07-10-2016, 12:45 AM
Tere,
Mure järgmine, vahetasin termostaati, sain termostaadi vahetatud, kuid selle vahetusega lõhkusin ära mingisuguse kütusevooliku mis jookseb pumbast mootori ülesse ette otsa ristküliku kujulise ploki või muu taolise asja sisse, enne seda plokki on vahel kolmik, ehk siis suutsin selle kolmanda otsa ära murda mis enne jooksis väljalaskekollektori peale kuid see oli pimedaks tehtud. Mõtlesin et kui nüüd üldse selle kolmanda vooliku ära jätan, et ei juhtu midagi, kuna ta oli enne juba pimedaks tehtud ju. Kuid siiski, sain termostaadi külge, kolmikust tegin kaksiku käepärastest asjadest, panin torujupi vahele ja klambritega kinni, kuid enam ei käivitu.
Kas saab olla kuidagi et mingi õhulekke probleem?
Või millest võib olla see tingitud?
Proovisin igati peeneid voolikuid veel vahele panna ja jämedaid kuid ei midagi siiski. Isegi mitte ei törtsu et lubaks vahepeal.
Loodan et saite aru mida ma mõtlen ja mis on probleemiks.
Kõik vastused teretulnud, lahenduse peab kuidagi leidma
Aitäh!
Mure järgmine, vahetasin termostaati, sain termostaadi vahetatud, kuid selle vahetusega lõhkusin ära mingisuguse kütusevooliku mis jookseb pumbast mootori ülesse ette otsa ristküliku kujulise ploki või muu taolise asja sisse, enne seda plokki on vahel kolmik, ehk siis suutsin selle kolmanda otsa ära murda mis enne jooksis väljalaskekollektori peale kuid see oli pimedaks tehtud. Mõtlesin et kui nüüd üldse selle kolmanda vooliku ära jätan, et ei juhtu midagi, kuna ta oli enne juba pimedaks tehtud ju. Kuid siiski, sain termostaadi külge, kolmikust tegin kaksiku käepärastest asjadest, panin torujupi vahele ja klambritega kinni, kuid enam ei käivitu.
Kas saab olla kuidagi et mingi õhulekke probleem?
Või millest võib olla see tingitud?
Proovisin igati peeneid voolikuid veel vahele panna ja jämedaid kuid ei midagi siiski. Isegi mitte ei törtsu et lubaks vahepeal.
Loodan et saite aru mida ma mõtlen ja mis on probleemiks.
Kõik vastused teretulnud, lahenduse peab kuidagi leidma
Aitäh!