Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Sai soetatud endale w140 s350 td, selgus aga, et mootor on asendatud 3.0td-ga.
Mure selles, et auto ei liigu, puudub täielikult kiirendus.
Turbo tundub ise korralik (lokse minimaalne, ei ole õline, wg ka liigub) aga tundub ,et rõhk ei jõua vastavasse kohta,
Sai ka prooviks vahele ühendatud turbokll aga näit 0.
Kas keegi oskab nõu anda , mida ja kuidas kontrollida?
Kuskilt on võimalik saada vaakumite skeeme?
Postitused: 88
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Võta turbol lõdvik eest ära ja vaata kas auto töötamise ajal kompressoripool ka ringi käib, kui käib siis liigud murega edasi, kui ei käi võib turbo võll pooleks olla. Edasi vaatad kuhu turbo rõhku puhuma peaks, ehk mööda kompressori poolt hakkad edasi liikuma ja uurid kas kõik ühendused-lõdvikud omavahel korralikult kinni oleks. Kui autol on intercooler siis vaatad ega see katki ei ole või läbi ei lase ja nii liigud kuni kollektorini välja. Muid takistusi seal nüüd teepeal ees olla küll ei tohiks. Rõhuleket peaks olema kindlasti ka kuulda.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kuhu või millal see wg liigub? Oleneb kes ja kuidas selle mootori sinna pannud on ja mis kõrgsurvepump seal peal on, OM606 turbol on wg avatud asendis ja vaakum tõmbab solenoidi lülitusel wg kinni, kui seal midagi ise ratsitud siis ehk wg kogu aja lahtises asendis.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Minu essil see solenoid klapp ei töötanud, ja ma panin wg-le pideva vaakumi nii et klapp oli koguaeg kinni. Pikalt nii sõita ei ole vist mootori tervisele hea.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Turbo nn tiivikud liiguvad ilusti, põõrete tõstmisel imeb ilusti õhku sisse.
Wg liigub, eest solenoidi plokist sai mõõdetud,et põõrete tõstmisel tekib vaakum
0>-4( ehk siis ideeliselt peaks ta pööretel wg sulgema)
Cooler puudub, ühendused tunduvad tihedad, lekkeid ei ole näha ega kuulda.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Keegi reaalselt säärase kompoti on tööle ka korralikult saanud? Mõtlen 3.0td mootor 3.5td pumbaga?
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(12-04-2016, 01:35 PM)pikkvint Kirjutas: Keegi reaalselt säärase kompoti on tööle ka korralikult saanud? Mõtlen 3.0td mootor 3.5td pumbaga? töötavaid mootoreid paar tk ette näidata. 3.0 ja 3.5 pumbaga. Erxi postitus on õige. Kasuta 3.5 liitrise turbo wg 3.0 turbol. Need liiguvad vastupidi. Kinnitust pole sellele raske teha. Saab hea.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(15-04-2016, 11:36 AM)jaan140 Kirjutas: (12-04-2016, 01:35 PM)pikkvint Kirjutas: Keegi reaalselt säärase kompoti on tööle ka korralikult saanud? Mõtlen 3.0td mootor 3.5td pumbaga? töötavaid mootoreid paar tk ette näidata. 3.0 ja 3.5 pumbaga. Erxi postitus on õige. Kasuta 3.5 liitrise turbo wg 3.0 turbol. Need liiguvad vastupidi. Kinnitust pole sellele raske teha. Saab hea.
Sain asja ilusti toimima, sai vaakumid uued/ümber tehtud.
Liigub aga võiks liikuda nagu 130 kw..
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(15-04-2016, 11:41 AM)pikkvint Kirjutas: (15-04-2016, 11:36 AM)jaan140 Kirjutas: (12-04-2016, 01:35 PM)pikkvint Kirjutas: Keegi reaalselt säärase kompoti on tööle ka korralikult saanud? Mõtlen 3.0td mootor 3.5td pumbaga? töötavaid mootoreid paar tk ette näidata. 3.0 ja 3.5 pumbaga. Erxi postitus on õige. Kasuta 3.5 liitrise turbo wg 3.0 turbol. Need liiguvad vastupidi. Kinnitust pole sellele raske teha. Saab hea.
Sain asja ilusti toimima, sai vaakumid uued/ümber tehtud.
Liigub aga võiks liikuda nagu 130 kw..
Keera juurde turbole kütust. Gaasitades musta viskab? Lahti poole on juurde, kinni siis maha. Tead mida keerata?
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(15-04-2016, 11:57 AM)jaan140 Kirjutas: (15-04-2016, 11:41 AM)pikkvint Kirjutas: (15-04-2016, 11:36 AM)jaan140 Kirjutas: (12-04-2016, 01:35 PM)pikkvint Kirjutas: Keegi reaalselt säärase kompoti on tööle ka korralikult saanud? Mõtlen 3.0td mootor 3.5td pumbaga? töötavaid mootoreid paar tk ette näidata. 3.0 ja 3.5 pumbaga. Erxi postitus on õige. Kasuta 3.5 liitrise turbo wg 3.0 turbol. Need liiguvad vastupidi. Kinnitust pole sellele raske teha. Saab hea.
Sain asja ilusti toimima, sai vaakumid uued/ümber tehtud.
Liigub aga võiks liikuda nagu 130 kw..
Keera juurde turbole kütust. Gaasitades musta viskab? Lahti poole on juurde, kinni siis maha. Tead mida keerata? Musta ei viska.
Rõhk tühikäigul 0,2 ja kasvab kiirendades kuni 0,7-ni.
Kahjuks ei tea mida keerata.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
0.7 on vähe, mul puhub 3.0 turbo 1.4 bari. Turbo rõhku lihtne peale keerata, selleks et küttet peale keerata peab pumbal tagumise kaane maha võtma. Nettis on õppetusi palju kuidas juurde keerata. Tallinas saab lasta juurde keerata ka umbes 100 euroga.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(15-04-2016, 03:14 PM)124STD Kirjutas: 0.7 on vähe, mul puhub 3.0 turbo 1.4 bari. Turbo rõhku lihtne peale keerata, selleks et küttet peale keerata peab pumbal tagumise kaane maha võtma. Nettis on õppetusi palju kuidas juurde keerata. Tallinas saab lasta juurde keerata ka umbes 100 euroga.
Okei, kust mida näppima peaks , et rõhku juurde saada?
NN juhtimine mul mootoril ja turbol kõik 3,5 omad, äkki see seab mingeid piiranguid?
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
3.0 turbol on selle lõdviku all, mis tuleb õhufiltrist, polt, mis tuleb välja keerata. Kui on vaakumiga siis tuleks miski reguleerija vist vahele panna. Kui panna pidev vaakum peale siis klapp koguaeg kinni ja puhub kõvasti rõhku, aga nii ei ole vist ei turbole ega mootorile hea.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(15-04-2016, 03:50 PM)124STD Kirjutas: 3.0 turbol on selle lõdviku all, mis tuleb õhufiltrist, polt, mis tuleb välja keerata. Kui on vaakumiga siis tuleks miski reguleerija vist vahele panna. Kui panna pidev vaakum peale siis klapp koguaeg kinni ja puhub kõvasti rõhku, aga nii ei ole vist ei turbole ega mootorile hea.
Otse turbole max vaakum järgi siis puhub ikka 0,7 max!
Hetkel igati rahul, et niigi liigub. Kui mootorile suurem hooldus tehtud siis vaatab rõhu ja kütuse asja.
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
15-04-2016, 04:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2016, 04:58 PM ja muutjaks oli jaan140.)
(15-04-2016, 04:16 PM)pikkvint Kirjutas: (15-04-2016, 03:50 PM)124STD Kirjutas: 3.0 turbol on selle lõdviku all, mis tuleb õhufiltrist, polt, mis tuleb välja keerata. Kui on vaakumiga siis tuleks miski reguleerija vist vahele panna. Kui panna pidev vaakum peale siis klapp koguaeg kinni ja puhub kõvasti rõhku, aga nii ei ole vist ei turbole ega mootorile hea.
Otse turbole max vaakum järgi siis puhub ikka 0,7 max!
Hetkel igati rahul, et niigi liigub. Kui mootorile suurem hooldus tehtud siis vaatab rõhu ja kütuse asja.
Pumba peal on vaakumtotsik. Peal reguleerimise kruvi. M6 nutikas stoperdab ja miinus kruvikaga krutid. Keera lahti poole ja loe ära keerud, saad hiljem tagasi kruvida. Mul on lõpuni lahti ja pool pööret tagasi, et kruvi kinni ei jääks. Stendist tulles oli vahe neli täis ringi. Tühikäigul ei musta aga gaasi vajutades on must taga. Turbo puhub ka 1,5 ilusti välja. See lisab vaid kütust siis kui turbo taha tuleb. Muud näppima ei pea.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(15-04-2016, 04:53 PM)jaan140 Kirjutas: (15-04-2016, 04:16 PM)pikkvint Kirjutas: (15-04-2016, 03:50 PM)124STD Kirjutas: 3.0 turbol on selle lõdviku all, mis tuleb õhufiltrist, polt, mis tuleb välja keerata. Kui on vaakumiga siis tuleks miski reguleerija vist vahele panna. Kui panna pidev vaakum peale siis klapp koguaeg kinni ja puhub kõvasti rõhku, aga nii ei ole vist ei turbole ega mootorile hea.
Otse turbole max vaakum järgi siis puhub ikka 0,7 max!
Hetkel igati rahul, et niigi liigub. Kui mootorile suurem hooldus tehtud siis vaatab rõhu ja kütuse asja.
Pumba peal on vaakumtotsik. Peal reguleerimise kruvi. M6 nutikas stoperdab ja miinus kruvikaga krutid. Keera lahti poole ja loe ära keerud, saad hiljem tagasi kruvida. Mul on lõpuni lahti ja pool pööret tagasi, et kruvi kinni ei jääks. Tühikäigul ei musta aga gaasi vajutades on must taga. Turbo puhub ka 1,5 ilusti välja.
Huvitav mis minu omal siis takistab 1,5 välja puhuda.
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(15-04-2016, 04:54 PM)pikkvint Kirjutas: (15-04-2016, 04:53 PM)jaan140 Kirjutas: (15-04-2016, 04:16 PM)pikkvint Kirjutas: (15-04-2016, 03:50 PM)124STD Kirjutas: 3.0 turbol on selle lõdviku all, mis tuleb õhufiltrist, polt, mis tuleb välja keerata. Kui on vaakumiga siis tuleks miski reguleerija vist vahele panna. Kui panna pidev vaakum peale siis klapp koguaeg kinni ja puhub kõvasti rõhku, aga nii ei ole vist ei turbole ega mootorile hea.
Otse turbole max vaakum järgi siis puhub ikka 0,7 max!
Hetkel igati rahul, et niigi liigub. Kui mootorile suurem hooldus tehtud siis vaatab rõhu ja kütuse asja.
Pumba peal on vaakumtotsik. Peal reguleerimise kruvi. M6 nutikas stoperdab ja miinus kruvikaga krutid. Keera lahti poole ja loe ära keerud, saad hiljem tagasi kruvida. Mul on lõpuni lahti ja pool pööret tagasi, et kruvi kinni ei jääks. Tühikäigul ei musta aga gaasi vajutades on must taga. Turbo puhub ka 1,5 ilusti välja.
Huvitav mis minu omal siis takistab 1,5 välja puhuda. mul on pumbast pilt aga ma ei oska\suuda seda pildiparki üles laadida tahvliga. Näitaks mida vaja keerata. Arvan et sul ei tule kütet peale palju vaja.
Kas turbo küljes vaakumi unn käib servast serva? Me panime 3,5 vaakum kopsiku 3,0 turbo külge ja suunaga teisele poole kui originaal käib.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Kui sul Jaan on pildid olemas ja oled seda ise teinud, äkki kirjutad ilusa eesti keelse õpetuse kütte peale keeramisest
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
|