Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma"
#21
Ingliskeelses kasutuses on fpr üldjuhul fuel pressure regulator. Et kui foorumist lugesid fpr siis pigem rõhu regulaatorit mõeldi. Lihtsalt täpsustuseks.
Aga mis seal ikka, pane või lase panna kell külge ja asi selge kas survega on lood korras. Kehvemal juhul saad midagi välistada.
Turbo
Vasta
#22
Selge.
Vasta
#23
Lambda on nii lihtne ju lahti ühendada. Eespool kirjutasin - vaata kõrvalistuja jalamattide alla (sinna kõige alla - matt ja see suurem svammist põhjamatt ka veel). Seal jooksevad juhtmed. Selline pistik: http://www.benzworld.org/forums/attachme...ng-red.jpg
Ühenda see lahti ja mine sõitma, proovi kickdowni. Kui siis seiereid selili lendavad, on mure lambdas ja viga leitud. Max 15 minutit ja asi selge, kas on lambdas või mitte.
Lambda lahti võtmisel midagi muud ei juhtu, kui et heitgaasid lähevad paigast.

See on kõige väiksem ja lihtsam asi, millest alustada. Rõhukellasid paigaldada ja kütusesurvet mõõta lasta võid ju siis, kui selle lihtsa asja oled välistanud. Milleks võtta kohe ette suuremad kulutused? Rõhukella sa kütusetrassi vaevalt ise panema hakkad, lugedes su igapäevaseid postitusi. Ka kõige autokaugem inimene oskab tõsta üles jalamati ja tõmmata üks pistik lahti.
E55 AMG
Vasta
#24
(06-04-2017, 10:34 AM)Lahekas Kirjutas: Lambda on nii lihtne ju lahti ühendada. Eespool kirjutasin - vaata kõrvalistuja jalamattide alla (sinna kõige alla - matt ja see suurem svammist põhjamatt ka veel). Seal jooksevad juhtmed. Selline pistik: http://www.benzworld.org/forums/attachme...ng-red.jpg
Ühenda see lahti ja mine sõitma, proovi kickdowni. Kui siis seiereid selili lendavad, on mure lambdas ja viga leitud. Max 15 minutit ja asi selge, kas on lambdas või mitte.
Lambda lahti võtmisel midagi muud ei juhtu, kui et heitgaasid lähevad paigast.

See on kõige väiksem ja lihtsam asi, millest alustada. Rõhukellasid paigaldada ja kütusesurvet mõõta lasta võid ju siis, kui selle lihtsa asja oled välistanud. Milleks võtta kohe ette suuremad kulutused? Rõhukella sa kütusetrassi vaevalt ise panema hakkad, lugedes su igapäevaseid postitusi. Ka kõige autokaugem inimene oskab tõsta üles jalamati ja tõmmata üks pistik lahti.

Ega selle jalamati üles tõstmine ka niisama pole Eusa_drool

Vasta
#25
Sry see jäi kahe silma vahele. Loomulikult proovin selle esmajoones ära kui 14.4. Eestis-tänudThumbsup

Mingeid röhukellasid töesti ise ei oska panna-ütlen ausalt-pole eriline isetegija.
Vasta
#26
Hoia siis kursis. Saab vajadusel edasi mõelda.
E55 AMG
Vasta
#27
Jah sellise lihtsa asja oleks juba ammu ära proovinud aga nüüd alles 14.4. Eestis.
Vasta
#28
Asi polnud ei lamba-anduris ega lödvas käigukastitrossis.

Vaid hoopis tagumistes ABS-andurites ja ka ees oli midagi ABS-il valesti ühendatud. Seega asi peaks nüüd korras olema. Ise saan proovida alles 4.5.
Vasta
#29
Mulle jääb ikka arusaamatuks kuidas w124-l saab ABS, ASD või ASRi viga mõjutada mootori tööd?
Keegi targem võiks seletadaIcon_rolleyes
Vasta
#30
(30-04-2017, 09:38 AM)python Kirjutas: Mulle jääb ikka arusaamatuks kuidas w124-l saab ABS, ASD või ASRi viga mõjutada mootori tööd?
Keegi targem võiks seletadaIcon_rolleyes

ASR saab, aga piirab drosselit ca 30%`ni 100%`st, ehk nö Limp home mode/avariireziim vms.
Muus osas on nad täiesti omavahel ühendamata süsteemid ja jõudlus või pöörete piiramine pole küll loogiline, aga kes teab, tegemist pole enam standard süsteemiga.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#31
Kusjuures liiga vara höiskasin-viga ei saanud tagumiste ABS-andurite vahetusega korda kuigi maksis kokku 300€.

Ainuke mis muutus et 5200 rpmi asemel jääb nüüd piiraja peale 1000 vörra körgemal 6200 rpmi juures kus ongi öige piiraja koht. Lihtsalt ei vaheta käiku üles 2.peale vaid jääb endistviisi "hakkima".

Ilma KD-ta kiirendades vahetab ilusti sujuvalt 6200 juures käigu üles 2.peale.

4-ne automaatkast on. Originaalis oli 5-ne automaat.

ABS-tuli käivitades süttib ja kustub armatuuris seega ABS peaks töötama.

Samas jääb nüüd alati pärast esimest paarisadat meetrit ASR tuli pölema.

Ning pidurdades vahel harva viimase paari meetri juures tuleb esirataste juurest mingit "körinat" ja esirattad kergelt vibravad justkui mingi pidurdusabi üritaks rakenduda-see ongi poolvigane ASR?

Auto ümberehitaja Joosu ütles et ainuke asi mida ta tööle ei jöudnud seada oligi ASR. Köik muu töötas k.a. KD.

Arvas et peaks ehk ASR-pumpa öhutama?

Ideid?

Samuti kas vaakum bensupaagis on OK? Auto seisis u kuu aega ja paagis oli vaid u 20L bensiini (paak 70L). Korki avades tuli see märgatava "pömakaga" lahti-üsna korralik vaakum oli.

Bensukorki kinni keerates käib ta vist teatud piirini sujuvalt ja sealt üle veidi raskemalt-kas on ok keerata veidi üle selle örna piiri?
Vasta
#32
ASR toimetab siiski ikka koos vedava teljega. Kas sul ASR üldse toimib peale mootorivahetust? Vilkamalt startides saad kollase kolmnurga põlema?
Vasta
#33
(03-06-2017, 02:40 PM)nostromo Kirjutas: Ning pidurdades vahel harva viimase paari meetri juures tuleb esirataste juurest mingit "körinat" ja esirattad kergelt vibravad justkui mingi pidurdusabi üritaks rakenduda-see ongi poolvigane ASR?
See kõrin näitab samuti, et on mingi viga ABSi süsteemis, BOSCHi diagnostika suudaks vast viga tuvastada. Tallinnas vist Marja tänaval.
Vasta
#34
See kõrin kusjuures võib päris ohtlikuks muutuda väiksel kiirusel pidurdades...vajutad, kõriseb, aga ei pidurda nii kiiresti. Veered lihtsalt kusagile otsa mingil ajal.

Kõiki plokke saab vähemalt vilk-koodiga diagnoosida. Mitme pin`iga "diagnostika" pistik sul on? 8, 16 või 38.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#35
.Alar.-ei ASR pole sellel autol ainukesena kunagi tööle saanud. Sellega pole lihtsalt varem vist tegeleda jöutud. KD-ga kiirendades ei hakka ka kolmnurk vilkuma.

Saan auto juurde alles 14.6.-vaatan järgi mitme PIN-iga.

Vilk-koodi osas Truumu diagnostikasse?

See "körin" esipidurites tekib üsna harva ja alles töesti no viimasel meetril kui auto sisuliselt seisab juba. Esimene kord arvasin et olen esistangega kuskile vastu söitnud.

Vasta
#36
ASR-i pirn on ilmselt lihtsam eemaldada, kui tervet süsteemi töökorda seada. Olen isegi heietanud mõtteid, et võiks Rootsist soetada mõne odava W210 V8 mootoriga ja see lasta kupee peale istutada see mootor aga kui loed, et kui palju probleeme sellega on või tuleb siis hakkad mõtlema, et las olla see M104 edasi seal Big Grin Ilmselt ei leidu palju ka neid, kes selle töö ette tahaks võtta
Vasta
#37
Imelik siiski et nii vana tehnoloogiaga (1985-1995, projekteerima hakati aastaid varem) autot nii keeruline remontida on:



Lausa lust on vaadata kuidas nt "Wheeler Dealersis" Edd China autosid remondib:

viga->vea pöhjuse tuvastamine->remont->järgmise vea likvideering:



Eestis aga pakutakse 10 varianti ja kui oled 9 neist ära vahetanud selgub et asi oli hoopis selles 10.ndas asjas.
Vasta
#38
ASRi eemaldamine tähendab ka drosseli mittetöötamist, neil on siduriga drosselid, trossi polegi vaja, et drosselit liigutada. Vähemalt M104 puhul.
Aga hea teada, et pirni väljakeeramisega asi piirdub.

'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#39
Whealer Dealers on film ja seda ei maksa tõsiselt võtta, DeLoreani nad näiteks päris korda ei saanudki ning ajas tagasi lenneta neil ei õnnestunud.

Selle vilk koodiga näeb põhilisemaid vigu ainult, mõni andur katki vms.
Kui juhtme jupiga ei viitsi mässata ja tahad ise vigu vaadata siis osta midagi sellist.

http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Diagn...OSwr81UOG7-

Vasta
#40
Selge, uurin asja.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 1992 kõigi lukkude vahetus (süütelukk + juhiuks + kõrvalistujauks + pagasiluuk)? nostromo 2 4,891 11-09-2016, 09:42 PM
Viimane postitus: nostromo
  1992 C124 jahutusvedelik-üksköik milline vöi ainult punane? nostromo 3 3,926 02-09-2016, 09:36 AM
Viimane postitus: nostromo
  vajan abi SL 300 R129 1992 arcar 5 5,709 16-06-2016, 11:58 AM
Viimane postitus: arcar
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 11,211 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  1992 C124 prefacelift puldita võtmete asendamine facelift (93'-95) puldiga võtmetega? nostromo 0 1,997 18-04-2016, 11:06 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE300 92' Egoolen 2 3,000 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  CE300 132kw aut 88a õlirõhk? jaanka 4 4,214 19-11-2015, 11:48 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Ce300 jamab ktmduke 1 2,581 04-05-2015, 12:40 PM
Viimane postitus: ktmduke
  CE300 w124 pidurite upgrade SanderP 14 12,456 16-01-2014, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99
  mure mb ce300 coupe 1989a mootoriga 132kw erx12 19 13,712 31-08-2013, 05:59 PM
Viimane postitus: erx12



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne