26-03-2017, 05:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2017, 10:58 PM ja muutjaks oli ervinpunk.)
Mingi vanusega inimeses vist muutub midagi. Elupõlise bemarivennana pole mind elus kunagi mersud huvitanud. Nad ei ole ilusa, ega kiired , nendega sõidab mingi kindel kontingent inimesi jne jne
Nüüd aga olen mingi imeliku juhuse läbi ise "mersumees" ja hetkel veel ei kahetse.
Aga autost siis. W124/S124 universaal mis kunagi olnud bensukas aga peale tõstetud 2.5 diisel vabalthingav, mis ei ole nüüd küll teab mis kiire rakett aga see eest vähemalt esialgu tundub et ökonoomne. Sees must nahksisu , puitrool , elektriline katuseluuk ja vist ongi kõik erilisem kirjas.
Veereb auto siis 17" Segin velgedel ja hetkel kõrgete lamellidega varustatud.
Sellega on ka põhimõtteliselt öeldud kõik see miks ma selle auto üldse ostsin. suur must universaal millel diisel mootor , nahksisu ja edev velg
Kõik edasine on juba natukene kole. seega vigade/puuduste/tööde nimekiri :
¤ esistange katki
¤ esimesed tiivad kõverad ja roostes
¤ karbikatted katki
¤ värv kohati tuhm , matt , kriimustatud , kulunud
¤ puudu suured tagumised liistud
¤ tagaluugi serva liist katki
¤ tagumised ukselingid puudu
¤ salongi puit erinevat toon , pragusid ja lisa auke täis
¤ spidoplokk vajab vahetust
¤ tagumine parem uksekäepide ei ole kõlariga nagu vasak
¤ esimene valgusti ei tööta
¤ katuseluuk avaneb ainult ülese
¤ pagasiruumist polstrid/katted/luugid puudu
¤ käsipidur ei toimi
¤ abs andurid ilmselt läbi
¤ kesklukk peksab segast
¤ igasugu lahtiseid juhtmeid , voolikuid on igalpool
¤ tagumine nivoo süsteem ei tööta
¤ eest lekib õli kuskilt
¤ käigukangi puksid on ilmselt surnud
¤ väljalaskest külma mootoriga korralikult sinist , kohati ka sooja mootoriga
¤ mootor lõugab nigu sõidaks bellarussiga
ja ilmselt midagi veel mis praegu ei meenu..
Esimese hooga sai autol likvideeritud väike lühis mida ajasin mööda autot taga kolm päeva. autol nimelt põles koguaeg vasak suund , googeldades jõudsin järeldusele et viga peab olema releeplokis asuvates releedes/tuleplokkides. sai sealt siis kaas maha kistud ja esimesest kolmest mis silma jäid oli üks väike maha põlenud ja suurel hella omal olid ka põlemis jäljed , tõin igaksjuhuks romulast kaks suuremat uued ja vahetasin aga viga jäi , probleemiks osutus tagatules olnud lühis.
kõige väiksemat releed pole asendanud veel , ei suuda leida korraliku pistikut koos juhtmetega et asendada maha põlenud osa aga auto sõidab sellegipoolest, mis on kahtlane.
Teiseks sai ära kaotatud kapoti all asuv haltuura kus sisselaskele oli pimedad ette pandud ja kambrikaane pealt tulev toru oli voolikuga veetud coca pudelisse mis oli paigutatud tule taga , enam ei tule seda vingu tuppa ja vaikselt hakkab autos olnud hais ka kaduma.
Karteripõhja sai ka kiirkorras lapitud aga kuskilt ikka lekib midagi , et peab üks päev ikka selle põhjaaluse puhtaks laskma ja kriitilise pilguga üle vaatama.
Tööpõld on igatahes suur selle masinaga , peaasi et mott otsa ei saa.
Nüüd aga olen mingi imeliku juhuse läbi ise "mersumees" ja hetkel veel ei kahetse.
Aga autost siis. W124/S124 universaal mis kunagi olnud bensukas aga peale tõstetud 2.5 diisel vabalthingav, mis ei ole nüüd küll teab mis kiire rakett aga see eest vähemalt esialgu tundub et ökonoomne. Sees must nahksisu , puitrool , elektriline katuseluuk ja vist ongi kõik erilisem kirjas.
Veereb auto siis 17" Segin velgedel ja hetkel kõrgete lamellidega varustatud.
Sellega on ka põhimõtteliselt öeldud kõik see miks ma selle auto üldse ostsin. suur must universaal millel diisel mootor , nahksisu ja edev velg
Kõik edasine on juba natukene kole. seega vigade/puuduste/tööde nimekiri :
¤ esistange katki
¤ esimesed tiivad kõverad ja roostes
¤ karbikatted katki
¤ värv kohati tuhm , matt , kriimustatud , kulunud
¤ puudu suured tagumised liistud
¤ tagaluugi serva liist katki
¤ tagumised ukselingid puudu
¤ salongi puit erinevat toon , pragusid ja lisa auke täis
¤ spidoplokk vajab vahetust
¤ tagumine parem uksekäepide ei ole kõlariga nagu vasak
¤ esimene valgusti ei tööta
¤ katuseluuk avaneb ainult ülese
¤ pagasiruumist polstrid/katted/luugid puudu
¤ käsipidur ei toimi
¤ abs andurid ilmselt läbi
¤ kesklukk peksab segast
¤ igasugu lahtiseid juhtmeid , voolikuid on igalpool
¤ tagumine nivoo süsteem ei tööta
¤ eest lekib õli kuskilt
¤ käigukangi puksid on ilmselt surnud
¤ väljalaskest külma mootoriga korralikult sinist , kohati ka sooja mootoriga
¤ mootor lõugab nigu sõidaks bellarussiga
ja ilmselt midagi veel mis praegu ei meenu..
Esimese hooga sai autol likvideeritud väike lühis mida ajasin mööda autot taga kolm päeva. autol nimelt põles koguaeg vasak suund , googeldades jõudsin järeldusele et viga peab olema releeplokis asuvates releedes/tuleplokkides. sai sealt siis kaas maha kistud ja esimesest kolmest mis silma jäid oli üks väike maha põlenud ja suurel hella omal olid ka põlemis jäljed , tõin igaksjuhuks romulast kaks suuremat uued ja vahetasin aga viga jäi , probleemiks osutus tagatules olnud lühis.
kõige väiksemat releed pole asendanud veel , ei suuda leida korraliku pistikut koos juhtmetega et asendada maha põlenud osa aga auto sõidab sellegipoolest, mis on kahtlane.
Teiseks sai ära kaotatud kapoti all asuv haltuura kus sisselaskele oli pimedad ette pandud ja kambrikaane pealt tulev toru oli voolikuga veetud coca pudelisse mis oli paigutatud tule taga , enam ei tule seda vingu tuppa ja vaikselt hakkab autos olnud hais ka kaduma.
Karteripõhja sai ka kiirkorras lapitud aga kuskilt ikka lekib midagi , et peab üks päev ikka selle põhjaaluse puhtaks laskma ja kriitilise pilguga üle vaatama.
Tööpõld on igatahes suur selle masinaga , peaasi et mott otsa ei saa.