MB S124 2.5D 1990 - ervin - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB S124 2.5D 1990 - ervin (/showthread.php?tid=45622) |
MB S124 2.5D 1990 - ervin - ervinpunk - 26-03-2017 Mingi vanusega inimeses vist muutub midagi. Elupõlise bemarivennana pole mind elus kunagi mersud huvitanud. Nad ei ole ilusa, ega kiired , nendega sõidab mingi kindel kontingent inimesi jne jne Nüüd aga olen mingi imeliku juhuse läbi ise "mersumees" ja hetkel veel ei kahetse. Aga autost siis. W124/S124 universaal mis kunagi olnud bensukas aga peale tõstetud 2.5 diisel vabalthingav, mis ei ole nüüd küll teab mis kiire rakett aga see eest vähemalt esialgu tundub et ökonoomne. Sees must nahksisu , puitrool , elektriline katuseluuk ja vist ongi kõik erilisem kirjas. Veereb auto siis 17" Segin velgedel ja hetkel kõrgete lamellidega varustatud. Sellega on ka põhimõtteliselt öeldud kõik see miks ma selle auto üldse ostsin. suur must universaal millel diisel mootor , nahksisu ja edev velg Kõik edasine on juba natukene kole. seega vigade/puuduste/tööde nimekiri : ¤ esistange katki ¤ esimesed tiivad kõverad ja roostes ¤ karbikatted katki ¤ värv kohati tuhm , matt , kriimustatud , kulunud ¤ puudu suured tagumised liistud ¤ tagaluugi serva liist katki ¤ tagumised ukselingid puudu ¤ salongi puit erinevat toon , pragusid ja lisa auke täis ¤ spidoplokk vajab vahetust ¤ tagumine parem uksekäepide ei ole kõlariga nagu vasak ¤ esimene valgusti ei tööta ¤ katuseluuk avaneb ainult ülese ¤ pagasiruumist polstrid/katted/luugid puudu ¤ käsipidur ei toimi ¤ abs andurid ilmselt läbi ¤ kesklukk peksab segast ¤ igasugu lahtiseid juhtmeid , voolikuid on igalpool ¤ tagumine nivoo süsteem ei tööta ¤ eest lekib õli kuskilt ¤ käigukangi puksid on ilmselt surnud ¤ väljalaskest külma mootoriga korralikult sinist , kohati ka sooja mootoriga ¤ mootor lõugab nigu sõidaks bellarussiga ja ilmselt midagi veel mis praegu ei meenu.. Esimese hooga sai autol likvideeritud väike lühis mida ajasin mööda autot taga kolm päeva. autol nimelt põles koguaeg vasak suund , googeldades jõudsin järeldusele et viga peab olema releeplokis asuvates releedes/tuleplokkides. sai sealt siis kaas maha kistud ja esimesest kolmest mis silma jäid oli üks väike maha põlenud ja suurel hella omal olid ka põlemis jäljed , tõin igaksjuhuks romulast kaks suuremat uued ja vahetasin aga viga jäi , probleemiks osutus tagatules olnud lühis. kõige väiksemat releed pole asendanud veel , ei suuda leida korraliku pistikut koos juhtmetega et asendada maha põlenud osa aga auto sõidab sellegipoolest, mis on kahtlane. Teiseks sai ära kaotatud kapoti all asuv haltuura kus sisselaskele oli pimedad ette pandud ja kambrikaane pealt tulev toru oli voolikuga veetud coca pudelisse mis oli paigutatud tule taga , enam ei tule seda vingu tuppa ja vaikselt hakkab autos olnud hais ka kaduma. Karteripõhja sai ka kiirkorras lapitud aga kuskilt ikka lekib midagi , et peab üks päev ikka selle põhjaaluse puhtaks laskma ja kriitilise pilguga üle vaatama. Tööpõld on igatahes suur selle masinaga , peaasi et mott otsa ei saa. RE: MB W124 2.5D 1990 - ervin - Hundipoiss - 27-03-2017 Ah ei hullu. Vaikselt nokitsed saad asja. Sõita on selle masinaga mugav, endal sama mootoriga loom edasi ta ei liigu kütust palju ei küsi paljud detailid mida osta soovid on vaid tellimise kaup. Endal vahetasin amordi tugilaagrit, kojamehe mootor. Nüüd hakkan tagasilda uuendama täis komplektina Eile just sõitsin E46-ga tundus Mercedes-Benz kõrval jube vanker ikka RE: MB W124 2.5D 1990 - ervin - jegesmesh - 28-03-2017 Kui mootor just läbi aetud ei ole siis saab liikuma ka enamvähem. Mul viskas ka kopa ette ja keerasin pumpa peale. Nüüd nagu ei pea pressima koguaeg põhja gaasiga. Pole küll mõõtnud, aga olen enam kui kindel, et kütusekulu ka vähenes. Selleks, et nüüd stabiilselt 90 km/h hoida ei pea enam praktiliselt üle poole gaasi hoidma vaid piisab sellisest väikesest puudutusest. RE: MB S124 2.5D 1990 - ervin - ervinpunk - 06-04-2017 Vahepeal sai ostetud üks ports juppe. Juhipeegel sai uue kasutatud klaasi, numbrituledeliist sai vahetatud korraliku vastu ja stanget sai lapitud. Veel sai üks tagumine sisemine suur käepide ja tagaluugi polster ostetud mis veel külge pole jôudnud. Tagatuli sai ka terve ostetud ja peale helemusta kilega toonimist ka külge pandud. Toonitud sai ka esimesed tuled ja saksast sai tellitud "kollased" H3 ja H4 pirnid. Sai ka "amber/merevaik" led pirne proovitud aga minu arvates liiga oranzid ja külge nad ei jäänud. Sebisin veel omale diisli spidoka ja tôin poest ka uue trossi aga kiirust kilometraazi ja pöördeid ikka ei näita, nii et pean seda viga veel edasi harutama. Homme lähen toon poest peoga voolikuid sest neid pole seal kapoti all vahetatud ilmselt kunagi ja enamus lekivad.. Eriti veel pihustite tagasivoolu omad. Veel paar viga : ¤ sumps vajab keevitust vôi siis välja vahetamist ¤ terve auto vajaks poleerimist ¤ katuseluuk ei toimeta korralikult. Ülese avaneb ilusti ja ka sulgub aga taha ei liigu, väikse osa nagu tuleb alla aga siis jääb nagu kinni, et seda viga peaks ka lahkama hakkama kuskilt otsast ennem kui suvi päris kätte jôuab. Ahjaa, homme saab autol esimesed klaasid ka ôrna tooni alla, siis peaks juba rohkem selle moodi olema kuhu ma selle autoga rihin. RE: MB S124 2.5D 1990 - ervin - Bumer323 - 25-04-2017 Väga meeldiv näha, et see auto löpuks hea omaniku saanud. Ihusin ise ka natuke hammast aga kere tundus liiga nutune ja see lahjamootor ikkagi ei suutnud mind ostma meelitada. Silmapaistev on ta aga küll. Palju edu ja kindlasti saab autost ka asja. RE: MB S124 2.5D 1990 - ervin - ervinpunk - 29-04-2017 Tänan, eks ma ikka jõudumööda proovin nii et saaks asja. Kere poolest minu jaoks ta kõige hullem ei ole ja kiiresti sõitmiseks on teine auto olemas. Vahepeal palju midagi toimunud ei ole. Erinevaid pisikesi tükke on vahetatud kapoti all ja salongis. Nüüd aga hakkan ilmselgelt vahetama pihusteid, tead oli juba ostes et paar vajaks ilmselt vahetust ja nüüdseks on pkaan ka seda teed minna. Uusi aga ei raatsi osta nii et proovin leida esialgu korralikud kasutatud. Erinevaid muresid on tekkinud, millest enamus seotud elektriga. 1. Salongis sai vahetatud lampides tavalised pirnid ledide vastu, et valgus ja toon parem oleks. Alguses polnud mingit probleemi aga üks õhtu avastasin et maja ees seisval autol kõik salongi tuled põlevad. Prõmmisin uste ja luugiga ja kustusid ära. Paar päeva hiljem sama lugu ja siis ei aidanud enam miski ledid jäävad nö. hõõguma. Viga ei oska nagu kuskilt otsima hakata. Ja praegu tundub et asjaga oleks nagu seotud märjad ilmad. 2. Natukene suurem probleem on tagaluugiga mõlemad juhtmekimbud mis taha jõuavad on ilma korralike pistikuteta, lahti ühendatud. Osad lihtsalt ära mädanenud, osad kinni teibitud, osad pistikud lihtsalt lahti ja ühendada ei oska neid kuhugile ega kuidagi. Kui kellegil mingeid korralike skeeme pildimaterjaliga pakkuda siis oleks teretulnud. Edasised mured on sellised mida esialgu üritan lahata ise. Keskluku vaakumid on lahti erinevatest kohtadest , katuseluuk liigub ainult ülese aga mitte taha jne Välimuse poolepealt sai auto tuled kerge heleda kilega tooni, esimeste uste klaasid sai ära toonitud ja tuledesse sai 55w +30% ja 100w +30% amber yellow pirnid paigaldatud. Kui need ilmad nüüd kunagi paremaks lähevad siis on plaanis ka korralik pesu ja poleerimine teha. Ja siis saab võibolla mõne korraliku pildi ka lõpuks |