1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: 1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" (/showthread.php?tid=43788) Lehed:
1
2
|
1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 21-09-2016 1992 300CE-24 millel 4.2 V8 mootor. Kickdowniga tuleb 1. käigu pöörete löpus@6200 RPM piirang ette-nagu "sein" ees kust edasi lihtsalt käiku 2.peale ei vaheta, hakkab nö "kakkuma". Ilma kickdownita kiirendades vahetab aga sujuvalt ideaalselt 6200 pöörde juures käigu üles. Leidsin sama probleemi benzworldis kuid esmasel lugemisel tuvastasin mitu varianti: 1) ECU ploki lahtised kinnitused ehk paar kruvi lahti mille tõttu osad kontaktid ei saanud ühendust. 2) ASR 3) EZL / FPR? http://www.benzworld.org/forums/w124-e-ce-d-td-class/1420307-w124-1992-400e-m119-cutting-out.html RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - cornah - 21-09-2016 Mul oli E420ga sama viga mingi hetk. Mingi andur oli vigane, aga no absoluutselt ei mäleta milline. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 21-09-2016 Auto oli enne ostmist seisnud 8 kuud väljas jaanuar-august ning esimene kord kohalt minnes käis ikka korralik pauk. Pidurid peale ei jää/üle ei kuumene kuid katsun lasta Lesvenis kõik üle käia/puhastada ja klotside seisukorda vaadata. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - hellrix - 21-09-2016 Kas bensupump on ära vahetatud? Kolme liitrise oma võib lahjaks jääda. Võib olla terve kütuse trass jääb peenikeseks. Olen kokku puutunud sama probleemiga kui 3,5 l bemmi peale panime 5 l mootori. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - stihl - 21-09-2016 Esimese hooga mul tekib ka tunne, et jääb bensunälga. ABS andurid ja tahhokas kas on nii vanal autol peal või ei ole, sõidab ju ikka. Tänapäevased võivad mingeid lollusi genereerida. Lotus Omega 3,6 Biturbo tarbib tunnis 70L bensiini, ega see Mercedes-Benz 4,2 V8 - gi suurel pöördel ja kiirusel väga ökom pill ei ole. Lotus muidugi viskab tunniga about 250km edasi ka, sõltub kiirtee oludest. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - v6sa - 21-09-2016 (21-09-2016, 05:34 PM)stihl Kirjutas: Esimese hooga mul tekib ka tunne, et jääb bensunälga. Mida näeks kohe, kui rõhukellaga sõita proovida. Ma pakuks ka esimese hooga seda... RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Joosu - 21-09-2016 Kütusepump on sellel autol ka 4.2 oma ning mälu järgi olid mõlemal autol kütusetorud sama jämedusega. Kindel on see, et viga ei ole ei pumbas ega torudes, sest minu käes sellist viga ei olnud. Võibolla asi kütusefiltris hoopiski, ehk see umbes? Auto seisnud pikalt ja võimalik, et paagi põhjast mingit sodi sinna ette tõmmanud? Sul ABS-i tuluke ei põle aga kas pirn reaalselt ka seal alles on? oled vaadanud kui süüte sisse keerad või oled ehk kelladeploki välja võtnud ja sinna taha vaadanud? Ma kahtlustaks tagumist ABS-i andurit, mis segab siis ASR-i tööd , sest kuidagi on justkui meeles,et ilma ASR diffrita ei saanud autot käivitada või siis auto läks nn Limp home mode-i. Kuidas kõige täpsem abs-i andurit kontrollida oleks? Multimeetriga takistust mõõta ja rattaid ringi ajada? ehk keegi targem oskab täpsemalt öelda. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 21-09-2016 Ei ole lahti kakkunud midagi-pole aega selleks. Katsun nüüd reedel Eestis olles Lesvenis vöimalikult palju asju korda saada-üle vaadata. Mis hinnaklassi muidu ABS-andur vöiks jääda? RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Lahekas - 22-09-2016 Minu kunagisel 300CE-24V oli minu kätte jõudes täpselt samasuguste sümptomitega probleem - kickiga ca 4-5k rpm pealt enam edasi ei läinud ja hakkas kakkuma. Nuputasin isegi, milles probleem, kuid lõpuks sai külastatud Speedsteri Hannest. Viga lihtne - lambda surnud. Kuna sinu auto on ümber ehitatud, ei tea ju öelda, kas lambda juhtmestik on originaalis alles jäetud. Tehase poolt on kõrvalistuja jalamati all põranda peal lambda juhtmed. Ühendasin sealt lambda lahti ja mootor lendas kickiga ilusasti tahhomeetri lõppu, seega viga oli 100% lambdas. Käisin ostsin Autoeksperdist mingi universaalse lambda (kui ma ei eksi, oli kolme juhtmega versioon - ca 50 euroopa rublikut), vahetasin ära ja see mure oli kadunud. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Werewolf - 22-09-2016 Vanematel MB-del on pööretepiiraja ehitatud kütusepumba relee sisse ja kui on paigaldatud teistsuguse koodiga relee (näitex 2.3 16v-le tava 2.3-e oma), siis võib pööretepiiraja varem rakenduda. Sinu puhul see tõenäoliselt rolli ei mängi, kuna sinu auto on eelnevalt korralikult töötanud ja sel peax olema peal õige relee (kui keegi seda vahepeal mingi muu vastu vahetanud pole), aga igax juhux võid lasta elektrikul selle üle vaadata, et mõni joodis halvax pole läinud. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 22-09-2016 Jah Joosu kes selle ümber ehitas töötasid absoluutselt kõik asjad ja lisad veel 4a tagasi aastal 2012 kui ta selle Majorile müüs. Vahepealse 4 aastaga on ikka uskumatult palju asju peesse keeratud Arvan et lihtsaim vast 2 tagumist ABS-andurit ära vahetada kui nad väga kallid pole (kõigepealt 1 ja siis teine kui 1. viga ei kõrvalda)-teab keegi ligikaudset hinda kuna nt Alvadist ma esmapilgul neid leida ei suutnud? RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Joosu - 22-09-2016 (22-09-2016, 04:20 PM)nostromo Kirjutas: Jah Joosu kes selle ümber ehitas töötasid absoluutselt kõik asjad ja lisad veel 4a tagasi aastal 2012 kui ta selle Majorile müüs. Vahepealse 4 aastaga on ikka uskumatult palju asju peesse keeratud Taga peaks ainult üks andur olema ja see läheb diffri külge kui õigesti mäletan. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Werewolf - 23-09-2016 Käisin kunagi Hannese juures, et ASD süsteemi tööle saada ja pakkusin ka variandi, et äkki on ABS anduri viga. Hannes ütles selle peale, et 124-ja ABS andurid on praktiliselt pommikindlad ja kui just ise haamriga pihta pole löönud, siis on väga ebatõenäoline, et neis võix viga olla. Muidugi, kui juhe kuskilt katki hõõrunud on, siis on teine lugu. Aga seda andurit peax saama ennem mõõta, huupi vahetama hakat pole vast mõtet. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 24-09-2016 Selge-katsun järgmine kord uurida-eile ei jätkunud lihtsalt aega, 5,25 tundi läks Reinuga imekiiresti aga sai ka päris mitu asja korda-neist tähtsaim suur voolukadu 0.40 (normaalne 0.01-0.02) mis oleks ka tutika 200eurose AGM aku 2 päevaga tühjaks tõmmanud. Voolukadu põhjustas selline imelik asi nagu tagumise juhi taga oleva istme all COMFORT plokk mis reguleeris esiistmete lukustamist. Et saaks külje peal olevast nupust neid ettepoole kallutada. Kõrvalistuja toimis normaalselt, juhioma aga ei töötanud lukustus ning Rein ühendas selle üldse lahti. 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - .Alar. - 24-09-2016 Kas iste on nüüd lukku ei lähegi sõidu ajal? RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 24-09-2016 Ma ei tea-päris segane asi oli sellega-mingi vaakumvoolikud jne. Mingi pistik vist polnud õige vms-mul oli lõpuks juba pea päris paks otsas. Eks järgmine kord tuleb edasi vaadata. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Rolz - 24-09-2016 Kas tõesti on C124-l istme lukustus elektriga? See peaks ikka olema puhtalt vaakumiga, k.a. "nupp" küljel, sõidu-ajalt/töötava mootoriga toimub lukustus vaakumiga, et ohu korral iste ette sõita ei saaks. Istme all peaks olema ainult elektri istme mälude (mida w124-l ju üldse ei olnud ju?) plokk (hunnik reostaate mootorite otsas, millega asendeid loetakse) ja istmesoojenduse releed? RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 24-09-2016 Ikka vaakumiga jah. Seda pead ReinGSM-ilt küsima kes mu autot eile 5.25 tundi tegi mis täpsemalt. Igatahes oli see seotud juhiistme taga oleva istmealuse COMFORT plokiga. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - Joosu - 25-09-2016 C124-l ikka vaakumiga istme lukustus jah. Sa saad lihtsalt kontrollida nüüd kas lukustab või ei, vaata kas sõidu ajal saad istme seljatuge käsitsi liigutada või ei. Kui saad siis ei lukusta. RE: 1992 CE300 4.2 kickdowniga tuleb lõpupoole (ca 4-5K) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" - nostromo - 04-04-2017 Pool aastat mööda läinud aga antud viga alles. Välismaa ametlikust MB foorumist lugedes oli enamlevinud pöhjuseks FPR ehk Fuel Pump Relay ehk kütusepumbarelee mis peaks asuma vist tagaistme all. Peaks laskma selle üle vaadata mingi aeg kui Eestis taas. Kuna üsna möttetu on omada 4.2 V8 kui seda öieti nautida ei saa Teine variant siis lambda. |