Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 1989.a - Rainiskoop
#61
Kas said auto käima/sõitma?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#62
Reedel ostan 1 eelsüüte küünla ära siispeaks toimima, oli kerge jama selle eelsüüte releega, proovisin nii et panin 4 juhet klemmidesse, panin kõik omavahel kokku ja panin otse plussi, oleks olnud 1 hõõgküünal veel oleks ta käima läinud aga ühte küünalt pole sees, seega pole ka survet ühes silindris, tuttav tuli appi ja näitas ja proovis, ning tegi paremat häält kui lihtsalt starteriga kerides, enne seda lihtsalt keris tühja, ei mingit märki ka et tahaks tööle minna, proovin see nädalavahetus liikuma saada.


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#63
(26-07-2016, 09:59 PM)Rainiskoop Kirjutas: Reedel ostan 1 eelsüüte küünla ära siispeaks toimima, oli kerge jama selle eelsüüte releega, proovisin nii et panin 4 juhet klemmidesse, panin kõik omavahel kokku ja panin otse plussi, oleks olnud 1 hõõgküünal veel oleks ta käima läinud aga ühte küünalt pole sees, seega pole ka survet ühes silindris, tuttav tuli appi ja näitas ja proovis, ning tegi paremat häält kui lihtsalt starteriga kerides, enne seda lihtsalt keris tühja, ei mingit märki ka et tahaks tööle minna, proovin see nädalavahetus liikuma saada.

Korras mootor ei vaja praeguste ilmadega hõõgküünlaid. Samuti käib MB diisel kenasti lahtise küünlaauguga, ainult tatistab ja tahmab kõik kohad täis.

Ettandepump lööb? Surveklapp on terve? Filtrid läbi käivad? Paagisõel läbi käib?

Viidatud veljekapslid eeldavad kinnitusäärikuga velgi. Nagu mosselWink

Seda sa tead, et kui peaks avarii põhjuste selgitamisel välja tulema, et veered iselaiendatud velgedel, siis võib kindlustusel tekkida himu raha küsima hakata? Säärased leidused on nimelt liikluses keelatud...
Vasta
#64
(27-07-2016, 07:42 AM)v6sa Kirjutas:
(26-07-2016, 09:59 PM)Rainiskoop Kirjutas: Reedel ostan 1 eelsüüte küünla ära siispeaks toimima, oli kerge jama selle eelsüüte releega, proovisin nii et panin 4 juhet klemmidesse, panin kõik omavahel kokku ja panin otse plussi, oleks olnud 1 hõõgküünal veel oleks ta käima läinud aga ühte küünalt pole sees, seega pole ka survet ühes silindris, tuttav tuli appi ja näitas ja proovis, ning tegi paremat häält kui lihtsalt starteriga kerides, enne seda lihtsalt keris tühja, ei mingit märki ka et tahaks tööle minna, proovin see nädalavahetus liikuma saada.

Korras mootor ei vaja praeguste ilmadega hõõgküünlaid. Samuti käib MB diisel kenasti lahtise küünlaauguga, ainult tatistab ja tahmab kõik kohad täis.

Ettandepump lööb? Surveklapp on terve? Filtrid läbi käivad? Paagisõel läbi käib?

Viidatud veljekapslid eeldavad kinnitusäärikuga velgi. Nagu mosselWink

Seda sa tead, et kui peaks avarii põhjuste selgitamisel välja tulema, et veered iselaiendatud velgedel, siis võib kindlustusel tekkida himu raha küsima hakata? Säärased leidused on nimelt liikluses keelatud...
Mootor on üle 3 aasta seisnud, küte käib ilusti läbi, mihukesed on kinnitus säärikuga veljed?
Loodan et ei tee avariid siis, pole veel nii rikas et saab lubada midagi originaalsemat, kuid kindlasti tulevikus tahaks midagi Japan racingust võtta

Vasta
#65
Kuna hetkel mootorit käima ei saa, süüde või pump on paigast ära ja ise ei oska ega pole aega jebida siis lähen toon sõitva auto peale 2.2 70kw mida ma nkn tahtsin hakata tegema, tahaks kiiremas korras auto sõitvaks saada, vaja niikui nii see 2.2 pump ära võtta ja ära teha 2.0 pump siis hetkel on see võimalus.
Imelik on see et ei suudeta 3 nädalat peale panna rehve mu laiadele plekkidele


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#66
Keegi oskab mind aidata sellise asjaga nagu et panen auto tööle 2 sekki käib rahulikult ja siis läheb gaas põhja, liigutan gaasihooba ja mitte midagi ei muutu ikka gaas põhjas, hoob on pumba ja kolle küljes ilusti, kas targem uus pump osta?
Vasta
#67
(03-08-2016, 06:40 PM)Rainiskoop Kirjutas: Keegi oskab mind aidata sellise asjaga nagu et panen auto tööle 2 sekki käib rahulikult ja siis läheb gaas põhja, liigutan gaasihooba ja mitte midagi ei muutu ikka gaas põhjas, hoob on pumba ja kolle küljes ilusti, kas targem uus pump osta?

Kas otse pumba hoovast mahatõmbamine toob pöörded alla tagasi? Seiskamisklapist seisma ikka jääb?

Sedamoodi hakkab käituma valesti peale keeratud pump näituseks...Icon_rolleyes

Loe vanu teemasid, seal on juhend pealelekeeramiseks olemas, selle järgi võid proovida veidi atagasi keerata.

Korras pump on teine lahendus.
Vasta
#68
(04-08-2016, 08:24 AM)v6sa Kirjutas:
(03-08-2016, 06:40 PM)Rainiskoop Kirjutas: Keegi oskab mind aidata sellise asjaga nagu et panen auto tööle 2 sekki käib rahulikult ja siis läheb gaas põhja, liigutan gaasihooba ja mitte midagi ei muutu ikka gaas põhjas, hoob on pumba ja kolle küljes ilusti, kas targem uus pump osta?

Kas otse pumba hoovast mahatõmbamine toob pöörded alla tagasi? Seiskamisklapist seisma ikka jääb?

Sedamoodi hakkab käituma valesti peale keeratud pump näituseks...Icon_rolleyes

Loe vanu teemasid, seal on juhend pealelekeeramiseks olemas, selle järgi võid proovida veidi atagasi keerata.

Korras pump on teine lahendus.
Seiskamis klapiga ka seisma ei jää, järgmine nädalavahetus saab proovida korras pumpa

Vasta
#69
(04-08-2016, 08:55 AM)Rainiskoop Kirjutas: ...
Seiskamis klapiga ka seisma ei jää, järgmine nädalavahetus saab proovida korras pumpa

Siis on regu peetis. Lahka ära, saad vähemalt asja toimimise selgeks. Ning heal juhul käimagi. Lõhkumaminevat niikuinii stendimata pruukida ei anna isegi lihtsalt paigastkeeratud seadistuse korral.
Vasta
#70
(04-08-2016, 08:58 AM)v6sa Kirjutas:
(04-08-2016, 08:55 AM)Rainiskoop Kirjutas: ...
Seiskamis klapiga ka seisma ei jää, järgmine nädalavahetus saab proovida korras pumpa

Siis on regu peetis. Lahka ära, saad vähemalt asja toimimise selgeks. Ning heal juhul käimagi. Lõhkumaminevat niikuinii stendimata pruukida ei anna isegi lihtsalt paigastkeeratud seadistuse korral.
Kusjuures pole üldse paha mõte, saab õhtuti rahulikult toimetada, äkki saab asja veel

Vasta
#71
Lõpuks siis sai selline kiire otsustehtud ja sai toodud juurde 2.5 66kw Om602 mis siis lähipäevil läheb peale ja loodetavasti hakkab ka sõitma juba üks kord vanal mootoril pole veel jõudnud pumpa lahti kiskuda kuid seda teen ka kindlasti tahaks näha ja veits kogemust juurde saada diisel mootori osas
Täna juhtus üks väga naljakas asi nimelt vana mootor mis ma arvasin et on 2.0 75kw tuli täna välja et tegu on 2.3 97kw-ga kuna nii kui õli korgi sai lahti keeratud nii ka oli näha kahte ketti, ise seda küll ei avastanud aga täna käis kogemustega härra varuosasid ostmas ja piilus sinna sisse, ise olin küll üllatunud aga ta rääkis et mul suht haruldane karpa süsteem mis oli tema jaoks väga suur leid, ise ei oska seda küll kommenteerida aga vast nii on, peale 4 nädalat ootamist millal mu 2-le laiale plekile pannakse 2 rehvi peale sai siiber ja need ära toodud sealt kuikeegi oskab aidata sellega siis oleks tore kui saaks ühe rehvi peale kangutada, oleks hea kui lääne-virumaal, rehv on 205/50/R15


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#72
Kas see kett on nii kindel näitaja,või mis mootoritel veel kaherealist ketti kasutatakse. Küsin sellepärast, et mu 1.8 on ka kaherealine.
Vasta
#73
(15-08-2016, 09:59 PM)coollaager Kirjutas: Kas see kett on nii kindel näitaja,või mis mootoritel veel kaherealist ketti kasutatakse. Küsin sellepärast, et mu 1.8 on ka kaherealine.
Vist juba sain ise ka targemaks et kaherealine kett on kõigil 88ja peale aga 2.3-el on vist kaks kett ehk siis eraldi

Vasta
#74
Olen siis vahepeal uuesti teinud mootori vahetuse ja auto peaaegu sõitma pannud, ainukene asi mis hetkel takistab on sidrusilinder mis lekib, väikene video ka mis mootor on, Mootor tuli sellest valge w124 pealt mis oli hr Berg kasutuses mootor käib enamvähem hästi, vahepeal ka laiad plekid kätte saanud ja alla visanud, hiljem kui arvutisse saan siis panen ka mõned pildid oma ratsust,
https://m.youtube.com/watch?v=ORwsEz_9o3k


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#75
[Pilt: 14152165_1095155297263648_845932130_o.jpg]
[Pilt: 14163686_1095155677263610_1009367822_o.jpg]
Sain alles arvutisse seega sain laadida mõned pildid üles kuida veljed istuvad auto all, hetkel siduriga hädas ja mootor jube lärmakas, ei usu et nii lärmakas peab olema, vaatan mingipäev sumpsi üle
Vasta
#76
Keegi mind siduriga oskab aidata? Olen proovinud üles suruda, pedaaliga pumpamist aga ikka ei võta, surub pedaali üles küll aga ikka ei võta


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#77
Sai ostetud siis uue töösilindri(pedaali külge), vaatan kas saab asja siis saab hakata vaikselt pumpa sättima ja pöördeid maha kruvima, kuna auto jube lärmakas praegu ja suitseb jubedalt
Täna sai siis endale toodud asendus autoks S124 mille sain kommiraha eest aga see eest tehnika toimib ja sõidab ilusti, kuid kere vajab iluravi, ning äkki oskab öelda miks vajub nivoo amort ära kas ta on läbi või milles võib probleem olla, mulle öeldi et ennem tõusis kõvasti kõrgemale kui hetkel seega praegu on niimoodi et esiots on taevas ja tagaots natukene maa poole aga hullu väga ei ole ette pandud mingi ülipikad vedrud mis teeb auto väga koledaks seega peab need välja vahetama ja tagumine luuk on kõige hullemas seisus mis vajab ka välja vahetamist
[Pilt: 14285400_1183077215098811_1582192539_o.jpg]
mingi pildike ka tehtud halva kvaliteediga
Vasta
#78
Auto nüüd natukene näppimata olnud ja saanud puhata kuid aeg hakata edasi tegema ja kerge motivatsioon tuli ka tagasi, täna siis sai tellitud vedrustus ja kätte saanud ka vahepeal pedaali külge käiv töösilinder, kuigi alguses saadeti vale siis pidin tegema vahetuse, vahepeal siis niinodi targemaks saanud et põhjus miks mootor lärmab ja suitseb et on valesti pumpa paika pandud ehk siis oleks vaja kedagi kuldsete kätega inimest kes oskaks sättida mu pumpa, muidu töötab enamvähem aga tühikäigu pöörded on kõrgel ja väriseb kohapeal nagu haavaleht, auto asub veel hetkel tartus aga auto plaanis viia maale tagasi ehk siis väike-maarjasse kus siis saab ikka teda regulaarselt teha ja möllata, kahju on küll sellest et s124 müüsin maha ja nendega läks kaasa mu laiad plekid, kuid pole hullu üritan nüüd sebida korralikud kärjed ja flatsid, kõige rohkem otsin taga Remotec kärgesid 16x8,
Alles sai tehtud siis suht palju keretöid siis on väga hea meel vaadata kutsikat kus pole vaja pahteldada ega keevitada vaid lihtsalt kere värvi tööd ja kõik, ainukesena tuleb ainult tiivale ja uksele kere pahtel ja uus värv peale saada, ma pole veel lasknud sellepärast teha värvi tööd et sellega kaasneb see et jääb näha värvi tooni vahe mis mulle ei meeldi, hetke plaanid siis kere täielikule taastamisele jäävad järgmisele kevadele või siis suve kanti


Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#79
[Pilt: 14408186_1198016953604837_1774385041_o.jpg]
Seenädal sain ka kätte oma kärjed mida olen kaua taga otsinud, vaja uut värvi peale
tegu siis originaal BBS-idega 15"
Vasta
#80
Just tulid müüki Remotec A 5x112, 16x8 ja 16x9, 300€. Facebooki rehvid/veljed grupis.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 484,564 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,145 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,538 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,256 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,184 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,251 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 300CE, 1989, W124 T6nu 70 45,858 25-06-2011, 10:57 PM
Viimane postitus: T6nu
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,386 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,297 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne