Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
04-03-2016, 11:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2016, 11:51 PM ja muutjaks oli Ott.)
Sisust paremat pilti hetkel pole.
Lisaloona võib seda öelda, et juhiistme seljatugi on eelmistel omanikel kunagi vahetatud, samuti on lisatud see lapitud käetugi. Kõik on küll sama mustriga kuid pleekimisjälgedega. Rool on isegi nahatatud variant.
Uurisin ka kere lähemalt ning Erx aimas õigesti, värvitud teda on tõepoolest. Mis seal ikka.
Velgede kohapealt, kui kusagilt leiaks veel kaks sellist Melberit nagu taga siis võiks neid edasi kasutada, kuid mind kohutavalt häirib see, et nad on erinevad. Seisukord pole samuti kiita. Kärgvelgedest tahaks ise Remotec A-sid sinna alla, kuid MB poldivalemiga pole neid enam ammu meie maal müügis näinud.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=36795 Kahju, et need maha said magatud.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Termostaadi võib küll ära vahetada, kuna seismine nendele hästi ei mõju, aga veepumbal vaevalt, et midagi viga on kui ta just ei leki või tuntavat laagriloxu ei oma. Need on korraliku metallist impelleriga ja kestavad väga hästi. Südame rahustusex võid ta küljest ära võtta ja üle kontrollida, oksiidist puhastada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
(04-03-2016, 10:15 PM)Werewolf Kirjutas: Pean ikka suvex oma 16v liikuma panema ja siis tiiru Eestile peale tegema ja kõik huvitavamad 190E-d üle vaatama (sinu auto, sten130 auto, TonyT auto, renkss-i auto, Tartu kandis peax mõned olema jne).
Werewolf anna siis teada, ma tuleks ka oma autoga kaasa
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
06-03-2016, 07:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 07:35 PM ja muutjaks oli Ott.)
Eelnevatel piltidel all olevad kärjed leiavad kohe uue omaniku, mistõttu tuli plaaniväliselt selle auto alla mõeldud veljed alla keerata. Tegelikult peab ühe korra nad sealt uuesti veel ära võtma ning randid üle poleerima. Igatahes umbes selline ta esialgu välja nägema hakkab.
Kiiruga proovisin ka ventilaatori anduripoolsesse pistikusse silda, see paraku teda tööle ei pannud, pole pikemalt jõudnud ka sellesse teemasse süveneda. Rohkem aega autoga tegelemiseks tekib alles nädala pärast.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Viimaste piltide järgi on vasak esiots maas. Äkki on vedru purux? Muidu mulle see veidi kõrgem tagaots täitsa meeldib, korralik 80-ndate tuuning, aga jah, vasak esiratas on liiga koopas võrreldes paremaga, nii et midagi peab seal veidi mäda olema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 220
Teemad: 42
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
06-03-2016, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 09:38 PM ja muutjaks oli TonyT.)
Tore väikeste kiiksudega sõiduk! Ma mõtlen seda aknapuhastaja teemat.
Värvilahendus on ka huvitav. Ma ise värviks selle taga alumise nurga plastiku ka kere värvi!
Kere tundub ka ikka superhästi säilinud olema!
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul oli ka esimene auto valge 190E kitsas liist, samasugune sisu ja kojamees 83a relv. Ägedad need vanakooli kutsikad, eriti tihti tänava pildis neid näha ei ole.
Naftapress.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Panin ka ise piltidel kohe seda kõrguste erinevust tähele, ning jäi kriipima. Käisin vaatasin ja mõõtsin asja natuke ning tõepoolest terve juhipoolne külg on paar cm madalam jämedalt. Lisaks omab juhipoolne tagumine ratas suurusjärk 1cm suuremat külgkallet.
Kanalis selgus, et kunagised remondimehed on ette üldse erinevad vedrud pannud. Taga tundusid vedrud hetkel kiire peale vaatamisega samad olevat, kuid amordid jällegist erinevad. Camberi põhjust ei tea veel, äkki on asi lihtne ning iva peitub ülemiste kontide eri pikkustes.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Kindlasti ära nende rehvidega enne sõida kui kõrgused paigas, pildi pealt näha et juhipoolne tiivanurk ja rehv on piisavalt lähedal, et suurema augu korral muresid tekitada.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Esistange ka veits imelikult ees, vähemalt pidipealt selline tunne.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Esimesed rehvid pead kindlalt kitsamad panema, praeguse rehviga välja keeratud rooliga august läbi sõites keerab koopaserva tagurpidi.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
09-03-2016, 08:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2016, 12:16 AM ja muutjaks oli Ott.)
Rehvid tulevad kindlasti sobivama mõõduga. Kes seda loeb siis 205/50 R16 on see mõõt mida mulle pakkuda võib. Mõeldav on ka vahetus hetkel velgedel olevate Bridgestone Potenza S-02 rehvidega mis on mõõdus 225/50 R16.
Kiire mõõtmine tundus kinnitavat seda, et ühe poole tagumine ülemine kont/varras ongi lühem, mul peaks W124-st olema üks päris uus alles, loodetavasti klapib emma-kummaga pikkuselt.
Esivedrude mure lahendan hetkel W124 3.0 turbodiisli vedrudega, milled ma siis lühemaks lõikan. Proovin saada umbes sama kõrguse nagu hetkel kõrvalistuja poolel või grammike kõrgema. Vedrud õnnestus juba kodulinnast leida ning ootavad hetkel vaba aega ning amortide ülemisi tugilaagreid. Ühe poole oma kolksus ning arvatavasti oligi see hääl mida ma juba esimestel meetritel sõites kuulsin.
Tulevikus tahaks kindlasti leida vedrustusele korralikku lahendust, näiteks H&R kit või siis kombineerida H&R vedrud Bilstein B6/8-ga. Sel aastal pole see aga ilmselt prioriteet.
Edit: Originaal kellaplokil on mingisugune viga küljes. Panin prooviks ühe teise bensiinimootorilt pärit kellaploki külge, ning nüüd vastavad suundade indikaatortuled reaalsusele (ennem näitas vastupidi), osutid ei hüppa enam üles alla ning näen ka kütusetaset. Asenduskellad on juhtumisi ka tahhomeetriga, seega oleks päris hea kui selle kunagi tööle saaks. Lisaks sain ühe puuduva suunatule tööle, mõned asjad saab jälle checklistist maha kriipsutada.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
18-03-2016, 07:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2016, 08:16 PM ja muutjaks oli Ott.)
Auto seisab nüüdsest tutikatel gaasiamortidel. Esisilda said diisli vedrud, mida hiljem ilmselt veel natuke lõikama peab, mingisugune kõrguse vahe jäi siiski, hetkel müsteerium millel pikemalt ei peatu, võibolla paljastab sillastend hiljem midagi.
Mis puutub vedrude lõikamisse kui ratsi või pühaduseteotusesse siis siinkohal väike ajalooline pilt AMG algusaegade värkstoast.
Viimase summutipüti keevitasin just tihedamaks tagasi, ostunimekirja ta jääb kuid lihtsalt lükkub tulevikku.
Mis aga muret teeb on jätkuvalt elektromagnet sidur. Testisin, otse 12v peale see rakendub, ju siis töötab. Ventilaatori pistikus on ilmselt juba esimene segadus, ehk 12V ühel klemmil ning veider kõikuv 5-6V teisel, seal võiks ju 0 olla? Anduri pistikut sillates sidur ei rakendu, mis on veider, andurisse minevad juhtmed oleks nagu mõlemad viinud vasaku esitule taga olevasse massikogumisse, mitte aga näiteks üht juhet pidi ventilaatorini. Masside juhtmeotsad said üle puhastatudprofülaktika mõttes. Kuna segadust minu kui kehva elektriku jaoks on palju ning lõhkuda ei meeldi siis juhtmestikku lahti lõiganud veel ei ole.
Kas keegi oskab aidata M102.961 kapotialuse elektriskeemiga?
Postitused: 220
Teemad: 42
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Elektrisekeemid saad sealt http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41078
Ma ei oska kuidagi paremini postitada. Küsi juurdepääsu ja siis installi ära. Seal palju väärt infot veel peale elektriskeemide!
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Haigused/vigastused hakkavad järele andma, saab vaikselt jälle nokitseda.
Käsipidur hakkas ilma suurema remondita toimima, natuke klotsi peale ning veidi määret ja võttis kallakul kinni küll.
Rehve pole ka veel jõudnud kitsamaid ja madalamaid soetada kuid tundub, et linnas saab ka nendega kruiisitud esialgu. Kuna käsipidur vajas testimist siis mööda õuealasid (kuumaastikke) sõitsin lõpuks pea 10km maha, ning isegi imestasin, et vastu ei käinud.
Ventilaatori mure jätkub, lõikasin veidike juhtmestikku lahti täna ning uurisin kuhu miski juhe jookseb. Elektriskeem mind küll kuhugi edasi ei aidanud. Enne nädala lõppu kedagi targemat vist palgata ei õnnestu, seega võibolla pusin selle kallal ise edasi.
Mõned küsimused ka. Näpuvahel oleva tüübliga kinnituvad alumised küljeliistud. Kas Silberisse neid küsima minna oleks enda lolliks tegemine? Siinkohal võib mind aidata ka tootekoodiga.
Kapotialune matt oli kahjuks juba ennem mind selline, millega seda inimlikult sealt eemaldada?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
04-04-2016, 08:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2016, 08:31 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Eeldusel, et Sul on tarvis seda punasega märgitud tüüblit, on ta kood: A2019880678
Minu kogemuste põhjal pole kunagi rumal mõte Silberisse minna sedasorti asja küsima. Odav ta ei tule, aga tavaliselt on vähemalt võimalik osta.
Silberi avalik süsteem näitab antud artiklinumbri laoseisuks 65 tk ja letihind on 1,31 euri tk.
Kapotialuse müramati osas olen leidnud, et suurema osa temast saab edukalt survepesuriga eemaldada. Ülejäänu on juba vaevaline käsitöö lahusti või teiste joovastavate vahenditega.
Edu!
Tauno
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Juhul kui kapotimatt väga pudi on, saab enamuse sellest tolmuimejaga eemaldada, nii jääb kapotialune puhtax. Ja allesjäänu tuleb siis tõesti keemiaga eemaldada. Uue müramati saad esindusest, odav ta pole, aga peax aastaid kestma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Kapotialuse mati saad febi bilsteini oma. Vaata TonyT autoteemat, ta pani sinna koodi ka. Maksab mingi 40euri.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
05-04-2016, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2016, 11:08 AM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Vabandust veelkord sekkumast, kuid kuna tean, et nagunii esindusse lähed, siis soovitan ka müramati sealt tellida. Kallis on ta ainult diislitel, 16V ja 2,6-liitristel autodel.
Kuigi ma Su auto VIN-i ei tea, otsisin mudeli järgi ja kood peaks olema: A2018891898
Esinduse hind: 24,25 euri
Kindlasti annab parema enesetunde kui B-varuosa ostes.
Edu auto ehitamisel!
Tauno
|