Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
31-03-2016, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2016, 01:19 AM ja muutjaks oli erx000.)
Turbo küljes, vaja teha veel cooleri torustik ja nina kokku panna. Seekord on põhirõhk jahutusel: uus radikas, uus suurem cooler ja eraldi ventikaga radikas kastiõlile. Downpipe 4", cooleri torustik tuleb 3", torumaterjal ja lõdvikud jälle rekka omad.
Mingil arusaamatul põhjusel on praktiliselt uus ja kallis BEHR-Hella visco surnud, eelmisel suvel kohapeal käies läks temp üles ja täna proovisin fööniga kuumutada. Ühe käega ajasin ventikat ringi ja samal ajal lasin fööniga visco kuumaks, lõpuks visco särtsus aga ventikat sai ikka vabalt ringi keerata, tähendab surnud.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ilus kohe vaadata seda turbot seal (tahaks endale ka sellist ) Paistab et kevad läheneb huvitavate autode teemad muutuvad aktiivsemaks. Sel suvel tahaks seda super trakatsit oma silmaga ka näha.
Naftapress.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Avalaksuks saab juba mõned test kiirendused teha?
Väga kuri elukas on see küll, turbo taxi
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
31-03-2016, 06:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2016, 06:50 PM ja muutjaks oli erx000.)
Avalaksul tahaks jah kohal olla, enne seda ehk dünos ka korra. Kiirenduses ma eriti aega taga ei aja, aga veerandmiili kiiruse võiks umbes 205 kanti saada.
Eelmise aasta tulemus oli mul 12,7s 192kmh, sama ajaga on hea stardiga autodel kiirused 170 ringis, mul on aja ja kiiruse suhe aeglaste startide tõttu päris kõvasti nihkes. OMC-l tahaks ka kindlasti kohal olla.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Näedsa, mahtuski ära. Sul veel ruumi HX55 jaoks ka tulevikuks. Samas jääb ka ruumi, et üks kogunisti juurde panna (Nt HY35 või suur HX30) ja proovida väiksema paisupaagiga HX60`le ruumi teha? Sest ega see HX52 jääb sulle väikseks, päris kindlasti kohe. Korraliku arengu korral ongi turbo hooajakaup
Sul ongi selline "õpiku järgi" projekt. Kadestan.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
03-04-2016, 04:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2016, 04:52 PM ja muutjaks oli erx000.)
(31-03-2016, 11:39 PM)hents99 Kirjutas: Näedsa, mahtuski ära. Sul veel ruumi HX55 jaoks ka tulevikuks. Samas jääb ka ruumi, et üks kogunisti juurde panna (Nt HY35 või suur HX30) ja proovida väiksema paisupaagiga HX60`le ruumi teha? Sest ega see HX52 jääb sulle väikseks, päris kindlasti kohe. Korraliku arengu korral ongi turbo hooajakaup
Sul ongi selline "õpiku järgi" projekt. Kadestan.
Proovib kõigepealt ära, kui suuremat vaja siis mul su kontaktid olemas. Eks esimesed proovisõidud ja düno annavad aimu kas peab ka uue pumba tellima, turbo ei tohiks esialgu väikseks jääda, kui siis ainult 16 kuumakoda võiks vähe suurem olla.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Avalaksul käidud, ei läinud kõige paremini. Positiivne oli see, et midagi ei lagunenud, probleem oli kohalt ära saamisega. Uus turbo on eelmisest veel suurem, lisaks on cooler ja torustik suuremad, seega spoolib veel aeglasemalt. Kui hoog juba sees, siis polnud viga, pump oli viimasel katsel põhja keeratud, erilist musta ei viskanud ja jõulisa ka ei tulnud.
Kuna mul vedeles vigase keskosaga HX52, siis sportlikust huvist tegin vana kuumakoja sisse quick spool valve, uus koda jäi tagavaraks. Süsteem põhimõtteliselt toimib, kinnise klapiga spoolib madalamalt kui enne HX40-ga, lisaks on kinnise klapiga salongis tunduvalt vaiksem. Probleemiks sai aga selle klapi liikuma panemine.
https://www.youtube.com/watch?v=TFN-o433YD4
Terve talv oli aega ehitada, aga klapi pneumosilindri sain külge alles öösel enne avalaksu. Esialgu tundus toimivat, aga reaalselt boosti kasvades surusid heitgaasid kojas sees vastu klappi ja silinder ei jõudnudki klappi keskasendisse liigutada, silinder oli liiga nõrk. See selgus alles esimesel katsel, kui lõpuni välja viskas musta ja erilist jõudu ka polnud, gaasid käisid läbi ainult poolest kuumakojast, sellele vaatamata tuli 13.4 186kmh. Peab otsima jämedama ja pikema käiguga silindri.
https://www.youtube.com/watch?v=7J3ebKhd...L&index=19
Ülejäänud kolm katset sõitsin lahtises asendis klapiga, siis ei saanud enam hoogu üles. Enne oli vett maha kallatud ja ühel rattal oli vist libedam, igatahes hakkas launchides ainult üks ratas kerima ja Volvo jokutas fooriga, see üks ratas jäigi kerima, 100kmh juures lasin gaasi täitsa maha, läks järgmine käik ja edasi hakkas pidama. Tuli sekund kehvem aeg 14.3 aga kiirus ikka 186kmh, seega tundus et jõudu on juba rohkem.
https://www.youtube.com/watch?v=PEBkQ_mp...L&index=17
Teise katse start ehmatas ära ja kolmandal ja neljandal katsel panin käiguvahetuse madalamale, pump oli põhjas, ajad jäid ikka 13.2-13-4 ja 191kmh. Tundub et asi jäi pumba taha, juba eelmisel aastal tuli üle 500hj ja pump peaks olema ca 600hj, musta enam max jõu juures ei viskanud. Loodan et FB link avab, kõrval on E46 3.0d bemmi mootoriga, oli vist ca 260kw.
https://www.facebook.com/martti.trei/vid...191256427/
Lõpuks üks tõsiseltvõetav konkurent ka, E46 kupee kerel OM606 8mm 220cc ja sel korral oli minust kiirem, parim aeg 12.9 198kmh. Mercedes-Benz mootori vastu saabki ainult Mercedes-Benz mootoriga, kere ei oma tähtsust.
https://www.youtube.com/watch?v=RjC3ZI0f...18&list=WL
Käigukast sai ventikaga radika, enne käis õli läbi tosooliradika otsavanni, kasti temperatuur maanteel 50-60, enne oli 80-90, kui ventikas ka käima panna siis saab ehk isegi ühe audru ringi ära sõita.
Uus visco, seekord FEBI BILSTEIN karbis ja BorgWarneri kirjaga, eks ole näha kaua see kestab.
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kahe turbo peale oled ka muidu mõelnud? Väike ja suur?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
(09-05-2016, 09:06 AM)k2igukast Kirjutas: Kahe turbo peale oled ka muidu mõelnud? Väike ja suur?
Olen ikka mõelnud, aga kahe turboga läheb natuke lõppjõudu kaduma kuna väljalase tuleks palju keerulisem ja ei voolaks nii hästi. Saab ehk kunagi 2 turbot ka ära proovitud.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Olen näinud et pannakse kompressor ka veel lisaks.
Või kui panna elektriline turbo lisaks?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Kompressori ringi ajamine nõuab ka samamoodi palju jõudu. Kui ma ei eksi siis kusagilt meelde jäänud 55amg kompressor tarbis 90kw seda täpselt samapalju nagu 2,0 standard kutsika mootor toota suudab.
Naftapress.
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
16-05-2016, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2016, 03:37 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Variante on palju, ilmselt kõige efektiivsem oleks kasutada miski gtb2260v muutuva geomeetriaga turbot, mis madalalt kiirelt spooliks. Näiteks 2bar 2500rpm, ja vastavalt vajadusele võtaks hx50 üle. VNT saab kenasti bypassida suure WG-ga. Külma poole jaoks on ka spets eraldi klapp olemas. Sellise lahenduse juures ei teki kõrgel pöördel mingit erilist lisatakistust.
Jadamisi turbo süsteem on veel omaette lahendus aga ma ei näe sellel erilist pointi kui jubedaid rõhkusi vaja pole, stiilis PR>4,5 jne.
Aga muidu olen ka varem maininud vist, et antud auto puhas ehituskäekiri meeldib. Jõudu
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Identne kloon müügis: http://www.auto24.ee/used/2224924
Kere tundub ka täiesti okei, paras 606 vahele tõsta.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
09-06-2016, 01:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2016, 01:03 AM ja muutjaks oli erx000.)
Seekord rattast 377kw/505hj 799nm, mootorist ca 445kw/600hj 940nm. Oleks tulnud rohkem, aga tekkisid väiksed probleemid.
Mootor 100% stock, pole lahti võetud ega ühtegi juppi vahetatud. Boost 3,2 bar ja üle selle ei saanud, tuli välja et downpipes ja summutis on 0,7bari vasturõhk ja lisaks wastegate ka lekib. Mootorist 600hj on soovituslik 2x3" või 1x4" väljalase, mul on 1x3" ja lisaks üsna paljude põlvedega. Hetkel käsil vigade parandus ja kui koos püsib või ilm ära ei keera siis laupäeval tahaks OMC-l kohal olla.
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Väga hea saavutus!
STD foorumit peab rohkem jälgima, seal rohkem inffi... Väljalase tuleb nüüd siis 4"?
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
12-06-2016, 11:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2016, 11:22 AM ja muutjaks oli Ott.)
Mis teisel katsel juhtus? Kohe algusest peale ei liikunud.
Esimesel katsel liikus kuid ei pidanud?
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
12-06-2016, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2016, 05:34 PM ja muutjaks oli erx000.)
(12-06-2016, 11:21 AM)Yksix Kirjutas: Mis teisel katsel juhtus? Kohe algusest peale ei liikunud.
Esimesel katsel liikus kuid ei pidanud?
Esimesel katsel oli alguses kõik ok aga enne lõppu käis pauk ja 276 oli veeredes läbi finiši. Panime lõdviku otsa tagasi ja kuna kõik tundus ok siis läksin teisele katsele, aga kuskil oli veel mingi probleem, auto sõidab aga turborõhk on 0. Augustis uuesti.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
27-07-2016, 11:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2016, 11:52 PM ja muutjaks oli erx000.)
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Ulme numbrid ikka. Nüüd võib vist varju ka külge panna
Mis klapivedrud need on, st mingid tuuning jupstükid või miskid teise mootori oem osa?
Turbo
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Millise auto kast all on? 722.6 ja pärit 320CDI küljest, aga millise? 150kw R6 või 165kw V6? On miskit kastis tehtud ka või kannatab veel originaal sisuga?
Tahaks mingihetk oma 211'te järgi aidata, aga kardan, et nõrgim lüli on kohe kast.
|