15-02-2016, 11:29 PM
Tervist, Olen ka siis värske Mercedes-Benz omanik.
Autoks siis Vito L 8 kohaline.
Sai ta toodud siis Pärnust. Esimeseks suureks veaks oli vana omaniku järgi siduriketas. Kõigepealt võtsime siduri silindrid laiali siis selgus tõsiasi, et keegi tainas oli piduriõli potskasse pannud mootoriõli, kuna teatavasti need koos lähevad klimpi siis töösilinder oli jäänud poolde vinna kuna klimp takistas silindril tagasi tulla ja jäi sidurit libistama. Mõtlesin, et nüüd asi timmis. Aga ei. Sain koju ära sõita ja jälle enam buss ei liikunud. Kohapeal ilma sidurita sain käike sisse panna. Läksin uuesti tuttava juurde garaaži ja võtsime mootori pealt maha ja vahetasime siduriketta(vana omanikupoolt kaasa antud) ja sidurikorvi(ostsin lammutusest 30€). Panime mootori peale tagasi. Saime tiksuma. Vajutasin siduri põhja hakkas imelikult kragisema. Tuli välja, et siduriketas on uuema tüübi oma ja needid on suuremad. Sidurit põhja vajutada ei tohi enam. Aga sinna maani kus võib vajutada lahutab juba 100%. Ise olen sellega nüüdseks ära harjunud juba aga kui naine või keegi sõita tahab siis ei julge praegu kätte anda. Ennem pean mingi klotsi siduripedaali alla nuputama, et ei saaks täiesti lõpuni vajutada. Nüüd on veel mureks JÕUD. 2.2CDI 90kw peaks päris hästi edasi minema? Aga 90km/h sõites ja kui mägi tuleb siis nagu hakkab ära koolema ja 100ga sõites gaas põhjas
Kere on nagu vitodele ikka kohane, siit-sealt mäda. Kevadel-suvel hakkan kere ka taastama.
Lisatulesid ees enam pole ja samuti neid udutulesid. Lisatulede pealt tingisin hinda alla ja udutuled võtsin sellepärast ära, et need ei põlenud.
Päikest,
Janek
Autoks siis Vito L 8 kohaline.
Sai ta toodud siis Pärnust. Esimeseks suureks veaks oli vana omaniku järgi siduriketas. Kõigepealt võtsime siduri silindrid laiali siis selgus tõsiasi, et keegi tainas oli piduriõli potskasse pannud mootoriõli, kuna teatavasti need koos lähevad klimpi siis töösilinder oli jäänud poolde vinna kuna klimp takistas silindril tagasi tulla ja jäi sidurit libistama. Mõtlesin, et nüüd asi timmis. Aga ei. Sain koju ära sõita ja jälle enam buss ei liikunud. Kohapeal ilma sidurita sain käike sisse panna. Läksin uuesti tuttava juurde garaaži ja võtsime mootori pealt maha ja vahetasime siduriketta(vana omanikupoolt kaasa antud) ja sidurikorvi(ostsin lammutusest 30€). Panime mootori peale tagasi. Saime tiksuma. Vajutasin siduri põhja hakkas imelikult kragisema. Tuli välja, et siduriketas on uuema tüübi oma ja needid on suuremad. Sidurit põhja vajutada ei tohi enam. Aga sinna maani kus võib vajutada lahutab juba 100%. Ise olen sellega nüüdseks ära harjunud juba aga kui naine või keegi sõita tahab siis ei julge praegu kätte anda. Ennem pean mingi klotsi siduripedaali alla nuputama, et ei saaks täiesti lõpuni vajutada. Nüüd on veel mureks JÕUD. 2.2CDI 90kw peaks päris hästi edasi minema? Aga 90km/h sõites ja kui mägi tuleb siis nagu hakkab ära koolema ja 100ga sõites gaas põhjas
Kere on nagu vitodele ikka kohane, siit-sealt mäda. Kevadel-suvel hakkan kere ka taastama.
Lisatulesid ees enam pole ja samuti neid udutulesid. Lisatulede pealt tingisin hinda alla ja udutuled võtsin sellepärast ära, et need ei põlenud.
Päikest,
Janek