Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
25-11-2016, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2016, 10:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(24-11-2016, 09:57 PM)laf1247 Kirjutas: (24-11-2016, 09:55 PM)T.P. Kirjutas: W211 peaks ju 2 akuga olema? Facelift mitte.
See jutt ei pea siis paika?
Üks skeemi selgitav materjal ka siia:
W211_ Dual Battery_ABC.pdf (Suurus: 1.55 MB / Tõmbamised: 4)
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
Discontinuation of two-battery on-board electrical system
Model 211/219 As of code 807 Model year 2007
As of the model year, the two-battery on-board electrical system (i.e. the additional battery in the engine compartment (right front), the battery control unit the additional battery relay) is to be discontinued.
The battery sensor is new, this is located at the negative terminal of the battery. The voltage, current and temperature of the battery is measured and evaluated, from this the condition of the battery can be derived. This information is processed by the rear SAM control unit. The quiescent current is likewise monitored via the battery sensor. At a current value >75 mA, the information is stored in the rear SAM control unit and can be read out using the STAR Diagnosis (access via "on-board electrical system"). Information on consumer shutoffs is no longer displayed on the instrument cluster. In the case of battery discharge caused by switched-on consumers, this information can be read out via STAR Diagnosis.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
25-11-2016, 01:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2016, 01:51 PM ja muutjaks oli Plinger.)
Nii..genekas maha võetud ja läheb uue nädala alguses tegemisse. Nii aku pealt kui geneka pealt otse mõõtes oli laadimispinge 11.5V. Sama näit ka armatuuris. Geneka kättesaamiseks tuli omajagu kapoti all lammutada, lõbus reede ennelõunane tegevus
Endiselt on päevakorras ka Front Lambda Sensor Fault. Oskab keegi öelda, kus see täpsemalt asub ja eriti tore oleks selle viguri tootekood kuskilt teada saada. Kas tegemist võib olla selle viguriga? Pildistatud ülevalt:
Tänud.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Nädal tagasi sai vahetatud generaator uue vastu, kuna vana oli põhjalikult maha kärsanud mingil teadmata põhjusel. Nüüd on uus peal ja laadimine tundub korras olevat. Samuti läks vahetusse esimene lambdaandur. Küll aga käuksub korralikult esimene parempoolne amort. Käuksub väga häirivalt, aga oma tööd tundub siiski veel tegevat. Ega selle käuksumise vastu peale vahetuse ju midagi muud ei aita?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
11-12-2016, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2016, 11:16 AM ja muutjaks oli stihl.)
(11-12-2016, 10:48 AM)Plinger Kirjutas: Küll aga käuksub korralikult esimene parempoolne amort....Ega selle käuksumise vastu peale vahetuse ju midagi muud ei aita?
Aitab küll. Ostad apteegist ühekordse süstla ja lased sellega parema poole kõik 3 šharniiri läbi kummi mingit vedelat õli täis.
Osavamad saavad ka kõrrega suvalise aerosooliga hakkama, nii et kummmi üldse ei vigasta. (kruvikaotsaga pisut kõrvale venitada)
Mingi umbes aastaks paariks saab rahu, siis hakkab juba kolisema, mitte kääksuma.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Ilmselt liiga varajane hommik veel, aga amordi kääksumise vastu aitab sarniiride õlitamine?
(11-12-2016, 11:15 AM)stihl Kirjutas: (11-12-2016, 10:48 AM)Plinger Kirjutas: Küll aga käuksub korralikult esimene parempoolne amort....Ega selle käuksumise vastu peale vahetuse ju midagi muud ei aita?
Aitab küll. Ostad apteegist ühekordse süstla ja lased sellega parema poole kõik 3 šharniiri läbi kummi mingit vedelat õli täis.
Osavamad saavad ka kõrrega suvalise aerosooliga hakkama, nii et kummmi üldse ei vigasta. (kruvikaotsaga pisut kõrvale venitada)
Mingi umbes aastaks paariks saab rahu, siis hakkab juba kolisema, mitte kääksuma.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
11-12-2016, 12:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2016, 12:24 PM ja muutjaks oli stihl.)
(11-12-2016, 11:43 AM)Plinger Kirjutas: Ilmselt liiga varajane hommik veel, aga amordi kääksumise vastu aitab sarniiride õlitamine?
Paraku küll. Tere hommikust ka...
Sest ma pole ühtki korras ( tsiteerin: "aga oma tööd tundub siiski veel tegevat" ) amorti näinud, mis kääksub, seevastu kääksuvaid ja kuivalejäänud šharniire hulgim....mis veel kolinat ei põhjusta, aga autot õõtsutades või kasvõi kohapeal rattaid keerates teevad hullu häält.
Mingi kõige odavam Monroe maksab 90-100€/tk (kui ON tavaline), vahetatakse paari kaupa, oma valik.
.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Amort kääksuda ei tohiks. Pigem siis tugilaager, aga kahtlen ka selles. Pigem ikka mingi puks või rooliots kuivale jäänud. Näiteks kui veel Passatit B5t omasin kunagi, siis oli ka "kääks/kiuks" sillas sees. Aitas rooliotsade vahetus. Ära nüüd puhta kullana kõike võta, aga amordi välistaksin ka mina, proovi see alge endal üles leida.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Selge pilt. Vaatab siis, millest abi on.
(11-12-2016, 12:13 PM)stihl Kirjutas: (11-12-2016, 11:43 AM)Plinger Kirjutas: Ilmselt liiga varajane hommik veel, aga amordi kääksumise vastu aitab sarniiride õlitamine?
Paraku küll. Tere hommikust ka...
Sest ma pole ühtki korras ( tsiteerin: "aga oma tööd tundub siiski veel tegevat" ) amorti näinud, mis kääksub, seevastu kääksuvaid ja kuivalejäänud šharniire hulgim....mis veel kolinat ei põhjusta, aga autot õõtsutades või kasvõi kohapeal rattaid keerates teevad hullu häält.
Mingi kõige odavam Monroe maksab 90-100€/tk (kui ON tavaline), vahetatakse paari kaupa, oma valik.
.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Minu käest lahkus auto loodetavasti parematele jahimaadele, nii et minu poolest võib teema sulgeda. Kui päris aus olla, siis kahju ei ole
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mis siis saatuslikux sai? Hea pakkumine, midagi uut ja huvitavat silmapiiril või miskit muud?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Saatuslikuks sai see, et mulle ilmselt sattus hooldamata eksemplar, millest enne ostu aimugi ei olnud ning ka erinevad kontrollid seda ei näidanud. Minu käes oldud kolme kuu jooksul sai ta hooldust ja uusi juppe päris piisavalt, aga müües alla pandud raha kindlasti tagasi ei oleks saanud, nii et sai vahetatud ühe BMW E61 vastu. Olgugi, et tehtud sai MB-l piisavalt, oli seal veel mitmeid asju teha, mis mul igasuguse motivatsiooni ära võttis. Keegi ei ütle, et see E61 mingilgi moel parem oleks või ei lagune, aga eks sel vahetusel oli päris palju emotsiooni mängus, siiber sai lihtsalt
(13-12-2016, 12:01 AM)Werewolf Kirjutas: Mis siis saatuslikux sai? Hea pakkumine, midagi uut ja huvitavat silmapiiril või miskit muud?
|