Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu
#41
(06-03-2016, 11:48 PM)fubuq Kirjutas: Palju kütusekulu on?

Ma pole endaomal veel tiiba küljest võtnud, aga loodan et ei ole selline pilt.. Selline kerge närvikõdi, et ei tea kas julgengi Icon_razz
Mugav ja silmapaistev on ta küll. Eusa_angel

Kütusekulu oleneb sellest kuidas vajutad, eriline tõmbepill ta ei ole aga valgusfooride tagant on jube hea minema söösta, teised jäävad maha. Mina saan maanteel suvel 7-8, linnas pole alla 10 mõtet loota.. Talvel on maanteel 10 või kohati isegi rohkem, linnasõidust me ei hakka üldse rääkima. Tegu on siiski vanakooli diisliga, mis pole just kõige ökom. Bensuka diffriga oli maanteel pöörded laes ja siis tuli 15l/100km kohta. Eusa_doh Seega mingi kasu sellest diffri vahetusest oli. Eusa_drool
Aga nagu ma eelnevalt mainisin siis on see kütusekulu suhteliselt ükskõik, välimus ja mugavus korvab selle kõik ära. Muidugi on see silmapaistvus kõige parem asi, linnas suhteliselt tihti vaadatakse autot, eriti veel sellepärast, et ma elan sellises kohas kus ühtegi teist sellist kupeed liikumas ei ole.

Mida varem sa selle poritiiva maha kakud, seda parem on. Kõige hullem on see, et ega juhimati ülesse tõstad siis seda veeloiku seal näha ei ole. Poolraam ja kogu see jalgealune on 124-l ju originaal mastiksiga üle kaetud, mis tuleb suht hästi maha kui natuke toksida. Mastiks maha ja siis on näha alles kahjustused poolraamile ja muule sellisele.
Ja kõik see on sellepärast, et poritiiva taga on kere liitekohta auk sisse ussitanud ning vesi leiab tee salongi. Eusa_wall

Vasta
#42
Täna sai Põlvas käidud ja endale veljed toodud. Eusa_dance
Ette istus täpselt alla, kuskile vastu ei käi.
Pildid räägivad enda eest.
[Pilt: 12833487_1668975656697866_1865764650_n.jpg]

[Pilt: 12834552_1668985853363513_91625654_n.jpg]

Samuti sai sealt isa 200D-le differ toodud.
Vasta
#43
Nüüd ka korraliku kaameraga pilte, kui uued veljed all on.
Taha pidin lühikesed poldid panema.

[Pilt: IMG_9866.jpg]

[Pilt: IMG_9867.jpg]

[Pilt: IMG_9878.jpg]

[Pilt: IMG_9880.jpg]

[Pilt: IMG_9881.jpg]

Läks meelest ka eelmises postituses tänada kasutajat Yksix ilusate velgede eest.
Vasta
#44
Mul on kütusekulu natuke väiksem, pool liitrit võibolla Icon_razz (OM606 N/A), aga ikkagi suur minumeelest sellise laiskuse kohta. Samas pole ka midagi hullu vaadates kütuste hindu praegu. Mulle meeldib diisli juures see madal pööre, mõnus lasta, edasi võiks paremini käia ainult.

Aga nende velgede kohta on küll nii, et tegelikult te võiksite need veljed kasutaja Yksix w201 velgede vastu ikka ära vahetada.. Monoblok sobiks 124le nagu rusikas silma ja vastupidi kärg kutsikale... Minumeelest.
Selline väike vangerdus, mine tea, äkki vahetategi Icon_razz
Vasta
#45
(10-03-2016, 10:17 PM)fubuq Kirjutas: Mul on kütusekulu natuke väiksem, pool liitrit võibolla Icon_razz (OM606 N/A), aga ikkagi suur minumeelest sellise laiskuse kohta. Samas pole ka midagi hullu vaadates kütuste hindu praegu. Mulle meeldib diisli juures see madal pööre, mõnus lasta, edasi võiks paremini käia ainult.

Aga nende velgede kohta on küll nii, et tegelikult te võiksite need veljed kasutaja Yksix w201 velgede vastu ikka ära vahetada.. Monoblok sobiks 124le nagu rusikas silma ja vastupidi kärg kutsikale... Minumeelest.
Selline väike vangerdus, mine tea, äkki vahetategi Icon_razz

Mulle pole monoblock kunagi niiväga meeldinud, ta on juba tavaline ning enamus kupeedel on monoblock all. Jah, ta on ilus ja sobib hästi kupee alla. Aga teda on lihtsalt niivõrd palju. Sellepärast ka kärgvelg, eriti ilus oleks kui saaks 16" kärjed, korraliku randiga, a'la 9" laiad.

Muidugi ma ei kujutaks ette sõitmist 17" või 18" veljega, sest auto vedrustus on ku*adi jäik ja ei taha teada mis suure veljega sõidumõnu siis on. Kui suur velg, siis vaataks juba midagi rariteetsemat, kui tavaline mono.
Vasta
#46
(10-03-2016, 10:17 PM)fubuq Kirjutas: Aga nende velgede kohta on küll nii, et tegelikult te võiksite need veljed kasutaja Yksix w201 velgede vastu ikka ära vahetada.. Monoblok sobiks 124le nagu rusikas silma ja vastupidi kärg kutsikale... Minumeelest.
Selline väike vangerdus, mine tea, äkki vahetategi Icon_razz
Vangerdusi kindlasti ei tule. Minu Monoblockid on juba paar aastat oodanud võimalust selle W201 all veereda. Panid ikka tähele, et kõnealused kärjed on samuti minult pärit?

Hea meel kui uus omanik velgedega rahul on, poleeri randid üle ka! Smile
Vasta
#47
Panin tähele jah, sellepärast ma nii ütlesingi Eusa_drool
No veerete natuke, küll asjad ise paika loksuvad Icon_razz
Vasta
#48
(14-03-2016, 12:43 PM)fubuq Kirjutas: Panin tähele jah, sellepärast ma nii ütlesingi Eusa_drool
No veerete natuke, küll asjad ise paika loksuvad Icon_razz

Nagu ma eelnevalt mainisin siis ei meeldi mulle monoblock väga. Eusa_drool
Mulle on need kärjed seal auto all väga meeldima hakanud ja pole plaaniski miskit muuta.

Vb kõrgem rehv natukene, sest praegu tükib summuti mõndades kohtades vastu maad käima. Eusa_wall
Summuti on nii tehtud et all on 3" toru, keskel 1 jäme pütt ja viimane pütt on originaaliks jäetud. Maanteel on vaikne, linnas korralikult gaasi andes tuleb mõnus R6 lörin välja. Nod
Lõpupütile tahaks natuke edevamaid otsi aga mingit sportlähkrit sinna küll alla pole plaanis panna. Eusa_angel
Vasta
#49
Sai oranžide suunadega tagatuled külge pandud täna. Eelmisel nädalal vahetati rattalaagrid ka ära, 1 pooltelg mis õli läbi laskis ja diffrisse valati õli ka juurde tsipa.
Nüüd see nädal läheb ülevaatusele ja siis peaks kõik normis olema. Vaadatakse see diffri kala ka üle.
[Pilt: WP_20160410_16_15_33_Pro.jpg]
Nii on minu silmis ilusam - esi ja taguots on suunatuledega rohkem harmoonias.
Reedel läksin Tallinnasse autoga, 25km enne Tallinnat pani suunatuli ajama, lendas küljest ja käis rataste alt läbi. Õnneks kasutaja TõnisL aitas ja tõi uued suunad, tema käest sain ka tagatuled teised. Õnnelik õnnetus.

Siiski ei läinud asi täitsa viperusteta. Differ otsustas, et tema loobib nüüd kõik õli välja ja hakkab häält tegema - mis seal ikka, sõitsin koju äraAngry. Koju jõudes oli tagumine stange kõik õlipritsmeid täis. Mis juhtus, saab tulevase nädala jooksul teada - loodan, et differ ellu jäi ja mingi lihtne viga on.

Jälle üks tõestus, et Mercedes on ikka üks kuradima vastupidav auto. Eusa_clap
Vasta
#50
Nüüd on siis viga teada, kuskohast õli välja tuli.
Parem pooltelg oli välja liikunud natukene oma pesast ja sealt vahelt siis järelikult kuidagi lahmis välja.
Täna või homme peaks ülevaatus ka tehtud saama ja saab jälle aasta aega ringi vurada.

Eile tehti ka uued summutiotsad ning selle käigus õnnestus mul põhjast pilti teha.
[Pilt: 12980785_1685200178408747_1504236732_o.jpg]

[Pilt: 12992145_1685200175075414_730188152_n.jpg]

Ilus põhi on, kuskilt miski küljest ei kuku ja tugev on igaltpoolt.
Vasta
#51
Elab ja sõidab veel. Tookord läks ülevaatuselt ka läbi, mögiseti ainult parktulede kohta, tagurdustuled ka ei põlenud. Šarniiri lõtkude kohta ei öeldud midagi, olevat vist olnud normide piires.
Differ teeb ikka häält, seda ei ole ikka teada saanud, et mis pauk sealt läbi käis.
Hetkel läksid kärgveljed alt ära, kuna ühel veljel on kas rehv valesti peale pandud, või kusagil on muna sees - võbistab rooli.

Pilt ka hetkeseisust:
[Pilt: 13404018_1705672253028206_7446055313398835995_o__1_.jpg]
[Pilt: kube.jpg]
Tekkis ka siin selline plaan, et manuaaliks ümber ehitada ära.
Kuna olen noor inimene, siis automaat käigukast hakkab igavaks muutuma.
Kogu kompott on õnneks 200D küljest võtta, siis mida täpselt vaja läheb?
Käigukast, hooratas, käigukang koos hoovastikuga, sidur ja pedaalid.
Sellega seoses siis 200D saab endale automaatkasti, nagunii on uimane.

Ja kuna asi läheb manuaaliks, siis tuleb ka väike föön kunagi vahele panna. Muidugi tuleb asi sellisesse seadesse panna, et väga ei suitseks ja inimlik sõita oleks. Plaan ka maanteeametiga see asi ikka kooskõlastada, et passi läheb siis teine kW-te arv jne.
Vasta
#52
Nii, 2.65 differ all - sõit palju vaiksem ja pöörded madalamal. Diffrisse läks uus õli ka sisse.
Nüüd vaja otsida veel OM603 originaal turbo, koos väljalaske ja sisselaske kollektoriga.

[Pilt: asd.jpg]

Muidu autoga väga rahul, vahepeal siin rohkesti Tallinn-Valga vahet sõidetud - väga kenasti on vastu pidanud.
Eelmise 3.07 diffriga sain kütusekuluks kuskil 7-8 sajale, nüüd peaks kindlasti veel vähem võtma. Selline kütusekulu siis muidugi rahuliku sõiduga.

Samuti sai ka tahhomeeter tööle aetud. Kuna ELR releed ei saanud, siis sebisin ARA relee koos pesaga. Pesa küljest sai mitte vajalik jama ära koristatud, asjadele korralik kaabeldus ja tööle ta hakkas.

Uute summutiotstega ka pilt. Eusa_angel
[Pilt: WP_20160430_16_47_25_Pro.jpg]
Vasta
#53
Nonii. Esmaspäeval läheb auto remonti jälle..
Esimesed õõtsad + puksid, sillastend ja ka šarniirid.
Lekkiv ja õhku vahele kakkuv etteandepump läheb vahetusse.
Parem esimene rattalaager.
Ja kui kuskilt saab korraliku, mitte kuseva KCA27S55 135bar pihusti - siis vahetab tolle ka ära. Praegune susiseb päris hästi.
Noh, tööd on - aga asja saab. Eusa_angel

Sisuga sai selline huvitav asi tehtud. Ei kannata seda nahksisu, suvel kuum - talvel külm. Ja teadupärast ei pidavatki see üldse päris nahk olema...
[Pilt: IMGP8183.JPG]
[Pilt: WP_20160716_16_06_19_Pro.jpg]

Natuke teisi ilusaid pilte:
[Pilt: IMGP8170.JPG]
[Pilt: IMGP8202.JPG]
[Pilt: IMGP8185.JPG]

Selline see auto on, mingi iluasi ta just pole aga mulle meeldib!
Vasta
#54
Mihandnde see "päris nahk" siis on?

Triibukatted on muidugi klassikaline kitš. Thumbsup Sobib diiseldatud kupeesse hästi.
Vasta
#55
(31-07-2016, 07:44 AM)v6sa Kirjutas: Mihandnde see "päris nahk" siis on?

Triibukatted on muidugi klassikaline kitš. Thumbsup Sobib diiseldatud kupeesse hästi.

No siin osad teadjamad tegelased olevat kunagi väitnud, et sellise kujundusega iste pole nahk, vaid mb tex vist, mis polegi õige nahk?

Istmed on tal sellised, kuid musta värvi.
[Pilt: W124_Interieur_MB_Tex.jpg]

Oleks leidnud kuskilt selle originaal musta-ruudulise salongi siis poleks neid katteid tulnudki. Aga lihtsalt nahksisu ei meeldi, kui siis ainult beež või üliharuldane veinikarva punane.
Vasta
#56
Nagu mina olen aru saanud siis aunult tehasest tulnud taksodel ei ole päris nahk. Tavaautodel peaks ikka nahk olema. Parandage kui eksin.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#57
Tere,

Kui Sinu auto istmetel on tõesti täpselt selline lõige nagu heleda salongi pildil, on tegu siiski originaalis ehtsa nahaga, kuid 1987-1989 aastatel toodetud lõikega.

Istme esiservani ulatuva pikitriibu korral võiks olla tegu MB-Tex polstriga, mida kupeedel minuteada ei kasutatudki. Muidugi ei saa välistada, et rahakas klient sai vaatamata tõsiasjale, et prospektis sellist võimalust välja ei tooda, ikkagi endale sobiva materjali tellida, kui tal tõesti korralik vinüülifetiš esines.

Kindlasti ei saa nõustuda väitega nagu olnuks MB-Tex ehk vinüül ehk kunstnahk kasutusel vaid taksode puhul. Tegemist oli Euroopas soovi korral vabalt tellitava materjaliga, nagu näiteks ka Karo, kuid USA turu jaoks kujutas see "nahalähedane materjal" endast koguni standardvarustust ning riidest salongi tavaliselt ei pakutudki. Soovi korral sai seda võibolla jällegi tellida, kuid USA autode puhul on standardlahendus ehk MB-Tex äärmiselt tavapärane. Siiski - kupeedel oli ikkagi minu kontrollimata andmetel baasvarustuses automaatselt ehtne nahk.

Seega kogu jutu kokkuvõtteks peaks Su kupees olema nahk, mitte taksosisu. Kuid naha negatiivsete omaduste osas olen sama meelt - ta ei ole ventilatsiooni puudumisel ja vahelduvas kliimas kuigi inimsõbralik või õdus istmekate. Maitseasi.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#58
Suured tänud täpsustuse eest, asi sai kohe selgemaks.
Salong on kohe kindlasti vanema auto küljest.
Sest minu auto VIN kood näitab teistsugust sisu. Olen leidnud ka vanu müügikuulutusi, kus eelmine salong veel küljes oli.

[Pilt: 28313135.jpg]
Kuulutuse link ka:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1

Vana kuulutuse pealt on näha ka seda originaal värvi, mis oli tükkmaad kenam, kui see mis praegune. 3 aastat tagasi ta üle värviti, ühe kaasfoorumlase poolt, kuid see selleks.

See auto saab sügisel endale arvatavasti samuti uue värvi selga, kuid mitte lilla, vaid midagi muud.
Hetkel liigub värvivalik rohkem sinna 473 Champagner Metallicu poole.
Illustreeriv pilt ka värvivalikust:
[Pilt: Kurzes_keyword__747.jpg]

Seekord on tõsi taga, kuna eelmine talv soola sees sõitmist on autole teinud päris palju liiga. Arvata võib, et järgmist talve ta siis järelikult ei näe.

___________________________________________________

Autot täna remonti ei saanud viia, kuna teine sõiduk, milleks on Audi A4 - lagunes laiali ja pidin selle sinna hoopis viima. Ehk õnnestub kupee kolmapäeval ära viia.
Praegu said kärgveljed endale uued rehvid, taha 205/60 r15 ja ette 195/60 r15.
Vasta
#59
Viimane kord said õõtsad, õõtsapuksid ja sillastend ära tehtud/vahetatud. Läks ka uus vasak esimene rattalaager, kohe oli kõvasti vaiksem ja mõnusam sõita.
Asi sõidab otse ja kõik on korras.

Samuti sai ka vähe pikemalt sõidetud, kokku siis üle 1000km Eestimaad.
Saaremaalgi ära käidud.
[Pilt: WP_20160816_18_01_26_Pro.jpg]
[Pilt: WP_20160819_18_43_56_Pro.jpg]
Vasta
#60
Kas sa minult velgi ei taha ära ärida? Sul on kobe madal kupee aga velg jääb vähe vajaka.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,710 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,177 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 298,741 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,739 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,194 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,809 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 626 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,328 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,807 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 489 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne