Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Alumine ring peaks ikkagi hall olema kuidagi E500 massiivsus kadunud sellisel kujul. Sedasi tundub nagu oleks tegemist tava 124-ga. Võibolla pildid kehvad, aga nii on minu mulje masinast. Mis plaanid salongiga on? Kas ka mingid uuendused? Uus nahk?
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Pildid liiga lähedalt, see petab tõesti. Õige veljega ja kaugelt võetud zoomiga näeb selle auto tõelist ilu.
Aga tunnistan, minu võtab kadedaks küll, kuna endal ühe korraga niipaljut paremaks teha pole finantsiliselt reaalne. Kiidan tehtut taevani, need hundid vajavadki just sellist lihvi:-)
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
üks kehv pilt summuti arengust,,
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Nonii.. Auto on käes ja mõned test sõidud seljataga.. Auto sõidab aga igasuguseid pisivigu on veel mis tahavad tegemist. Võrreldes tehtuga pole see enam midagi erilist.
Asjad mis tehtud peale viimast postitust:
- uus esistange komplekt koos liistudega ja muu sinna kuuluvaga. (kui kellegil huvi siis eelmisel postitusel küljes olev stange on saadaval 040 värviga)
- käigukasti täielik remont
- 4x pidurikettad ja klotsid
- tulest õhupuhastajani kõik vajalikud torud ja kodelod
- karteri kaitse ja esimesed logarid
- radiaator
- käigukasti õlitorud
- kabotele müramatt
- ketipinguti
- tagaluugi liist
- udutule klaas
- uued esituled
- kirjeldamatus koguses igasuguseid vidinaid
Paar pilti
suutsin esimeste kilomeetridega uude klaasi kivi saada... klaasimeister lasi augu quartsi täis ja tulemus jäi täitsä hea
Jahh... nagu ühest projektist vähe oleks.. Ostsin juurde vanema generatsiooni 230E millel on originaal 040 värv ja ABS. Kui aega siis teen ka sellest teema..
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Vau-löpuks ometi! Nägin seda pidevalt kui enda CE-kupeega Lesvenis sügisel "elasin" paar kuud. Läigib nagu uus
Paistab et W123 on popiks läinud-päris mitu foorumlast tegeleb nendega. Ning 040 originaalvärviga 123 on ka midagi haruldast-väga stiilne auto Tee palun kindlasti ka sellest teema.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Vägev-vägev! Ootasin ka ammu, et millal ühele poole saab. Loodab kevadel siis oma silmaga ka näha.
Kuidas uus väljalaskesüsteem töötab? Panid sinna sportkatid vahele, eks? 100 cellised? Said midagi tõmbes sellega juurde ka?
Mis kastiga tegema pidid? Olid mingid suuremad mured? Ma pean enda omaga Hõbenoolde tänavu minema ka asjad üle vaatama.
Jäi midagi muud veel üle, mida kannataks müüa peale kattide ja stange?
Kiidan taevani tehtut ja soovin suuri elamusi sõidul!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Äge w123, meenutab kasutaja Kint endist, kas ei ole tema oma või on tõesti tehase värvi all veel?
500E ka oma silmaga nähtud
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
(04-01-2017, 09:12 PM)nostromo Kirjutas: Vau-löpuks ometi! Nägin seda pidevalt kui enda CE-kupeega Lesvenis sügisel "elasin" paar kuud. Läigib nagu uus
Paistab et W123 on popiks läinud-päris mitu foorumlast tegeleb nendega. Ning 040 originaalvärviga 123 on ka midagi haruldast-väga stiilne auto Tee palun kindlasti ka sellest teema.
Läigib ta tõesti nüüd ilusti peale poleerimist ja vahatamist.
Sul vägev kupee, sellise väärtus ainult tõuseb.. endalgi käis mõte peast läbi see ära osta kui müügis oli. Sellele võiks E500 tiivad stanged külge ehitada jääks päris kuri ja eriline pill!
123 teema teen siis kui sinna midagi kirjutada on, hetkel tehnilise poole korrastamine ja siis keretööd/värvimine..
(04-01-2017, 11:12 PM)MarJ Kirjutas: Vägev-vägev! Ootasin ka ammu, et millal ühele poole saab. Loodab kevadel siis oma silmaga ka näha.
Kuidas uus väljalaskesüsteem töötab? Panid sinna sportkatid vahele, eks? 100 cellised? Said midagi tõmbes sellega juurde ka?
Mis kastiga tegema pidid? Olid mingid suuremad mured? Ma pean enda omaga Hõbenoolde tänavu minema ka asjad üle vaatama.
Jäi midagi muud veel üle, mida kannataks müüa peale kattide ja stange?
Kiidan taevani tehtut ja soovin suuri elamusi sõidul!
Suve perioodil plaanis auto igapäevaseks sõidukiks võtta.. Eks siis kuskil trehvab.
Väljalase töötab väga hästi ja nüüd tulevad õiged V8 hääled ka õue peale Sportkatte on 2tk ja üks katt võimaldab läbilaset kuni 4 liitrise kubatuuriga autole. Seda kas midagi juurde tuli ei oska öelda, kuna pole võrrelda millegagi (sõitsin alles esimest korda selle autoga
Kuna väljalase on ehitatud voolavamaks otsast lõpuni ja X-pipe süsteemis siis ehk midagi andis juurde ka..
Pilt väljalaskest:
(05-01-2017, 12:35 AM)Mike22 Kirjutas: Äge w123, meenutab kasutaja Kint endist, kas ei ole tema oma või on tõesti tehase värvi all veel?
500E ka oma silmaga nähtud
Kint'il oli 300D isend, minul 230E. Auto on tehasest tulnud 040 värviga ja hetkel on see veel täiesti originaal. Kuigi ajahammas on sedagi närinud ja kraapinud. Ilmselt on vaja auto ülevärvida kuna vahetusse lähevad palju kereosad, et lõpp tulemus hea oleks.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
05-01-2017, 07:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2017, 07:11 PM ja muutjaks oli hents99.)
Vasktorud oleks võind näiteks termokahanevaga ära katta. On ka spets "piduritoru" värvi.
Mitte paha pärast, mul selline kiiks rohetavate torude vastu. Ise olen kasutanud ka tumerohelise kattega hüdrotoru nagu originaalis. Paigaldamine võtab muidugi kauem aega.
Midagi sellist:
Kiidan! Ilus auto. Kadedaks teeb ausaltöeldes
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Viiesajasega sai ka osa võetud MB Klubi talvepäevadest, masin pidas väga hästi vastu. Kõik töötas ja midagi alt ei vedanud..
Nüüd on aega mööda läinud ja kõrvaldatud igasugu pisivigasid.
Asjad mis tehtud said
* lombivalgustused tagumistes ustes
* pagasi valgustus
* kõik salongi pirnid ja valgustused üle käidud
* kesmine konsooli õhurest
* termostaat
* kabote alt puuduvad klambrid ja igasugu pisividinaid paigaldatud
* uus karter - vana lekkis ja tihendi vahetus ei aitanud
Asjad mis vajavad lahendust
* ABS, veojõukontroll ja püsikas ei tööta - kuskil on mingi koterman mida seni pole üles leitud. Kõik andurid ja ajud näitavad, et on korras. Kuid süsteem lihtsalt ei tööta.. Kui kellegil mingeid ideid siis võib lahkelt jagada.
Kevade tulekuga on alla pandud AMG Aerod, mis on seda väga pikalt ootanud. Klaasidele sai peale pandud ka ühtlane toon.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Väga ilus auto!
Mul on kogemus ühe diisel 124-ga kus abs ning tahhomeeter hakkasid toimima peale ülepingereleel oleva kaitsme asendamist. Tasub vähemalt vaadata.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
21-03-2017, 10:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2017, 10:57 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Köige ilusamad veljed üldse-super! Ilus elamine ka
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Ma kahtlustan ka, et ABS-i, ASR-i ja püsika mittetoimine on ÜPR-iga seotud. Mõni joodis vajab võib-olla üle tinutamist.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kena, et selle isendi jälle ellu äratasid ja suure töö ära tegid! Kuid minu silmis karjub ikkagi selle järgi, et liistud peavad olema hallid. Eriti nende velgedga. Nii moodi on nagu miskit kooslusest mööda. Või peavad siis veljed olema teisest st. uuemast generatsioonist, et selle üleni musta autoga sobiksid.
Muretuid kilomeetreid.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Viiekal näitas arvuti, et läbi on kolm ABS'i andurit (tundub suht kahtlane olevat aga eks näha ole kui on ära vahetatud)
Nüüd on siis tekkinud selline viga, et ära kaob elektroonile gaasipedaali osa. Gaas hakkab tööle alles kui pool pedaali on alla vajutatud.. Käisin Soome Vehos sealt vaadati ja diagnoositi, et gaasipedaali karp vms on kulunud?? (Soome keeles kaasunläppä kotelo). Vea kõrvaldamine maksaks 3k € . Samas vahest niiske ja vihmase ilmaga töötab kõik laitmatult. Kas kellegil on ideid milles viga võib olla?
Mõni aeg tagasi sai ostetud W140 S600L 95. Auto on pärit Jaapanist ja 160k sõitnud. Nagu ikka vanemal autol on vaja sättida igasugu asju. Esmajaolt on vaja esiots normaalsesse kõrgusesse saada. Kere on korralik sirge, ühte värvi ja ilma roosteta. Muidugi lakk on mõras siit sealt nagu sealt pärit autodel omane. Sõita on taga täitsa mõnus ja liigub teine täitsa vabalt.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
19-04-2017, 09:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2017, 09:11 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Peab märkima et sul hea maitse autode osas E500 ja S600L on ühed eredaimad pärlid. Minu jaoks kindlasti ka 560SEC.
See juba teine S600 millel V12 märgid vale koha peal-originaalis tagumise aknaliistuga tasa (öigemini ülevalpool joont):
Sellised uuekooli öhulised veljed vana massiivse kere peal pole minu maitse. Sellisele sobivad minu meelest vaid samasuguse massiivse moega kinnisemad veljed (18" orig. Monoblockid, WALD, samad mis E500-l vms) mis röhutavad selle kere massiivsust veelgi.
W140 on ja jääb köige "bäädässimaks" S-iks läbi aegade.
W140 S600 läheb veel hinda arvan sest ülemäära just neid ei tehtud ja 90'ndate fännibaas alles hakkab soliidsemasse ikka jöudma. Eriti Lang versioon. M120 on üks siidisemaid mootoreid üldse.
S500 on muidugi teine teema-neid on alati massiliselt tehtud.
Sisust vöiks ka möni pilt olla ja vöiks täitsa eraldi teema teha.
Muidu aga jaksu ja hoia ikka kursis!
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
500E peaks olema ikka mehaanilise gaasipedaaliga veel? Mitte elektroonsega?
Kui mehhaaniline siis seal on ASR tõttu "vanakooli elektroonne gaasipedaal".
Ehk gaasihoovastiku alguses (salongi poolt) on lihtlabane potentsiomeeter, mis loeb gaasihovastiku asendit.
Seal on suur, mitme PIN'ne pitik küljes.
Gaasihoovastiku lõpus on servomoootor, mis seda liigutab vastavalt potekast saadud asendile.
Eemalda vardad vahelt ja vaata, kas need kaks käivad sünkroonis Sul.
Suure tõenäosusega on ühel neist mure. Potekal kipuvad "tühjad kohad" sisse tulema või pistikud segast panema.
See süsteem on ASR'i tõttu sellisena tehtud, et olukorras, kus juht gaasi tallab ja ASR gaasi maha laseb, "mahuks" hoovastik kuhugi ära.
Seal vahel asub üks pika käiguga amort veel selleks eesmärgiks.
PS Neil vanakestel on sageli pool jõudu "ripakil", kuna gaasihoovastikud ei ole paigas ning täisgaasiga ei avata drosselklappi täielikult.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|