25-09-2016, 09:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2016, 09:44 PM ja muutjaks oli registreeru.)
Tere ,
MB E270 cdi w211 (2004a)
Viga selles ,et turbo kaob vahepeal ära . 2500-2800 p/min pööret max.
Armatuuril põleb mootorituli .
Diagnostika näitas: (left EGR positioner) positioner signals fault .
Võtsin siis täna egri välja puhastasin roostesurmaga ja hambaharjaga tahmast ära.
Sain siis minna prooviringile .Startides oli olemas turbo.Jõudsin siis teepeale välja kus kiirendasin 120ni 3-käiguga , tehes tagasipöörde taaskord turbo kadunud .
Õhtul koju sõites oli jälle olemas ,aga siis ei kiirendanud nii hullult vaid sõitsin sujuvalt 70 -90ni kiirendades oli turbot taas tunda .
Küsimus :
1) Kas see klapp mis elektrilöögist avaneb peab minema täiesti kinni või peabki see mm vahe seal olema ? Tundub ,et see vedru võiks juurde keerata .
Kas ma peaksin peale egri veel midagi puhastama või keegi teab öelda diagnostiga veakoodi kohta täpsemat infot .
Pilt illustreeriv :
MB E270 cdi w211 (2004a)
Viga selles ,et turbo kaob vahepeal ära . 2500-2800 p/min pööret max.
Armatuuril põleb mootorituli .
Diagnostika näitas: (left EGR positioner) positioner signals fault .
Võtsin siis täna egri välja puhastasin roostesurmaga ja hambaharjaga tahmast ära.
Sain siis minna prooviringile .Startides oli olemas turbo.Jõudsin siis teepeale välja kus kiirendasin 120ni 3-käiguga , tehes tagasipöörde taaskord turbo kadunud .
Õhtul koju sõites oli jälle olemas ,aga siis ei kiirendanud nii hullult vaid sõitsin sujuvalt 70 -90ni kiirendades oli turbot taas tunda .
Küsimus :
1) Kas see klapp mis elektrilöögist avaneb peab minema täiesti kinni või peabki see mm vahe seal olema ? Tundub ,et see vedru võiks juurde keerata .
Kas ma peaksin peale egri veel midagi puhastama või keegi teab öelda diagnostiga veakoodi kohta täpsemat infot .
Pilt illustreeriv :