Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
28-07-2016, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2016, 12:32 PM ja muutjaks oli erx000.)
(28-07-2016, 12:25 PM)Eero_S Kirjutas: Millise auto kast all on? 722.6 ja pärit 320CDI küljest, aga millise? 150kw R6 või 165kw V6? On miskit kastis tehtud ka või kannatab veel originaal sisuga?
Tahaks mingihetk oma 211'te järgi aidata, aga kardan, et nõrgim lüli on kohe kast.
Alates V6 CDI põlvkonnast on kõik 722.9 7g-tronicud(va 4matic), mul on w211 150kw kast. Koda on vahetatud et mootorile otsa sobiks, muu osa kõik originaal.
(28-07-2016, 10:36 AM)sm. pelle Kirjutas: Ulme numbrid ikka. Nüüd võib vist varju ka külge panna
Mis klapivedrud need on, st mingid tuuning jupstükid või miskid teise mootori oem osa? Vedrud peaks olema norraka enda valmistatud spetsiaalselt om606-le.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(28-07-2016, 12:30 PM)erx000 Kirjutas: (28-07-2016, 12:25 PM)Eero_S Kirjutas: Millise auto kast all on? 722.6 ja pärit 320CDI küljest, aga millise? 150kw R6 või 165kw V6? On miskit kastis tehtud ka või kannatab veel originaal sisuga?
Tahaks mingihetk oma 211'te järgi aidata, aga kardan, et nõrgim lüli on kohe kast.
Alates V6 CDI põlvkonnast on kõik 722.9 7g-tronicud(va 4matic), mul on w211 150kw kast. Koda on vahetatud et mootorile otsa sobiks, muu osa kõik originaal. W203 kerel esimesed V6 CDI'd olid 5 g-tronicud. Vähemalt sõbra 2005 C320CDI on 5 käiguline. Varustuselist küll väidab ka 7g-tronicut, aga käike lugedes üle 5 ei saa.
Aga selge pilt, siis tean, et võib ca 800nm'ni julgelt peale väänata.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
(28-07-2016, 06:13 PM)Eero_S Kirjutas: (28-07-2016, 12:30 PM)erx000 Kirjutas: (28-07-2016, 12:25 PM)Eero_S Kirjutas: Millise auto kast all on? 722.6 ja pärit 320CDI küljest, aga millise? 150kw R6 või 165kw V6? On miskit kastis tehtud ka või kannatab veel originaal sisuga?
Tahaks mingihetk oma 211'te järgi aidata, aga kardan, et nõrgim lüli on kohe kast.
Alates V6 CDI põlvkonnast on kõik 722.9 7g-tronicud(va 4matic), mul on w211 150kw kast. Koda on vahetatud et mootorile otsa sobiks, muu osa kõik originaal. W203 kerel esimesed V6 CDI'd olid 5 g-tronicud. Vähemalt sõbra 2005 C320CDI on 5 käiguline. Varustuselist küll väidab ka 7g-tronicut, aga käike lugedes üle 5 ei saa.
Aga selge pilt, siis tean, et võib ca 800nm'ni julgelt peale väänata.
Ei saa olla 5g-tronic, kui 5g-tronicul käike loed siis saad 4 sest läheb kohalt teisega. Esimestel V6 4-maticutel on 5-g.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Haigelt palju jõudu su masinal. Peab enda kutsikast ka põllumajandus masina tegema vist.
Naftapress.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(28-07-2016, 06:17 PM)erx000 Kirjutas: (28-07-2016, 06:13 PM)Eero_S Kirjutas: W203 kerel esimesed V6 CDI'd olid 5 g-tronicud. Vähemalt sõbra 2005 C320CDI on 5 käiguline. Varustuselist küll väidab ka 7g-tronicut, aga käike lugedes üle 5 ei saa.
Aga selge pilt, siis tean, et võib ca 800nm'ni julgelt peale väänata.
Ei saa olla 5g-tronic, kui 5g-tronicul käike loed siis saad 4 sest läheb kohalt teisega. Esimestel V6 4-maticutel on 5-g.
Mille poolest minu 5g-tronic siis värdjas on, et 4 vahetust teeb, kui kohalt võtta(pole vahet, kas on C või S peal) Sama pidavat tegema sõbra W203.
Aga see vaidlus ei vii meid selles mõttes edasi, et mina sain oma küsimusele vastuse. Sisu kannatab peale keeramist piisavalt.
Postitused: 220
Teemad: 42
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Mul on käigukast 2000a E320CDI küljest ja teisega läheb kohalt ära ainult W ehk talve režiimis. S läheb vähegi gaasi andes esimesega kohalt ikka!
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
28-07-2016, 10:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2016, 11:05 PM ja muutjaks oli erx000.)
See oleks puhtalt enda harimise mõttes hea teada kui tõesti esimestele V6 mootoritele 722.6 kaste pandi, selle auto vin koodi ei saaks? Pole oma silmaga näinud siis ei tea vastu vaielda, aga siiamaani pole kuskilt tõestust saanud et V6 otsast vana 722.6 leiaks, va 4matic.
Kasti väändetaluvusega on see erinevus et mul on vääne 4000-6000 vahel, CDI-l 2000-4000 vahel, madala pöörde vääne koormab kasti tunduvalt rohkem. Aga 800nm ei tohiks olla probleem.
Postitused: 55
Teemad: 2
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
(28-07-2016, 07:26 PM)arts24h Kirjutas: Haigelt palju jõudu su masinal. Peab enda kutsikast ka põllumajandus masina tegema vist.
Paljud juba planeerivad- ehitavad...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-07-2016, 08:36 PM)TonyT Kirjutas: Mul on käigukast 2000a E320CDI küljest ja teisega läheb kohalt ära ainult W ehk talve režiimis. S läheb vähegi gaasi andes esimesega kohalt ikka!
Ja kõik elekterjuhitavad kastid "õpivad" ehk kasulik on vahel adaptsioonid maha lasta ja puhtalt lehelt alustada.
Teemalgatajale aga edu piiride kompamisel. Nagu näha, on sattunud (või teadlikult välja otsitud) hea isend.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(28-07-2016, 10:58 PM)erx000 Kirjutas: See oleks puhtalt enda harimise mõttes hea teada kui tõesti esimestele V6 mootoritele 722.6 kaste pandi, selle auto vin koodi ei saaks? Pole oma silmaga näinud siis ei tea vastu vaielda, aga siiamaani pole kuskilt tõestust saanud et V6 otsast vana 722.6 leiaks, va 4matic. Tuleb tunnistada, et olime sõbraga kunagi üksteisest mööda rääkinud ja tänase väikese info killuga tuvastatud, et, tal ikkagi 7 käiguline kast
Aga muidugi huvitav on teada, miks osad 722.6 kastid stardivad 1 käiguga(nagu minu oma) ja osad mitte. Või tuleb meie autode vahe sellest, et minu oma istub originaal aju ja kulssi otsas, Sinul oli vist W210 kuliss ja kontroller vahel?
722.5 läheb küll teisega kohalt(vähemalt 124 küljes ja C/S asendil pole vahet), aga see ju ülimalt ürgaegne kast ka.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
30-07-2016, 12:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2016, 12:21 AM ja muutjaks oli erx000.)
Mul stardib ka ikka esimesega, controlleriga ei saagi muuta et teisega stardiks. 722.6 puhul vist olenebki ainult w/s nupu asendist, S asendis stardib vist ainult esimesega. Controlleriga saab ka w/s nuppu vahetada, aga seal on lihtsalt võimalik kaks erinevat settingut salvestada, ühe näiteks pehmemate ja madalamate vahetustega tänavale ja teise raja jaoks. Teise käiguga stardist rääkisin ma sellepärast, et äkki lugesid alates teisest ja siis tunduski et on vähem kui 7.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
21-08-2016, 03:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2017, 09:41 PM ja muutjaks oli erx000.)
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Tubli saavutus ja küll see 300 km/h ka varsti ära tuleb!
Tabelist loen välja, et Renkss osales vist ka oma 16v-ga. 188 km/h ei tundu küll palju, aga 30 aastat vana suuresti stock konditsioonis auto kohta on ka see tubli saavutus!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ma olen praegu kahevahel kas hakata autot 300kmh turvanõuetele vastavaks ehitama või läheb auto müüki, saanud juba piisavalt töristada, 4 võistlusega 6 karikat, hakkab juba kerge rutiin tekkima.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Haige vana oled, ikka heas mõttes. Mõnele kohe sobib tehnikaga tegelemine.
Naftapress.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mõistlik oleks millegi muuga jätkata. Vana võiks alles jätta, leiba ei küsi.
Uuel mootoril siis juba kepsud vahetada, vähemalt 2 turbot, elektrooniline pump....
Kere osas võiks ehk midagi huvitavamat olla. Peaasi, et kupee pole.
Diisel sinna ei sobi (mitte mehaaniliselt, aga pigem eetika küsimus).
Kui uut turbot vaja, siis mul on mõtteid, mida kasutada jne.
Edu!
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Tulemus on tõesti muljetavaldav, miks teist katset ei teinud?
On sul infot palju võis olla sellel teisel 606'l teisel katsel ?
Turbo
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Käi äkki naaberriikidies ka vahepeal võistlemas, siis saad rutiinist lahti.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
22-08-2016, 10:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2016, 10:24 AM ja muutjaks oli erx000.)
(22-08-2016, 07:40 AM)sm. pelle Kirjutas: Tulemus on tõesti muljetavaldav, miks teist katset ei teinud?
On sul infot palju võis olla sellel teisel 606'l teisel katsel ?
Teist katset ei saanud kuna esimesel katsel sõitsin 290kmh lõhki, sellest edasi peab olema turvakaar, iste, vööd, kaelatugi, tulekindel kombe, alates 300kmh pidurdusvari jne. Teine om606 sõitis esimesel katsel 288 mis on ka väga hea tulemus, teisel katsel jällegi süsteem ei fikseerinud kiirust, probleem oli ainult selle bemmiga. Kas suitses liiga palju ja see põhjustas mingi vea vms, igatahes kevadel ei fikseerinud ja eile ka kahel korral ei fikseerinud, teistel seda probleemi polnud. Tal olid rehvid kuni 270kmh, sellepärast vist teist katset uuesti ei antud ka.
Kuskil on kindlasti Leedus Palangal toimunud miili tulemused ka, kiirel otsimisel praegu ei leidnud.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
|