Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Ma hetkel peast ei tea, missugune see W211 laager välja näeb, aga tõenäoliselt on sel küljes mingi vöö, mis on kas hammastega või magneetiline. Kas on võimalik, et see vöö on paigalduse käigus oma kohalt ära nihkunud ja asub andurist liiga kaugel?
SKF on muidu laagrite tootmises kõige tuntum nimi ja ex ta ole ka teistest mõnevõrra kallim. Ruville peax ka üsna tuntud ja kvaliteetne olema. Febi Bilstein samas ei ole ka päris nimetu hiinakas ja võix teoreetiliselt toimida küll. Võib-olla sattus sulle lihtsalt tehasepraak.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Selgus tõsiasi, et laagriga kaasas olev rõngastihend on omadega läbi. Võtsin lahti ja vedru, mis tihendi sees on, oli oma kohalt lahkunud. Ei teagi, kas suutsin paigaldades ise ära lõhkuda või oli mingi muu jama. Igatahes tellisin uue tihendi ja proovin järgmine kord paigaldades ettevaatlikum olla.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
28-09-2016, 04:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2016, 04:34 PM ja muutjaks oli Plinger.)
Mõni päev tagasi sai vahetatud rõngastihend uue vastu, mis siiski tulemust ei andnud. Kiiruseandur infot lugema ei hakanud ja vead jäid sisse. Täna hommikul lasin Tartu Silberis originaal rõngastihendi panna ja vead kadunud ning kõik toimib. Lasin rehvidest veidi rõhku vähemaks, rehvivahetuse vennad olid 2.5 sisse suranud, mida 17" rehvide puhul teisel autol kasutan isegi ja kõik toimib, mersule tundub, et on seda veidi palju. 2.2ga on asi oluliselt rahulikum, kuid kehvema tee peal on ikkagi masin väga rahutu ja loobib. Sillaosa vaatasid Silberi omad ka ja ütlesid, et kui üldse midagi, siis on sisemistes roolilotstes väiksed lõtkud, aga väidetavalt ei tohiks need seda jama korraldada. Ei teagi. Näis, mis edasi
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Kui sisemistes rooliotstes lõtkud siis targem oleks siiski enne stendi minekut need ära vahetada.
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
Kas konarustes nö paugub ka? Aukudes vms?
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Rooliotsad?
Võib koliseda mingis asendis. Ilmselt sul siiski mõni sharniir läbi aga sellest ennem aru ei saa, kui jupid lahti oled võtnud ja pingest vabad on. Kõige tüüpilisemad on esisillas alumised tagumised välimised sharniirid ja stabika otstes sharniirid. Aga nagu ütlesin, ennem kui pingest vabaks pole lasknud, on raske tuvastada.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Auto on käinud automaailmas veermiku kontrollis, kus muret kurtsin. Silberautos samamoodi. Ülevaatuselt läks läbi, ilma et oleks midagi veermikus valesti olnud. Seda, et sisemistes rooliotstes väiksed lõtkud on, mainisid nii automaailm kui silberauto. Järgmisel nädalal lähevad rooliotsad vahetusse ja peale seda 3d silla regull. Eks siis ole näha, kas miskit muutub või tuleb edasi viga otsida. Täna hommikul hoovis kruusa peal tagurdades oli paremalt poolt eest kerget kobinat kuulda. Aga eks ma peale sillaregulli jagan informatsiooni. Veidi paneb lihtsalt hämmastama see, et kolin on teatud tingimustel väga korralik ja auto käitumine talumatu, aga viga, mis sellist käitumist põhjustada võiks, ei leita.
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Ja kuidas sa nii täpselt seda väikest lõtku tuvastad kui kõik pinge all on?
Autot ostes käisin ka uhketes ja kallistes ostueelsetes kontrollides ja ülevaatusel lisaks, et kõik kindlalt korras oleks, aga näe ikka 2 nädalat hiljem vahetasin pool esisilda välja.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Viimati tuvastati lõtke heebli, suurte kullinokkade ja kätega. Mingit sorti valgusallikas tuleks ka kasuks.
W211 esisild ei jookse mitte kudagi sellise pinge alla, et lõtk välja ei tuleks. Ainuke "pinge allikas" on puksid, käändmiku sarniiril see eest käändmiku ja selle külge kinnituvate jubinate raskus ehk mitte midagi.
Ülevaatus ei suuda lõtkustendil midagi tuvastada, kui sarniir parajasti alt ära kukkumas pole.
Kui sillakontrolli usku pole, siis käi kõik sarniiri kausid torni ja vasaraga üle (keskele üks täke ja mine sõida, kas on vait või mitte).
Mis seisus amordid on? Amort teeb totakat kobinad, samuti kui elumahlad välja sülitanud on, muutub ka sõit närvilisemaks.
Mis seis tagasillaga on, kui ahter kutsikat jookseb või vedel on, muutub sõit ka ebameeldivaks.
Kobinat võib tekitada stabika sarniir, roolilatt, erakorralistel juhtudel ka stabikakont, mis puksi küljest eraldunud on.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
01-10-2016, 01:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2016, 01:22 PM ja muutjaks oli Plinger.)
Kiskusin garaažis põhjakatted alt ära ja roolilatilt vaatas vastu selline pilt: Pildile klikkides näeb pilti õigetpidi.
Kui masina ostsin, lisasin roolivõimu õli, sest pump undas. Peale lisamist jäi vaikseks ning sai ka roolivõimu õlivahetus tehtud. Kõik sai normi ja praegu oli roolivõimu õli miinimumi peal potsikus. Kohapeal rooli liigutades ja latist kinni võttes käib latist korralik loks ja kolks läbi, nii seisva kui töötava mootoriga. Arvamusi?
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Sain täna auto HDI Motorsist kätte. Taastati roolilatt ja vahetati sisemised + üks välimine rooliots. Olgugi et nii Silberauto, Automaailm kui ka ülevaatuspunkt väitsid, et sisemised otsad on lõtkuga, nad seda siiski ei olnud. Aga kuna mul juba sisemised otsad ostetud said, läksid külge ka. Igatahes on roolilatt nüüd lõtkuvaba ja saab juba täitsa inimlikult sõita.
Uurin siin seda Gpsunderground lehte, aga ei ole nüüd päris kindel, kas minu masinal on NTG 2.5 süsteem peal ja sellele sealt navikaarti ei saagi? Mingi teema vist leidsin, kus väidetakse, et see süsteem loeb ainult originaalplaati? Kui ma eksin, siis ehk keegi oskab mulle õiget linki jagada, ise nagu ei leia. Ega see nüüd mingi ülioluline teema ei ole, kuna kasutan niikuinii telefonis gpsi, aga tore oleks jännata
Minu süsteem näeb välja selline:
Tänud ette!
Plinger
Postitused: 70
Teemad: 5
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
See peaks olema siiski Audio 50, mitte NTG
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
20-10-2016, 04:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2016, 04:46 PM ja muutjaks oli Plinger.)
See info ei aita mind kuidagi praegu
Seda et ta audio 50 on, tean ma isegi, aga nagu ma aru saan siis see NTG 2.5 näitab selle tarkvara versiooni?
(20-10-2016, 04:37 PM)kevtal Kirjutas: See peaks olema siiski Audio 50, mitte NTG
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Pilt selge, suured tänud.
(20-10-2016, 05:05 PM)onu_siim Kirjutas: NTG number näitab nö. p6lvkonda-versiooni, nagu IOS6,7 jne.
Sul peaks olema NTG1 Audio50, sest NTG2.5 tuli 2008 aasta teises kvartalis 211-le.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Ega mul seda navi otseselt tarvis ei olegi, niikuinii kasutan vajadusel telefoni oma. Lihtsalt katsetamise pärast oleks proovinud, aga tundub, et ei ole vist mõtet jah.
(20-10-2016, 06:18 PM)onu_siim Kirjutas: Navi sellel kärakal makil on suht mõttetu, ma vahetaks COMANDi vastu välja, mis on plug-and-play. Vajad juurde navijaoks boksi pagassi.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
20-10-2016, 10:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2016, 10:04 PM ja muutjaks oli Plinger.)
Täna ei ole minu päev. Nokk kinni, saba lahti. Kui ühest jamast lahti saad, tuleb kohe teine asemele. Käisin sõitmas võrdlemisi kehva tee peal, kus oli üks ootamatult järsk langus, mille tagajärjel käis esimene põhjakate vastu maad. Obadus oli nii korralik, et lausa tükk kattest väljas. Aga tagajärg on hoopis hullem. Koju jõudes avastasin mõne minuti möödudes, et mõlemad tagarattad on koopas. Panin auto käima, midagi ei muutu. Käega õhkvedrustuse kompressorit katsudes ei tundu, et ta midagi teeks. Visuaalseid kahjustusi kompressoril ei ole, eest sai viga ainult põhjakaitse esimene osa. Andke nõu, mis edasi? Mis juhtuda võis?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Mõni õhutoru sai viga, laseb läbi? Kompressor pumpas, rõhku üles ei saanud lülitus välja või kärssas maha? Kontrolli kaitsmeid, kas kompressorile pinge peale tuleb, võib-olla kolmik vahele õhutorule ja annad garaazikompressoriga õhku peale, leiad lekke?
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Seekord läks õnneks veidi lihtsamalt see asi. Tagumise kõrguseanduri hoob on oma aja ära elanud ja teise ilma lennanud. Takistasin praegu ühte kindlasse asendisse ära. Nii et kallimad asjad on esialgu veel terved Tänan tähelepanu eest!
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
On oht, et andur saab kah selle pauguga viga. Enda omal juhtus midagi sarnast suvel ja sai ka uus andur pandud, sest hakkas valeandmeid autole edastama.
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Praegu käega seda anduri hooba liigutades, kõik toimib, tõstab üles ja laseb alla. Esialgu pole vast mõtet andurit ennast vahetada.
|