Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220,S320Cdi ei käivitu(ainult eetriga) + sooja mootoriga avariisse.
#1
Mure käivituse ja avarii reziimiga. Asi algas sellest ,et sooja mootoriga tuli pikk käivitus ,hiljem ei äivitunud enam üldse soojast peast ja nüüd ei käivitu üldse ilma eetrita. Mõistus otsas . Vahetatud väntvõlli andur, nukkvõlli andur , küttesurve andur . Käima saades kuni 40C või kickdowni lüües viskab kohe avariisse mootori + püsikas kaob. Vigu loobib erinevad täiesti suvaliselt hetkel loobib pedal value sensor 1ja2 + airmassmeter hot film . Mõtlesin et põõrdun enne siia kui hakkan teenindusse raha taguma võibolla on võimalik veel midagi oma kätega ära teha kuna minu kandis nende teeninduste kvaliteet on pehmelt õeldes sitt.

Ootan mõtteid ,
Tänud !
Vasta
#2
Selle auto puhul taod rohkem raha sisse pigem siit abi otsides. Vahetad erinevate kasutajate arvamuste tõttu juppe, mis tegelikkuses vahetust ei vajagi. Helista Lesvenisse, panevad aja kirja ja arvutiga teevad selgeks, mis su autol viga võiks olla. Parimal juhul maksad diagnoosimise eest paarkümmend EUR ja võib juhtuda ka et vea parandamine pole ülemäära kulukas.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Kontrolli pihustid üle, äkki mõni pihusti laseb liiga palju kütust tagasivoolu ja selle pärast ei käivitu
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#4
Pihusti tagasivoolu kontroll oligi järgmine asi tegelt mida mõtlesin üle kontrollida. Loodan et kett pole .
Vasta
#5
3nda pihusti tagasivool teistel julgelt suurem , läheb vahetusse.
Vasta
#6
(10-01-2017, 08:00 PM)Gerdok Kirjutas: 3nda pihusti tagasivool teistel julgelt suurem , läheb vahetusse.

Soovitati sulle ju, et pane aeg kinni, lepi diagnosti hind kokku, tule kohale, tee üks kohv ja saad teada, mis tal viga on. Kui pikem remm või hetkel rahakott ei kannata; pole probleemi, sõidad samal päeval koju tagasi, keegi sind talinas ketti ei pane ega nõusid pesema ei sunni...Eusa_wall

See, et ühel pihustil nüüd tagasivool suurem, see ei saa olla ju põhjus, miks üks suure mootoriga auto soojalt üldse käima ei lähe.

Suhtlesin ka siin vahepeal Lesveniga (ei tea, kes toru võttis), ütsin, et W107-l vaja karteripõhja tihend vahetada, kohe osati öelda, et see ei lähe niisama läbi ja kui tõesti keegi ise pekki keeranud on, siis mootor maha ja peale ja teevad ära.
krt, kõike nad ka teavad...Smile
Ammuks siis uuemaid asju, mida hommikust õhtuni nökerdavad.

.

Vasta
#7
Oleneb palju tagasi laseb, kui piisavalt, et survet üles ei saa starteriga, siis ei käivitu.
Lihtne test, pane selle pihusti ots latis kinni, juhe jäta pihustile peale. Kui nüüd käivitub, on viga käes.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Uus pihusti peal juba ja käivitub aga jõudu ikka pole ja yle 3000rpm ei lhe . Viskab diagnostikas boost pressure regulation , egr ja air mass meter hot film
Vasta
#9
ÕKM kaputt, sisselase tahmast umbes. Või mingi kolmas viga, kes teab...
Vasta
#10
Sisselase umbes või siis see klappide mootor otsas. Tuleb sissselaske kollektor maha võtta ja pimedad ette panna või kellelgi mingi parem soovitus ?
Vasta
#11
Soovitatud ju korduvalt - diagnost. Huupi pakkudes pakuks sama mis võsa. Kui rahakott kannatab võid huupi vahetada mitmeid asju.
Vasta
#12
220cdi'il oli samade sümtomitega kütusesüsteemis leke. Soojalt läks ainult eetriga käima.
Turbo
Vasta
#13
(26-01-2017, 07:59 PM)T.P. Kirjutas: Soovitatud ju korduvalt - diagnost. Huupi pakkudes pakuks sama mis võsa. Kui rahakott kannatab võid huupi vahetada mitmeid asju.
palju õnne .diagnosti tehtud korduvalt kahjuks õiget seadet pole ja sellepärast ainult tallinna ka sõitma ei hakka kui muud asja pole !
got it ? järelikult rahakott kannatab see pole ju sinu probleem. KAhjuks ainult diagnostikaga ka autot korda ei tee !!
Vasta
#14
Foorumi diagnost on veel ebatäpsem. Peale sinu enda ei lähe kellegile korda palju sa raha matad sinna ja kas sa ka korda saad.
Kõiki veakoode ei pea võtma veana, mõni on teise vea tagajärg. Selle jaoks ongi diagnostik, kes ridade vahelt põhjuse välja loeb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 pagass niiske MAV 0 46 12-12-2024, 12:40 PM
Viimane postitus: MAV
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 168 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 537 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 396 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 363 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 424 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 354 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 315 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 505 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 772 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne