04-06-2016, 05:19 PM
Soovin w201 kerele ASD peale tõsta. Ehk oskavad asjatundjad öelda, mida on veel peale diffri tarvis, et süsteem toimima saada?
W201 ASD Kuidas teha?
|
04-06-2016, 05:19 PM
Soovin w201 kerele ASD peale tõsta. Ehk oskavad asjatundjad öelda, mida on veel peale diffri tarvis, et süsteem toimima saada?
04-06-2016, 08:23 PM
Minu teada töötab see süsteem õlisurvega, seega õlipaak+pump+torustik+klapp+elektroonika.
05-06-2016, 10:23 AM
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597
Palju lihtsam ja kindlam süsteem
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
05-06-2016, 04:28 PM
(05-06-2016, 10:23 AM)124STD Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41597 Suured tänud! Olen nüüd targem.
07-06-2016, 08:47 AM
07-06-2016, 08:58 AM
Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
07-06-2016, 12:35 PM
(07-06-2016, 08:58 AM)124STD Kirjutas: Aga siis ei pea õnne peale lootma et kas lukustab ära või mitte, väike liigutus ja on 100% kinni. Väga tihti seda nigunii pole vaja. Õnnega pole siin midagi pistmist. Mo arust on mitu korda lihtsam võtta doonorilt vajalik klapp ja selle juhtimiseks ühendada relee ja lüliti, kui hakata reaalset rauatööd tegema. Aga eks igaüks ise teab, mida oma ajaga ette võtab. Hüdrosüsteemita autol tekib käsipumbal isegi mõningane mõte...
07-06-2016, 10:00 PM
Ilma hüdrosüsteemita autol on vist hüdropumba paigaldamisex ka teistsugust nukkvõlli hammasratast tarvis, mis pumpa ringi ajax? Ning klapikambrikaan ja selle tihend tuleb ka vist välja vahetada? Vaatasin just enda musta W201 mootorit (ilma hüdrosüsteemita) ja need asjad tundusid pumba paigaldust segavat.
Teine variant on kasutada kahesektsioonilist roolivõimupumpa. Palju sellise käsipumbaga jaxax survet tekitada? Originaalis on ju ASD ja nivoo süsteemis kasutusel kuni 150 bar-i.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
09-06-2016, 08:33 AM
(07-06-2016, 10:00 PM)Werewolf Kirjutas: ... Arvestades, et pidurisüsteemis suudab Harju keskmine juht ilma võimendita pressida pea 100 bar, siis piisavalt Vajadusel saab ju mängida pumba/töösilindri pindaladega ja sedasi kangiõlga suurendada. Asi see mitu korda tõmmata on...
09-06-2016, 06:18 PM
Nivoos 150 bar-i kindlasti pole, sest selle survega suudaks tonne tõsta. Aga 600 kg koorma puhul tagasilla kohal juba max surve piir tõstmisel.
09-06-2016, 07:36 PM
Tere,
Lihtsalt infoks ja täiesti off-topic, aga võibolla siiski huvitav teadmine, et nivoosüsteemi maksimumsurve on neil vanematel MB-del (W201, W124 ja W126) tõesti vahemikus umbes 130 - 150 bar-i ja baasrõhk ehk 30 bar-i peab olema amortides kogu aeg sees. Parimate soovidega, Tauno Mõts |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Video In Motion Ntg2.5 kuidas aktiveerida | a.myrk | 2 | 686 |
26-07-2021, 02:13 PM Viimane postitus: Marksus |
|
W201 kesklukk | TAD17I | 2 | 2,463 |
09-05-2018, 02:33 PM Viimane postitus: TAD17I |
|
W201 siduri libisemine | indrek | 4 | 2,940 |
15-08-2017, 10:44 AM Viimane postitus: indrek |
|
w201 tagasilla suure puksi polt murdus ära | roxie | 0 | 1,737 |
09-08-2017, 11:12 AM Viimane postitus: roxie |
|
W124 - W201 | Olkunaator | 0 | 1,955 |
12-07-2017, 02:42 PM Viimane postitus: Olkunaator |
|
W201 vedrud | roxie | 0 | 1,445 |
02-03-2017, 04:57 PM Viimane postitus: roxie |
|
2.3 w201 mootori probleem | TanelRist | 3 | 3,771 |
04-12-2016, 02:29 AM Viimane postitus: TanelRist |
|
W201 2,3 100kw k.k vahetus | Kutsikas190 | 0 | 1,766 |
17-11-2016, 03:42 PM Viimane postitus: Kutsikas190 |
|
17x8 ET30 / 17x9 ET32 veljed W201/W202/W124/W210 all? | Uku | 6 | 5,670 |
12-10-2016, 04:41 PM Viimane postitus: stihl |
|
W201 tühipöörete ja ventikaga probleem | Risdo | 1 | 2,286 |
16-09-2016, 11:26 PM Viimane postitus: Laur |