kinnitusklambrist lekib ning tekib kolinat ja muid koledaid helisid. Muidugi veel raha vaja veidi kõrvale panna, et asi korralikult tehtud saaks. Mai lõppu jääb ka arstlik komisjon ja eks siis selgub mis tollest vagunist üldse saab. Suur kartus on, et peab müüki panema, või siis kuskile presentkatte alla peitu panema, sest ühtegi garaaži ma ei oma :/. RE: S124 200TE 91' - Stenver - Eero_S - 25-04-2017 (24-04-2017, 09:11 PM)stenverv Kirjutas: Lai suss meeldib mulle õudsalt kuid raske on sõnadesse panna kui jubedaks on sõidukogemus peale velgede ja rehvide vahetust läinud. 225 laia esirehviga 124 hakkab ainult roopasse sõidetud teel natuke rohkem rida otsima, kui muidu. Kõik muu on vigane/reguleerimata sild. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 25-04-2017 Sirgetel rööbasteta teedel probleemi pole aga ega selliseid teid ei leia väga. Autol kõrgust ka muidugi jagub. RE: S124 200TE 91' - Stenver - Eero_S - 25-04-2017 Eespool mainitud 225/45 on ju 124 tehasepoolne mõõt 17" velje puhul. Seega ma panustaks endiselt vigasele sillale või roolikarbile. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 25-04-2017 Aga seljuhul oleks pidanud olema ju ka problemaatiline sõita väiksematel ratastel. Kuid nii sirget sõitu pole varem kogeda saanud. RE: S124 200TE 91' - Stenver - Eero_S - 25-04-2017 Mul ei ole enda 124 praegu sõidetavas konditsioonis(keretöödeks juppideks võetud, arvelt maas ja tagasillas tahavad pudinad vahetamist), muidu ma võiks pakkuda, et tule proovi minu oma ja võrdle siis enda omaga. Väiksemad rattad annavad hulga vähem tunda, kui sild ära on. Mõni teine 124 omanik võiks ka sõna sekka öelda, kuidas tal on. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 25-04-2017 Võtaksin selle pakkumise vastu kui see võimalik oleks, aga niipalju, et arvan siiski harjumatusest tingituna olevat seda probleemi. Mõnel uuemal ilusal asfaldilõigul auto lausa hõljub, uued rehvid ka päris vaiksed. Eks kui rehvid sisse sõidetud ja harjund siis asi tundub lausa tühine. Muidugi ka vaatan sillad ja asjad läbi järgmine kord kui garaaži satun. Ehk lasen isegi Mõnel mehaanikust sõbral proovida, äkki tuvastab mõne vea. S124 200TE 91' - Stenver - .Alar. - 25-04-2017 17 tolli pole w124 puhul kunagi tehasemõõt olnud. Mu kupee ei kisu ei 15, 16 ega ka 225/45-17 rehviga RE: S124 200TE 91' - Stenver - JorgenP - 25-04-2017 (25-04-2017, 08:56 PM).Alar. Kirjutas: 17 tolli pole w124 puhul kunagi tehasemõõt olnud. Mu kupee ei kisu ei 15, 16 ega ka 225/45-17 rehvigaNatuke vaidleks vastu AMG ja E500'le loomulikult, kuid nö tavamudelite pole. Arvestades 225/45 rehvimõõtu ja auto kõrgust, siis ei ole sellel 17" häda midagi. Millal viimati sillastend on tehtud, kas viimasest sillastendist alates on ka teatud veermikujuppe vahetatud? Kasvõi pukse, amorte, vedrusid või õõtsasid, rooliotsasid jne? Sest ideaalis peaks pärast iga veermiku varuosa vahetamist ka sillastendi tegema. Loomulikult mängib ka teekatte pind ja selle ebatasasused suurt rolli. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 26-04-2017 Veermiku osasid pole kordagi puutunud, alati on auto tundunud selle koha pealt ideaalne olevat. Auto veereb vabakäigul ilusti ja pikalt, kolinaid pole, kuskile ei kisu. Muidugi on vale mitte silda aegajalt timmida aga jah, pole lihtsalt vajadust olnud. Väga pikka aega ei kavatsenud ma seda autot pikemalt omadagi aga nüüdseks on auto juba olnud mul aastake ja tähelepanu vajavate asjade nimekiri on pikk . Lisaks veel niipalju, et varasemalt omatud sedaan 124 mida omasin veeres samuti 17" monoblokkidel. Auto oli muidugi madalam ja tavalisest jäigem, aga lihtsustavaks asjaoluks olid kitsamas rehvid, 205 laius, kõrgust ei mäleta. Sõit oli tunduvalt lihtsam. Võrreldes nüüd neid kahte pilti väiksemate velgede ja monodega siis proportsionaalselt on asi juba väga erinev. Seega ka minu märkus, et sõidukogemus on muutunud halvemaks pole just kõige õigem. RE: S124 200TE 91' - Stenver - stenverv - 08-05-2017 Selline siis vasakpoolse tiiva seis. Jäin eemalt silmitsema ning lähele astudes ajasin küüne taha. Palju õnne mulle! @V6sa - pole ta nii sile enam midagi! Asenduseks tiivad juba soetatud aga kahjuks pole üldse raatsimist neid ilusaks teha ja ära värvida. Veider, et tiivad sellised raiped on aga näiteks uksed ja põhi, tagaluuk ikka uskumatult normaalses seisukorras. Jah, muidugi olin ma teadlik ka sellest et esitiivad olid nö "taastatud". (pahtel ja koodipõhine värv, ilma lakita), kuid lihtsalt ei mahu pähe. Tagumised tiivad ka roostet näinud kuid on säilinud ikka suuremas osas. Kardan, et see auto roostetab minu kätte ära lihtsalt. Oleks targem ta maha müüa, kui ma ise ei kavatse keretöid ära teha? AAaaaaa. Sõidumugavus on ka taastunud, sai vist äkki rehvid pehmeks sõidetud? Siin siis pilt ka vanast elukast, selline ta oli praeguse auto vahetuse hetkel. Kestis mul circa aasta. Sai sel tehtud "roostetõrjet/keretöid" kooli taga platsil. E300D, 93' 100kw, hall kalts sisu. Leedust ostes olid all monoblockid ja puitnahk rool, mis müüdi maha ennem kui auto veel järgmise omanikuni jõudis. Auto on Eesti teedel endiselt liikvel. Tallinnas 2 korda näinud. Võiks öelda, et olen kere poolest endiselt võidus. Mõistan, et tegemist pole küll turu foorumiga, kuid.. kui kellelgi huvi on, võib teha pakkumise privaatsõnumitesse. RE: S124 200TE 91' - Stenver - JorgenP - 08-05-2017 Kas viimase E300 kõrval parkisin mina oma rohelist W201 2015a suvel? |