21-10-2016, 05:20 PM
Vana oli plastikust jah, uue sain Silberautost metallist. Homme püüan ära vahetada.
Mercedes Benz E220 CDI, 2007, W211 - Plinger
|
21-10-2016, 05:20 PM
Vana oli plastikust jah, uue sain Silberautost metallist. Homme püüan ära vahetada.
22-10-2016, 11:30 AM
Aga ei ole see masin loodud sõitma, vähemalt mitte minu käes. Vahetasin hoova ära, õigupoolest panin kaduma läinud hoova asemele uue metallist hoova. Kõik ilus ja kena, aga esiteks ei tõusnud auto enam nii kõrgele kui ta varem oli ja tagatipuks parempoolne padi sisiseb. Tõenäoliselt on lisaks parempoolsele padjale ka andur ise peetis. Huvitav on muidugi see, et terve öö olid padjad ilusti täis ja autol tagumik kikkis. Tegin siis peale hoova paigaldust nii 5km ringi ja peale seda langeb masina parem tagumine nurk alla ja padjast sisiseb õhku välja. Raske muidugi uskuda, et see nüüd selle 5km teekonna jooksul juhtus. Lisaks on muidugi vist andur ka läbi, nagu siin eespool kodanik Black66 mainis. Andurit ja hooba valesse asendisse paigaldada ei ole võimalik, nii et järelikult annab andur ise vale infot, et ta masinat nii kõrgele ei tõstnud kui varem oli. Nüüd siis padja otsinguile. Targemad ehk oskavad nõu anda, kas peaks mõlemad uued padjad panema või ühe uue või lausa vahetaks selle katkise kasutatud padja vastu, mis ei pruugi ju ka üle 5km kesta?
22-10-2016, 12:43 PM
No kui sa ise vahepeal andurit näppisid ja niiöelda auto käega õigesse kõrgusesse ajasid, siis võivadki anduri parameetrid paigast ära olla. Arvutiga saab seda algkõrgust muuta, mida siis hiljem koguaeg hoidma hakkab.
Katsu enne see asi paika ajada arvutiga ja siis alles tegele patjadega, kui läbi on. Seda, kas padi sai 5km sõiduga kahjustada või mitte, oleneb paljust. Kui kiiresti sõitsid, milline tee ja millises seisus olid padjad. Kui olid originaalid, või vabalt haiget teha, 9 aastat vanad ikkagi. Minu omal kui suve hakul hoob läks, sõitsin maksimaalselt 40km/h umbes 2km koju ja hiljem 1km töökotta ning padjad olid 4 aastat tagasi vahetatud, pidas vastu. Samas tean juhtumeid, kus isegi 100km remondikotha sõidetud ja kah vastu pidanud. Kasutatud padja võid panna, kui saad korraliku, aga üldiselt ei tea keegi nende patjade ajalugu ja sellisel juhul ei tasu teda panna.
22-10-2016, 03:34 PM
Stabikal on lausa sisselõige, kuhu see kronstein istuma peab, valesti ta kindlasti ei ole. Proovisõit ei toimunud nii, et padjad tühjad olid. Kompressor lõi õhu sisse, aga lihtsalt mitte nii kõrgele kui nad enne seda jama olid. Kuna ma ei ela hetkel linnas, siis on keeruline seda asja arvutiga paika sättida. Endal mul on lihtne Delphi DE150S, sellega seda kõrgust muuta ei saa, minu teada. Enne peaks ilmselt anduri siis ka uue vastu vahetama? Miks peaks enne anduriga tegelema kui padjaga? Kui ta läbi on ja sisiseb, siis tuleb ta ju nii ehk naa vahetada?
22-10-2016, 04:26 PM
Oled kindel et ikka padi ise sisiseb?
See padja vigastuse jutt oli eeldusega, et see hoob läks sul sõidu ajal katki ja pidid ju ometigi kuhugi sellega nii sõitma. Ega see hoob sul seistes katki ei läinud. Kui sõitsid tühjade patjadega, siis sellega võisid vabalt vigastada, olenes teest, selle pikkusest jne.
22-10-2016, 04:49 PM
Sisin tuleb padja alt otsast jah, auto on kanali peal ja sisinat padjast kenasti kuulda. Peale hoova purunemist sõitsin umbes kilomeetri koju. Koju jõudes polnud auto veel alla vajunud, alla vajumist märkasin nii 10-15 minutit hiljem. Ehk et selle kilomeetri jooksul vaevalt, et padi purunes. Ja kuidas seletada seda, et terve tänase öö olid mõlemad padjad kenasti täis? Päris tühjaks vajus parempoolne padi peale tänast proovisõitu kui uus hoob oli paigaldatud ja patjades siiski õhk sees, mitte tühjad. Rääkisin täna ka silberauto mehhaanikuga, kes ütles, et padi võis tegelikult juba varem vigane olla ja sellel kõrgusel, mis ta mul varasemalt oli, hoidis õhku sees, samamoodi ka kõrgemas asendis, kus ta oli eilsest tänaseni. Lihtsalt selles nö nullasendis, mis see kõrguseandur praegu ette annab, laseb padi õhku välja. Asi pidi olema selles padja mingis ehituslikus omapäras, et koosneb nagu erinevatest kihtidest, mis teatud asendites teist kihti katavad. Vat ei tea, ei ole ühtegi õhkpatja kunagi lahti võtnud ja hingeelu uurinud. Leidsin ka ühe kuulutuse, kes kasutatud patja 100€ eest müüb, aga selle padja ja auto ajalugu on täiesti teadmata, nii et ilmselt tuleb uue padja teed minna. Neid vast mõlemaid vahetama ei pea, piisab selle vahetusest, mis läbi on?
(22-10-2016, 04:26 PM)Black66 Kirjutas: Oled kindel et ikka padi ise sisiseb?
22-10-2016, 05:15 PM
Kasutatud padjaga ongi see jama, et kui ta oli vale nurga all alla pandud eelmisel autol ja sina paned nüüd selle enda autole nii nagu ette nähtud, siis võib ka see sisinal joosta ja põhjused tõid ise ilusti välja. Risk on suur, kui jamada ei viitsi, pane uus ja naudi sõitu. Ma vahetaks muidugi korraga, kui sa just kindlasti ei tea, et padjad nt aasta-kaks tagasi vahetati.
07-11-2016, 07:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2016, 07:14 PM ja muutjaks oli Plinger.)
Mõnda aega on teemas vaikus olnud põhjusel, et auto seisis. Uus padi oli olemas, aga ei leidnud ise aega vahetuseks ning sobiv aeg Silberautos vahetamiseks oli alles täna ning tehtud ta saigi. Kõik on ilus ja kena, aga auto tagumik on varasemast madalamal. Silberautos öeldi, et selline on tehase poolt ette antud kõrgus ning visuaalselt tundubki madalamal kui nina. Mulle meeldis muidugi see kõrgem versioon rohkem. Öeldi, et paar cm saaks ehk veel tõsta, aga rohkem küll mitte. Eks siis vast tuleb leppida, et nii ongi. Praegu libedaga koju sõites tekkis küsimus, et kuidas teistel w211 omanikel abs'iga on, kas järsult libedal pidurdades pedaal jala all väristab ka? Mul justkui ei värista. Tunne on nagu võtaks loha järgi, aga samas pidurdab hoo väga efektiivselt maha. Pere teistel autodel on pedaalist kohe tunda kui abs rakendub. Kuidas teil? Üle tüki aja sõita on muidugi täitsa mõnus
09-11-2016, 10:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2016, 09:47 AM ja muutjaks oli kubilius.)
Tänu sbc-le ta suurt ei värista jah.
Hea auto see 211 ikka Minu paha, unustasin ära et sul see ju facelift.
09-11-2016, 11:40 AM
14-11-2016, 09:59 PM
Kas keegi Tartus või Lõuna-Eestis oleks pädev mu masinal kaabli abil veidi tagumikku kergitama? Peale silberautos padja vahetust on masina taguots oluliselt ja lausa häirivalt madalamal kui esimene. Väidetavalt on see tehase poolt määratud niiöelda nullnivoo, aga mind visuaalselt väga häirib. Kas mõne cm võrra tõstmine mõjub patjadele ka kuidagi kehvasti või ei juhtu sellest midagi?
15-11-2016, 01:54 PM
Reede hommikul käin Silberist läbi, pidid proovima tõsta. Praegu koopaservast mõõtes on tagumine ots 5cm madalamal kui esimene.
18-11-2016, 06:49 PM
Silberis käidud, tagumik tõstetud. Mõnele tundub võibolla debiilselt kõrge, aga vähemalt on visuaalselt nüüd esiotsaga enamvähem samasugune, enne oli oluliselt madalamal.
Kuna aga selle masinaga eales igav ei hakka, siis nüüd on parempoolne esiamort hakanud tugevamalt häält tegema. Varem niiväga ei häirinud, aga viimaste päevade jooksul on see oluliselt tugevamaks läinud. Salongist kostub nagu oleks mingi klobin ees, aga väljast autot vajutades kääksub parem amort. Eks siis tuleb vist amortide vahetusele mõelda, äge.
18-11-2016, 11:43 PM
24-11-2016, 08:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 08:57 PM ja muutjaks oli Plinger.)
Nonii, igav ei hakka. Täna lõi päeval mootoritule põlema ning veakoodideks:
23E2 - Front lambda sensor - open circuit - permanent ja SAM Rear (Signal Acquisition and Control Module - Rear) 9039 - Terminal 30: undervoltage < 10.5 V - permanent Peale vigade kustutamist kohe tagasi ei ilmunud, aga nüüd õhtul sõitma minnes viskas uuesti tule põlema ja ka maki armatuurile ilmus "Battery charge too low". Laadimispinget näitab armatuuris käies ja pöördeid andes kuni 11.4 V, üle selle ei viska. Mis nüüd siis saba andis? Genekas? Või on sel mercedesel veel mingeid vigureid, mida uurida tasuks? Paar kuud tagasi sai peale uus korralik AGM aku. Pehmelt öeldes siiber hakkab sellest masinast saama.
24-11-2016, 09:55 PM
(24-11-2016, 08:55 PM)Plinger Kirjutas: Nonii, igav ei hakka. Täna lõi päeval mootoritule põlema ning veakoodideks: Tere, W211 peaks ju 2 akuga olema? http://www.mercedesmedic.com/troubleshoo...kshop-diy/ 1 ja 2 viga ei pruugi seotud olla omavahel. br, T.
24-11-2016, 09:57 PM
(24-11-2016, 09:55 PM)T.P. Kirjutas:(24-11-2016, 08:55 PM)Plinger Kirjutas: Nonii, igav ei hakka. Täna lõi päeval mootoritule põlema ning veakoodideks: Facelift mitte.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
24-11-2016, 11:48 PM
Vead ei pruugi seotud tõepoolest olla. Tegelikult mind huvitabki, mis nõuandeid seoses 2. veaga pakutakse. Ja aku on minu masinal tõesti üksainuke.
25-11-2016, 09:15 AM
25-11-2016, 09:48 AM
(25-11-2016, 09:15 AM)v6sa Kirjutas:(24-11-2016, 11:48 PM)Plinger Kirjutas: Vead ei pruugi seotud tõepoolest olla. Tegelikult mind huvitabki, mis nõuandeid seoses 2. veaga pakutakse. Ja aku on minu masinal tõesti üksainuke. Peale mudeliuuendust ei ole ka seda enam.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020 |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|