Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C220 CDI, 2004, W203 - Kirill.D
#41
Superilusad pildid!Thumbsup
Vasta
#42
(18-10-2015, 09:25 PM)nostromo Kirjutas: Superilusad pildid!Thumbsup

Tänud ! Kade ei ole, kes soovib siis võin teha teistele ka Big Grin !
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#43
Pildid kenad ja teemat ka hea lugeda, oleks endal ka viitsimist Big Grin
Nägin jah , kui sa ukerdasid tee ääres ja tegid teiste autodest pilte Plaanil Smile Big Grin (a4)
Vasta
#44
Tere ja edukat alanud aastat kõigile!

Viimasest postitusest pikk vahe sees, õnneks sellepärast, et pole olnud lihtsalt asja siia kirjutada.

Uus aasta on alanud ja juhuslikult tegin ühe uue klõpsu ka autost, seega võib postituse ka teha, mis ma olen vahepeal ära teinud ?

Ära olen teinud nii palju, et kunagi sai ostetud uued kojamehed ette, olid Automaailmas soodukaga Goodyear'i või Dunlopi omad, ei mäleta, igatahes haarasin ära, aga rahule väga ei jäänud, kunagi kevadel vahetan välja, hetkel pühivad talutavalt.

Lisaks läksid autol tagumised numbrituled üle LED'ide peale, ei läinud pirni teed pidi vaid korralikud tervikkorpused, valgus on puhas valge, koostekvaliteet on hea, vigu ei anna, auto tegid paar aastat nooremaks ja üldilme ka paranes.

Lisaks eelnevale sai hiljuti ära tehtud ka nahahooldus, täpselt see päev kui detsembris viskas öösel üle Eesti miinusesse, seega salong on endiselt puhas, hooldatud ja korralik.

Kasutuselt on auto saanud vatti korralikult, liikumises pidevalt, mõned hetked seisab niisama, sest kasutan ka sõbra C klassi, aga üldjuhul on pidevalt sõidus. Enne aastavahetust sai tehtud nädalase vahega ka kaks trippi Leetu ja tagasi, sõita on mugav ja keha ega vaim ei väsi, aga tulevikus tean, et kui kunagi uut pilli hakkab võtma aastate pärast, siis tasub pigem vaadata nõksake suurema kubatuuriga mootorite poole, sest R4 ja 110kW ikkagi peab vaeva nägema enda liigutamiseks. Täispaak kütti ja neli täismeest autos + natuke mudru pagassis ja mootorihäälest saab aru, et nõksake vaevaline on see värk.

Sügisel ostetud talverehvid on ka end igati ära õigustanud, väga väga hea pidamine on ning mis peamine, väga vaiksed, Leedu tripi ajal autos olnud ütlesid ka, et väga hea oli magada, polnud undamist ega midagi.

Lähiajal tuleb tõenäoliselt õlivahetus peale ja kunagi kevadel lähevad esimesed tugilaagrid ja amordid vahetusse (üks tundub pehmevõitu olevat ja üks tugilaager krõksub vastikult teatud ilma korral, see häda on ostust saadik juba olnud).

Kõige tipuks sai ka COMAND'il kaardid ära uuendatud, nüüd on kaart pop ja noortepärane ning hea sõita, Leedus käies sai muide ainult auto navi järgi sõidetud ja üllatavalt mugav on ikka. Varem mõtlesin, et kes see loll kasutab auto tehasenavisid, aga kui on korralik seade, siis on väga mugav - pole mingeid dildosid akna küljes + spidoblokis kuvab ilusti juhendeid + siis ekraani peal ka.

Praeguseks on vist kõik, senimaani on kenasti iga hommik käima läinud, ei saa selle üle ka kurta midagi.


[Pilt: jeje3.jpg]


Terv, Kirill
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#45
Küsimus c220 Kohta turbo lülitab välja ennast ja kui auto käivitan töötab mingi aeg jälle mis viga võib olla
Vasta
#46
Arvan et see ei ole õige koht selliste küsimuste jaoks, mitte foorum vaid teise mehe auto teemat pidasin silmas. Mine vastava seadmega varustatud remondi kohta ja küll sulle öeldakse mis vahetust vajab. Puusalt paugutaks õhulugeja Icon_razz
Naftapress.
Vasta
#47
Mul ka tühipooretel kohati kuulda turbot,kohati mite.

Soojaks läheb sul ilusti jahedamate ilmadega?
Üks asi mis mind w203 puhul häirib on see,et ma ei leia mugavat isteasendit,igatepidi on kas põlved vastu armatuuri vms....
Vasta
#48
Raimurlehtsalu, see mis Sul juhtub on tõenäoliselt avariirežiimi minek, kas ta lükkab Sul lihtsalt turbo tagant ära või piirab ka pöörded nii et üle mingi teatud pöörete arvu ei lähe ?

Esimesel juhul võib ta olla midagi seotud õhulugejaga jah, teisel juhul on võimalusi kõvasti rohkem.

Fedja - mul oli sama mure, selle vastu aitas kerge trikk - keerad eesmised istmesiini poldid lahti, otsid mingi 5-6cm'ised asmele, paned kontramutrid vahele ja seeläbi tõstad istme esimest nurka. Sellega võidad seda, et tekib istmel suurem kalle, reietugi ja siis on juba oluliselt lithsam leida mugavat asendit.

Tehasest on see jama, et jalad peavad end ise ülal hoidma ja väsivad päris kiiresti ära ning siis hakkab see jebimine pihta. Sa oled muidugi vähe pikem tüüp ka, aga ma soovitaks Sul proovida seda trikki ... 2 pikemat polti, 4 mutrit ja 2 seibi on kokku mingi 80-90 senti maksev lõbu, aga sõidumugavus muutub tohutult.

Soojaks minemisega pole mul probleeme, läheb täpselt nii kiiresti soojaks kui üks keskmine diiselauto peab minema. Kui oli väga pakane väljas, siis Võrust sõitma hakates ja Väimelasse Tehnomaja juurde jõudes oli kusagil 70-80 kraadi seier, kui on vähem külma või kusagil 0'i kandis siis Väimelasse jõuan ja on alati juba 80+.

Autoga seoses aga natuke halba uudist ka, mõni nädal tagasi Leedust tulles ilmnes üks hetk kahtlane klobisev heli, justkui oleks velg kaheksas, tookord olid veel külmad ilmad ja vahepeal lumesadu ja kõik olnud seega arvasin et velg on mingit jääkamakat või miskit täis, seega sellest ka heli. Natuke läks aega mööda ja asi polnud enam õige, üks hetk sai vaatama hakatud ning tulemuseks hoopis tagumine kundepoolne support - peale jäänud, täna käisin vaatasin asja garaažis - augustis tutikad korralikud TRW klotsid täiesti nulli ära kulutanud, ketas justkui terve. Igatahes ise jebima ei hakka, sest ei ole viitsimist ega aega ning kõige tähtsam metoodikat ega oskusi et asi kiiresti likvideerida.

Homme kõne Mersujumalatele Nurssi ja läheb auto sinna, saab palju kergema vaevaga asja korda loodetavasti, ilmselt läheb kasutatud / elustatud normaalne support, uuesti klotsid vahetusse, väga sital juhul ei ole ka välistatud et peab uued kettad panema. Igatahes ... nagu alati väga valel ajal Big Grin.

Muus osas ei ole autoga probleeme olnud, senimaani sõitnud ja elanud ja kõik on timm, saab pidurid elustatud ja läheb uue hooga edasi.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#49
Kui tegu on mite metallist piduri kolbidega siis kinnijäämine tavaline asi, metallist kolb on selessuhtes palju töökindlam. Omal oli sama probleem küll ükspool siis teine lõpuks viskas üle se pidev jebimine ja vahetasin kõik neli kolbi (uued kolvid siis metallist) koos mansettide ja tolmukaitsmetega ära, ühel pool siis 2 kolbi.
Vasta
#50
Ma ei kujutagi ette jah millest need kolvid seal on, suvel vahetasin klotse, siis vaatasin ja käis korra mõte peast läbi, et kurat ... veidike kahtlane on see asi seal. Oli näha, et sisemine klots oli vähem kulunud kui välimine, ehk siis natuke oli viidet ebavõrdsele tööle, samas oli ketas alati ilusti puhas ning sõidu ajal ei olnud tunnet, et miskit pooks.

Teisalt jällegi ei tea, kaua ta juba nii pool-kinni-pool-lahti olekus on olnud, kolb. Eks ma täna katsun Nurssi aja saada ja vaatab kui mahukaks asi läheb, esmapilgul ei tundunud ketas peetis olevat, samas töömees otsustab mida teeme, kui ütleb et vahetab ketta ära, siis vahetab ketta ära.

Peab muidugi mõtlema, et võib-olla oleks mõistlik lasta pidurivedelik ka ära vahetada, kurat teab palju seda emulsiooni ja niiskust seal juba sees on, see võib ka olla põhjuseks miks kollitama nüüd hakkas.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#51
Vedeliku vahetus on mõistlik teha, aga see ei põhjusta w203 puhul tagumiste pidureite peale jäämist. Tagumised kolvid on tekstoliidi laatsest materjalist, mis aja pikku punduvad ja jääbki kinni. Tulevase närvikulu vältimiseks, oleks mõistlik kõik 4 kolbi taga ringi vista, metallist kolbide vastu.
Vasta
#52
Täna sain auto kätte. Läks nii nagu arvasin Big Grin.

Vahetusse läksid:

2x ATE värvitud kettad tagumised
2x paari ATE piduriklotsid
2x paari Bosch seisupidurklotsid
2x klambrid, tift ja muu seisupiduri mant
2x käsipiduri mehhanism
2x support
2x esimest pidurivoolikut
1x esimene parem stabika kont.

Lähikuudel peab esimesed kettad koos klotsidega ära vahetama ja siis üks esimene parem tugilaager - see on ostust saadik krõksutanud.

Summaks töö eest oli 345e, ehk siis jupid ja tööraha kõik sees. Töö teostati nursis ja kõik sai väga timm, mees ütles ka et supportite tõttu tõmbas hinna üles, üks support oli nii kinni et kolb murdus ära kui eemaldati, teisel oli kolb kinni ja supporti enda korpus oli katkine - tifti koht murdus ära.

Vanad kettad oli seestpoolt roostes - kolb ei liikunud, käsipidurmehanism oli täiesti roostes seest, klotsidel pinda polnud. Ühesõnaga kõik loomulik ja aimatav Big Grin, nüüd panin tähele et asendussuportid mis läksid taha on punast värvi, nüüd on pill reissing Big Grin. Õnneks väga silma ei paista, seega las olla, äkki kunagi peab ees ka vahetama supporteid siis paneb ka ette reissingu ja saab kilovatte rämedalt juurde või miskit.
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#53
Monoloogi jätkuks - täna läksid alla suveveljed, kuna sõbra C320 on mu käes ning seal on parajasti minu suveveljed, siis hetkel panin endale alla tema suvekad ehk siis Sport Editioni Hoedused, päris hästi passivad alla.

Üleelmine nädalavahetus sai tehtud õlivahetus, Mahle filtrid (salongi oma aktiivsöega, õlifilter, õhufilter) ning Havoline õli.

Möödunud nädalavahetusel tegin taas nahahoolduse ära - endiselt AutoGlym'i tooted kasutuses, nahk taas puhas ja lõhnab hästi ning on pehme. Muus osas auto peab ilusti vastu, pole midagi ette heita peale selle, et suvel tuleb lasta C'le tüüpiline roostetõrje ära teha, tagaumised koopaääred ja eesmised samuti.

Kuna see kuu on olnud päris jube rahaliselt, siis uuel kuul plaanis vahetusse visata eesmised tugilaagrid amordi omad ning likvideerida ees vasakul kolks - ei tea kas on õõts või stabikas või veel midagi.

Muud hetkel polegi, kulutusi näeb endiselt http://www.spritmonitor.de/en/detail/675562.html

Lisaks pildid velgede kombost.

[Pilt: DSC_0037-Edit.jpg] [Pilt: DSC_0026-Edit.jpg]

www.kirilldremljuga.eu / Kirill Dremljuga Photography @ FB
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#54
Tere

Aega on mööda läinud ja vett merre voolanud, pärast viimast sissekannet läks elu autoga omamoodi lõbusaks, tahtis nimelt tähelepanu saada ... päris palju.

Aprillis tegin autole põhjaliku värskenduse, esisild sai kobestatud mitme uue õõtsa, paari uue kondi näol, tagasillas läksid vahetusse külgkallet mõjutavad pulgad ja ekstsentrik poldid. Lisaks vahetasin tagumise piduritorustiku, sest see ikkagi hakkas lekkima. Nüüd on sild tihe, pidurisüsteem korras, sest talvel said ees voolikud vahetatud ja tagasild sai täiesti uued pidurijupid igatet pidi.

Eelmine nädal oli muidugi seik, kus ma olin väga õnnelik, et autosse sai aprillis raha maetud ja eriti et pidurid said korda tehtud ... lubatust suuremal sõidukiirusel öösel hüppas põder tee peale ette, nii kõvasti pole veel elus pidurit tallanud nagu siis ... sain õnneks põdrast nii palju mööda, et laupa talle ei pannud, aga jooksis külje pealt tagaukse sisse (kunde pool), katastroofilist ei ole midagi. Paar kriimu tuli juurde ja mõned õrnad lained, õnneks see uks oli juba ostest saadik kerge mõlgi ja kriimudega, seega sügisel nii või naa tegemisse.

Eile sai ka nahahooldus uuesti ära tehtud. Seekord natuke teise metoodikaga, vahendid endiselt Autoglym'i omad, aga seekord võtsin melamiinkäsna ka appi ... praegu võib julgelt väita, et ilmselt on mu C's üks kõige korralikum hele nahk mida saab leida sellises vanuses auto puhul.

Samuti sai eelmine reede uued rehvid taha visatud, Nangkang NS20 245/40 R17. Praegu oleks tore kui auto teeniks mõni kuu mind, sest hetkeseisuga on elus niigi tegemist päris jubedalt ja väljaminekuid, sügise läheneds saab pihustiseibide välp ka täis ja siis tuleb mootorikett ka vahetusse saata koos seibidega uuesti.

Paar pilti lõpetuseks.

[Pilt: DSC_0027-Edit.jpg] [Pilt: DSC_0041-Edit.jpg]

[Pilt: DSC_0062-Edit.jpg] [Pilt: DSC_0064-Edit.jpg] [Pilt: DSC_0065-Edit.jpg]
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#55
Ilusad pildid!

See põdraintsident toob ilmekalt esile BAS-i olemasolu käegakatsutava kasu. Pakun, et suure osa piduri tallamisest tegi tegelikult ikkagi auto ise, sest juht enamasti kunagi piisavalt jõuliselt ei reageeri. See on ikka päris üüratu vahe kui hästi tõsises hädaolukorras BAS-iga auto võrreldes nö vana kooli piduritega masinaga pidama saab.

Ketivahetus tundub 220 CDI puhul tõesti pigem väga hea omaniku tunnus kui tõsine vajadus.

Edu ja jaksu!

Tauno
Vasta
#56
Ketivahetus on tingitud lihtsalt minu arusaamast et miski pole igavene ... praegu on läbisõiduks 278600 km, ma ei tea kui palju seda tehtud on ja kas on tehtud, 300 000 tundub olema suht loogiline number, kus see lasta ära teha, et see asi jääks järgmised 300 000 ka sõitma. Ei ole see keti vahetus üüratu investeering ka. Ma loodaks, et asi selleni ei läheks, et olukord muutub "tõsise vajaduse" kategooriasse liigituvaks Smile .
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.
Vasta
#57
300 000 ei tohiks Mercedes-Benz kettile veel probleem olla. Minu w124-jal käias plokikaas 450000km peal maas ja öeldi et kett ja tallad olid väga korralikud et polnud vaja vahetada. Selline lahe ütlus on et : ära näppi si..a kuni see ei haise Smile
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#58
4-5 kraadi on kett kindlasti veninud.
Remonditakse siis, kui katki läheb. Hooldust tehakse enne remonti, selles ongi vahe.
Katki vast ei lähe tõesti.

Muidu kena auto, värv on lausa super!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#59
Olen näinud w203 2,3 kompressiori ketti seal ei ole vanakooli Mercedes-Benz ketiga midagi võrrelda, ei tea kas ka cdil sama õbluke kett on.
Naftapress.
Vasta
#60
(07-06-2016, 05:58 PM)arts24h Kirjutas: Olen näinud w203 2,3 kompressiori ketti seal ei ole vanakooli Mercedes-Benz ketiga midagi võrrelda, ei tea kas ka cdil sama õbluke kett on.

Jah, ja isegi vanade mootorite ketid venivad päris palju. See ei tähenda, et katki läheks.
Lihtsalt pärast poolt milkut tuleb nukad ära kraadida ja nulli panna arvestades keti venimist (ma olen kasutanud nihutusega nuka kiilusid). Ma vaatasin, et mu OM606 moto kett oli ka mingi 3-4 kraadi veninud, see on tugev kett, sest mootor on päris kindlasti 700+tuhat KM`i sõitnud. Aga vahetada ei raatsinud.....

Uuematega endal kogemus puudub (vaese inimese asi, minu jaoks on 2000a auto uus auto, mul kõige uuem auto 1996a Eusa_think), aga ilmselt kestab ikka.
Enamik ju üle poole milku sõitnud, mis juba vanemad kui 5a.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,802 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,754 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,840 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,152 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne